Damn.. kan er niks aan doen, voel me toch schuldig. Waarschijnlijk omdat je hem terecht meegebracht had..quote:
WTFquote:
Oh. Is ie nog goed? Ik bedoel, met het warme weer enzo vergaan sommige dingen nog wel eens sneller. Maar als ie nog goed is, dan neem ik 'm wel graag in ontvangst.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:59 schreef Myraela het volgende:
Erik, ik had een kusje voor je achtergelaten en toen las ik dat je weg was.
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Is ie nog goed? Ik bedoel, met het warme weer enzo vergaan sommige dingen nog wel eens sneller. Maar als ie nog goed is, dan neem ik 'm wel graag in ontvangst.
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:08 schreef Ang3l het volgende:
The True Blood hunks:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog wat season 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als dat al niet genoeg is om te kijken
eensch, die stomme shifter is gewoon te irritant voor woorden... hoppa aan een boom binden en op vakantie gaan, zoals je doet met ongewenste huisdieren!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Ang3l! Je smaak, wat doe je?
Ik kon geen betere foto vinden, maar in de serie is ie cute!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Ang3l! Je smaak, wat doe je?
Tommy nakend liggend slapend in het bos was best Yum! Even if he's the whitest white trash I have evah seen!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:15 schreef Dosadi het volgende:
[..]
eensch, die stomme shifter is gewoon te irritant voor woorden... hoppa aan een boom binden en op vakantie gaan, zoals je doet met ongewenste huisdieren!
In ten years from now, he's gonna be the next Jason Stackhouse...quote:[b]
Boy looks like trash, smells like trash, acts like trash, Sam don't need none of that grief hangin' around his property.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:17 schreef Ang3l het volgende:
Tommy nakend liggend slapend in het bos was best Yum! Even if he's the whitest white trash I have evah seen!
It's time for him to turn into a Pantherrrrrrrrrrrrrr!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:19 schreef Dosadi het volgende:
[..]
In ten years from now, he's gonna be the next Jason Stackhouse...
overigens ben ik hard aan het afknappen op Jason... he just ain't purdy no mo' with his shenanigans and his hoo-haw, sayin' those damn things to Andy Bellefleur like he's some thug! I ain't gonna stand for none of that bull-shit, and I pray to jesus Andy don't take that kind of crap from a snotnosed punk like that dumb Stackhouse-shit.
Hookah please, the boy's bad knews but that don' mean he ain't cute!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:22 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Boy looks like trash, smells like trash, acts like trash, Sam don't need none of that grief hangin' around his property.
Alcide..........quote:Op maandag 12 juli 2010 21:28 schreef Dosadi het volgende:
Time for him to haul his ugly old ass off stage and let a new generation of hot pieces of ass fill the screen.
Alcide........ *gurgle*
Heb je je vermaakt?quote:
Toerist uitgehangenquote:
Niets mis meequote:Op maandag 12 juli 2010 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toerist uitgehangen. In de hitte. Bootje gevaren. Scheepswrak gezien. Op rotsen gezeten.
Leuk tochquote:Op maandag 12 juli 2010 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toerist uitgehangen. In de hitte. Bootje gevaren. Scheepswrak gezien. Op rotsen gezeten.
Inschrijven kan alleen als je het vrijgeleide A38 hebtquote:Op maandag 12 juli 2010 21:44 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE zwaait.![]()
Ja, hallo allemaal, goedenavond. Waar kan ik me inschrijven?
Ohquote:Op maandag 12 juli 2010 21:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Inschrijven kan alleen als je het vrijgeleide A38 hebt
Je vergeet de badpakken- en avondkleding ronde!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Inschrijven kan alleen als je het vrijgeleide A38 hebt
dat komt daarna pasquote:Op maandag 12 juli 2010 21:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vergeet de badpakken- en avondkleding ronde!
Badpak? Ik heb me niet voor niks geschoren, ik doe alleen zwembroeken.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vergeet de badpakken- en avondkleding ronde!
Onder het bureau kruipen en mond openhoudenquote:Op maandag 12 juli 2010 21:48 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Oh![]()
En waar/hoe kan ik die krijgen? Wat moet ik daar voor doen?
Verdieping iV?quote:
asterix en obelixquote:Op maandag 12 juli 2010 21:53 schreef Dosadi het volgende:
[..]
niemand zit er op Asterix en Obelix grappen te wachten!
Vooruit dan maar.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:50 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Badpak? Ik heb me niet voor niks geschoren, ik doe alleen zwembroeken.
quote:
wie ben jequote:
En zou je eventueel bij Roel willen slapen?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:02 schreef Dosadi het volgende:
[..]
wie ben je
wat doe je
wat doen je ouders
heb je broers of zussen
ga je vaker of minder vaak van bil dan Nuno?
hell no! alleen als er geld in de familie zit, en er geen broers of zussen in het spel zijn wil ik het overwegen...quote:Op maandag 12 juli 2010 22:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En zou je eventueel bij Roel willen slapen?
Stel, je zou terug in de tijd kunnen reizen en je zou jezelf tegenkomen als je net 16 jaar oud bent... vind je het moreel gezien dan een foute zaak als je sex met je 16-jarige zelf hebt?quote:
Nee, want ik hou van mezelf. Valt onder masturbatie,tijd-ruimtetechnisch gezien.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:09 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Stel, je zou terug in de tijd kunnen reizen en je zou jezelf tegenkomen als je net 16 jaar oud bent... vind je het moreel gezien dan een foute zaak als je sex met je 16-jarige zelf hebt?
Nou ja..!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:09 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Stel, je zou terug in de tijd kunnen reizen en je zou jezelf tegenkomen als je net 16 jaar oud bent... vind je het moreel gezien dan een foute zaak als je sex met je 16-jarige zelf hebt?
Aangenaam!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:06 schreef WheeleE het volgende:
wie ben je: WheeleE, beter bekend als Martijn, 28, Den Haag
wat doe je: iets met computers voor de overheid.
wat doen je ouders: werken, aftellen tot hun pensioen en mij lief vinden
heb je broers of zussen: een alleraardigst zusje waar ik de trotse grote broer van ben.
ga je vaker of minder vaak van bil dan Nuno? minder, want single. En (nog) geen one-night-stander
Kastdeur op een kier sinds enkele jaren, opengegooid en naarbuiten gekomen eind vorig jaar.
Zoiets? Meer vragen?
Het object is 16quote:Op maandag 12 juli 2010 22:09 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Begin jij ook al?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:56 schreef Ang3l het volgende:
Na het zien van True Blood S3E4 ben ik echt in een heeeeeele vervelende buitenminste, als single zijnde!
Die vreselijke contaminatie "als ... zijnde".quote:
Dat wordt een hele lastige. Zonder handen kom ik sowieso niet zo ver, laat staan op een onbewoond eiland. Rolstoel enzoquote:Op maandag 12 juli 2010 22:13 schreef Dosadi het volgende:
nog een vraag, van groot belang...
Stel je zit op een onbewoond eiland en je mist allebei je handen, er is een meloen aanwezig maar ook een kokosnoot, in allebei zit een gat dat "net" groot genoeg is voor je pierlala... met welke van de twee zou je de liefde bedrijven... de kokosnoot of de meloen?
Ik weet niet wat er in jouw joint heeft gezeten vanavond maar ik zou er vanaf nu niet meer aan lurkenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:13 schreef Dosadi het volgende:
nog een vraag, van groot belang...
Stel je zit op een onbewoond eiland en je mist allebei je handen, er is een meloen aanwezig maar ook een kokosnoot, in allebei zit een gat dat "net" groot genoeg is voor je pierlala... met welke van de twee zou je de liefde bedrijven... de kokosnoot of de meloen?
Waarom heb je een rolstoel nodig als je geen handen hebt? Lijkt me nogal ... eh... onhandig.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:15 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dat wordt een hele lastige. Zonder handen kom ik sowieso niet zo ver, laat staan op een onbewoond eiland. Rolstoel enzo.
/carequote:Op maandag 12 juli 2010 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die vreselijke contaminatie "als ... zijnde".
Andersom, ik heb m'n handen nodig [i]omdat[/i[ ik een rolstoel heb...quote:Op maandag 12 juli 2010 22:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom heb je een rolstoel nodig als je geen handen hebt? Lijkt me nogal ... eh... onhandig.
maar stel dat je handloos toch de liefde kan bedrijven met een van de twee, het zal moeilijker zijn, maar zowel de meloen als de kokosnoot hebben je beloofd dat het de moeite waard zal zijn. Je moet kiezen, want als je niet zou kiezen dan zou je tringelingding erafvallen van elende... dus welke kies je?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:15 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dat wordt een hele lastige. Zonder handen kom ik sowieso niet zo ver, laat staan op een onbewoond eiland. Rolstoel enzo.
Ooh! Ja, da's lastig dan. Sowieso ook het zand...quote:Op maandag 12 juli 2010 22:17 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Andersom, ik heb m'n handen nodig [i]omdat[/i[ ik een rolstoel heb...
Zonder handen kom ik dus uberhaupt niet in de buurt van de kokosnootof de meloen.
Ah, vandaar de Nickquote:Op maandag 12 juli 2010 22:17 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Andersom, ik heb m'n handen nodig [i]omdat[/i[ ik een rolstoel heb...
Zonder handen kom ik dus uberhaupt niet in de buurt van de kokosnootof de meloen.
En ik woon nog wel vlak bij het strandquote:Op maandag 12 juli 2010 22:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ooh! Ja, da's lastig dan. Sowieso ook het zand...
Iets anders: hou je van lezen?
waarom zit je in een rolstoelquote:Op maandag 12 juli 2010 22:19 schreef WheeleE het volgende:
En ik woon nog wel vlak bij het strand
ja ik hou van lezen.
Maar de kokosnoot heeft kokosmelk aan de binnenkant zitten, en de meloen heeft alleen meloen aan de binnenkant zitten...quote:Op maandag 12 juli 2010 22:19 schreef Waxxer het volgende:
Bij een kokosnoot blijven er van die kokospriegeldingetjes eh...
Nou ja, ik zeg soms wel eens "vind ik persoonlijk als mens zijnde", om dan toch het serieuze te benadrukken. Maar dat doe ik online. In het echt heb ik niet zo veel woorden nodig.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die vreselijke contaminatie "als ... zijnde".
Check this: http://www.michameinderts.nl/boeken.phpquote:Op maandag 12 juli 2010 22:19 schreef WheeleE het volgende:
[..]
En ik woon nog wel vlak bij het strand
ja ik hou van lezen.
Oh wacht ja, een meloen heeft eventueel ook pitjes en als die onverhoopt in de urinebuis komen te zitten... Ja, je hebt mensen die proppen er probleemloos een Bic in, maar dat is zeg maar niet mijn ding. Maar dat is heel wat anders. Maar een meloen lijkt me wat huidvriendelijker.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:20 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Maar de kokosnoot heeft kokosmelk aan de binnenkant zitten, en de meloen heeft alleen meloen aan de binnenkant zitten...
Trouwens: één keer schudden en die kokosnoot is leeg.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:20 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Maar de kokosnoot heeft kokosmelk aan de binnenkant zitten, en de meloen heeft alleen meloen aan de binnenkant zitten...
Schudden zonder handen!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Trouwens: één keer schudden en die kokosnoot is leeg.
Bingo!:)quote:
Dat is niet onbeleefd om te vragen, mits uit oprechte interessequote:Op maandag 12 juli 2010 22:20 schreef Dosadi het volgende:
[..]
waarom zit je in een rolstoel
of is dat onbeleefd om te vragen?
Interessant!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Check this: http://www.michameinderts.nl/boeken.php
And that means?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:25 schreef Dosadi het volgende:
Waxxer is dus een overtuigd meloenman...
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:06 schreef WheeleE het volgende:
wie ben je: WheeleE, beter bekend als Martijn, 28, Den Haag
wat doe je: iets met computers voor de overheid.
wat doen je ouders: werken, aftellen tot hun pensioen en mij lief vinden
heb je broers of zussen: een alleraardigst zusje waar ik de trotse grote broer van ben.
ga je vaker of minder vaak van bil dan Nuno? minder, want single. En (nog) geen one-night-stander
Kastdeur op een kier sinds enkele jaren, opengegooid en naarbuiten gekomen eind vorig jaar.
Zoiets? Meer vragen?
eigenlijk is dus de vraag: val je op glad of behaard ?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:17 schreef Dosadi het volgende:
[..]
maar stel dat je handloos toch de liefde kan bedrijven met een van de twee, het zal moeilijker zijn, maar zowel de meloen als de kokosnoot hebben je beloofd dat het de moeite waard zal zijn. Je moet kiezen, want als je niet zou kiezen dan zou je tringelingding erafvallen van elende... dus welke kies je?
ben jij een meloen man of een kokosnoot man?
Verliefd?quote:
Geboren en getogen Hagenees, maar men hoort het niet aan me, zo krijg ik vaak te horen.quote:
Closet hetero.quote:
Oh wacht, het kwartje valt. Dat duurt altijd even bij mij. Maar ik ben dan weer niet van "het gladde", of "het glibberige". Maar ik ben dan wer absoluut niet van het ruige.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:29 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik zou mijn pik noch in een meloen noch in een kokos steken.
ja het was oprecht, ik ken meer mensen in een rolstoel en ze hebben elk een andere reden waarom ze in een rolstoel zitten. Dwarsleasie en MS.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:25 schreef WheeleE het volgende:
Dat is niet onbeleefd om te vragen, mits uit oprechte interesse. Ik hou het voorlopig even op milde Cerebrale Parese.
Je MOET kiezen, want anders valt G_E junior eraf... eerst word 'ie zwart en verschrompelt het kreng, en dan valt het er pardoes vanaf... je redding ligt bij de meloen of bij de kokosnoot.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:29 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik zou mijn pik noch in een meloen noch in een kokos steken.
Ik heb vroeger met jou op ICQ gezeten! Bedenk ik me nu ineens...quote:Op maandag 12 juli 2010 22:25 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Bingo!:)
[..]
Dat is niet onbeleefd om te vragen, mits uit oprechte interesse. Ik hou het voorlopig even op milde Cerebrale Parese.
[..]
Interessant!
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:32 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Je MOET kiezen, want anders valt G_E junior eraf... eerst word 'ie zwart en verschrompelt het kreng, en dan valt het er pardoes vanaf... je redding ligt bij de meloen of bij de kokosnoot.
ik wilde vragen in welke vrucht danquote:
CP is er in vele smaken. Voor mij houdt dat in, staan: ja, lopen; beetje met krukken, soepel: verre van. Met rolstoel veruit stabieler en mobieler.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:30 schreef Dosadi het volgende:
[..]
ja het was oprecht, ik ken meer mensen in een rolstoel en ze hebben elk een andere reden waarom ze in een rolstoel zitten. Dwarsleasie en MS.
En ja ik heb gegoogled wat Cerebrale Parese inhield.
Kun je nagaan!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:33 schreef Dosadi het volgende:
whoah ICQ is ancient history!
WheeleE heb je Dune van Frank Herbert gelezen?
Maar Vlarp heeft wel gelijk!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:33 schreef Dosadi het volgende:
whoah ICQ is ancient history!
WheeleE heb je Dune van Frank Herbert gelezen?
Zijn er geen pitloze watermeloenen?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:33 schreef creno het volgende:
[..]
ik wilde vragen in welke vrucht dan
maar ik hield me in, vandaar de
heb je Dune 1 gespeeld?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:35 schreef WheeleE het volgende:
En nee, Dune heb ik niet gelezen. Wel de film gezien en het computerspelletje gespeeld.
Het hoefde toch niet per se een watermeloen te zijn? Of komt ie er bij kleinere meloenen aan de andere kant weer uit?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zijn er geen pitloze watermeloenen?
Dag meneer. Bent u de slager?quote:
[deceit modus]quote:
Jaaaa!quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het hoefde toch niet per se een watermeloen te zijn? Of komt ie er bij kleinere meloenen aan de andere kant weer uit?
ik vind de pitten van watermeloenen op teken lijken.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zijn er geen pitloze watermeloenen?
Ik ook niet! En ik zit niet in een rolstoelquote:Op maandag 12 juli 2010 22:33 schreef WheeleE het volgende:
[..]
CP is er in vele smaken. Voor mij houdt dat in, staan: ja, lopen; beetje met krukken, soepel: verre van. Met rolstoel veruit stabieler en mobieler.
En om er zelf maar de eerste grap over te maken: ik word nooit ongewenst in mijn kont geknepen
Hmm, nee, volgens mij was het deel 2. Lang, lang geleden...quote:
quote:
Hoe dan ook, een kokosnoot is hol van binnen, lijkt me nou niet echt een enorm erotische sensatie.quote:
jij hebt shanz met hetero vrouwen..quote:Op maandag 12 juli 2010 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook niet! En ik zit niet in een rolstoel!
Nogal nutteloosquote:
Duh... Natuurlijk ken ik Neuromancer, maar ik ben niet zo van de Cyberpunk, in ieder geval niet van William Gibson's Cyberpunk... al vond ik zijn All Tomorrow's Parties wel erg leuk... en Pattern Recognition heb ik in een zucht uitgelezen.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:37 schreef wonderer het volgende:
Trouwens, Kug, ik ben Neuromancer aan het lezen, ken jij die? Ja zeker, classic SciFi...
Whoopti-fuckin'-doo!quote:
bij gebrek aan beter is daar toch niets mis meequote:
Precies.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe dan ook, een kokosnoot is hol van binnen, lijkt me nou niet echt een enorm erotische sensatie.
afknapper... nu stijg je maar 15% in aanzien.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:37 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Hmm, nee, volgens mij was het deel 2. Lang, lang geleden...
Ik heb wel een Commodore 64 gehad. Scheelt dat?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:40 schreef Dosadi het volgende:
[..]
afknapper... nu stijg je maar 15% in aanzien.
Ik vind het wel schattig, dat ie nog met "monitor screens" en "megabytes of RAM" smijtquote:Op maandag 12 juli 2010 22:39 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Duh... Natuurlijk ken ik Neuromancer, maar ik ben niet zo van de Cyberpunk, in ieder geval niet van William Gibson's Cyberpunk... al vond ik zijn All Tomorrow's Parties wel erg leuk... en Pattern Recognition heb ik in een zucht uitgelezen.
Niet als je jeugdtraumas naar boven wil brengen...quote:Op maandag 12 juli 2010 22:42 schreef WheeleE het volgende:
Ik heb wel een Commodore 64 gehad. Scheelt dat?
Hey even heel wat anders: ik kamp met een behoorlijke jaloezie op dit moment. Heb jij niet een onverminderd gevoel na dit weekend zo van: daar wil ik blijven? Voor eeuwig? Niet omdat ik je weg wil hebben, maar ik bedoel gewoon, jij, als mens... ehhh... sorry Won, zijnde?quote:
Highschool memoriesquote:Op maandag 12 juli 2010 22:42 schreef creno het volgende:
Let's go hand in hand in to lovely land
side by side
follow me into the light
Als je ziet wat voor kokos ze bij Expeditie Robinson uit een kokosnoot halen dan is dat echt niet zacht en romig.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef Dosadi het volgende:
ik snap de kokosnoot haat niet zo goed... de kokosnoot heeft een zacht romige binnenkant... kokosmelk is toch echt wel een pluspunt.
Een meloen is zo klinisch, en je weet dat de meloen het gebeuren niet zal overleven.
Liever niet, eigenlijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Probeer het dan eens op een warm eiland, voor het ware bounty-gevoel.
Volgens mij projecteer je je eigen fetishes nou op anderenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef Dosadi het volgende:
ik snap de kokosnoot haat niet zo goed... de kokosnoot heeft een zacht romige binnenkant... kokosmelk is toch echt wel een pluspunt.
Een meloen is zo klinisch, en je weet dat de meloen het gebeuren niet zal overleven.
Ik was meer van Doom, Wolfenstein en JazzJackRabbit. En Jill of the Jungle.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Niet als je jeugdtraumas naar boven wil brengen...
speelde je vroeger adventure games?
Als je wat bounty's fijnkauwt en erin spuugt wel. :quote:Op maandag 12 juli 2010 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor kokos ze bij Expeditie Robinson uit een kokosnoot halen dan is dat echt niet zacht en romig.
als we alles moesten laten wat nutteloos is, dan stop die condooms en gayporn ook maar weg..quote:
Ik ben er te kort geweest om echt dat Zweedse gevoel te krijgen, en het helpt ook niet als je 's avonds op twee foam-matjes moet liggenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey even heel wat anders: ik kamp met een behoorlijke jaloezie op dit moment. Heb jij niet een onverminderd gevoel na dit weekend zo van: daar wil ik blijven? Voor eeuwig? Niet omdat ik je weg wil hebben, maar ik bedoel gewoon, jij, als mens... ehhh... sorry Won, zijnde?Zweden
Onze kinderen zullen nooit gelukkig worden.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:45 schreef WheeleE het volgende:
Ik was meer van Doom, Wolfenstein en JazzJackRabbit. En Jill of the Jungle.
Afgezien van die laatste heb ik ook al die dingen gespeeldquote:Op maandag 12 juli 2010 22:45 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Omg, JazzJackRabbitquote:Op maandag 12 juli 2010 22:45 schreef WheeleE het volgende:
[..]
carmageddonquote:Op maandag 12 juli 2010 22:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Afgezien van die laatste heb ik ook al die dingen gespeeldEn Carmageddon
ik voel weinig voor de meloen en ik voel weinig voor de kokosnoot, maar het is gewoon sneu dat niemand kiest voor de kokosnoot... alsof de kokosnoot het niet verdient ofzo.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:44 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij projecteer je je eigen fetishes nou op anderenDat geklots tegen je pik lijkt me nou niet echt aangenaam en een meloen kan best iets hebben, dus ik weet niet hoe hard jij tekeer gaat...
En swinters kun je dr skaatsn.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:46 schreef Great.Expectations het volgende:
In Zweden kun je toch gewoon zwemmen in meren enzo?
Welterusten!quote:
Bij Ovide werd je al gewaarschuwd: "Kijk uit, malloot! Een kokosnoot!"quote:Op maandag 12 juli 2010 22:48 schreef Dosadi het volgende:
[..]
ik voel weinig voor de meloen en ik voel weinig voor de kokosnoot, maar het is gewoon sneu dat niemand kiest voor de kokosnoot... alsof de kokosnoot het niet verdient ofzo.
Het is zoooooooooo'n mooi land. Je moet, en ik bedoel echt moet, je moet echt gewoon hop, eens de XC70 van thuis meenemen en Zweden ingaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben er te kort geweest om echt dat Zweedse gevoel te krijgen, en het helpt ook niet als je 's avonds op twee foam-matjes moet liggen. Heb alleen eigenlijk het centrum van Stockholm gezien, maar ik kan me prima voorstellen hoe men daar wel wil blijven. De meren zijn tof. De rotsen en de bootjes en dat men er redelijk Engels kan.
Seks met mij is verre van nutteloos hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 22:45 schreef Xiance het volgende:
[..]
als we alles moesten laten wat nutteloos is, dan stop die condooms en gayporn ook maar weg..
sex voor homo's is tenslotte ook nutteloos
Jij kijkt teveel Knackebrod-reclamesquote:Op maandag 12 juli 2010 22:52 schreef Great.Expectations het volgende:
Naakt! In Zweden zwemmen ze toch graag naakt in meren?![]()
alleen is sex met jou heel erg saai, kort, en voorspelbaar...quote:Op maandag 12 juli 2010 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Seks met mij is verre van nutteloos hoor
Ik heb ze niet kunnen ontdekken. Wel halfnaakt en erg lekkerquote:Op maandag 12 juli 2010 22:52 schreef Great.Expectations het volgende:
Hij past zich aan aan zijn bedpartner.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:53 schreef Dosadi het volgende:
[..]
alleen is sex met jou heel erg saai, kort, en voorspelbaar...
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat klinkt héél discriminerend.
Maar nee, wat is het?
pfffff, daar hoef je niet voor naar Zweden, dat kan in de Galderse meren ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:52 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik geloof niet dat wij al eens geneukt hebbenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:53 schreef Dosadi het volgende:
[..]
alleen is sex met jou heel erg saai, kort, en voorspelbaar...
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij past zich aan aan zijn bedpartner.
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij past zich aan aan zijn bedpartner.
Nou en hoequote:
Eh... in een kokosnoot zit toch geen kokosmelk maar kokossap?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef Dosadi het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... in een kokosnoot zit toch geen kokosmelk maar kokossap?
Ik meende dat je dat sap eerst moet koken of zo voor het "melk" wordt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kokospalmquote:In de Oosterse keuken wordt kokosmelk gebruikt, dat is een vloeistof die wordt verkregen door geraspte kokos te mengen met warm water en vervolgens uit te knijpen. In de toko is dit te koop in kleine, geconcentreerde blokken, soms onder de naam "creamed coconut" of santen (de Indonesische naam). Ook is kokosmelk en -room te koop in blikken.
Maar jij kookt ook altijd heel uitgebreid voor iedereen en kent ook allerlei gerechten...quote:Op maandag 12 juli 2010 23:02 schreef Bartjebart het volgende:
Oh zie... zat ik toch in de goede richting!
Nou achteraf gezien gelukkig nietquote:
Ik wilde zeggen "cool" en het was uiteindelijk vast ook wel verkoelend, maar ook wel heftigquote:Op maandag 12 juli 2010 23:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou achteraf gezien gelukkig niet
Maar tis hier echt heftig te keer gegaan... gewoon complete dakbedekkingen die wegvliegen, complete bomen die nu op huizen liggen, ramen die kapot waaien...
Eh ja joh, ik sta uuuuuuuren in de keuken! (?)quote:Op maandag 12 juli 2010 23:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar jij kookt ook altijd heel uitgebreid voor iedereen en kent ook allerlei gerechten...
Maar enfin, het station staat er nog??
Gelukkig heb ik het niet zó meegemaakt...
Op het nieuws zag het er al heftig uit, om dat echt mee te maken lijkt me eng.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou achteraf gezien gelukkig niet
Maar tis hier echt heftig te keer gegaan... gewoon complete dakbedekkingen die wegvliegen, complete bomen die nu op huizen liggen, ramen die kapot waaien...
Nouja, we hebben bij IKEA binnen staan kijken en ook allemaal onder de indruk en "cool" en zo... maar het blijkt behoorlijk heftig te zijn geweest allemaalquote:Op maandag 12 juli 2010 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen "cool" en het was uiteindelijk vast ook wel verkoelend, maar ook wel heftig. Ben blij dat het niet bij Eindhoven was toen ik moest landen. Daar scheen de hete zon gewoon.
nja d'r was een chauffeur van Scapino (?) die z'n wagen aan het lossen was en gewoon bijna onder een stuk dakbedekking van het station lag... dat lijkt me ook behoorlijk eng... of een boom die opeens op/in je huis ligt...quote:Op maandag 12 juli 2010 23:07 schreef creno het volgende:
[..]
Op het nieuws zag het er al heftig uit, om dat echt mee te maken lijkt me eng.
Ik! Don't you steal my thunder!quote:
Ik woon(de ondertussen) tegenover een park met hele hoge bomen, en vroeger was ik ook altijd bang dat die om zouden waaien op ons huisquote:Op maandag 12 juli 2010 23:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
nja d'r was een chauffeur van Scapino (?) die z'n wagen aan het lossen was en gewoon bijna onder een stuk dakbedekking van het station lag... dat lijkt me ook behoorlijk eng... of een boom die opeens op/in je huis ligt...
quote:
quote:
Nouja, ik had daar eigenlijk nog helemaal niet bij stil gestaan dat zoiets kon gebeurenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik woon(de ondertussen) tegenover een park met hele hoge bomen, en vroeger was ik ook altijd bang dat die om zouden waaien op ons huis.
quote:
en hoe is het leven in je appartementjequote:Op maandag 12 juli 2010 23:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik was hier voor de finale.
España![]()
![]()
Nee, ik was niet in tenue. wel mijn opblaaskroon and shit.
Holy shit.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nouja, we hebben bij IKEA binnen staan kijken en ook allemaal onder de indruk en "cool" en zo... maar het blijkt behoorlijk heftig te zijn geweest allemaal
http://www.tctubantia.nl/(...)-de-kettingzagen.ece
ben er net!quote:Op maandag 12 juli 2010 23:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en hoe is het leven in je appartementje
quote:
Mijn schoonzus is echt heel sterk. Verder hebben we allemaal nog steeds het "WTF"-gevoel.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hoe is yhet met je? Met je schoonfamilie? Las het op je site...
en daarvoor huur je een 'vakman' en die knoeit dan wat en danquote:Op maandag 12 juli 2010 23:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben er net!nog niet in het app. geslapen. Tis daar nog 1 teringzooi. MOet nog vanalles doen.
slaap nu nog in het gastenverblijf.
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en daarvoor huur je een 'vakman' en die knoeit dan wat en danen dan heb je een nieuwe film
Wat? Of krijgen we weer een trueblood-diarreetje?quote:
old habits die hardquote:Op maandag 12 juli 2010 23:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heee
![]()
dat soort verhaallijnen is van vroeger.
dan komt het nooit klaarquote:Ik ga natuurlijk niet teveel klussen, voor 'eventjes' geloof ik het wel.
mike leest terugquote:Op maandag 12 juli 2010 23:31 schreef mike_hunt het volgende:
@ The Erik
is het leven daar veel duurder?
ja, ik ben bij met lezen.
Als je niet klaarkomt, kun je langer doorquote:Op maandag 12 juli 2010 23:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
old habits die hard![]()
[..]
dan komt het nooit klaar
De accijnzen op drank zijn hoog, dus jaquote:Op maandag 12 juli 2010 23:31 schreef mike_hunt het volgende:
@ The Erik
is het leven daar veel duurder?
ja, ik ben bij met lezen.
Nou ja, op een gegeven moment is klaarkomen wel zo fijn natuurlijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je niet klaarkomt, kun je langer door
quote:
fuck that! voor die periode ga ik het echt niet opknappen zodat de volgende persoon er profijt van hebt??! Fuck no!quote:dan komt het nooit klaar
waarom heb je het dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
fuck that! voor die periode ga ik het echt niet opknappen zodat de volgende persoon er profijt van hebt??! Fuck no!
\quote:
of voor de tweede rondequote:Op maandag 12 juli 2010 23:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je niet klaarkomt, kun je langer door
Dat is niet voor elke man even makkelijk (voor mij welquote:
Hookah please, ga lieve liedjes luisteren! *insert talk to the hand smiley maar op de iPhone weet ik die niet*quote:Op maandag 12 juli 2010 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat? Of krijgen we weer een trueblood-diarreetje?
ja, had al begrepen dat cigaretten en alcohol erg duur was. Maar wist niet precies hoe duur uitgaan is.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De accijnzen op drank zijn hoog, dus ja. En brood is duurder. Maar ik heb niet veel van de normale levenskosten meegekregen in een weekendje. Uiteten was goedkoop omdat ik en mijn zus als studenten twee voor de prijs van een konden bij een lopend buffet (wat echt heerlijk was). En de terrasjes midden in Gamla Stan (Oude Stad) zijn gewoon duur omdat het toeristisch is.
om even tijdelijk een eigen stek te hebben in Amsterdam.quote:
Of Ang3l test een watermeloen.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat? Of krijgen we weer een trueblood-diarreetje?
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is niet voor elke man even makkelijk (voor mij wel).
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hookah please, ga lieve liedjes luisteren! *insert talk to the hand smiley maar op de iPhone weet ik die niet*
dan kan je toch ook tijdelijk in het guesthouse of huur een 'kant en klaar appartementquote:Op maandag 12 juli 2010 23:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
om even tijdelijk een eigen stek te hebben in Amsterdam.
Ja, ze loopt er stage in een of ander laboratorium.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, had al begrepen dat cigaretten en alcohol erg duur was. Maar wist niet precies hoe duur uitgaan is.
je zus studeert daar?
quote:
Dubbele punt accolade openen onderkast wquote:Op maandag 12 juli 2010 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hookah please, ga lieve liedjes luisteren! *insert talk to the hand smiley maar op de iPhone weet ik die niet*
Ik hou enorm van kokosquote:Op maandag 12 juli 2010 23:39 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Of Ang3l test een watermeloen.
Kokosnoot neuken en kaneelpijpen?quote:
Kokos vind ik maar stom. Vezelig enzo. Kaneelquote:
Nee, wil een stek voor mijn zelf, al is het voor eventjes...quote:Op maandag 12 juli 2010 23:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan kan je toch ook tijdelijk in het guesthouse of huur een 'kant en klaar appartement![]()
quote:
Vond je het niet kort een paar dagen daar om een impressie te krijgen? Is het recommendable?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ze loopt er stage in een of ander laboratorium.
Hoeveel kwakjes zou een maaltijd zijn?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, wil een stek voor mijn zelf, al is het voor eventjes...
en kant en klaar?? weet je wel hoeveel dat kost tegenwoordig in Amsterdam?![]()
wat ik nu heb kan ik optioneel langer huren. (lees: incasseren)..![]()
you know.. i needs to eat..
ach gewoon een nieuwe film makenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, wil een stek voor mijn zelf, al is het voor eventjes...
en kant en klaar?? weet je wel hoeveel dat kost tegenwoordig in Amsterdam?![]()
wat ik nu heb kan ik optioneel langer huren. (lees: incasseren)..![]()
you know.. i needs to eat..
quote:
Sorry, wilde jij die grap maken?quote:
Ja het was wel kort, maar zij kan ook niet echt vrij nemen voor mij, en ik sliep bij haar op haar kamer. Het is wel een mooie stad en de omgeving (schijnt) ook (heel mooi te zijn).quote:Op maandag 12 juli 2010 23:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vond je het niet kort een paar dagen daar om een impressie te krijgen? Is het recommendable?
wtf met je 'elke keer'quote:
Nou nee, heb ooit glijmiddel met kaneel er in gekregen van de receptioniste. NIET aan te raden!quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoeveel kwakjes zou een maaltijd zijn?
quote:
wtf?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou nee, heb ooit glijmiddel met kaneel er in gekregen van de receptioniste. NIET aan te raden!
je zegt elke keerquote:Op maandag 12 juli 2010 23:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wtf met je 'elke keer'1 keer eerder..
je wilt alleen het slechtste onthouden.
je hebt dus nog niet alles kunnen verkennen.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja het was wel kort, maar zij kan ook niet echt vrij nemen voor mij, en ik sliep bij haar op haar kamer. Het is wel een mooie stad en de omgeving (schijnt) ook (heel mooi te zijn).
Ik vond 'm bloedgeil.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo... dat was weer een heerlijk subtiele aflevering van True blood
quote:
Ja, dat wordt warm, he?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou nee, heb ooit glijmiddel met kaneel er in gekregen van de receptioniste. NIET aan te raden!
Gember in je reetquote:
zoals ik al zei '1 keer eerder'... niet elke keer.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je zegt elke keer
That do you remember
tsss lay off the doorslobertjesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zoals ik al zei '1 keer eerder'... niet elke keer.
quote:
quote:
Jij ook ervaring?quote:
Bartjebart doet 's avonds altijdquote:
Maar niemand kan mooierquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:26 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Bartjebart doet 's avonds altijd, vooral als het over seks gaat.
Oooh.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:26 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik kan me er zoooo niks bij voorstellen...quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:26 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nee, verwarmend glijmiddel is niet echt geschikt voor visualisatie, heheh.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kan me er zoooo niks bij voorstellen...
en hoe bevalt amsterdam ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zoals ik al zei '1 keer eerder'... niet elke keer.
Gember is toch geen glijmiddel?!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, verwarmend glijmiddel is niet echt geschikt voor visualisatie, heheh.
Maar daar reageerde je ook niet op...quote:
ow sjit... dat was wel de bedoelingquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar daar reageerde je ook niet op...
Dan is dat ook de wereld weer uitquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ow sjit... dat was wel de bedoeling
Hookah please, I heard you beggin'!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:01 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil niks in m'n kont!
Verder: goedemorgen!
Misschien voor de Picassolook gaanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:39 schreef Ang3l het volgende:
Mja, laten we't jopen. Scheve bek heb ik zo
Kzal 1 oog dichthouden danquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien voor de Picassolook gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |