Damn.. kan er niks aan doen, voel me toch schuldig. Waarschijnlijk omdat je hem terecht meegebracht had..quote:
WTFquote:
Oh. Is ie nog goed? Ik bedoel, met het warme weer enzo vergaan sommige dingen nog wel eens sneller. Maar als ie nog goed is, dan neem ik 'm wel graag in ontvangst.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:59 schreef Myraela het volgende:
Erik, ik had een kusje voor je achtergelaten en toen las ik dat je weg was.
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Is ie nog goed? Ik bedoel, met het warme weer enzo vergaan sommige dingen nog wel eens sneller. Maar als ie nog goed is, dan neem ik 'm wel graag in ontvangst.
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:08 schreef Ang3l het volgende:
The True Blood hunks:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog wat season 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als dat al niet genoeg is om te kijken
eensch, die stomme shifter is gewoon te irritant voor woorden... hoppa aan een boom binden en op vakantie gaan, zoals je doet met ongewenste huisdieren!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Ang3l! Je smaak, wat doe je?
Ik kon geen betere foto vinden, maar in de serie is ie cute!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Ang3l! Je smaak, wat doe je?
Tommy nakend liggend slapend in het bos was best Yum! Even if he's the whitest white trash I have evah seen!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:15 schreef Dosadi het volgende:
[..]
eensch, die stomme shifter is gewoon te irritant voor woorden... hoppa aan een boom binden en op vakantie gaan, zoals je doet met ongewenste huisdieren!
In ten years from now, he's gonna be the next Jason Stackhouse...quote:[b]
Boy looks like trash, smells like trash, acts like trash, Sam don't need none of that grief hangin' around his property.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:17 schreef Ang3l het volgende:
Tommy nakend liggend slapend in het bos was best Yum! Even if he's the whitest white trash I have evah seen!
It's time for him to turn into a Pantherrrrrrrrrrrrrr!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:19 schreef Dosadi het volgende:
[..]
In ten years from now, he's gonna be the next Jason Stackhouse...
overigens ben ik hard aan het afknappen op Jason... he just ain't purdy no mo' with his shenanigans and his hoo-haw, sayin' those damn things to Andy Bellefleur like he's some thug! I ain't gonna stand for none of that bull-shit, and I pray to jesus Andy don't take that kind of crap from a snotnosed punk like that dumb Stackhouse-shit.
Hookah please, the boy's bad knews but that don' mean he ain't cute!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:22 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Boy looks like trash, smells like trash, acts like trash, Sam don't need none of that grief hangin' around his property.
Alcide..........quote:Op maandag 12 juli 2010 21:28 schreef Dosadi het volgende:
Time for him to haul his ugly old ass off stage and let a new generation of hot pieces of ass fill the screen.
Alcide........ *gurgle*
Heb je je vermaakt?quote:
Toerist uitgehangenquote:
Niets mis meequote:Op maandag 12 juli 2010 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toerist uitgehangen. In de hitte. Bootje gevaren. Scheepswrak gezien. Op rotsen gezeten.
Leuk tochquote:Op maandag 12 juli 2010 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toerist uitgehangen. In de hitte. Bootje gevaren. Scheepswrak gezien. Op rotsen gezeten.
Inschrijven kan alleen als je het vrijgeleide A38 hebtquote:Op maandag 12 juli 2010 21:44 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE zwaait.![]()
Ja, hallo allemaal, goedenavond. Waar kan ik me inschrijven?
Ohquote:Op maandag 12 juli 2010 21:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Inschrijven kan alleen als je het vrijgeleide A38 hebt
Je vergeet de badpakken- en avondkleding ronde!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Inschrijven kan alleen als je het vrijgeleide A38 hebt
dat komt daarna pasquote:Op maandag 12 juli 2010 21:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vergeet de badpakken- en avondkleding ronde!
Badpak? Ik heb me niet voor niks geschoren, ik doe alleen zwembroeken.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vergeet de badpakken- en avondkleding ronde!
Onder het bureau kruipen en mond openhoudenquote:Op maandag 12 juli 2010 21:48 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Oh![]()
En waar/hoe kan ik die krijgen? Wat moet ik daar voor doen?
Verdieping iV?quote:
asterix en obelixquote:Op maandag 12 juli 2010 21:53 schreef Dosadi het volgende:
[..]
niemand zit er op Asterix en Obelix grappen te wachten!
Vooruit dan maar.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:50 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Badpak? Ik heb me niet voor niks geschoren, ik doe alleen zwembroeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |