quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:38 schreef Desunoto het volgende:
Terechte klacht. Zulk gedrag is gewoon in en in triest. Kansloos volk altijd dat zulke dingen roept.
Als je een vrouw was, had ik je een lekkerding gevonden.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:42 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Gelukkig gaat vriendin van TS niet alleen af op uiterlijk en zo heel lelijk ben ik ook weer niet.
Je bent niet ff naar je pa + vrienden gelopen om te zeggen dat alleen jouw piemel erin gaat en met grote frequentie ook? Ik zou gewoon even terugstabben als we toch bezig zijn, vooral bij m'n paquote:Op maandag 12 juli 2010 20:36 schreef -Willempie- het volgende:
Wat is dan de klacht zul je wel denken, ten eerste het roepen naar vrouwen 'Daaaaar moet een piemel in!' kan het nog boerser en platter en ten tweede het feit dat je pa (bijna 60) en zijn vrienden het hardst staan mee te schreeuwen maakt het al helemaal klacht waardig.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:36 schreef -Willempie- het volgende:
het feit dat je pa (bijna 60) en zijn vrienden het hardst staan mee te schreeuwen maakt het al helemaal klacht waardig.
Op een vrachtwagen voor een groot publiekquote:Op maandag 12 juli 2010 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
waarom doe je geen triootje met je pa en je vriendin?
Jij was toch een pot? Of was dat zo'n andere aandachtshoer op fokquote:
het feit dat je pa (bijna 60) en zijn vrienden het hardst staan mee te schreeuwen maakt het al helemaal klacht waardig.
Geduld, morgen komen de picca's.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Dit topic is al deaud. Geen Pic's en TS je bent een pannekoek.
Ik ben 1 van de weinige fokkers die buitenkomt en een lekkere vriendin heeft (nee geen pics).
quote:
Dat was een andere.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij was toch een pot? Of was dat zo'n andere aandachtshoer op fok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |