Dat is mijn MOEDER.... en daar blijf je af.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:07 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker, wie weet wie het is, ze is zo'n schatje
Ze stond altijd achter Genee blij te kijken bij de barquote:Op maandag 12 juli 2010 20:09 schreef justmattie het volgende:
Zie ik Genee nou over het hoofd, of staat hij niet op deze foto
OMGquote:
Mijn illusie wat doe je?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:14 schreef Weka het volgende:
TS is een lelijke kneus in het echt.
quote:
Vertel.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:12 schreef -J-D- het volgende:
Heb d'r gisteren nog gesproken in de studio...
Wat een dom wicht.
Vertel.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:12 schreef -J-D- het volgende:
Wat een dom wicht.
Vertel Dekkersen....quote:Op maandag 12 juli 2010 21:12 schreef -J-D- het volgende:
Wat een dom wicht.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog eentje uit het VI Oranie-topics archief
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:25 schreef Greetings het volgende:
[..]
Vertel Dekkersen....
Ik zag jou btw vol in beeld gisteren bij het begin van de eerste uitzending
Is TS soms lesbeu?quote:
Waarschijnlijk stelde jij gewoon vragen die een barmeisje niet hoort te weten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:08 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Had een paar vragen over de uitzending en wat zaken erom heen. Ze kon geen antwoorden geven en kon geen zin formuleren... Waardeloos.
JupZie WOS-SC en dan de OP van de vorige topics.
PICS!!!!!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 04:14 schreef MillePlateaux het volgende:
Wel ok, maar we moeten haar niet overschatten. Bij mij in de klas op het gymnasium zaten elk jaar minstens 5 meiden die lekkerder waren.
Hear hearquote:Op woensdag 14 juli 2010 04:12 schreef Babbatuur het volgende:
Was zondag ook bij de uitzending en zij en haar collega's waren knap en heb ze niet op domheid kunnen betrappen zoals JD.
Djee, wat sommigen knap of leuk vinden is wel aan inflatie onderhevig zeg! Veel Nederlandse gasten zijn blijkbaar niet veel gewend. En vooral als je dit met vrouwen/meisjes vergelijkt uit het buitenland. Ze is niet onaardig maar om nou te zeggen echt leuk, nou nee. Triggermateriaal beetje, maar niet echt bijzonder. Ik zou haar een 6,5/7 gevenquote:
Tja, daar lopen er honderden van rond op zo'n beetje iedere willekeurige scholengemeenschap en tientallen beduidend beter.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |