Ik zeg doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:
lol gisteren avond
We hadden gisterenavond een feest op de school, en daarbij waren ook de leerlingen, althans velen, aanwezig.
Om even de herrie te ontduiken ging ik naar boven naar een van de leslokalen om een peuk te paffen.
Lekker ff alleen in het donker. Komt er ineens een vrouwelijke collega binnen, ik schrik me de tiefus want ik zat met de rug naar de deur toe en kop uit het raam met de peuk.
Deed ze de deur dicht![]()
Die collega is btw een vreselijk lekker ding en ze is een genot om naar te kijken. Altijd opgetut, spannende kleding aan met hoge hakken![]()
Vroeg ze aan mij, recht voor de raap, of we niet even elkaar konden verwennen want ze was geil als boter![]()
Ik had zelf al het nodige bier in me mik en de verleiding was wel erg groot want ik voelde mijn pendek krapper worden![]()
Nu zou je zeggen, waarom niet, niemand die het ziet.
Maar toch maar bedankt voor de eer want het zou niet goed zijn voor mijn geweten. Ben immers getrouwd en vreemdgaan ben ik zwaar op tegen.
Goed, ze begreep het, maar voegde er nog aan toe dat ze mij wel lekker vond en dat mocht ik het willen we altijd iets af kunnen spreken lol.
Voelde me vereerd, maar blij dat ik me in heb kunnen houden, want het is echt een bloedmooie mokkel.
Ben ik nu een homo of niet?
ik bedoel dat stukje van erwinquote:
Simpel zat:quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:13 schreef EllaN het volgende:
Dus..
Ik krijg net een belletje van mijn soort van leidinggevende: " Zeg EllaN, wist je dat je vanavond op de lijst staat om te komen werken?"
EllaN: " Huh nee?"
Leidinggevende: " Oh, dat sta je dus wel.. Om NU te werken"
EllaN: "Ja, ik ben nu in Utrecht.. Ik heb echt van niemand gehoord dat ik vanavond moest werken"
Leidinggevende: " Neem je voortaan wat meer eigen initiatief om er achter te komen wanneer je moet werken? Ik heb geen zin om achter iedereen aan te zitten terwijl ik het zelf ook druk heb"! Ik heb gewoon een rooster en mijn echte leidinggevende zei dat ik gebeld zou worden als er wat aan zou veranderen. Mevrouw Horecabaasje was gewoon echt boos aan de telefoon
.
Beetje aan het rooster sleutelen zonder het te melden en vervolgens jou de schuld geven, fijne toko.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:13 schreef EllaN het volgende:
Leidinggevende: " Neem je voortaan wat meer eigen initiatief om er achter te komen wanneer je moet werken? Ik heb geen zin om achter iedereen aan te zitten terwijl ik het zelf ook druk heb"
Dat dus!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Simpel zat:
zeg gewoon dat je niet komt want ik weet van niks. En de baas weet ervan.
Klaar uit.
In het leger had ik nooit gaatjes. Ook niet bij de controles. Alles was tip top in orde.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:53 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Zo, ik had al geen fijne ervaringen met defensie tandartsen, maar ik kom nu zeker niet meer bij de tandarts in Garderen. Dankzij geklungel van die "arts"' heeft een collega een flinke ontsteking opgelopen die hem wss kiezen gaat kosten.
Ik ga geen details posten, dan ben ik morgen nog aan het typen maar de "arts" was echt fout. Ik ga voortaan lekker naar een burgertandarts!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:13 schreef Bouke-p het volgende:
Ik ben nog maar 1 goede tandarts tegengekomen en dat was op de KMS... vorig jaar geloof ik is defensie nog op de vingers getikt vanwege slechte tandartspraktijken. o.a door burgertandartsen die moeite hadden een burgerbaan te vinden en dan maar bij defensie aan de slag gingen.
Toppunt(of minpunt) was wel dat een tandarts in Garderen zonder handschoenen aan mn behandeling wou beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Vanaf morgenmiddag tel ik af van 2.419.200..quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:43 schreef EllaN het volgende:
[..]
Watskeburt? Zomerverlof is begonnen?
Tell me more?!?!? Ik snep het nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vanaf morgenmiddag tel ik af van 2.419.200..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |