Tof man, ik ook. Ik zit er nu zelfs in.quote:
Nee, dat valt onder kawaii desuquote:Op maandag 12 juli 2010 19:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
En dan valt die J-fag muziek zeker onder Comedie?
In antwerpen pikhoofdquote:Op maandag 12 juli 2010 19:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tof man, ik ook. Ik zit er nu zelfs in.
Haha kom je trouwens naar vierdaagsefeesten? Ik ben nu aan het plannen.quote:
Oh, dat heb ik ook allemaal hoor.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:48 schreef livalo het volgende:
Ik moet me eigenlijk best schamen nu ik bekijk wat ik allemaal heb.
Last.fm
yves
FOK!fotoboek
Damn wat voel ik me nu een internetgeilertje zeg.
Vergeleken met sommigen is dat nog niets.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:48 schreef livalo het volgende:
Ik moet me eigenlijk best schamen nu ik bekijk wat ik allemaal heb.
Last.fm
yves
FOK!fotoboek
Damn wat voel ik me nu een internetgeilertje zeg.
Ik kan dan in een huis in Groesbeek slapenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Haha kom je trouwens naar vierdaagsefeesten? Ik ben nu aan het plannen.
quote:
En zwoeleverhalen.nlquote:Op maandag 12 juli 2010 19:50 schreef StolenSweetheart het volgende:
Ik heb alleen hyves en msnen fok dan.
Wat tof!quote:
Deniissss!quote:
Ik zit in de binnenstad, 1 a 2 minuten lopen van de winkelstraat, eigenlijk gewoon 1 straatje uitlopenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:51 schreef livalo het volgende:
[..]
Wat tof!. Maar ik wil natuurlijk wel wat meer informatie.
Dicht bij centrum? Hoeveel vierkante meter? Keuken/badkamer gedeeld? Hoeveel huisgenoten? Wanneer is de housewarming?
Ik ben net thuis van 2 drukke weken gèk. Maar we gaan gewoon maar snel bijpraten.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik wacht nog op je "extremere" antwoord.![]()
Prachtig verwoord!
Mag ik Kel meenemen?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zit in de binnenstad, 1 a 2 minuten lopen van de winkelstraat, eigenlijk gewoon 1 straatje uitlopenEigen keukentje, eigen badkamertje, 20 vierkante meter en ik dacht 6 huisgenotes
En de housewarming is ergens na half augustus
Klinkt verdomd goed. Dan ga ik even sparen voor een hotelletje voor één nacht en neem ik René ook mee naar de housewarmingquote:Op maandag 12 juli 2010 19:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zit in de binnenstad, 1 a 2 minuten lopen van de winkelstraat, eigenlijk gewoon 1 straatje uitlopenEigen keukentje, eigen badkamertje, 20 vierkante meter en ik dacht 6 huisgenotes
En de housewarming is ergens na half augustus
Elke avond 1 keer achter het station.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:55 schreef livalo het volgende:
[..]
Klinkt verdomd goed. Dan ga ik even sparen voor een hotelletje voor één nacht en neem ik René ook mee naar de housewarming. Mag ik vragen hoeveel je betaalt?
265 exclusief kosten. Ik kon er ook eentje op de onderste verdieping krijgen van 60m2 maar dat was eigenlijk een winkelpand dus je viel meteen met de deur binnen. En die was 340 ofzo.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:55 schreef livalo het volgende:
[..]
Klinkt verdomd goed. Dan ga ik even sparen voor een hotelletje voor één nacht en neem ik René ook mee naar de housewarming. Mag ik vragen hoeveel je betaalt?
Mag ook wel met 6 kamergenotenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
265 exclusief kosten. Ik kon er ook eentje op de onderste verdieping krijgen van 60m2 maar dat was eigenlijk een winkelpand dus je viel meteen met de deur binnen. En die was 340 ofzo.
Tevens is mijn kamer heeeeelemaal gemeubileerd, stofzuiger en koffiezetapparaat zit er zelfs bij. Zal de foto's eens erbij zoeken
Met 6 huisgenoten zou het ook knap zijn als je dat niet had neequote:Op maandag 12 juli 2010 19:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
265 exclusief kosten. Ik kon er ook eentje op de onderste verdieping krijgen van 60m2 maar dat was eigenlijk een winkelpand dus je viel meteen met de deur binnen. En die was 340 ofzo.
Tevens is mijn kamer heeeeelemaal gemeubileerd, stofzuiger en koffiezetapparaat zit er zelfs bij. Zal de foto's eens erbij zoeken
Doe Maikieman de groetjussss.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:58 schreef Hyman het volgende:
Ohja!
ik moest voor sziget naar een vriend toe nu!
Waar?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:06 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Oja, in de badkamer. Beetke raar wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |