Stuur 'm op naar een uitgeverquote:Op maandag 12 juli 2010 19:40 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ben ik mee gestopt. Was nogal creepy, denk erover het boek ritueel te verbranden.
Ja dat dusquote:
Neuh nothing beats sjoegahquote:Op maandag 12 juli 2010 19:41 schreef Hyman het volgende:
Ik voel aan mn water dat japsnars de nieuwe sjoerd van een jaar geleden wordt
Vertel eens meer.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:41 schreef Hyman het volgende:
Ik voel aan mn water dat japsnars de nieuwe sjoerd van een jaar geleden wordt
Laatste tijd gaat 'ie wel weerquote:Op maandag 12 juli 2010 19:41 schreef Desunoto het volgende:
Waarom reageren jullie nog steeds op Schieganger. Echt, ik snap dat niet.
Tsja, Wassenaar.quote:
Goldstrikequote:
Precies, en dan ''quote:Op maandag 12 juli 2010 19:38 schreef Schieganger het volgende:
Man, in Rotterdam pijpen chicks op hun 13e al, neuken ze op hun 14e en doen ze threeways op hun 15e.
Goed gebruik van maken
O, ik vind het best lekker.quote:
quote:
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:query::mysql_busy)
Nee, wel met vrienden voor het uitgaan enzo.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat spul drink je toch niet voor je lol thuis?
Inderdaad, dat valt gewoon onder bagger.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:46 schreef Hyman het volgende:
Sjoerd, iTunes zegt dat Lamb Of God onder death metal valt, klopt niets van mang.
Wat is dezequote:
En dan valt die J-fag muziek zeker onder Comedie?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Inderdaad, dat valt gewoon onder bagger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |