Inderdaad, dat soort pedalen zitten erop. Twee van dat soort dus. Links en rechts.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:35 schreef JK1982 het volgende:
Te laat! De grap was al gemaakt..
Ik ga ervan uit dat hij onderstaande pedalen bedoelt:
[ afbeelding ]
Ik kan best een keertje naar Mierlo treinen jaquote:Op maandag 12 juli 2010 23:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Heb je van beide pedalen ook nog 't 2e pedaal? Dus dat je 2 normale en 2 SPD-pedalen kunt monteren?
En kom je toevallig binnenkort in de buurt van ZO-Brabant?
51quote:
Absoluut. Trekt zels beren en ander groot wild aan, mocht je een luchtbuks meenemen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 04:05 schreef Gras_eter het volgende:
Geschikt om goed hard mee door de bossen te jagen?
Zie ik het goed, dat het flipperschakelaars bij de handvaten zijn?
Op een mountainbike jagen op groot wild, hoe mannelijk is datquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:07 schreef Snarf het volgende:
[..]
Absoluut. Trekt zels beren en ander groot wild aan, mocht je een luchtbuks meenemen.
Remmen/schakelen met een Shimano Acera shifter, niet van die gripshift-toelie dus.
[ afbeelding ] zoiets ongeveer.
Ik zal aan je denken mocht het topic nog steeds bestaan!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:42 schreef Gras_eter het volgende:
[..]
Op een mountainbike jagen op groot wild, hoe mannelijk is dat.
Ik heb pas over 2 weken pas veel geld, als hij dan nog steeds te koop mocht zijn kom ik wel terug in dit topic. Maar vrees het ergste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |