Ik heb nog niks. Laat ze gvd ff opschieten met dat geld, ik heb nog maar 15 euro!quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:23 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Loonstrookje heb ik niet gehad vandaag maar het wordt wel vandaag gestort.
Oh, daar kan je nog een lekkere portie spare ribs voor halenquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik heb nog niks. Laat ze gvd ff opschieten met dat geld, ik heb nog maar 15 euro!
Ik loop ook vaak te schelden hoor, als ik in die hitte loop (kan heel slecht tegen warmtequote:Op woensdag 21 juli 2010 19:22 schreef Deezertje het volgende:
Hmmm... elke vakantie denk ik: ik ga niet meer in de vakanties bij TNT werken. Op zich leuk, maar wel zwaar omdat ze zo je hele schema omgooien elke dag.... en toch ga ik elke vakantie weer werken..... Als je dan ff thuis bent denk je bij je zelf: oh, viel best mee vandaag eigenlijk. Maar als je aan je 2e / 3e wijk van die dag bezig bent denk je er op dat moment wel anders over. En het hete weer (jaaaaa, zomer!) helpt ook niet echt bij.
Net alsof 'met overleg' de zaak verandertquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:31 schreef Dionysiou het volgende:
Ik irriteer me altijd dood aan oplos stukken die je krijgt (1 volle tas) zonder overleg. Kan daar zo boos over worden
Algemeen bekend dat het morgen komt, dus maak je niet zo druk zeg...quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:48 schreef Keano het volgende:
Argh ik heb mijn geld ook nog steeds niet binnen, mag toch hopen dat het morgen komt want ik kan het goed gebruiken voor de vakantie...
Dat schema in de OP klopt dus eigenlijk niet helemaal? Zou er misschien een voetnoot bij moeten zetten dat er een dag bij gerekend moet wordenquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat het morgen komt, dus maak je niet zo druk zeg...
Jouw edit klopt!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:19 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dat schema in de OP klopt dus eigenlijk niet helemaal? Zou er misschien een voetnoot bij moeten zetten dat er een dag bij gerekend moet worden
edit: Wacht, het geld wordt vanaf een ING-rekening overgeschreven zeker? Dan krijgen de ING'ers het vandaag en de rest morgen. Dat zou veel verklaren
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:19 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dat schema in de OP klopt dus eigenlijk niet helemaal? Zou er misschien een voetnoot bij moeten zetten dat er een dag bij gerekend moet worden
edit: Wacht, het geld wordt vanaf een ING-rekening overgeschreven zeker? Dan krijgen de ING'ers het vandaag en de rest morgen. Dat zou veel verklaren
quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is niet waar, want ik heb nog geen cent gezien
Je krijgt elke maand alleen standaard je contract uren uitbetaald. Je overuren (= alles wat je bovenop je contract uren werkt) worden altijd de volgende maand samen met je contract uren uitbetaald.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:58 schreef Banaapies het volgende:
Ik heb net mijn salaris gehad maar heb er toch een paar vragen over.
Ik ben 5 juli begonnen, volgens de tabel zou ik dan nu toch nog geen salaris krijgen? Maar in augustus pas.
Verder ben ik 'zaterdagmedewerker' (post bezorgen). Maar werk ik nu in de vakantie ook door de weeks. Dus 6 dagen in de week. Zojuist is er 82 euro gestort.
Iemand die het begrijpt?
edit: ik ben 19
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |