je legt je bundels door de wijk heen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:57 schreef Lastpost het volgende:
Inderdaad heet vandaag, begon een collega ook nog eens te ouwehoeren (NSB'en) dat m'n vriendin de bundels door de wijk heen neerlegt zodat ik niet constant terug hoef te lopen en het wel even aan de teamchef zou melden.
Ik heb een vrij overzichtelijke wijk voor de middag waardoor ik de boel in 2 keer rond kan lopen, maar dan moeten de bundels wel her en der verzameld liggen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:12 schreef sbientje het volgende:
[..]
je legt je bundels door de wijk heen?Wat moet ik me daarbij voorstellen? gewoon met een stiekje erom op de hoek van de straat ofzo?
Je snapt zelf ook wel dat wat je doet echt niet kan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:15 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik heb een vrij overzichtelijke wijk voor de middag waardoor ik de boel in 2 keer rond kan lopen, maar dan moeten de bundels wel her en der verzameld liggen.
Zodoende, gaat hier altijd goed en ik stop er kaartjes tussen dat ze moeten blijven liggen en dat ze niet vergeten zijn.![]()
Scheelt me echt bijzonder veel tijd zo, alleen dan komt er ineens zo'n leuke collega langs die begint te ouwehoeren.
Wtfquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:15 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik heb een vrij overzichtelijke wijk voor de middag waardoor ik de boel in 2 keer rond kan lopen, maar dan moeten de bundels wel her en der verzameld liggen.
Zodoende, gaat hier altijd goed en ik stop er kaartjes tussen dat ze moeten blijven liggen en dat ze niet vergeten zijn.![]()
Scheelt me echt bijzonder veel tijd zo, alleen dan komt er ineens zo'n leuke collega langs die begint te ouwehoeren.
dat vind ik wel wat anders dan gewoon met een briefje op de stoep leggen...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:12 schreef Peterselieman het volgende:
Als je mensen uit die wijk kent zou je kunnen overwegen om daar even een zakje bij de deur neer te zetten. En als je er langs komt neem je dat zakje mee op de route. Zo zou het wel kunnen. Zo heb ik het wel eens gedaan omdat ik niet alles in 2 keer kon houden en ik anders te ver terug moest naar het depot.
Het ligt niet op de stoep hoor, gewoon bij wat buurtgenoten (woon er zelf in de wijk) in de voortuinen van de mensen die ik ken, maar het is eens voorgekomen dat iemand dacht dat het verloren was en die nam een bundel mee, vandaar de kaartjes erop.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:14 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat vind ik wel wat anders dan gewoon met een briefje op de stoep leggen...
qft, al vond ik de H&M magazines wel lomper. Ik blijf het toch dom vinden dat we soms echt belachelijk grote dingen meekrijgen. Het is dat sommige brievenbussen groot genoeg zijn ervoor, maar lang niet alle bussen hebben t formaat voor sommige pakketten die we krijgen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:30 schreef Deezertje het volgende:
Niemand die het met me eens is dat de HAH van Karwei vandaag echt verschrikkelijk was?
Vond het wel meevallen, we hadden er zo'n klein kutfoldertje bij van het een of ander lingeriemerk en die vond ik eerlijk gezegd irritanter. Er viel telkens wel eentje tussen de karwei - folders door op de grond en ze pakten ook niet lekker vast als je er eentje probeerde te pakken samen met een karweifolder. Maar heb idd ook een paar keer gehad dat dat kortingspasje van de karwei eraf scheurde en op de grond viel. Hoefde gelukkig niet zo'n heel grote wijk te bezorgen, dus al met al niet veel last gehad van de hah.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:30 schreef Deezertje het volgende:
Niemand die het met me eens is dat de HAH van Karwei vandaag echt verschrikkelijk was?
Het ligt dus gewoon in de voortuin van iemand? Wat nou als het (onverwachts) in 1x gaat regenen... Ik vind dit echt onverantwoord met je post omgaan hoor. Maar goed, deze discussie heeft weinig zin denk ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het ligt niet op de stoep hoor, gewoon bij wat buurtgenoten (woon er zelf in de wijk) in de voortuinen van de mensen die ik ken, maar het is eens voorgekomen dat iemand dacht dat het verloren was en die nam een bundel mee, vandaar de kaartjes erop.![]()
Overigens was dat het punt niet van die collega, die vond het niet kunnen dat iemand anders met postbundels rondloopt die niet in dienst is van de TNT, ook al bezorgt ze niets, trouwens wel ex-postbode.
Anyway, duidelijk dat jullie het anders zouden doen, maar het is niet zo dat de post zo open en bloot overal maar op de stoep of straat ligt te zwerven hoor.
Loonstrookje heb ik niet gehad vandaag maar het wordt wel vandaag gestort.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:19 schreef rub3n het volgende:
[..]
Het ligt dus gewoon in de voortuin van iemand? Wat nou als het (onverwachts) in 1x gaat regenen... Ik vind dit echt onverantwoord met je post omgaan hoor. Maar goed, deze discussie heeft weinig zin denk ik.
Maar ik zou wel even bedenken dat dit, lijkt mij, ontslag op staande voet betekent mocht je Team Coach hier achter komen...
Krijgen we nu vandaag of morgen de loonstrookjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |