abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:53:44 #151
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_84284436
Wat een bloedhitte vandaag, zeg! En nou is me brommert nog kapot ook, moet ik morgen gaan fietsen Zal ik me anders preventief ziekmelden?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:57:11 #152
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84284568
Inderdaad heet vandaag, begon een collega ook nog eens te ouwehoeren (NSB'en) dat m'n vriendin de bundels door de wijk heen neerlegt zodat ik niet constant terug hoef te lopen en het wel even aan de teamchef zou melden.
pi_84285075
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:57 schreef Lastpost het volgende:
Inderdaad heet vandaag, begon een collega ook nog eens te ouwehoeren (NSB'en) dat m'n vriendin de bundels door de wijk heen neerlegt zodat ik niet constant terug hoef te lopen en het wel even aan de teamchef zou melden.
je legt je bundels door de wijk heen? Wat moet ik me daarbij voorstellen? gewoon met een stiekje erom op de hoek van de straat ofzo?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:15:03 #154
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84285202
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:12 schreef sbientje het volgende:

[..]

je legt je bundels door de wijk heen? Wat moet ik me daarbij voorstellen? gewoon met een stiekje erom op de hoek van de straat ofzo?
Ik heb een vrij overzichtelijke wijk voor de middag waardoor ik de boel in 2 keer rond kan lopen, maar dan moeten de bundels wel her en der verzameld liggen.
Zodoende, gaat hier altijd goed en ik stop er kaartjes tussen dat ze moeten blijven liggen en dat ze niet vergeten zijn.
Scheelt me echt bijzonder veel tijd zo, alleen dan komt er ineens zo'n leuke collega langs die begint te ouwehoeren.
pi_84285668
snap ik op zich wel, vind het ook niet echt netjes als ik eerlijk ben
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_84285675
hah dat vind ik persoonlijk eigenlijk echt niet kunnen.
Ik zie de post van sandd vaak bij mensen voor de deur in kratten staan, vind ik ook niet kunnen
Komt niet echt netjes over als mensen hun eigen post op straat zien liggen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 20 juli 2010 @ 19:29:54 #157
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_84285740
Het is gewoon not done. Gelukkig hebben wij dat soort zaken niet omdat of de depots centraal liggen of er in de wijken nog extra steunpunten zijn.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_84286134
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:15 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Ik heb een vrij overzichtelijke wijk voor de middag waardoor ik de boel in 2 keer rond kan lopen, maar dan moeten de bundels wel her en der verzameld liggen.
Zodoende, gaat hier altijd goed en ik stop er kaartjes tussen dat ze moeten blijven liggen en dat ze niet vergeten zijn.
Scheelt me echt bijzonder veel tijd zo, alleen dan komt er ineens zo'n leuke collega langs die begint te ouwehoeren.
Je snapt zelf ook wel dat wat je doet echt niet kan?
Noot noot.
pi_84287974
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:15 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Wtf Dat zou ik niet eens durven te doen.
pi_84290057
Dat vind ik ook echt niet kunnen zeg. Ik zou dat denk ik ook wel melden aan mijn TC. Ik voel me te verantwoordelijk over mijn post daarvoor.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 21:06:53 #161
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_84290227
Dat zou ik dus echt nooit doen. Kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat dat zo'n grote tijdswinst oplevert, alsof een straatje even om moeten fietsen zoveel moeite kost.
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 20 juli 2010 @ 21:12:03 #162
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_84290464
Als je mensen uit die wijk kent zou je kunnen overwegen om daar even een zakje bij de deur neer te zetten. En als je er langs komt neem je dat zakje mee op de route. Zo zou het wel kunnen. Zo heb ik het wel eens gedaan omdat ik niet alles in 2 keer kon houden en ik anders te ver terug moest naar het depot.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_84290603
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:12 schreef Peterselieman het volgende:
Als je mensen uit die wijk kent zou je kunnen overwegen om daar even een zakje bij de deur neer te zetten. En als je er langs komt neem je dat zakje mee op de route. Zo zou het wel kunnen. Zo heb ik het wel eens gedaan omdat ik niet alles in 2 keer kon houden en ik anders te ver terug moest naar het depot.
dat vind ik wel wat anders dan gewoon met een briefje op de stoep leggen...
  dinsdag 20 juli 2010 @ 21:54:36 #164
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84292729
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:14 schreef sbientje het volgende:

[..]

dat vind ik wel wat anders dan gewoon met een briefje op de stoep leggen...
Het ligt niet op de stoep hoor, gewoon bij wat buurtgenoten (woon er zelf in de wijk) in de voortuinen van de mensen die ik ken, maar het is eens voorgekomen dat iemand dacht dat het verloren was en die nam een bundel mee, vandaar de kaartjes erop.

Overigens was dat het punt niet van die collega, die vond het niet kunnen dat iemand anders met postbundels rondloopt die niet in dienst is van de TNT, ook al bezorgt ze niets, trouwens wel ex-postbode.
Anyway, duidelijk dat jullie het anders zouden doen, maar het is niet zo dat de post zo open en bloot overal maar op de stoep of straat ligt te zwerven hoor.
pi_84294707
Niemand die het met me eens is dat de HAH van Karwei vandaag echt verschrikkelijk was?
pi_84295278
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:30 schreef Deezertje het volgende:
Niemand die het met me eens is dat de HAH van Karwei vandaag echt verschrikkelijk was?
qft, al vond ik de H&M magazines wel lomper. Ik blijf het toch dom vinden dat we soms echt belachelijk grote dingen meekrijgen. Het is dat sommige brievenbussen groot genoeg zijn ervoor, maar lang niet alle bussen hebben t formaat voor sommige pakketten die we krijgen.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 22:44:15 #167
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_84295359
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:30 schreef Deezertje het volgende:
Vond het wel meevallen, we hadden er zo'n klein kutfoldertje bij van het een of ander lingeriemerk en die vond ik eerlijk gezegd irritanter. Er viel telkens wel eentje tussen de karwei - folders door op de grond en ze pakten ook niet lekker vast als je er eentje probeerde te pakken samen met een karweifolder. Maar heb idd ook een paar keer gehad dat dat kortingspasje van de karwei eraf scheurde en op de grond viel. Hoefde gelukkig niet zo'n heel grote wijk te bezorgen, dus al met al niet veel last gehad van de hah.
Nothing is what it seems
pi_84304897
Hele week niet ingepland! Dat komt me eigenlijk wel goed uit.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_84305652
Vandaag weer lekker vrij, gisteren ook al, heerlijk. Morgen helaas weer werken, vrijheid went te snel
  woensdag 21 juli 2010 @ 10:32:18 #170
273607 Linker_Onderlip
...naast Rechter Onderlip
pi_84305800
Nu twee uur "pauze" omdat er geen werk meer was
Ieder kutje zingt zoals het gebekt is.
  woensdag 21 juli 2010 @ 11:38:25 #171
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84308153
Hier maar even een pauze ingelast, begint toch aardig broeierig te worden.
Straks nog even een halve wijk en het zit er weer op.
pi_84311990
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:54 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Het ligt niet op de stoep hoor, gewoon bij wat buurtgenoten (woon er zelf in de wijk) in de voortuinen van de mensen die ik ken, maar het is eens voorgekomen dat iemand dacht dat het verloren was en die nam een bundel mee, vandaar de kaartjes erop.

Overigens was dat het punt niet van die collega, die vond het niet kunnen dat iemand anders met postbundels rondloopt die niet in dienst is van de TNT, ook al bezorgt ze niets, trouwens wel ex-postbode.
Anyway, duidelijk dat jullie het anders zouden doen, maar het is niet zo dat de post zo open en bloot overal maar op de stoep of straat ligt te zwerven hoor.
Het ligt dus gewoon in de voortuin van iemand? Wat nou als het (onverwachts) in 1x gaat regenen... Ik vind dit echt onverantwoord met je post omgaan hoor. Maar goed, deze discussie heeft weinig zin denk ik.
Maar ik zou wel even bedenken dat dit, lijkt mij, ontslag op staande voet betekent mocht je Team Coach hier achter komen...

Krijgen we nu vandaag of morgen de loonstrookjes?
pi_84312142
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:19 schreef rub3n het volgende:

[..]

Het ligt dus gewoon in de voortuin van iemand? Wat nou als het (onverwachts) in 1x gaat regenen... Ik vind dit echt onverantwoord met je post omgaan hoor. Maar goed, deze discussie heeft weinig zin denk ik.
Maar ik zou wel even bedenken dat dit, lijkt mij, ontslag op staande voet betekent mocht je Team Coach hier achter komen...

Krijgen we nu vandaag of morgen de loonstrookjes?
Loonstrookje heb ik niet gehad vandaag maar het wordt wel vandaag gestort.
pi_84318112
Zo maar eens naar TNT. Rond 16:10 (dan begin ik) gaat het hier juist regenen volgens mij. Niet lekker! Ook al vind ik de warmte niet lekker. Dat geplak en die vochtigheid van regen in de auto is nog minder.
pi_84318485
Ik ben ook wel eens aangesproken door een ex postbode. Had mijn kar op een hoek neer gezet, en had vervolgens een heel rondje gelopen, waarbij ik een stukje de kar niet kon zien. Kwam ik terug, stond er een lesauto naast, en de rij-instructeur had mij dus opgewacht om me te vertellen dat ik mijn kar bij me had moeten houden. Toen hij bij TNT zat kon je dat echt niet maken, dan kreeg je ontslag etc etc.

Daarna zette ik hem wel altijd op een andere plek, waar ik hem wel kon zien (in zoverre zat er idd wel wat in). Ik ga mijn kar echter niet OVERAL mee naar toe rijden, kost teveel tijd.. en moeite
Nobody ever seems to remember life is a game we play
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')