abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84009111
Weet een van jullie misschien hoe het zit met de taal op de tracktrace pagina?

Ik heb van een webshop een linkje gehad:
https://tracktrace.tntpostpakketservice.nl/Search/Searchbasic.aspx?B=_HIERSTAATMNCODE&P=POSTCODE
En elke keer als ik erop klik krijg ik de pagina in een andere taal te zien
Op zich niet erg, maar vraag me af waarom dat zo is.
Bovenaan staat gewoon Nederlands geselecteerd en ik gebruik ook elke keer dezelfde browser (Chrome).

"Zending" "collectie" etc. staan elke keer wel in het Nederlands, alleen de tekst eronder "chauffeur is onderweg" etc. is de ene keer Nederlands, dan weer Duits etc.
pi_84010399
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:50 schreef TokenW het volgende:
@stratotanker:

Oplossen terwijl er HAH bij zit kan sowieso niet, omdat je nog steeds overal langs moet, dus dit zou ik gewoon weigeren. Niet alle wijktijden staan krap, maar als je 2 wijken hebt die veels te krap staan moet je gewoon een wijk erbij eisen waardoor de gezamelijke tijd wel klopt.
Waar staat dat dat niet mag? Wij doen dat het hele jaar door, mét hah op zaterdag...

En in de zomerperiode meer dan 50u per week inleveren...

[ Bericht 2% gewijzigd door CihV op 13-07-2010 18:43:53 ]
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:28:22 #28
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_84012317
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Net terug van vakantie, trouwens en lees in het MZ Journaal (niet eens in een speciaal bericht, maar als een losse mededeling in een artikel over medezeggenschap bij postbezorgers) dat alle 12.000 zaterdagbestellers kennelijk ook al over 1,5 jaar opgerot moeten zijn. Ik had echt iets van wtf! (insert jaw dropping icoontje).

Er is ons altijd verteld dat zdw's gewoon nodig zouden zijn, ook in de toekomst! Dit bericht heeft nooit eerder in een TNT krantje gestaan, zaterdagbestellers hebben geen rugnummer, en hebben ook die concept ontslagbrief eind juni niet gehad! Dus bovenop die 11.000 overcomplete postbodes met 25 uur of meer komen ook nog eens alle 12.000 zdw's! Dus zomaar ff 23.000 man op straat keilen. Zijn ze helemaal van lotje getikt?

Ben benieuwd hoeveel geld ze me dan gaan meegeven in 2012, met een dienstverband van 14 (jawel) jaar. En of dat bedrag gebaseerd is op je contracturen, of op je daadwerkelijk gemaakte uren. In dat geval verwacht ik toch zeker iets van tussen de 5 en de 20 duizend euro!
Ik had al een bruin vermoeden dat wij er ook uit geknikkerd zouden worden. Echter is ons dit inderdaad nooit verteld, wel krijg ik de laatste tijd van collega's de vraag of wij ook ontslagen zullen worden. Ik heb elke keer geantwoord dat ik er nog niks over gehoord heb, maar dat dit wel waarschijnlijk is. Ik bedoel, als alle vestigingen gesloten worden en er alleen maar depots en "hubs" over blijven in de regio, is er niet echt veel werk meer voor zwd'ers, gezien wij dezelfde taken uitvoeren als de reguliere postbodes.

Wat overblijft kwa taken in de regio zijn brengritten en bestelwerk volgens mij? Met dergelijke taken zou je op zich ook nog wel een zdw'ers contract van 3 - 4 uren mee kunnen vullen. Dit lijkt mij erg voordelig voor tnt, omdat wij gewoon goedkope en flexibele werkkrachten zijn. Maar ja, logisch nadenken en tnt post gaan niet echt samen...
Nothing is what it seems
pi_84025052
Het is bij ons wel verteld dat ze de contracten van zaterdagmedewerkers niet meer verlengen naar een contract voor onbepaalde tijd. Eerst baalde ik er wel van, maar aan de andere kant worden dan eindelijk mijn verlofuren uitbetaald (die ik anders nooit op zou krijgen).
signatuurloos
pi_84026028
Afgelopen januari is mijn contract verlengd naar onbepaalde tijd, maar ik werk er toch niet meer zo lang. (Gelukkig!)

Vond het werken op de zaterdag echt heerlijk, een ideaal bijbaantje voor mij. 's Ochtends gezellig de post sorteren met de collega's en daarna één of twee wijken wegbrengen.

Nu is alles veranderd. Ik ben in één keer naar een ander team gestuurd (officieel gezien wist ik nog van niets, ik moest het van een collega horen i.p.v. mijn TC) en sindsdien mag ik alleen wijkjes wegbrengen wat nog geen 3 uur samen is. Ik merk ook dat de sfeer heel erg veranderd is, echt niemand heeft erg nog zin in (begrijpelijk).
Noot noot.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:51:36 #31
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_84026216
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:48 schreef Jojoortje het volgende:
Afgelopen januari is mijn contract verlengd naar onbepaalde tijd, maar ik werk er toch niet meer zo lang. (Gelukkig!)

Vond het werken op de zaterdag echt heerlijk, een ideaal bijbaantje voor mij. 's Ochtends gezellig de post sorteren met de collega's en daarna één of twee wijken wegbrengen.

Nu is alles veranderd. Ik ben in één keer naar een ander team gestuurd (officieel gezien wist ik nog van niets, ik moest het van een collega horen i.p.v. mijn TC) en sindsdien mag ik alleen wijkjes wegbrengen wat nog geen 3 uur samen is. Ik merk ook dat de sfeer heel erg veranderd is, echt niemand heeft erg nog zin in (begrijpelijk).
Inderdaad, er hangt een fabrieks mentaliteit. Tis niet meer leuk meer idd.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_84037234
De vesting Kampen wordt ook vrij snel gesloten. TC Vertelde dat de collectie ritten en boerenwijken waarschijnlijk al VOOR het einde van dit jaar uitbesteedt worden.

Ik heb echter een contract tot 31-12-2010. Hoe zit dat dan? (Ik heb altijd alleen maar boerenwijken en collectie gedaan)
pi_84037542
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:38 schreef rub3n het volgende:
De vesting Kampen wordt ook vrij snel gesloten. TC Vertelde dat de collectie ritten en boerenwijken waarschijnlijk al VOOR het einde van dit jaar uitbesteedt worden.

Ik heb echter een contract tot 31-12-2010. Hoe zit dat dan? (Ik heb altijd alleen maar boerenwijken en collectie gedaan)
Je krijgt dan ws een andere dienst (fietsbestelling ofzo, of postbussen, ik noem maar wat) icm een overplaatsing. Ging bij ons ook zo nadat ons kleine kantoortje 3 jaar terug sloot. Nu zit ik op een van de grotere kantoren, en deze gaat ook in 2012 of daaromtrent dicht. En dan wordt 't verkassen naar Den Haag
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 14 juli 2010 @ 11:45:35 #34
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_84037576
Ze kunnen je er niet uitknikkeren, tenzij ze het contract tijdig opzeggen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_84039390
ik heb zaterdag een binnendienst... moet al om 8 uur beginnen, ben dan wel vroeg klaar. Ook weleens lekker
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:31:53 #36
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_84039597
Gisteren was trouwens ook feest hier. Had Albert Heijn, Gamma en Blokker. Wat resukteerde in 5 zakken in plaats van 2

Bijna 30 min langer over mijn route gedaan inclusief ziekelijk harde hoosbui. (wat overigens best verfrissend was!)
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_84040096
TC belt net: Kun je volgende week HELE week de boerenwijk rijden? 9:00 tot 15:00 ongeveer en daarbij mijn collectie ritten 's avonds. Pittig weekje. Hoop enigszins minder warm weer.
pi_84044410
Jippie, de hele week geen HAH Nja, dinsdag en zaterdag wel maar voor de rest niks Ik vloog door m'n wijken heen vandaag

Zaterdag trouwens C1000 en Pabo.
pi_84044597
Ik mis de zaterdagen zonder HAH
Noot noot.
pi_84044963
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:11 schreef Jojoortje het volgende:
Ik mis de zaterdagen zonder HAH
Ik moet zeggen dat ik de C1000 echt helemaal gewend ben nu. Beetje jammer dat er nu weer pabo bij komt mja
pi_84049325
* jakkop is vakantiekracht
Eins, zwei, hoeplakai.
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:51:32 #42
273607 Linker_Onderlip
...naast Rechter Onderlip
pi_84052092
Wij hadden de Pabo gisteren al. Zeer handig zo'n minifolder en dan zo'n grote dikke Gamma
Ieder kutje zingt zoals het gebekt is.
pi_84053932
Hier ook gister al de pabo. Zat er los bij, dus niet samengevoegd met de andere HAH. Dat vond men niet handig of zo, omdat het een klein rotfoldertje was

Heerlijk, zaterdag pas weer folders
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_84059395
Hmm Ik weet eigenlijk niet of ik me prettig voel bij het bezorgen van de Pabo... Onzinblad...
pi_84060165
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:24 schreef rub3n het volgende:
Hmm Ik weet eigenlijk niet of ik me prettig voel bij het bezorgen van de Pabo... Onzinblad...
Ik voel me ook zeer onzeker als ik het C1000 blaadje rondbreng.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 14 juli 2010 @ 19:56:54 #46
Maffe Fries
pi_84061153
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:38 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ik voel me ook zeer onzeker als ik het C1000 blaadje rondbreng.

Why?

Ik weet dat het iig in mijn wijk op prijs gesteld wordt, net als de blaadjes van de Poiesz die ik er op zaterdag ook bij heb.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_84061562
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:56 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Why?
Het was als grap bedoeld
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 14 juli 2010 @ 20:06:16 #48
Maffe Fries
pi_84061598
Sorry, ik kon het er niet uithalen