Waar staat dat dat niet mag? Wij doen dat het hele jaar door, mét hah op zaterdag...quote:Op maandag 12 juli 2010 21:50 schreef TokenW het volgende:
@stratotanker:
Oplossen terwijl er HAH bij zit kan sowieso niet, omdat je nog steeds overal langs moet, dus dit zou ik gewoon weigeren. Niet alle wijktijden staan krap, maar als je 2 wijken hebt die veels te krap staan moet je gewoon een wijk erbij eisen waardoor de gezamelijke tijd wel klopt.
Ik had al een bruin vermoeden dat wij er ook uit geknikkerd zouden worden. Echter is ons dit inderdaad nooit verteld, wel krijg ik de laatste tijd van collega's de vraag of wij ook ontslagen zullen worden. Ik heb elke keer geantwoord dat ik er nog niks over gehoord heb, maar dat dit wel waarschijnlijk is. Ik bedoel, als alle vestigingen gesloten worden en er alleen maar depots en "hubs" over blijven in de regio, is er niet echt veel werk meer voor zwd'ers, gezien wij dezelfde taken uitvoeren als de reguliere postbodes.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Net terug van vakantie, trouwens en lees in het MZ Journaal (niet eens in een speciaal bericht, maar als een losse mededeling in een artikel over medezeggenschap bij postbezorgers) dat alle 12.000 zaterdagbestellers kennelijk ook al over 1,5 jaar opgerot moeten zijn. Ik had echt iets van wtf!(insert jaw dropping icoontje).
Er is ons altijd verteld dat zdw's gewoon nodig zouden zijn, ook in de toekomst! Dit bericht heeft nooit eerder in een TNT krantje gestaan, zaterdagbestellers hebben geen rugnummer, en hebben ook die concept ontslagbrief eind juni niet gehad! Dus bovenop die 11.000 overcomplete postbodes met 25 uur of meer komen ook nog eens alle 12.000 zdw's! Dus zomaar ff 23.000 man op straat keilen. Zijn ze helemaal van lotje getikt?
Ben benieuwd hoeveel geld ze me dan gaan meegeven in 2012, met een dienstverband van 14 (jawel) jaar. En of dat bedrag gebaseerd is op je contracturen, of op je daadwerkelijk gemaakte uren. In dat geval verwacht ik toch zeker iets van tussen de 5 en de 20 duizend euro!
Inderdaad, er hangt een fabrieks mentaliteit. Tis niet meer leuk meer idd.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:48 schreef Jojoortje het volgende:
Afgelopen januari is mijn contract verlengd naar onbepaalde tijd, maar ik werk er toch niet meer zo lang. (Gelukkig!)
Vond het werken op de zaterdag echt heerlijk, een ideaal bijbaantje voor mij. 's Ochtends gezellig de post sorteren met de collega's en daarna één of twee wijken wegbrengen.
Nu is alles veranderd. Ik ben in één keer naar een ander team gestuurd (officieel gezien wist ik nog van niets, ik moest het van een collega horen i.p.v. mijn TC) en sindsdien mag ik alleen wijkjes wegbrengen wat nog geen 3 uur samen is. Ik merk ook dat de sfeer heel erg veranderd is, echt niemand heeft erg nog zin in (begrijpelijk).
Je krijgt dan ws een andere dienst (fietsbestelling ofzo, of postbussen, ik noem maar wat) icm een overplaatsing. Ging bij ons ook zo nadat ons kleine kantoortje 3 jaar terug sloot. Nu zit ik op een van de grotere kantoren, en deze gaat ook in 2012 of daaromtrent dicht. En dan wordt 't verkassen naar Den Haagquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:38 schreef rub3n het volgende:
De vesting Kampen wordt ook vrij snel gesloten. TC Vertelde dat de collectie ritten en boerenwijken waarschijnlijk al VOOR het einde van dit jaar uitbesteedt worden.
Ik heb echter een contract tot 31-12-2010. Hoe zit dat dan? (Ik heb altijd alleen maar boerenwijken en collectie gedaan)
Ik moet zeggen dat ik de C1000 echt helemaal gewend ben nu. Beetje jammer dat er nu weer pabo bij komt mjaquote:
Ik voel me ook zeer onzeker als ik het C1000 blaadje rondbreng.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:24 schreef rub3n het volgende:
Hmm Ik weet eigenlijk niet of ik me prettig voel bij het bezorgen van de Pabo... Onzinblad...
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik voel me ook zeer onzeker als ik het C1000 blaadje rondbreng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |