Zeggen jullie chica's altijdquote:Op maandag 12 juli 2010 17:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet eens wat minder eten*prikt ook in buik* *blubber*
Ik bedoel *vult vorige post aan* er zitten naar ik me herinner 3 gaten in een wijf, de mond, de anus en de vagina, wat moet die 4e dan doen?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:36 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee gaat over een friendzone gast wiens droommeisje gister de WK bij 4 gasten keek en waarschijnlijk keihard geneukt werd.
Nee DeLuna is toch echt wel zo hoor.quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zeggen jullie chica's altijd
"Ewwww maar ik ben zo diiiik" En dr vervolgens als een graatpakhuis uitzien
Tuurlijk maar dan wel eerlijk oversteken.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haha ja dat zal
mag ik hem nog eens zien?
Zij is echt dik, zegt ze, en dat was niet beledigend bedoeld, want dit zei ik zelf ook tegen haarquote:Op maandag 12 juli 2010 17:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Correct, de datum officieel was zondag 11 juli omstreeks 04:30 2010 toen ik de club verliet met een leuke blondine van 20 jaar oud.quote:
haha das bij de meeste wel waar indd.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Oren, Skullfucken, Tieten..quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoel *vult vorige post aan* er zitten naar ik me herinner 3 gaten in een wijf, de mond, de anus en de vagina, wat moet die 4e dan doen?
Was het 25% korting op de blondines met soa?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:43 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Correct, de datum officieel was zondag 11 juli omstreeks 04:30 2010 toen ik de club verliet met een leuke blondine van 20 jaar oud.
JE MOET EEN NIEUWE SC OPENEN. HOER.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haha das bij de meeste wel waar indd.
maar ik ben gewoon echt dik
* Kijkt foboquote:Op maandag 12 juli 2010 17:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat noem je echt dik?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oja, tussen de tieten kan het nogquote:Op maandag 12 juli 2010 17:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Oren, Skullfucken, Tieten..
Fantasie jongen, fantasie.
pics van jezelf in bikini om dat te bewijzenquote:Op maandag 12 juli 2010 17:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja sorry xD ik zal er zo 1 posten omdat ik geen nieuwe SC geopent heb, luiheidquote:Op maandag 12 juli 2010 17:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
JE MOET EEN NIEUWE SC OPENEN. HOER.
EN ALS JE DAN TOCH BEZIG BENT. PICS VANJEZELF POSTEN.
aandachtquote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geen idee, vraag het aan je vriendin want die zal er dan wel gestaan hebben.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:44 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Was het 25% korting op de blondines met soa?
Geopend.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja sorry xD ik zal er zo 1 posten omdat ik geen nieuwe SC geopent heb, luiheid
elfde geld voor deLuna.. wat noemen jullie dikquote:Op maandag 12 juli 2010 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zij is echt dik, zegt ze, en dat was niet beledigend bedoeld, want dit zei ik zelf ook tegen haar
Edit: en dit is dus wat jij zegt heh![]()
Beter xDquote:Op maandag 12 juli 2010 17:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja sorry xD ik zal er zo 1 posten omdat ik geen nieuwe SC geopent heb, luiheid
Op zn Russisch noemt men datquote:Op maandag 12 juli 2010 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oja, tussen de tieten kan het nogVergeten
Ik ben echt geen graatpakhuisquote:Op maandag 12 juli 2010 17:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |