Neigt meer naar de 100% dan naar de 0,0%quote:Op maandag 12 juli 2010 18:40 schreef Haarklip het volgende:
[..]
14 en bi zijn, hoe groot is de kans dat je andere bi-meisjes van 14 treft, echt 0,0 toch gewoon?
En de emo's die "bi" zijn omdat het een modeiets isquote:Op maandag 12 juli 2010 18:41 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Nouja als je niet doelt op van die aandachtsgeile breezers die voor de lol een keer gaan zoenen met een meisje inderdaad 0,0. Life sucks
bij mij op school is er een klas vol meisjes, nja 2 á 3 jongens ofzoquote:Op maandag 12 juli 2010 18:40 schreef Haarklip het volgende:
[..]
14 en bi zijn, hoe groot is de kans dat je andere bi-meisjes van 14 treft, echt 0,0 toch gewoon?
Godverdomme waarom had ik niet zo'n klasquote:Op maandag 12 juli 2010 18:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bij mij op school is er een klas vol meisjes, nja 2 á 3 jongens ofzo
en die meisjes slapen ieder weekend bij elkaar en vreten dan van alles bij elkaar uit
ze zijn er ernorm open over
Vertel eens wat meer.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
en die meisjes slapen ieder weekend bij elkaar en vreten dan van alles bij elkaar uit
Ohja vreselijkquote:Op maandag 12 juli 2010 18:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En de emo's die "bi" zijn omdat het een modeiets is
Inderdaad hè, je hoort altijd van die verhalen maar zelf maak je het nooit mee.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Godverdomme waarom had ik niet zo'n klas
Ja, het valt alleen niet zo op als je al zolang een vriend hebt he.quote:
Dus jij bent het zwarte schaap uit de klas omdat je daar niet aan meedoet? Ahhw..quote:Op maandag 12 juli 2010 18:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Welke stad en welke school?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik vind het maar raar..quote:Op maandag 12 juli 2010 18:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Inderdaad hè, je hoort altijd van die verhalen maar zelf maak je het nooit mee.
Ga erheen en film het.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik vind het maar raar..
ineens een hele klas bi..
allemaal meelopertjes dus
maargoed ik werd dus ook een keer uitgenodigd maar heb vriendelijk bedankt gezegt
ik zit niet bij hun in de klasquote:Op maandag 12 juli 2010 18:44 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Dus jij bent het zwarte schaap uit de klas omdat je daar niet aan meedoet? Ahhw..
Brabantse chicksquote:Op maandag 12 juli 2010 18:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]![]()
![]()
Van die brabantse chicks die gewoon met elkaar bekken omdat het kan zijn het mooist![]()
Ze bestellen met zn allen een pizza en gaan film kijken.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ga erheen en film het.
Maar even serieus, wat vreten ze dan zoal uit? (Behalve elkaar)
weet ik veel xD ik vraag er niet na.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ga erheen en film het.
Maar even serieus, wat vreten ze dan zoal uit? (Behalve elkaar)
Ja inderdaadquote:Op maandag 12 juli 2010 18:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, het valt alleen niet zo op als je al zolang een vriend hebt he.
Ik heb de ekte zachte Gquote:Op maandag 12 juli 2010 18:46 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Brabantse chicksMet zo'n mierzoet lachje en bruine ogen en dan zo brabants praten
Jaquote:Op maandag 12 juli 2010 18:47 schreef Japsnars het volgende:
Fuck, soms zou ik best een meisje willen zijn. Voor een paar daagjes dan wel, niet langer.
Zal je net zien dat je tijdens die paar dagen ongesteld bent..quote:Op maandag 12 juli 2010 18:47 schreef Japsnars het volgende:
Fuck, soms zou ik best een meisje willen zijn. Voor een paar daagjes dan wel, niet langer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |