Een beetje meer respect voor de dames hier graag!quote:
Respect moet die bitch verdienen!quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:47 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Een beetje meer respect voor de dames hier graag!
ik ben geen vrouwquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:47 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Een beetje meer respect voor de dames hier graag!
Jij was degene die zijn nagels lakte toch?quote:
Blijkbaar........... ach, morgen vind ik het misschien ook weer een trut, zo maak je ook elke dag weer andersquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Respect moet die bitch verdienen!
En dat is nog niet gelukt!!
ik heb nog nooit mijn nagels gelaktquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:04 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Jij was degene die zijn nagels lakte toch?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb nog nooit mijn nagels gelakt
Jawel! stiekem.. je kleine teen heb ik me laten vertellen..quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb nog nooit mijn nagels gelakt
afgelopen maandag zijn van 1 hand mijn nagels gelakt, maar niet door mijquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:26 schreef invine het volgende:
[..]
Jawel! stiekem.. je kleine teen heb ik me laten vertellen..
Euh? Pardon?quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Respect moet die bitch verdienen!
En dat is nog niet gelukt!!
Jah jij jah! Niet zo onschuldig proberen over te komen!quote:
De haat zit diep, dus dit maakt mijn dag niet elke keer anders!quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:06 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Blijkbaar........... ach, morgen vind ik het misschien ook weer een trut, zo maak je ook elke dag weer anders
Verdien je niet! Leg ik net uit!!!quote:
Zie je wel! Je bent een hippiequote:
Jah jij roept altijd dat je normaal bent.quote:
Graag een linkje van het bericht waarin ie beweert normaal te zijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jah jij roept altijd dat je normaal bent.
Maar dat zijn hippies niet dus indirect ontken je het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |