ik ging op voorverkenning voor zaterdag, ff kijken waar de parkeergarage isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:49 schreef justmattie het volgende:
Waarom moest je er zo vroeg uit, je hoefde toch niet te werken![]()
Jij mag nog niet eens rijden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik verdwaal bijna overal zonder tomtom.
Heb jij niet zo'n hippe telefoon waar navigatie op zit?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ook met.
En beter weet de bijridjstr die ik niet ken hoe we vanaf de leidscheplein moeten lopen, want ik heb geen zin om mn tomtom mee te sjouwen
Tomtom heeft ook wandelstandquote:
Nokia 3310 met navigatiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb jij niet zo'n hippe telefoon waar navigatie op zit?
Ze weet het niet zei ze in het topic.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ook met.
En beter weet de bijridjstr die ik niet ken hoe we vanaf de leidscheplein moeten lopen, want ik heb geen zin om mn tomtom mee te sjouwen
Jij ook niet. Alex ook niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tomtom heeft ook wandelstand
Wat doe jij hier nou weer? Jij bent geen Liwwadder.
Ik ben tenminste geen Hollanderquote:
Wacht. Je gaat me toch niet vertellen dat nog hij een 3310 heeft?quote:
Jij hebt een Nederlandse identiteit. De laatste keer dat ik het zag in ieder geval.quote:
ik las het. We spreken wel een nichterige nicht aan, die weten het vastquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze weet het niet zei ze in het topic.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wacht. Je gaat me toch niet vertellen dat nog hij een 3310 heeft?
Dan is hij echt fucking baas
[..]
Jij hebt een Nederlandse identiteit. De laatste keer dat ik het zag in ieder geval.
En je zoveelste fobonoteringquote:
Dat klopt, maar dat maakt mij geen Hollander.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wacht. Je gaat me toch niet vertellen dat nog hij een 3310 heeft?
Dan is hij echt fucking baas
[..]
Jij hebt een Nederlandse identiteit. De laatste keer dat ik het zag in ieder geval.
Mag mooiboy ook?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik las het. We spreken wel een nichterige nicht aan, die weten het vast![]()
Op hoeveel zit ik nou? Heb ik al de meeste?quote:[..]
[..]
En je zoveelste fobonotering
Oh, jawel hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat maakt mij geen Hollander.
quote:Binnen Nederland woont een inheemse etniciteit; de Friezen.
We leven niet in de 19e eeuwquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor.
[ afbeelding ]
Trouwens, een quote die ik je niet mag onthouden:
[..]
Whehequote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag mooiboy ook?
He Bart, weet jij waar Club Church zit?
[..]
Op hoeveel zit ik nou? Heb ik al de meeste?
Jouw fout dusquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:42 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee. De enige nokia die ik heb gehad was binnen anderhalve maand kapot door waterschade omdat ;ie in m;n broekzak zat tijdens de regen.
ik heb na 7 jaar nog geen krasse, zonder hoesjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jouw fout dusMijn Nokia heeft een hoesje, wel chill, heb na zes maanden nog steeds geen krassen
Helemaal niet. Al mijn andere telefoons hebben nooit waterschade gehad.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jouw fout dusMijn Nokia heeft een hoesje, wel chill, heb na zes maanden nog steeds geen krassen
Kan dat dan?quote:
2e keer in een week tijd, had mijn lijst van 148 beste nummers ooit ook al wegquote:
hey marloes!quote:
Deze keer niet, ik ben bezig credit op te bouwen zodat mensen er later wel weer intrappen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2e keer in een week tijd, had mijn lijst van 148 beste nummers ooit ook al weg
[..]
hey marloes!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:32 schreef justmattie het volgende:
Zo even stukje Pulp Fiction kijken en dan slapen.
Ook gekeken, maar jou niet gezien!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:32 schreef justmattie het volgende:
Zo even stukje Pulp Fiction kijken en dan slapen.
Ja, maar hij bliijft wel grappig elke keerquote:Op woensdag 14 juli 2010 03:43 schreef Ensaf het volgende:
Wat een baggerfillem trouwens.
ok, tofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ok, tofals ik langer mag blijven dan alleen in de vakantie komen we elkaar wellicht tegen
Wat ga jijdoen daar?
Ik kom op kantoor en zo af en toe op de werkvloer heb ik begrepen. Eerst tien weken bij quality en research e.d. Daarna bij een andere afdeling waar ik niet precies van weet wat daar gebeurd. Dat hoor ik dan welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
dat zie ik vrijdag dan wel, als ik kom kletsenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:53 schreef justmattie het volgende:
En nee, ik weet niet welke heftrucks ze daar hebben
Ik was gister wel langs daar.. toen ik weer in friesland kwam. Morgen de tweede intake.quote:
Succes!quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik was gister wel langs daar.. toen ik weer in friesland kwam. Morgen de tweede intake.
Wel helemaal naar achteren rijden in die straat hequote:Op woensdag 14 juli 2010 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zie ik vrijdag dan wel, als ik kom kletsen
Ja 2 raar genoeg.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wel helemaal naar achteren rijden in die straat heIk stond de eerste keer bij de balie 'laden&lossen' maar moest nog verder
@L.no. Twee intake's?? Ik dacht trouwens dat de school ook al dicht was
Noh, ze moeten ervoor zorgen dat ik erin kom, dan mogen ze jouw toetsen bekijken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:56 schreef justmattie het volgende:
Schijnbaar werken leraren nog door dusKunnen ze mooi mijn vijf toetsen nakijken en de leerbewijzen uitschrijven
Eerste volgens mij niet, wel hebben ze het in Heerenveen en Drachten. Mja, als je die van Heerenveen wilt hebben, dan moet je ook via Leeuwarden aanmelden. Ik ga het eens navragen morgen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:16 schreef justmattie het volgende:
Typisch Friesland colollerlege
Friese poort zit ook nog in Leeuwarden, don't know of ze jouw opleiding daar ook aanbieden. Anders FC Heerenveen?
mediavormgevingquote:
whehequote:Op woensdag 14 juli 2010 18:35 schreef justmattie het volgende:
Bij financieel hebben ze nog plek zat mocht je niet bij de ICT slagen
quote:
quote:
ik gok dat ik daar juist wel moet zijn, de aard van mn werkzaamheden in acht genomen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wel helemaal naar achteren rijden in die straat heIk stond de eerste keer bij de balie 'laden&lossen' maar moest nog verder
@L.no. Twee intake's?? Ik dacht trouwens dat de school ook al dicht was
Dit ja, maar bijj het magazijn staat ook groot Impress vandaarquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:00 schreef Paladijn het volgende:
Portier zit aan het eind Lexxx, eerste kantoortje is het magazijn.
En weet ik veel wat voor heftrucks ze tegenwoordig hebben...
ik ben blij dat ik geen tieten heb, dan durfdeik haar noiot weerte meetenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:27 schreef Opdekop het volgende:
Kangeroeland? Hoe kom je daar bij? Ik zit in LeeeeeeelijkstadGRAPPIG HE HAHA DAT ZEGGEN ZE ALLEMAAL HIER.
Nu ga ik weer, doeidoei Liwwadders!! kusjes
Waar is huppelmuts ? Ik heb een blauw plek op mijn tiet van haar tanden. Laat haar dit even lezen, ik weet niet waar ze post. KTHNXBAI.
Hey, gaan wij nog zoenen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:34 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb ook met DW gezoend ;D
Misschien ga je dan wel les krijgen van Jan Johannes!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |