ok, tofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ok, tofals ik langer mag blijven dan alleen in de vakantie komen we elkaar wellicht tegen
Wat ga jijdoen daar?
Ik kom op kantoor en zo af en toe op de werkvloer heb ik begrepen. Eerst tien weken bij quality en research e.d. Daarna bij een andere afdeling waar ik niet precies van weet wat daar gebeurd. Dat hoor ik dan welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
dat zie ik vrijdag dan wel, als ik kom kletsenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:53 schreef justmattie het volgende:
En nee, ik weet niet welke heftrucks ze daar hebben
Ik was gister wel langs daar.. toen ik weer in friesland kwam. Morgen de tweede intake.quote:
Succes!quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik was gister wel langs daar.. toen ik weer in friesland kwam. Morgen de tweede intake.
Wel helemaal naar achteren rijden in die straat hequote:Op woensdag 14 juli 2010 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zie ik vrijdag dan wel, als ik kom kletsen
Ja 2 raar genoeg.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wel helemaal naar achteren rijden in die straat heIk stond de eerste keer bij de balie 'laden&lossen' maar moest nog verder
@L.no. Twee intake's?? Ik dacht trouwens dat de school ook al dicht was
Noh, ze moeten ervoor zorgen dat ik erin kom, dan mogen ze jouw toetsen bekijken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:56 schreef justmattie het volgende:
Schijnbaar werken leraren nog door dusKunnen ze mooi mijn vijf toetsen nakijken en de leerbewijzen uitschrijven
Eerste volgens mij niet, wel hebben ze het in Heerenveen en Drachten. Mja, als je die van Heerenveen wilt hebben, dan moet je ook via Leeuwarden aanmelden. Ik ga het eens navragen morgen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:16 schreef justmattie het volgende:
Typisch Friesland colollerlege
Friese poort zit ook nog in Leeuwarden, don't know of ze jouw opleiding daar ook aanbieden. Anders FC Heerenveen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |