abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:24:55 #51
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_83993277
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:15 schreef jagga het volgende:
ik zal niet ontkennen dat er goede DK's zijn, echt niet. Echter lijkt de DK een soort aantrekkingskracht uit te oefenen op
A: elke kwijlende keyboardturnende halve gek die huilie doen om het minst of geringste.
B: mensen die voor het eerst WoW spelen. Dus een lvl55 char van iets anders, switch maken naar DK en ook meteen denken alles beter te weten.

Op de een of andere manier, kom ik zoooo veel van dit soort DK's tegen..

Laatst nog 1 die bloodspecced was (nja ok) die GEEN diseases gebruikte.. Toen ik vroeg waarom, zei hij: I use DS so i can use those runes for Heartstrike. Is more dps!

ik:
Naa man, dat is fucked up en idd dom. Ik geef niets om dps ( als heb ik nou wel het hoogste in instances). Mijn taak is aggro houden en in leven blijven, de rest van de party mag doen wat ze willen.

Diseases zijn zeker belangerijk. Eigenlijk moet je alle mobs infecteren voordat ze je al aanraken om aggro te houden en dan ook nog een paar keer Blood Boil eroverheen . Maar ik begrijp wat je bedoelt.
*Hosselcopter*
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:32:25 #52
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_83993618
Diseases zijn gewoon mandatory..en helemaal als blood dps. Deathstrike scaled met het aantal diseases op je target, dus het niet casten van die dingen maakt je een randdebiel

Ik heb zelf ook een dk, op zich leuk, maar kvind warriortanken toch leuker

Heb ik ook zo'n hekel aan: army of the dead bij een boss als ik aan het tanken ben

Ga ik altijd zitten, en hoop voor hun dat de boss dood is voordat zijn army tegen te vlakte ligt want ik steek geen vinger uit. (ik vraag altijd om GEEN army te gebruiken, dus)
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  † In Memoriam † dinsdag 13 juli 2010 @ 12:36:05 #53
159966 lifeblind
pi_83993745
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:32 schreef jagga het volgende:
Diseases zijn gewoon mandatory..en helemaal als blood dps. Deathstrike scaled met het aantal diseases op je target, dus het niet casten van die dingen maakt je een randdebiel

Ik heb zelf ook een dk, op zich leuk, maar kvind warriortanken toch leuker

Heb ik ook zo'n hekel aan: army of the dead bij een boss als ik aan het tanken ben

Ga ik altijd zitten, en hoop voor hun dat de boss dood is voordat zijn army tegen te vlakte ligt want ik steek geen vinger uit. (ik vraag altijd om GEEN army te gebruiken, dus)
Army of the dead is erg leuk als je die boss door de ruimte moet kiten (zoals die ene met die orbs in Violet Hold bijvoorbeeld). En als je dan vraagt of ze 't niet doen, krijg je meestal iets terug in de trant van "DOEZ MOAR DPS!"
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:40:22 #54
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_83993902
In Halls of Reflection bij de laatste mob wave kan een Army of Death wel handig zijn.
*Hosselcopter*
  † In Memoriam † dinsdag 13 juli 2010 @ 12:46:18 #55
159966 lifeblind
pi_83994131
Ook als het een baas is die je gewoon op zn plek kan tanken maakt het ook niet zoveel uit, de tank moet gewoon zorgen dat ie na de AotD de hoogste threat heeft.
pi_83994674
army of the dead moeten dk's gewoon alleen gebruiken tijdens levelen of pvp ofzo. maar pve hoeft die shit voor mij niet, tank kan voor geen meter agro houden en zo belachelijk veel meer dps krijgt een dk dr ook weer niet van.
Mijn tip: weg met AotD
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:00:50 #57
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_83994738
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:32 schreef jagga het volgende:

Hoezo dat? Ik heb er in als tank in 5-man instances totaal geen problemen mee, tenzij het bosses zijn die gekite moeten worden.

Laatst bijvoorbeeld iemand die in VOA bij Koralon the Flame Watcher army of dead te voorschijn toverde. Dat is vragen om problemen

Gelukkig wel goed afgelopen, maar aan dat soort acties kan ik me inderdaad ook storen. Bij de gemiddelde 5-man boss (denk bijv. aan Loken in HOL) zie ik het probleem niet.
Krekker is de bom!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:02:21 #58
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83994812
Laat het alleen nu net zo zijn dat AOTD geen raid bosses taunten.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_83995027
Heerlijke pug net Voor ICC10 met maar 1 wipe 7 bosses down. Fester, Rot en Dreamwalker. Ging erg lekker. Dropte twee upgrades voor me die ik niet won, rollde 25 en 16! Toppers dus. Wel een nieuwe belt gehaalt voor frosties. Had nog een ilvl 226 belt dus dat was wel nodig ook.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_83995193
Ach de DK's zijn de nieuwe Hunters van vroeger.

Zo me shaman is net 11 uur lvl 80 en d'r gear begint aardig te komen. Bijna alles boven i200+ en heb de mats al liggen voor wat craftables. Doel is ongeveer 232-245 te geraken en beetje backup healer te spelen.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Turalyon&n=Shocktopus
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:17:52 #61
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_83995457
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:45 schreef Olment het volgende:

[..]

idd,, dat is het grootste probleem waar ik nu tegenaan hik. Alle duizende gold die je in je gear hebt gestoken (gems/enchants/enzo) is allemaal voor niks (bij wijze van) geweest omdat de questgear beter is dan mijn icc gear.
mja,, wat doe je eraan xD
Als je 't zo bekijkt is het hele spel, of eigenlijk elk spel, 'voor niks'.

Non-mmorpg's: je bereikt een bepaald doel, stopt het spel in de kast en/of koopt een vervolg.
Mmorpg's: je bereikt een bepaald doel, daarna weer een nieuw doel, etc, etc.

Mmorpg's hebben tov 'normale' games tenminste nog het voordeel dat je gear/items verzamelt die je nog een tijd kan blijven gebruiken ter ondersteuning v/h bereiken van het nieuwe doel. Toen TBC en Wotlk net uitkwamen ging het levelen in full epic lvl 60 of 70 gear de eerste paar nieuwe levels ook een stuk makkelijker/sneller.

Maar goed, belangrijkste aan WoW is uiteraard het plezier dat je haalt uit het raiden, verzamelen van gear, etc.
Krekker is de bom!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:20:22 #62
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_83995562
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:02 schreef Blistering het volgende:
Laat het alleen nu net zo zijn dat AOTD geen raid bosses taunten.
Weet toch 100% zeker dat beide tanks in VOA aggro verloren precies op het moment dat een DK army popte. En als ik me niet vergis waren de army-ghouls opeens het nieuwe target.
Krekker is de bom!
pi_83996367
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:20 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Weet toch 100% zeker dat beide tanks in VOA aggro verloren precies op het moment dat een DK army popte. En als ik me niet vergis waren de army-ghouls opeens het nieuwe target.
Kan niet, gebruik vaak genoeg army in voa, bosses worden niet getaunt.
pi_83996404
Death Knight trekt noobs aan.. Ach. Elke class heeft zijn mongolen, maar een Death Knight blijf je vaak toch iets beter onthouden, misschien omdat de noobs altijd een naam hebben in de zin van 'Litchkingdk', 'Arthasdeadth', 'Deathking', en dat soort namen

Noobs heb je met elke class. Sukkel die geen gems, enchants, glyphs gebruiken, of een fucked up talent tree. Laatste een frost DK in een ICC25 pug die obliterate niet eens gebruikte, maar howling blast. Ik speel zelf 3 classes op lvl80 en dan merk je toch dat bij je mede-classgenoten altijd noobs rondlopen of mensen die het niet zo slim aanpakken of iets doen wat veel handiger kan, of bepaalde truckjes niet kennen. En ik weet zeker dat als je je meer zou verdiepen in de rotatie, talents, setups etc. van andere classes, je daar ook gewoon enorm veel noobs tussenuit haalt. Veel mensen geven er niet om om het maximale te behalen, voor hun zal het allemaal wel.

En ja, echte slechte hunters zie je niet meer zoveel als vroeger. Alleen in een random HC nog af en toe een josti die volley gebruikt op een bossfight.
pi_83996698
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:41 schreef ufopiloot het volgende:
Death Knight trekt noobs aan.. Ach. Elke class heeft zijn mongolen, maar een Death Knight blijf je vaak toch iets beter onthouden, misschien omdat de noobs altijd een naam hebben in de zin van 'Litchkingdk', 'Arthasdeadth', 'Deathking', en dat soort namen

Had er gister weer een. Prachtige vent Human dk met dragonball z haar zijn naam was iets van Robdk, een 0 0 71 spec en een mix van pvp, tank en pala gear. En ja, hij was niet al te best.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:59:25 #66
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_83997208
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:40 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Kan niet, gebruik vaak genoeg army in voa, bosses worden niet getaunt.
Vaag. Misschien dat ik me dan toch vergis
Krekker is de bom!
pi_83998234
Iemand ervaringen met RAF op een pvp server?
Ik zit eraan te denken om er toch weer aan te beginnen. Ik heb dat gewone levelen al zo vaak gedaan dat ik er niet veel meer aan vind. Maar of het handig is om 2 ipv 1 character in de gaten te houden op een pvp server? (ik RAF dan uiteraard met een 2e account op /follow mode)...
pi_84003277
Met 2 chars heb je meer kans als je word aangevallen En of je nou met 1 char speelt of met 2, als er iemand van een hoger level langsloopt ben je sowieso de lul.
pi_84008654
Wow, mijn armory is weer geupdate. Duurde ff aangezien hij gister nog op 6 juli stond.

Vandaag en gister ook nog even lekker met mijn shammie aan de haal gegaan die is 3 leveltjes omhoog en mag zichzelf nu level 71 noemen. Maar wat is dat toch een heerlijke class (L).
pi_84008697
@Glenspey, ik maak eruit op dat je wilt gaan multiboxen (dualboxen). Denk dat het net is als ufo zegt, als dr een hoger lvl lang je komt en die wilt je slopen dan doet die het toch wel, of het nu 1 of 2 chars zijn.
Denk dat het wel wat leuke ervaringen kan opleveren. En hoe vaak kijk je nu echt achter je of er toevallig een hoger lvl langs komt die je wilt pwnen. Ikzelf merk het meestal pas na de 1ste hit xD (zit dan niet op een pvp server)
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_84009084
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:53 schreef Olment het volgende:
@Glenspey, ik maak eruit op dat je wilt gaan multiboxen (dualboxen). Denk dat het net is als ufo zegt, als dr een hoger lvl lang je komt en die wilt je slopen dan doet die het toch wel, of het nu 1 of 2 chars zijn.
Denk dat het wel wat leuke ervaringen kan opleveren. En hoe vaak kijk je nu echt achter je of er toevallig een hoger lvl langs komt die je wilt pwnen. Ikzelf merk het meestal pas na de 1ste hit xD (zit dan niet op een pvp server)
Dualboxen heb ik nooit voorelkaar gekregen. Al eens eerder geprobeerd met AutoHotKey en dat werkte gewoon elke keer niet
Nu laat ik gewoon een char op /follow lopen. Ik accepteer de quests met beide characters behalve de quests waar je X items moet oprapen. Die pak ik alleen met het char waar ik mee speel. Als er dan verschil komt in level dan doe ik grant a level naar de follower

Distributie is trouwens wel een nachtmerrie op deze manier. Steeds switchen van char naar char, quests accepteren, inventorys legen, talents en spells op dezelfde manier invullen etc. etc.
pi_84010240
Welke spec kan ik beter voor m'n hunter (lvl 66) gebruiken in PvE?
Markmanship of Survival?
Life's a bitch. Be its pimp.
pi_84011668
Ligt er een beetje aan, met Markm. heb je de mobs sneller dood en als je je pet gebruikt om te tanken dan werkt het prima.

Survival blijf je verassend genoeg langer leven en is het dus gemakkelijker spelen .

Combineren dus
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:34:05 #74
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_84012536
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:34 schreef MilkyWay het volgende:
Welke spec kan ik beter voor m'n hunter (lvl 66) gebruiken in PvE?
Markmanship of Survival?
Beast mastery all the way. Zonder twijfel. Zelfs als je 80 wordt en heroics gaat spammen is BM viable totdat je een beetje fatsoenlijke gear hebt... dan switchen naar survival.

Het moment dat je wat icc spul hebt veranderen naar MM.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:07:45 #75
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_84014018
Servers down?
*Hosselcopter*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')