Wat voor?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:46 schreef -marz- het volgende:
Ik zag net de meest weirde bliksem die ik ooit gezien heb!
Cool
Same here.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh mijn oma is Duits. Voor de rest geen exotisch bloed
Neequote:Op maandag 12 juli 2010 13:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uniekje, de NOS had zondagavond nog een hele reportage vanuit Leek, heb je dat gezien?
Bedankt, grappig om openluchttheater Nienoord op nos te zienquote:Op maandag 12 juli 2010 13:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
http://nos.nl/uitzending/17742-nos-journaal-2000-uur.html
Ja, ik dacht, ik moet niet vergeten het even aan jou te melden!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Bedankt, grappig om openluchttheater Nienoord op nos te zien
Mudbloods ftw! Al ben/heb ik ook wel een bleekneus, vooral in de winter!quote:
quote:Een spelletje
Zomaar een spelletje
En dat is het ook
Tot men kleur bekent
Oranje, overal alles oranje
Geen Ajax, geen Feijenoord
Geen haat, geen nijd
Met z'n allen juichen, gillen
soms ook schelden en mopperen
Oranje! Oranje!
De ontknoping was een hel
bijna 120 minuten zagen we een andere sport
schoppen, duwen, trekken
was dit nou dat spelletje? dat voetbal?
toch waren het onze jongens
en bleef men hopen
de nagels op, het bier geen troost biedend
118 minuten overleefd, tot het drama zich voltrok
de hoop vloeide weg en de boosheid bleef over
teleurstelling en stilte
Na het beeld van de eerste juichende Spanjaard
vloeide het centrum van Nijmegen leeg
en niet alleen Nijmegen
maar het hele land, en vele vele fans
helemaal leeg
de hoop op het bewijs
van driemaal is scheepsrecht
vervlogen, ariba..
onderweg terug, achterop de fiets
gezwaaid naar mensen
met een glimlach en een vrolijk 'hoi!'
velen konden het met moeite beantwoorden
anderen zeiden niets
Het was maar een spelletje
maar wel een spelletje dat verenigt
samenbrengt en verbroedert
een maand lang waren we samen
samen Oranje
Geen Ajax, geen Feijenoord
Geen haat en geen nijd
Gewoon, gezellig
kijken naar een spelletje
de hoop op voortzetting
van ronde naar ronde
zodat de saamhorigheid nog nèt wat langer kon duren...
Ja ik las hem! Volgens mij maak je best kans!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mijn inzending voor 't winnen van de tv
dat zei mijn moeder ook altijdquote:Op maandag 12 juli 2010 14:20 schreef neen het volgende:
Mijn moeder zegt dat de eerste die poep van een huisdier binnen ziet het ook moet opruimen
Boeiuh dat jurkje. Maar hoe Co het verlies gevierd heeft is wel weer klasse.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
pief....
zij hadden wel een jurkje: [INZENDINGEN] FOK! WK actie
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja ik las hem! Volgens mij maak je best kans!![]()
Arriba is wel met 2 r-en! Voor de volledigheid en zulks![]()
maar k heb geen chocolaquote:Op maandag 12 juli 2010 14:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Mogen Modjes meedoen?
Het onweert nog steeds/alweer
Neem je een stukje choco toch Perruche, lekker genieten van 1 blokje
ohquote:Op maandag 12 juli 2010 14:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
maar k heb geen chocola
straks even boodschapjes doen bij de lidl, lekkere chocola!
Gij mirakelquote:Op maandag 12 juli 2010 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nah, bzar, krijg net geld uit de voetbalpool terug omdat ie niet is gevallen en mijn collega pakt blind uit de 'collectebus' en ik krijg serieus een spaanse en een nederlandse munt!
Ik hoop maar dat ze niet gaan vechten in m'n portemonnee...quote:
Dan geef je ze gewoon een kaart.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ze niet gaan vechten in m'n portemonnee...
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ze niet gaan vechten in m'n portemonnee...
Je was me net voorquote:
QFTquote:Op maandag 12 juli 2010 15:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Shit ik moet niet meer zo hard werken, dan heb ik tenminste de hele dag wat te doen
*boks!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Het grote stoppen met op/in eigen vingers bijten topic
* uniekhoorn trots is
Je hoeft niks in te vullen, je mag ook zo meedoen. Welkomquote:Op maandag 12 juli 2010 15:58 schreef Bo. het volgende:
ik wil gewoon van mijn vetrollen af
heb geen streefgewicht ofzo
wat moet ik dan invullen?
In de vakatnie wat meer +/- 15 glazen per week schat ikquote:Op maandag 12 juli 2010 16:27 schreef neen het volgende:
Hoeveel bier drink je op wekelijkse basis
Evy kun je wel met torrents binnen halen, ook ff in het hardloop topic in spt kijken.
Rumeur van Lanvin. Heel bloemig en een beetje ouwemevrouwerigquote:Op maandag 12 juli 2010 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Welk parfum is dat?
Welkom mannetje met plasser
Ah, mijn D wordt taco's, heerlijk!
Morgen gaan we over het leekstermeer kanoen, armspieren
Schup ze weg!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
Rumeur van Lanvin. Heel bloemig en een beetje ouwemevrouwerigmaar ik vind hem heel lekker.
OMG, eigenlijk is de bieb dicht, maar omdat we de enigen zijn met airco hadden we uit coulance de deur opengelaten. Er zijn idd een paar docenten in- en uitgewandeld, kwamen even koffie halen. Komen er net drie vreemden binnen die lekker pontificaal gaan zitten en tijdschriften lezenWij wilden dus rond 16.50 naar huis
![]()
Hospitality is a bitch mensen.
the wild wild east hequote:Op maandag 12 juli 2010 17:13 schreef P.F het volgende:
Hier heeft het heel even geregend, that's it?
Zaterdag ook al nergens last van in Zeeland..
Bij de Zwarte Cross dus wel. Hier in het dorp weet ik het nog niet. Ga nu even een rondje doen.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:14 schreef LadyBlack het volgende:
Geen gewonden Tink??
Mijn straat stond een paar uurtjes geleden helemaal blanken ik ga nu eens even kijken hoe het er verder aan toe gaat hier
boodschapjes doen.
Welk viaduct is dat Vik?
Dat dus, ik hoopte op een beetje verkoeling. maar het zweet breekt me alweer uit! Ga lekker trainen zo, de sportschool heeft tenminste aircoquote:Op maandag 12 juli 2010 17:06 schreef Viking84 het volgende:
Pff, het heeft geonweerd en gehoosd, maar het is nog steeds stikheet.
En er staat een viaduct onder water hier, dus die is afgesloten.
Nieuwe: bij overgang Vondellaan - Hoornsediep.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:14 schreef LadyBlack het volgende:
Geen gewonden Tink??
Mijn straat stond een paar uurtjes geleden helemaal blanken ik ga nu eens even kijken hoe het er verder aan toe gaat hier
boodschapjes doen.
Welk viaduct is dat Vik?
Tink, klinkt heftig! Zag je die boom zo op je/het gebouw afkomen? Was er veel paniek?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:05 schreef Tinkepink het volgende:Ik was in Hengelo vanmiddag
En daar heb ik gezien:
- grote boom die omwaaide
- dezelfde boom die op het gebouw viel waar ik in zat
- een raam met een boom erdoor
- een halfweggevlogen dak
- de stroom die uitviel
- het telefoonnetwerk dat uitviel
- heel, heel, heel veel omgewaaide bomen op weg naar huis
- vanuit de verte: de zwarte cross met gewonden![]()
- een stuk van tukkerland waar ik nooit ben geweest dankzij de gigantische hoeveelheid afsluitingen
En thuis liggen de bladeren gewoon in huisOveral omgevallen bomen, afgesloten wegen, poliltie,brandweer, ziekenwagens... niet normaal!
quote:
Hee Blurred, ben je terug uit Sevilla?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:37 schreef Blurred86 het volgende:
Hi! I'm back![]()
Ben supermoe, heb vandaag ook de eerste werkdag van mijn vakantiewerk gehad.. Zo lekker pasta eten en dan op de bank hangen met een slechte serie
Ik vind hem mooiquote:Op maandag 12 juli 2010 18:42 schreef kwakz0r het volgende:
ik kom hier ook even spammen
mn grote bonte villa kakelbontdeken is afen ik ben er best trots op al vind ik m zelf bijna lelijk zo fleurig... (wacht op fleurilclowns aan de deur met halfverbleekte pakjes)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil ook kittens kijkenquote:Op maandag 12 juli 2010 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weeg nu al een week hetzelfde. Positief dat ik niet aankom, maar als afvallen de bedoeling is, is het minder
En donderdag en vrijdag kittens kijken
OMGquote:Op maandag 12 juli 2010 18:55 schreef kwakz0r het volgende:
filmpje van groningen in de regen (vanaf 2:45 wordt t leuk)
Ja, mijn collega"s vertelden hetzelfde. raar he?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
jemig, Tink! Hier was het ook heel even heel erg, maar dat was echt maar heel even
Jep, het was super!quote:Op maandag 12 juli 2010 18:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hee Blurred, ben je terug uit Sevilla?
Heb je het leuk gehad??? Ik was helemaal vergeten om te antwoorden op je vraag wat ik aanraadde, sorry!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En geen probleem hoor, volgens mij heb ik ALLES gezien dat er te zien was
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Ik heb mijn coach en begeleider weer eens een mailtje gestuurd maar ik kreeg terug: wegens zomer reces beantwoord ik mijn mail weer vanaf 24 augustusquote:Op maandag 12 juli 2010 19:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, mijn collega"s vertelden hetzelfde. raar he?
Wat ook raar is, is de school van PF![]()
zou het handig zijn als je er morgen even langs gaat?
als ik ooit een burn out krijg of huisvrouw met schoonmaakster in dienst word welquote:Op maandag 12 juli 2010 19:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kwak, ik was mistaken! Hij vind hem wél mooi! Neem je ook opdrachten aan?
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Blurred, de alllinson is in de aanbieding bij Super de Boer
Nou ja, weet je hoeveel punten je moet hebben om over te gaan? Hoeveel staan er nu? Missende punten... zijn er dan niet meerdere onderdelen (tentamen/aanwezigheid/opdracht) die voldoende moeten zijn om de punten te krijgen? Misschien is er wel ergens zo'n jaardinges waar dat in staat enzo.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:53 schreef P.F het volgende:
Leuk kwak! Ik zou zo iets in alleen wit/roze oid ook erg leuk vinden!
Ik snap trouwens niets van mijn opleiding meer, mijn punten kloppen voor geen meter, niemand is bereikbaar, ik heb echt geen idee of ik wel/niet over ben, waar mijn punten blijven (bijv: ik heb dingen wel gehaald maar krijg er een onvoldoende voor)
Nee dat zijn wel dingen die ik sowieso heb gehaald. Er staan er nu 12 echte en in uren punten 25. Ik moet er 40. Ik mis er nog veel.. En ook heb ik een paar keer sinds vandaag ergens een 5 staan terwijl ik een 6-7 had.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:49 schreef neen het volgende:
[..]
Nou ja, weet je hoeveel punten je moet hebben om over te gaan? Hoeveel staan er nu? Missende punten... zijn er dan niet meerdere onderdelen (tentamen/aanwezigheid/opdracht) die voldoende moeten zijn om de punten te krijgen? Misschien is er wel ergens zo'n jaardinges waar dat in staat enzo.
Punten zijn bij mij trouwens ook pas gisteren erop gekomen zoals het hoort, misschien zijn ze nog bezig met de verwerking?
hoe weet je dat cijfer dan PF? had je dat zelf berekend met t antwoordmodel? kan namelijk best dat d enormerign anders is als t goed gemaakt was, of dat je toch een onderdeel mist en dus een onvoldoende krijgt...quote:Op maandag 12 juli 2010 19:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee dat zijn wel dingen die ik sowieso heb gehaald. Er staan er nu 12 echte en in uren punten 25. Ik moet er 40. Ik mis er nog veel.. En ook heb ik een paar keer sinds vandaag ergens een 5 staan terwijl ik een 6-7 had.
Ik zie er gewoon tegen op om nog 3-4 jaar in deze zooi te zitten. Bleh. Ik kan heus wel iets maar het werkt gewoon niet.
De eerste.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hoe weet je dat cijfer dan PF? had je dat zelf berekend met t antwoordmodel? kan namelijk best dat d enormerign anders is als t goed gemaakt was, of dat je toch een onderdeel mist en dus een onvoldoende krijgt...
ik hoop t natuurlijk niet voor jede HvA staat wel bekend om de administratieve puinzooi... InHolland ook... weet niet waar je zit...
ik had vorige week bikram spinning, grappig dat je dit nu zo neerzet want dat bikram grapje had ik dus ook echt gemaakt tijdens de lesquote:
Misschien hebben die leraren de herkansde dingen nog niet naar de administratie doorgestuurd ofzo? Maar goed, sowieso zouden we toch een brief moeten krijgen of we naar het 2e jaar mogen of niet? Ik heb hem nog niet ontvangen... in Februari wel een (negatiefquote:Op maandag 12 juli 2010 19:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee dat zijn wel dingen die ik sowieso heb gehaald. Er staan er nu 12 echte en in uren punten 25. Ik moet er 40. Ik mis er nog veel.. En ook heb ik een paar keer sinds vandaag ergens een 5 staan terwijl ik een 6-7 had.
Ik zie er gewoon tegen op om nog 3-4 jaar in deze zooi te zitten. Bleh. Ik kan heus wel iets maar het werkt gewoon niet.
De eenzaamheidquote:Op maandag 12 juli 2010 20:02 schreef P.F het volgende:
Even voor de duidelijkheid! Wie rijdt met wie mee!
willen jullie mij per PM aanmerkingen geven anders wordt het chaos (denk ik!!)
[..]
Ik heb in februari geen negatief studieadvies ontvangen!!!!!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:00 schreef neen het volgende:
[..]
Misschien hebben die leraren de herkansde dingen nog niet naar de administratie doorgestuurd ofzo? Maar goed, sowieso zouden we toch een brief moeten krijgen of we naar het 2e jaar mogen of niet? Ik heb hem nog niet ontvangen... in Februari wel een (negatief) studieadvies gekregen die was ook verplicht.
ik was de hele dag op cursus en kon daarna met een psychiater mee terugrijden, ipv tram, bus én trein, dus dat aanbod heb ik dankbaar aangenomenquote:
Bij mij was dat zo vaagquote:Op maandag 12 juli 2010 20:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb in februari geen negatief studieadvies ontvangen!!!!!
Hmmmmmzzz, nou vooruit dan maarquote:Op maandag 12 juli 2010 20:04 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik was de hele dag op cursus en kon daarna met een psychiater mee terugrijden, ipv tram, bus én trein, dus dat aanbod heb ik dankbaar aangenomen
Nou prima!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik fiets ook regelmatig en heb nog genoeg booty over
wel gekocht, maar toen k het eenmaal had geen zin meerquote:Op maandag 12 juli 2010 20:30 schreef Perruche het volgende:
Nieuw lijstje!!
O: shake melk/yoghurt/aardbei, boterham salami
L: dubbele boterham ham/kaas, grapefruit
D: chili con carne met rijst, broccoli
T: suikerwafel (250 calorie ofzo)
S: hardlopen
*boks*quote:Op maandag 12 juli 2010 20:39 schreef P.F het volgende:
O vet stom: paspoort verlopen! Daar gaat mijn spontane road trip naar Frankrijk!
(Ik snap dat je paspoort geldig moet zijn, maar wanneer zou je die moeten laten zien als je met de auto naar Frankrijk gaat?)
Dat komt stiekem door mijn pasfoto angst.. Brrr
Voor frankrijk heb je volgens mij geen ID nodig.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:39 schreef P.F het volgende:
O vet stom: paspoort verlopen! Daar gaat mijn spontane road trip naar Frankrijk!
(Ik snap dat je paspoort geldig moet zijn, maar wanneer zou je die moeten laten zien als je met de auto naar Frankrijk gaat?)
Dat komt stiekem door mijn pasfoto angst.. Brrr
Bron: http://europa.eu/travel/doc/index_nl.htmquote:Alleen Bulgarije, Cyprus, Ierland, Roemenië en het Verenigd Koninkrijk doen niet mee. Dit betekent dat u voor deze vijf landen nog een paspoort of identiteitskaart nodig hebt. IJsland, Noorwegen en Zwitserland zitten niet in de EU, maar nemen wel deel aan Schengen.
nee hoor!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:45 schreef Perruche het volgende:
edit: maar als je vliegt heb je toch wel ID nodig
En ik wil mijn vingerafdruk heul niet afgeven. En het is een deur grapje, even vragen of papa en mama toevallig geld teveel hebbenquote:Op maandag 12 juli 2010 20:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
*boks*
Zeker toen m'n best-aardige-hokjesfoto werd afgewezen en ik naar zo'n stomme fotograaf moest! Dus die was nièt leuk geworden!![]()
http://mrdoob.com/projects/harmony/#chromeLEUK!
Maarja, je bent ook beperkter met reizenquote:Op maandag 12 juli 2010 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
ID kost je veel minder dan een paspoort
Dat wilde ik ook niet inderdaad. Maar ze zeggen zo snel dat het moet en op zo'n vanzelfsprekende toon, dat je helemaal vergeet dat je dat eigenlijk niet wil!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:51 schreef P.F het volgende:
[..]
En ik wil mijn vingerafdruk heul niet afgeven. En het is een deur grapje, even vragen of papa en mama toevallig geld teveel hebben
Met een ID kan ik niet naar SFquote:Op maandag 12 juli 2010 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
ID kost je veel minder dan een paspoort
Dus ook met alleen een rijbewijs? Volgens mij is een rijbewijs alleen in Nederland een geldig legitimatiebewijs?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:57 schreef -marz- het volgende:
Het goede nieuws: road trip kan dus doorgaan
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:54 schreef neen het volgende:
[..]
Maarja, je bent ook beperkter met reizen
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, lees even heel goed wat er staat, ik snap dat het een verwarrende vraag is.
Ja je zei 'dat gaat wel op naam' alsof ik impliceerde dat het ook alleen per auto kon.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zeg ik, per persoon. Gewoon, per persoon. Want wij hebben ook een auto en een motor
ik heb dat op mijn computer zittenquote:Op maandag 12 juli 2010 20:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook niet inderdaad. Maar ze zeggen zo snel dat het moet en op zo'n vanzelfsprekende toon, dat je helemaal vergeet dat je dat eigenlijk niet wil!
[ afbeelding ]
op zo'n soort apparaatje moet je je vingers drukken. BRRR ik wil handschoenen dragen voortaan
Je kan ook niet overal in Europa op reis met ID kaart geloof ik.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
och, tegen de tijd dat ik er een nodig heb bestel ik er dan wel een. Voorlopig zijn de grenzen van europa nog niet bereikt![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:07 schreef neen het volgende:
[..]
Je kan ook niet overal in Europa op reis met ID kaart geloof ik.
Dat is misschien wel een idee!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:03 schreef Blurred86 het volgende:
bij routemobiel is het per auto P.F! en ze hebben in de zomer altijd een aanbieding dat je een goedkoop abonnement kunt nemen waar je maar 1 maand oid aan vast zit
Dat idd welquote:
Het stomme is dat ik gewoon weet dat ik het kan, maar ik schuif het wegquote:
waar heb je de verzekering afgesloten?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:21 schreef Syrena het volgende:
Route mobiel is idd op kentekenMaar ik heb 't opgezegd, heb graties pechhulp bij mijn nieuwe auto
![]()
Ik heb alleen nog steeds niks van mijn nieuwe verzekering gehoord, en dat vind ik wel erg slecht. Heb een week geleden die polis afgesloten en niet eens een mail gehad![]()
Normaalgesproken bedelven ze je onder het papiewerk. Zal ze morgen maar eens bellen dan.
Maar waren ze weg of had je overdag wel zelfbeheersing en kon je ervan af blijven?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
ze zitten weer op exact dezelfde plekken, die bulten, die er vannacht waren, vanochtend niet, en nu ineens weer wel
nou ja echt compenseren hoeft misschien nietquote:Op maandag 12 juli 2010 22:31 schreef P.F het volgende:
3 omdat hij druk van boven is en je derriere compenseert? Ik zou ze echt aan moeten zien!
Het hangt er ook van af of je dikke bovenarmen hebt, de lengte van de jurkjes, of je ielige schouders hebt, etc. Sommige modellen staan iedereen maar deze zijn een beetje apart!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
nou ja echt compenseren hoeft misschien nietmisschien neem ik ze allemaal en stuur alles at niet leuk is terug
1, 2 en 4 lijken me gorgeous!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
nou ja echt compenseren hoeft misschien nietmisschien neem ik ze allemaal en stuur alles at niet leuk is terug
wat is datquote:Op maandag 12 juli 2010 22:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het allemaal een beetje 'beppe' jurken
quote:Auto HenkKlaasPietWim heen: loveli, MevrouwPuff, _Calimero_
Auto HenkKlaasPietWim terug: loveli, MevrouwPuff, _Calimero_, MariaEtcetera (VOL)
Auto octopussy heen: P.F
Auto octopusy terug: P.F
Auto XcUz_Me heen: Viking84, DevilsAndDust, MariaEtcetera
Auto XcUz_Me terug:
Auto akNynke heen: Phaidra, Ewelina
Auto akNynke terug: [gaat terug naar haar ouders]
-Phaidra en Ewelina moeten nog vervoer terug regelen
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:44 schreef Syrena het volgende:
Jurk 1 vanwege de vorm en de print(OMG die willik!)
2 loopt het "omg ik ben zwanger" risico, 3 en 5 hobbezakrisico. 4, mmm. Ook 't zwangerrisico, maar je moet ze idd ff aantrekken om dat goed te kunnen zien. Wel leuke kleur en print!
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:44 schreef Syrena het volgende:
Jurk 1 vanwege de vorm en de print(OMG die willik!)
2 loopt het "omg ik ben zwanger" risico, 3 en 5 hobbezakrisico. 4, mmm. Ook 't zwangerrisico, maar je moet ze idd ff aantrekken om dat goed te kunnen zien. Wel leuke kleur en print!
Ik ging even uit van mijn eigen figuurquote:Op maandag 12 juli 2010 22:46 schreef Perruche het volgende:
[..]ik heb wel meer jurken met die pasvorm, en meestal staat het juist wel, vandaar
thanks voor jullie advies!!! Ik denk dat ik 1 en 4 ga bestellen
en misschien 2 en 5
3x per weekquote:Op maandag 12 juli 2010 22:58 schreef Bo. het volgende:
Zo ben ik weer
Heb die Evy MP3s nu.. morgen ga ik beginnen
Wat is de bedoeling? 1x per dag?
vanavond wel naar de snackbar gewest
Bij mij benadrukt zo'n jurkje juist in het dunste deel van m'n buik ( bij de onderste ribben), soms doe ik er nog een los touwtje ofzo omheen van een ander jurkje, leuk juist!! En ik heb nog nooit gehad dat mensen dat zeggen. Maar volgens mij ligt het er ook aan hoe strak het bij de boezem zit, en ook aan de stof. Als het gewoon helemaal een beetje los zit, en lekker soepel stofje, prima toch!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind dat "je lijkt net zwanger" in jurkjes met een hoge taille altijd zo'n onzin![]()
Echt een afknapper als mensen dat zeggen..... Kijk ik heb een buikje dus dat zie je in elk jurkje/shirtje wel, maar toch lokken dat soort jurkjes/shirtjes altijd die reactie uit!
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:01 schreef Bo. het volgende:
Kan het niet elke dag? Of werkt dat niet goed?
Frietje speciaal
Viandelletje met
Heerlijk (zo net na t avondeten van mn moeder)
om te beginnen is om de dag beter. Ook voor je knieen en enkels. Die moeten wennen. Ga anders de andere dagen fietsen of zwemmen als je perse ets wilt doen?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:01 schreef Bo. het volgende:
Kan het niet elke dag? Of werkt dat niet goed?
Frietje speciaal
Viandelletje met
Heerlijk (zo net na t avondeten van mn moeder)
Weet ik niet! wcht nog op m'n kortingsbon en antwoord van de webshop, als ik die heb ga ik bestellen!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ging even uit van mijn eigen figuur(ook C, buikje en ietwat bredere bovebenen)
EN OMG IK WIL DIE JURKHebben ze er meer?
echt helemaal weg!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maar waren ze weg of had je overdag wel zelfbeheersing en kon je ervan af blijven?
Eenschquote:Op maandag 12 juli 2010 23:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Bij mij benadrukt zo'n jurkje juist in het dunste deel van m'n buik ( bij de onderste ribben), soms doe ik er nog een los touwtje ofzo omheen van een ander jurkje, leuk juist!! En ik heb nog nooit gehad dat mensen dat zeggen. Maar volgens mij ligt het er ook aan hoe strak het bij de boezem zit, en ook aan de stof. Als het gewoon helemaal een beetje los zit, en lekker soepel stofje, prima toch!
Ah.. ja ze zeggen dat 'ie groot valt, dus ik probeer het gewoonquote:Op maandag 12 juli 2010 23:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
EenschOverigens is jurk nr 1 alleen nog in S...en als ie moet zoals het model 'm aanheeft vind ik dat voor mij te kort
(ik ben oud, vandaar. En dikke bovenpootjes!). En hij is open op de rug, en ik vind mijn rugvel lelijk
Pukkeltjes en een atheroomcyste en een litteken van de vorige cyste duuuuuuus.
Morgen op 't werk nog eens kijken, zit nu op de kleine laptop
Oke thanks, eens kijken wat ik er van ga makenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
om te beginnen is om de dag beter. Ook voor je knieen en enkels. Die moeten wennen. Ga anders de andere dagen fietsen of zwemmen als je perse ets wilt doen?
Iedereen heeft wel een probleemzone! Zelfs de beeldschoonste modellen en danseressen lopen tijdens het doorpassen nog te schutteren over 'te dikke kuiten' of al dan niet denkbeeldige vetrolletjes hier en daar, afwijkende gezichtsvormen en haarcomplexen. Ik ken werkelijk niemand die over alles tevreden is bij zichzelf.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben 'blij' dat iedereen voor zichzelf een 'probleemzone' heeft.
Zelf vestig je daar de aandacht op, terwijl andere mensen juist andere dingen zien.
als ik geen afhaker was had ik dit waarschijnlijk gedaan. *lijstjesnaziboks!quote:
jurkjes met een hoge taille zijn de bom, ik lijk er slanker in. punt.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind dat "je lijkt net zwanger" in jurkjes met een hoge taille altijd zo'n onzin![]()
Echt een afknapper als mensen dat zeggen..... Kijk ik heb een buikje dus dat zie je in elk jurkje/shirtje wel, maar toch lokken dat soort jurkjes/shirtjes altijd die reactie uit!
of nietquote:Op maandag 12 juli 2010 23:04 schreef j.t het volgende:
Zo vanavond 15 km gefietst!nu vakantie boeken
Ja dat probeerde ik te zeggen!quote:Op maandag 12 juli 2010 23:17 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb dikke bovenbenen, maar jurkjes een stukje boven de knie staan juist heel goed, omdat mensen dan niet vermoeden dat mn benen daarboven nóg dikker worden![]()
echt, t werkt!
Ja maar je hebt een stukjequote:Op maandag 12 juli 2010 23:17 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb dikke bovenbenen, maar jurkjes een stukje boven de knie staan juist heel goed, omdat mensen dan niet vermoeden dat mn benen daarboven nóg dikker worden![]()
echt, t werkt!
Door vetsin?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:25 schreef Syrena het volgende:
Mo, je bulten kunnen best van de Chinees komen. Mijn zus kreeg van Chinees wel eens een dikke lip, zwol helemaal opmaar ook weer niet altijd.
Zelf lust ik niet graag Chinees, dus bij mij is het van iets anders. Vandaag trouwens weer jeuk over mijn hele lijf, goddank geen vergaderingen ofzo, kon gewoon krabbelen overal (zoooo charmant...not).
Ah nee joh, er zijn nog wel meer leuke tripjes op datums die jullie kunnen voor leuke prijzen! Maar goed, 1e optie is altijd fijn natuurlijkquote:Op maandag 12 juli 2010 23:18 schreef j.t het volgende:
[..]
of nietzijn ze de site aan het updaten. Hopelijk wordt de reis goedkoper ipv uitverkocht ... is onze laatste optie
Ja of de garnalen. We zijn er eigenlijk nooit achter gekomen, volgens mij heeft ze het al jaren niet meer gehad, maar aan de andere kant slikt ze al jaren antihistamine voor haar allergie, en dat onderdrukt die reactie. Net zoals ik pas meerdere galbulten kreeg toen ik mijn tabletten een tijdje niet had genomen.quote:
en ik dacht van nietquote:Op maandag 12 juli 2010 22:30 schreef Perruche het volgende:
Dank neen voor deze professionele opinieik dacht hetzelfde
Ook jurkjestijd?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:44 schreef neen het volgende:
O ik heb nu zo'n dikke buiken weer een dikke kop enzo
maar m'n haar is weer kort dus misschien valt het minder op of juist meer weet niet ach
Tuinbroektijd hequote:Op maandag 12 juli 2010 23:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ook jurkjestijd?
Maar ik denk dat het vast wel meevalt? Doe es een foto
Enige optie, heb nogal wat eisen :pquote:Op maandag 12 juli 2010 23:29 schreef neen het volgende:
[..]
Ah nee joh, er zijn nog wel meer leuke tripjes op datums die jullie kunnen voor leuke prijzen! Maar goed, 1e optie is altijd fijn natuurlijk
dat schreeeuwt om een AAN-fotoquote:Op maandag 12 juli 2010 23:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en ik dacht van niet
In een jurk met een elastiek net onder de borsten lijkt je buikje juist dikker. Vind ik dus.
Want ik zag al dat mensen hier het er niet mee eens zijn
Ik vind jurkjes trouwens ook altijd lastig, maar ik heb zaterdag een jurkje gekregen van een vriendin en ik moet zeggen dat IK zelfs vond dat het me geweldig stondIedereen zei het ook, dat is toch stiekem wel erg leuk hoor
Naar Agios Nikolaos! Hotel Coral was een aanrader (wel zeezicht vragen..)quote:Op maandag 12 juli 2010 23:58 schreef j.t het volgende:
[..]
Enige optie, heb nogal wat eisen :p
- All in
- 2 weken
- onder 1000 euro pp
- niet Turkije, Bulgarije, jongerensteden als Lloret de Mar etc.
- Moet beetje luxe zijn
Kortom: super hollands, voor een duppie op de eerste rij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |