quote:
Haha fail, dit hoort in NWSquote:
Wil dat precies zeggen, grip2?quote:Opschaling naar Grote Brand Grip2 op Zwarte Cross terrein. #ZwarteCross
Opbouwen voor zover ik weet!quote:Op maandag 12 juli 2010 13:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Even voor de duidelijkheid, is het festival nu al bezig, of zijn ze nu aan het opbouwen?
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:20 schreef Trevland het volgende:
Gewonden op de Zwarte Cross
Ik merkte dat het er hier er op ging maar zo erg
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:28 schreef Symphonic het volgende:
13:22:51 12-07-10 Melding : PRIO 1 LICHTENVOORDE ARBEIDSONGEVAL (OMVANG BRAND: GROTE BRAND) (GRIPREGELING: GRIP 2)
Regio : [NOG] 6. Noord en Oost Gelderland
Urgentie : Hoog
13:22:51 12-07-10 Melding : PRIO 1 LICHTENVOORDE ARBEIDSONGEVAL (OMVANG BRAND: GROTE BRAND) (GRIPREGELING: GRIP 2)
13:22:50 12-07-10 Melding : PRIO 1 LICHTENVOORDE ARBEIDSONGEVAL (OMVANG BRAND: GROTE BRAND) (GRIPREGELING: GRIP 2)
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Getverdemme, traumaheli ook nog
quote:
Opbouwen. 15 t/m 18 juli is het festival.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Even voor de duidelijkheid, is het festival nu al bezig, of zijn ze nu aan het opbouwen?
Grote kans vanquote:Op maandag 12 juli 2010 13:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Met zo'n dikke brand is de bliksem misschien wel ingeslagen dus?
Blijkbaar is het ECHT nodig dan!quote:Op maandag 12 juli 2010 13:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lijkt me trouwens stug dat de traumaheli echt in wordt gezet bij storm/onweer/felle regen.
En dat zou in zo'n tent ook wel eens hele nare verwondingen kunnen gevenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Met zo'n dikke brand is de bliksem misschien wel ingeslagen dus?
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:37 schreef Trevland het volgende:
Hoorde net op tv/radio Gelderland dat waarschijnlijk geen brand maar dat de brandweer nodig is
Hm kan best he, als zon mega tent omvalt en je ligt eronder. Maar ook als de bliksem inslaat vat zon tent snel vlam natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lijkt me trouwens stug dat de traumaheli echt in wordt gezet bij storm/onweer/felle regen.
Ik hoorde het ookquote:Op maandag 12 juli 2010 13:42 schreef yvonne het volgende:
Megatent weggewaaid, hoop andere tenten weg, podia beschadigd, hulpdienstyen aanwezig.
Via radio
oh my...quote:Op maandag 12 juli 2010 13:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Feesttent op zwarte cross terrein in Lichtenvoorde stort in en vat vlam. Vele gewonden, inzet traumaheli en brandweer, en stroomuitval.
quote:
dat hoop ik ook.quote:
Nou, als die tent weggewaaid is.... dan mag je dat idd hopen want zo'n mega tent die op z'n kant ligt is bij iedere windvlaag natuurlijk weer een risico.quote:
nou, gelukkig maar, dat scheeltquote:Op maandag 12 juli 2010 13:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat vuur mag weg. Is blijkbaar niet zo.
Weer zo'n geweldige Twitter-onrust om vrij weinig dusquote:Op maandag 12 juli 2010 13:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat vuur mag weg. Is blijkbaar niet zo.
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
Is het zo erg in de achterhoek en oosten?
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
het ging er hard op, ik hoor net ook dat in Vragender(is ongeveer naast het ZC terein) een deel van de kerktoren is weggeblazenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, als die tent weggewaaid is.... dan mag je dat idd hopen want zo'n mega tent die op z'n kant ligt is bij iedere windvlaag natuurlijk weer een risico.
Het ging heel even heel hardquote:Op maandag 12 juli 2010 13:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
http://www.zwartecross.nl(...)F99-A9F1C3C0E5CA388Fquote:Op maandag 12 juli 2010 13:48 schreef TheKC het volgende:
Niet zeker of Zwarte Cross nog doorgaat, net op radio Gelderland.
dat bedoel ik, het heeft een gigantische impact.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als kind heb ik dat meegemaakt, circustent, vergeet je nooit meer, dat zijn enorme krachten hoor, brrrr.
Ik heb al eens met pittig weer in een flinke feesttent (50x20) gestaan (met houten vloer) net op de openingsdag.... kindermiddag, en het is wel verdomd eng als je dat ding dan een eindje los van de grond voelt komen, dus ik wil er al niet eens aan denken wat er kan gebeuren als zo'n tent omwaaitquote:Op maandag 12 juli 2010 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als kind heb ik dat meegemaakt, circustent, vergeet je nooit meer, dat zijn enorme krachten hoor, brrrr.
Dat is op nog geen kilomter van de zware crossquote:Op maandag 12 juli 2010 13:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
http://www.omroepgelderla(...)KTOREN-INGESTORT.htm
leest en huivert
Vrij weinig? Hele festivalterrein is naar de klote....quote:Op maandag 12 juli 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weer zo'n geweldige Twitter-onrust om vrij weinig dus
Ik vind het nu ook niet gek dat er hier in de omgeving een stroomstoring is geweestquote:Op maandag 12 juli 2010 13:54 schreef Meddo het volgende:
[..]
Dat is op nog geen kilomter van de zware cross
Alles is weggewaaid. Gaat het nog wel door dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, vanaf donderdag is de camping open
Geen idee, net op de site dat ze later vanmiddag meer info gevenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles is weggewaaid. Gaat het nog wel door dan?
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weer zo'n geweldige Twitter-onrust om vrij weinig dus
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee, net op de site dat ze later vanmiddag meer info geven
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:55 schreef TheKC het volgende:
[..]
Vrij weinig? Hele festivalterrein is naar de klote....
Zeker ernstig, maar het mooie aan twitter is altijd dat er eerst tientallen zwaargewonden, hevige brand, orkanen en weet ik wat zijn. En puntje bij paaltje is er een tent omgewaaid en zijn er 2 lichtgewondenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
De vraag is of het hele festival wel door kan gaan,
noem het maar niks..
Hier nogmaals het linkje naar de site van de Zwarte Crossquote:Op maandag 12 juli 2010 13:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk idd dat ze eerst inventariseren wat er nog is, niet is en wat nog mogelijk is.
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
http://www.zwartecross.nl(...)F99-A9F1C3C0E5CA388F
Dus nu maar afwachten
En wellicht hoe de gewonden er aantoe zijn..... kan me zo voorstellen dat dat ook van invloed kan zijn.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk idd dat ze eerst inventariseren wat er nog is, niet is en wat nog mogelijk is.
Het is wel de mega tent die is omgewaaid, dat is zeker geen klein dingquote:Op maandag 12 juli 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Zeker ernstig, maar het mooie aan twitter is altijd dat er eerst tientallen zwaargewonden, hevige brand, orkanen en weet ik wat zijn. En puntje bij paaltje is er een tent omgewaaid en zijn er 2 lichtgewonden
Nee, zeker een ernstige zaak. Voor die mensen daar (vaak vrijwilligers) en voor de bezoekers en organisatorenquote:Op maandag 12 juli 2010 14:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is wel de mega tent die is omgewaaid, dat is zeker geen klein ding
Alleen is die er dit jaar niet, die was er alleen maar vorige jaar. Misschien maar beter ookquote:Op maandag 12 juli 2010 14:07 schreef Meddo het volgende:
Nu zouden ze een webcam op de stunttoren moeten hebben
dat denk ik ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen is die er dit jaar niet, die was er alleen maar vorige jaar. Misschien maar beter ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |