Mjah, zo zou je het kunnen zeggen. Gaan ze elkaar van te voren e-mailen om stiekem afspraken te maken voor de lunch omdat ze bang zijn dat ze anders alleen moeten lunchen. En vervolgens stipt om 12.30u snel met z´n allen opstaan om te vertrekken. Gaan ze eerst naar buiten en later kom ik ze weer tegen in het bedrijfsrestaurant. Ik zit dan inmiddels al lang aan een ander tafeltje en eet nog een appel tijdens het lezen van een krant.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:21 schreef SuperwormJim het volgende:
ts moet in de pauze in z'n eentje in de kantine zitten omdat hij niet mee mag met z'n collega's
Uitleg maakt het een terechte klacht.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Mjah, zo zou je het kunnen zeggen. Gaan ze elkaar van te voren e-mailen om stiekem afspraken te maken voor de lunch omdat ze bang zijn dat ze anders alleen moeten lunchen. En vervolgens stipt om 12.30u snel met z´n allen opstaan om te vertrekken. Gaan ze eerst naar buiten en later kom ik ze weer tegen in het bedrijfsrestaurant. Ik zit dan inmiddels al lang aan een ander tafeltje en eet nog een appel tijdens het lezen van een krant.
TS durft niet naar buitenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Mjah, zo zou je het kunnen zeggen. Gaan ze elkaar van te voren e-mailen om stiekem afspraken te maken voor de lunch omdat ze bang zijn dat ze anders alleen moeten lunchen. En vervolgens stipt om 12.30u snel met z´n allen opstaan om te vertrekken. Gaan ze eerst naar buiten en later kom ik ze weer tegen in het bedrijfsrestaurant. Ik zit dan inmiddels al lang aan een ander tafeltje en eet nog een appel tijdens het lezen van een krant.
meieieieid wát een spannend verhaal. Vertel ons méér details. Is het een goudreinet? En wat voor krant? En wat zeggen ze dan als je ze terugziet? En wat zeg jij dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:25 schreef Socios het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:27 schreef Socios het volgende:
Lijkt erop die broodtrommel. Ik heb een geel-blauwe die verkrijgbaar is aan het loket op de grotere stations.
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik praat altijd over treinen in mijn pauze.
Zijn er meer jongens die dit doen?
Geen idee.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:28 schreef xyzyx het volgende:
Twitteren ze ook dat ze met elkaar buiten staan?
Is geen kwestie van durven maar ik blijf liever binnen in het bedrijfsrestaurant. Alleen al aan het naar binnen en naar buiten gaan ben je al 2 keer 5 minuten kwijt. Bovendien gaan ze volgens mij alleen maar even naar de supermarkt wat brood kopen om dat daarna weer binnen op te eten. Ik neem gewoon boterhammen mee van thuis.quote:
quote:
Ik heb bij ABN AMRO gewerkt en daar is de lunch nog steeds het hoogtepunt met een lopend buffet. Voor- hoofd- en nagerecht. En het kost ook nog geen drol.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:47 schreef schaal_9 het volgende:
TS gedraagt zich als een Asperger?
De lunch is een sociaal gebeuren. In Nederland helaas al gedegradeerd door een half uurtje je meegebrachte bammetjes opeten (doordat het in de kantines te duur is), in zuidelijke landen is eten goedkoper en de lunch het hoogtepunt van de dag.
Is toch belachelijk om iemand te beoordelen op z´n hobby? Op FOK! word ik er ook in vrijwel ieder topic op gewezen. Bovendien heb ik het op kantoor niet of nauwelijks over treinen.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:45 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarschijnlijk ben jij er zoeen die een beetje raar overkomt en daardoor niet meegevraagd wordt. Moet bijna wel, je bent treinspotter.
Nou, wat sociaal zeg.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:47 schreef schaal_9 het volgende:
De lunch is een sociaal gebeuren. In Nederland helaas al gedegradeerd door een half uurtje je meegebrachte bammetjes opeten (doordat het in de kantines te duur is), in zuidelijke landen is eten goedkoper en de lunch het hoogtepunt van de dag.
Dit.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:21 schreef SuperwormJim het volgende:
ts moet in de pauze in z'n eentje in de kantine zitten omdat hij niet mee mag met z'n collega's
Klinkt goed!quote:Op maandag 12 juli 2010 13:52 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik heb bij ABN AMRO gewerkt en daar is de lunch nog steeds het hoogtepunt met een lopend buffet. Voor- hoofd- en nagerecht. En het kost ook nog geen drol.
De grote baas liet zelfs zijn afspraken het liefst rond de lunch komen zodat hij kon showen met zijn geweldige kantine.
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Nou, wat sociaal zeg.Beter onderling afspreken enzo. Noem dat maar collegiaal.
Netwerken is overrated.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:21 schreef o.us het volgende:
Voor netwerken heb je LinkedIn. Mensen die in het echt proberen te netwerken![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:12 schreef internal het volgende:
Ik werk gewoon door tijdens het lunchen. Ik vind gezamenlijk lunchen ook onzin. Terechte klacht dus.
Als hij vraagt of hij mee mag dan zeggen zijn collega's dat ze vandaag maar eens binnen blijven.quote:
Zo erg is het nog net niet, hoor.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:19 schreef jeroen25 het volgende:
Als hij vraagt of hij mee mag dan zeggen zijn collega's dat ze vandaag maar eens binnen blijven.
Als hij dan even later uit het raam kijkt dan ziet hij ze samen buiten lopen.
Wordt verworpen.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:19 schreef bijdehand het volgende:
Eindelijk. Weer een autistentopic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |