Mjah, zo zou je het kunnen zeggen. Gaan ze elkaar van te voren e-mailen om stiekem afspraken te maken voor de lunch omdat ze bang zijn dat ze anders alleen moeten lunchen. En vervolgens stipt om 12.30u snel met z´n allen opstaan om te vertrekken. Gaan ze eerst naar buiten en later kom ik ze weer tegen in het bedrijfsrestaurant. Ik zit dan inmiddels al lang aan een ander tafeltje en eet nog een appel tijdens het lezen van een krant.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:21 schreef SuperwormJim het volgende:
ts moet in de pauze in z'n eentje in de kantine zitten omdat hij niet mee mag met z'n collega's
Uitleg maakt het een terechte klacht.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Mjah, zo zou je het kunnen zeggen. Gaan ze elkaar van te voren e-mailen om stiekem afspraken te maken voor de lunch omdat ze bang zijn dat ze anders alleen moeten lunchen. En vervolgens stipt om 12.30u snel met z´n allen opstaan om te vertrekken. Gaan ze eerst naar buiten en later kom ik ze weer tegen in het bedrijfsrestaurant. Ik zit dan inmiddels al lang aan een ander tafeltje en eet nog een appel tijdens het lezen van een krant.
TS durft niet naar buitenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Mjah, zo zou je het kunnen zeggen. Gaan ze elkaar van te voren e-mailen om stiekem afspraken te maken voor de lunch omdat ze bang zijn dat ze anders alleen moeten lunchen. En vervolgens stipt om 12.30u snel met z´n allen opstaan om te vertrekken. Gaan ze eerst naar buiten en later kom ik ze weer tegen in het bedrijfsrestaurant. Ik zit dan inmiddels al lang aan een ander tafeltje en eet nog een appel tijdens het lezen van een krant.
meieieieid wát een spannend verhaal. Vertel ons méér details. Is het een goudreinet? En wat voor krant? En wat zeggen ze dan als je ze terugziet? En wat zeg jij dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:25 schreef Socios het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:27 schreef Socios het volgende:
Lijkt erop die broodtrommel. Ik heb een geel-blauwe die verkrijgbaar is aan het loket op de grotere stations.
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik praat altijd over treinen in mijn pauze.
Zijn er meer jongens die dit doen?
Geen idee.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:28 schreef xyzyx het volgende:
Twitteren ze ook dat ze met elkaar buiten staan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |