Idd, ik zit hier ook met al het licht aan en het is nog donkerquote:Op maandag 12 juli 2010 13:21 schreef trololo het volgende:
Hier lijkt het eerder 2 uur 's nachts, ik moet alle lampen verdomme nog aandoen om wat te zien
Mijn dank.. ik ben zelf woonachtend in regio Rotterdam en hier is het ook aan de bewolkte kant.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
22° in ridderkerkquote:Op maandag 12 juli 2010 13:25 schreef kwiwi het volgende:
ik wil ook een donkere-onweer-regen-luchtzit verdomme in 32 graden en geen wolkje aan de hemel
onweer
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:44 schreef BabeWatcher het volgende:
Het is hier helder en zonnig en volgens de buienradar komt er ook niks meer aan. Betekent dus weer een klamme lappennacht.
Met droog weer kan ik mijn raam tenminste nog open laten staan, met regen is gelijk gans mijn kamer nat.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:44 schreef BabeWatcher het volgende:
Het is hier helder en zonnig en volgens de buienradar komt er ook niks meer aan. Betekent dus weer een klamme lappennacht.
Oei, dat ziet er niet best uit .. dat rode kruisje.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:12 schreef pugehenis het volgende:
bij mij was het vanmiddag zo
[ afbeelding ]
foto vanaf mijn slaapvertrek
Je hebt je Voe-avatar weerquote:Op maandag 12 juli 2010 18:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Met droog weer kan ik mijn raam tenminste nog open laten staan, met regen is gelijk gans mijn kamer nat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |