abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:31:03 #151
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_84624469
quote:
Op maandag 26 juli 2010 05:10 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Iets wat krom is rechtpraten door er maar een maand bij te doen? Tja, dat kan ook natuurlijk. Ik heb alle tijd, en als het iedere maand met een maand naar voren geschoven wordt heb ik dus niets te vrezen.
zo liep er een topic in bnr over de "webbot" voorspelling..
zegt iemand.. hey, het duurt nog maar een paar dagen, was het topic al 2 jaar oud :')
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_84653795
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:31 schreef Jumparound het volgende:

[..]

zo liep er een topic in bnr over de "webbot" voorspelling..
zegt iemand.. hey, het duurt nog maar een paar dagen, was het topic al 2 jaar oud :')
:D :') tja.. zegt genoeg denk ik.
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:35:32 #153
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_86171654
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:58 schreef semexo het volgende:

[..]

Die 12 juni heeft geen betekenis waarom vanaf dat moment de druk in de zeebodem zou verhogen. Het is enkel de dag dat de graancirkel ontstond. De Blow out Preventer stond gewoon nog wagewijd open en er was geen hoge druk in de zeebodem omdat de olie gewoon de zee instroomde.

Pas op 16 juli (dus een maand en 4 dagen later) is de bron van bovenaf afgesloten. Hierdoor wordt de druk onder de zeebodem wel hoger (immers de olie stroomt nu de zeebodem in door de lekken in de ondergrondse pijp). De afsluiting van de BOP met die nieuwe kap is de enige situatie waarin de druk onder het bovenste sediment in de zeebodem hoger is geworden, dus die datum (dat dat begonnen is) moet je nemen.

De datum dat de zeebodem omhoog komt moet dus een maand later + 4 dagen zijn dan de door de site voorspelde 23 juli.

27 augustus zou het dus moeten gebeuren.
Nou TS verklaar maar.
pi_86171784
De golfstroom is verstoort. Niks tsunami in ieder geval, maar misschien is dit nog een erger gevolg.
pi_86528175
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:40 schreef Orchestra. het volgende:
De golfstroom is verstoort. Niks tsunami in ieder geval, maar misschien is dit nog een erger gevolg.
Dat heeft volgens mij weinig met elkaar te maken toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')