abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84398215
Ik zal vanavond even afscheid nemen van fok en de wereld en zo dadelijk even boodschappen doen
Volgens jullie vergaat de wereld vannacht
pi_84398330
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 14:28 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik zal vanavond even afscheid nemen van fok en de wereld en zo dadelijk even boodschappen doen
Je doet wel stoer, maar volgens mij doe je keihard broekie poepie!
  Moderator vrijdag 23 juli 2010 @ 14:31:30 #128
8781 crew  Frutsel
pi_84398336
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 14:01 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Toch altijd frapant dat mensen zo aversie hebben tegen BNW maar het toch niet kunnen laten om er te posten

Zelf hoor ik bij de sceptici.. maar ik nijg ergens naar meer... ik sta open voor allerlei zaken.. al dan niet een complot, een voorspelling, een 2012... aliens...leven na de dood.. maar blijf sceptisch... TOT het moment dat het anders blijkt...

BNW en TRU zijn twee toffe fora's op fok, maar qua werk en prive heb ik al weinig tijd en zeker met het modden van twee fora's (DE en NWS), krijg ik te weinig tijd om me te verdiepen in deze twee.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 14:32:09 #129
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_84398363
quote:
Als je niks zinnig te melden hebt ga je maar in ONZ verder baggeren.
  Moderator vrijdag 23 juli 2010 @ 14:33:06 #130
8781 crew  Frutsel
pi_84398407
quote:

Zoals men net zei: je hoeft niet te posten hoor Een grapje is leuk en moet kunnen, maar opzettelijk verkloten = Trollen =

Je zit op BNW, niet op ONZ... klaar.
pi_84398413
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 14:31 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je doet wel stoer, maar volgens mij doe je keihard broekie poepie!
Morgen weten we pas het antwoord

Dit was mijn laatste post hier in het BNW forum

@Frutsel Ik stop ermee
  vrijdag 23 juli 2010 @ 15:24:07 #132
292905 Tjaapo
Bad Ass Mofo
pi_84400509
Ik vind het nu toch best wel eng worden. Ik ben zeer benieuwd naar wat voor gevolgen dit allemaal gaat hebben aangezien er zoveel zaken zijn die afhankelijk zijn van oceanen.

Ik denk ook dat er zoveel dingen zijn in de oceanen en van de oceanen waar wij nog niks vanaf weten. Het doet toch best wel pijn om een heel ecosysteem naar de klote geholpen zien worden.

En wat mij ook erg verbaasd is dat het eigenlijk nog zo weinig in het nieuws is allemaal. Je ziet nauwelijks beelden van dieren, stranden etc. die onder de olie besmeurd zijn. Ik weet wel als je goed zoek op het internet dat er beelden en foto’s van te zien zijn, maar ik heb er eigenlijk niks over gezien in het nieuws (of ben ik nu abuis?). Je ziet alleen maar beelden van die stomme kap die BP over het lek probeert te plaatsen. En als het waar is wat ze zeggen in de volgende video vind ik het helemaal onbegrijpelijk van die mensen. (Voor degene die geen zin hebben om de video te kijken), er wordt beweerd dat er een “akoustic” systeem bestaat en gebruikt wordt in bijvoorbeeld Noorwegen welke ervoor zorgt dat, als het mis gaat, het probleem bij de bron aanpakt en automatisch de bron afsluit. Het systeem zou 500.000 dollar kosten, maar ene meneer Dick Cheney heeft ervoor gezorgd dat oliebedrijven in Amerika dit niet hoefde te installeren.

Maar goed ik blijf zelf deels hypocriet aangezien ik ook gewoon in mijn auto blijf rijden. Maar goed ik moet ook op mijn werk komen of niet?

Het wordt gewoon tijd dat die “machtige” bedrijven die ervoor zorgen dat wij nog steeds die fossiele brandstoffen blijven gebruiken aan banden worden gelegd en dat er een alternatieve brandstof uitgevonden wordt. Want met onze technologie moet dat toch makkelijk kunnen?

Sorry voor eventuele crappie spelling ik ben niet goed met dt fok het fokschaap.

PSN: Tjaapo
  vrijdag 23 juli 2010 @ 15:34:00 #133
292905 Tjaapo
Bad Ass Mofo
pi_84400861
Zal het trouwens nog gevolgen hebben voor de oceaan stromingen? Gaan we een nieuwe ijstijd tegemoet?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Thermohaliene_circulatie

PSN: Tjaapo
pi_84402644
quote:
Echt wat ben jij een trieste sukkel, ik neem het meeste hier in BNW ook niet serieus, sterker helemaal niks maar ik gedraag me iig niet als een peuter.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:08:27 #135
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_84421626
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 15:34 schreef Tjaapo het volgende:
Zal het trouwens nog gevolgen hebben voor de oceaan stromingen? Gaan we een nieuwe ijstijd tegemoet?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Thermohaliene_circulatie

het is minder dan een procent van een promile olie in de golf van mexico. hoe zou dat de stromig in de atlantische oceaan moeten beinvloeden waar nog eens meer water in zit?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  zaterdag 24 juli 2010 @ 01:04:41 #136
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_84423763
nog 4 minuten!
Ecosia
  zaterdag 24 juli 2010 @ 09:05:43 #138
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_84428272
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 08:16 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

hmm.

goh, wat een verrassing :')
Ecosia
  zaterdag 24 juli 2010 @ 09:54:00 #139
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_84428735
Ben benieuwd hoe de graancirkels dit gaan uitleggen :P
pi_84430027
Volgende keer beter !
  zaterdag 24 juli 2010 @ 11:10:57 #141
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_84430078
MENSEN HET WAS ECHT DE ALIENS HEBBEN ONS GERED!!!! OPEN JE OGEN!! :')
  zaterdag 24 juli 2010 @ 11:35:29 #142
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_84430562
ik denk dat die evacuatie een afleiding was om de schepen weg te halen zodat ze een nuclairbomb tot ontploffing konden brengen om de gevaar af te wenden :{

THAT THIS CAN IN THE GOLF OF MEXICO!
Ecosia
pi_84441623
Ik zie een fout in de berekening van de eerste graancirkel.
Er staat 12 juni als begin van de opbouw van de druk, omdat de graancirkel toen ontstaan is.

Maar in feite is 16 juli pas het moment begonnen dat de druk zich op is gaan bouwen, doordat toen de afsluitkap erop gedaan is. Die kap veroorzaakt dat via een ondergronds lek in de pijp de olie onder de bovenste sedimentlaag wegstroomt, wat de druk onder die sedimentlaag opbouwt.

In de graancirkel hoort 12 juni dus 16 juli te zijn, wat inhoudt dat de sedimentlaag abrupt omhoog zal komen en tsunami plaats gaat vinden rond 27 augustus.

Er is in het nieuws dat de kap er niet afgehaald wordt, en er niet gemonitord gaat worden of er lekken in de zeebodem zijn, vanwege een evacuatie van de boten bij het lek. Dus bouwt de druk zich inderdaad verder op, en zal de zeebodem dan op 27 augustus omhoogkomen en een enorme verticale waterverplaatsing veroorzaken, en dus een tsunami.

Gelukkig voor ons zit Florida er nog tussen anders had de golf Europa ook bereikt.
Veni vidi foetsie
  zaterdag 24 juli 2010 @ 19:12:28 #144
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_84444527
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:45 schreef semexo het volgende:
Er staat 12 juni als begin van de opbouw van de druk, omdat de graancirkel toen ontstaan is.

Maar in feite is 16 juli pas het moment begonnen dat de druk zich op is gaan bouwen, doordat toen de afsluitkap erop gedaan is. Die kap veroorzaakt dat via een ondergronds lek in de pijp de olie onder de bovenste sedimentlaag wegstroomt, wat de druk onder die sedimentlaag opbouwt.

In de graancirkel hoort 12 juni dus 16 juli te zijn, wat inhoudt dat de sedimentlaag abrupt omhoog zal komen en tsunami plaats gaat vinden rond 27 augustus.

Er is in het nieuws dat de kap er niet afgehaald wordt, en er niet gemonitord gaat worden of er lekken in de zeebodem zijn, vanwege een evacuatie van de boten bij het lek. Dus bouwt de druk zich inderdaad verder op, en zal de zeebodem dan op 27 augustus omhoogkomen en een enorme verticale waterverplaatsing veroorzaken, en dus een tsunami.

Gelukkig voor ons zit Florida er nog tussen anders had de golf Europa ook bereikt.

ik zie het verband niet waarom het 16 en niet 12 zou moeten zijn?

Misschien kan je wel de dag nemen dat het juiste aflsuitmechanisme NIET is geplaatst.
Of de dag dat het booreiland ontplofte
of, of, of

Kortom, het was al een loze speculatie maar om nu de datum opeens een maand vooruit te schuiven omdat er nietst gebeurd is...
:')
Ecosia
pi_84448022
Methaan explosie ---> aardbevingen ---> Tsunami ?

We zullen zien ..
pi_84449986
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 19:12 schreef Jumparound het volgende:

[..]

ik zie het verband niet waarom het 16 en niet 12 zou moeten zijn?

Misschien kan je wel de dag nemen dat het juiste aflsuitmechanisme NIET is geplaatst.
Of de dag dat het booreiland ontplofte
of, of, of

Kortom, het was al een loze speculatie maar om nu de datum opeens een maand vooruit te schuiven omdat er nietst gebeurd is...
:')
Die 12 juni heeft geen betekenis waarom vanaf dat moment de druk in de zeebodem zou verhogen. Het is enkel de dag dat de graancirkel ontstond. De Blow out Preventer stond gewoon nog wagewijd open en er was geen hoge druk in de zeebodem omdat de olie gewoon de zee instroomde.

Pas op 16 juli (dus een maand en 4 dagen later) is de bron van bovenaf afgesloten. Hierdoor wordt de druk onder de zeebodem wel hoger (immers de olie stroomt nu de zeebodem in door de lekken in de ondergrondse pijp). De afsluiting van de BOP met die nieuwe kap is de enige situatie waarin de druk onder het bovenste sediment in de zeebodem hoger is geworden, dus die datum (dat dat begonnen is) moet je nemen.

De datum dat de zeebodem omhoog komt moet dus een maand later + 4 dagen zijn dan de door de site voorspelde 23 juli.

27 augustus zou het dus moeten gebeuren.
Veni vidi foetsie
  Moderator zondag 25 juli 2010 @ 12:00:14 #147
8781 crew  Frutsel
pi_84462691
Bummer -O-

Nu eerst die aardbeving op de 27e juli... en dan wachten tot 27 augustus :Y
  zondag 25 juli 2010 @ 12:10:42 #148
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_84462941
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:58 schreef semexo het volgende:

27 augustus zou het dus moeten gebeuren.
je bent het jaar vergeten :P
Ecosia
pi_84493202
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:45 schreef semexo het volgende:

Iets wat krom is rechtpraten door er maar een maand bij te doen? Tja, dat kan ook natuurlijk. Ik heb alle tijd, en als het iedere maand met een maand naar voren geschoven wordt heb ik dus niets te vrezen.
pi_84622198
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 15:24 schreef Tjaapo het volgende:

Het wordt gewoon tijd dat die “machtige” bedrijven die ervoor zorgen dat wij nog steeds die fossiele brandstoffen blijven gebruiken aan banden worden gelegd en dat er een alternatieve brandstof uitgevonden wordt. Want met onze technologie moet dat toch makkelijk kunnen?
Dat vervang je niet 123
want onze technlogie IS petrolium based, transport , energie voorziening, heel veel producten ,etc allemaal petrolium based.
Er zou een hele grote omslag moeten komen willen we van de olie afstappen en dat zal zeker een lange tijd in beslag nemen.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')