Je doet wel stoer, maar volgens mij doe je keihard broekie poepie!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:28 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik zal vanavond even afscheid nemen van fok en de wereld en zo dadelijk even boodschappen doen
Volgens jullie vergaat de wereld vannacht![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:01 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Toch altijd frapant dat mensen zo aversie hebben tegen BNW maar het toch niet kunnen laten om er te posten
Als je niks zinnig te melden hebt ga je maar in ONZ verder baggeren.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:28 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik zal vanavond even afscheid nemen van fok en de wereld en zo dadelijk even boodschappen doen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:28 schreef Stephan1237 het volgende:
Morgen weten we pas het antwoordquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je doet wel stoer, maar volgens mij doe je keihard broekie poepie!
Echt wat ben jij een trieste sukkel, ik neem het meeste hier in BNW ook niet serieus, sterker helemaal niks maar ik gedraag me iig niet als een peuter.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:28 schreef Stephan1237 het volgende:
het is minder dan een procent van een promile olie in de golf van mexico. hoe zou dat de stromig in de atlantische oceaan moeten beinvloeden waar nog eens meer water in zit?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:34 schreef Tjaapo het volgende:
Zal het trouwens nog gevolgen hebben voor de oceaan stromingen? Gaan we een nieuwe ijstijd tegemoet?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thermohaliene_circulatie
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:45 schreef semexo het volgende:
Ik zie een fout in de berekening van de eerste graancirkel.
Er staat 12 juni als begin van de opbouw van de druk, omdat de graancirkel toen ontstaan is.
Maar in feite is 16 juli pas het moment begonnen dat de druk zich op is gaan bouwen, doordat toen de afsluitkap erop gedaan is. Die kap veroorzaakt dat via een ondergronds lek in de pijp de olie onder de bovenste sedimentlaag wegstroomt, wat de druk onder die sedimentlaag opbouwt.
In de graancirkel hoort 12 juni dus 16 juli te zijn, wat inhoudt dat de sedimentlaag abrupt omhoog zal komen en tsunami plaats gaat vinden rond 27 augustus.
Er is in het nieuws dat de kap er niet afgehaald wordt, en er niet gemonitord gaat worden of er lekken in de zeebodem zijn, vanwege een evacuatie van de boten bij het lek. Dus bouwt de druk zich inderdaad verder op, en zal de zeebodem dan op 27 augustus omhoogkomen en een enorme verticale waterverplaatsing veroorzaken, en dus een tsunami.
Gelukkig voor ons zit Florida er nog tussen anders had de golf Europa ook bereikt.
Die 12 juni heeft geen betekenis waarom vanaf dat moment de druk in de zeebodem zou verhogen. Het is enkel de dag dat de graancirkel ontstond. De Blow out Preventer stond gewoon nog wagewijd open en er was geen hoge druk in de zeebodem omdat de olie gewoon de zee instroomde.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:12 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik zie het verband niet waarom het 16 en niet 12 zou moeten zijn?
Misschien kan je wel de dag nemen dat het juiste aflsuitmechanisme NIET is geplaatst.
Of de dag dat het booreiland ontplofte
of, of, of
Kortom, het was al een loze speculatie maar om nu de datum opeens een maand vooruit te schuiven omdat er nietst gebeurd is...
je bent het jaar vergetenquote:
Iets wat krom is rechtpraten door er maar een maand bij te doen? Tja, dat kan ook natuurlijk. Ik heb alle tijd, en als het iedere maand met een maand naar voren geschoven wordt heb ik dus niets te vrezen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:45 schreef semexo het volgende:
Ik zie een fout in de berekening van de eerste graancirkel.
Er staat 12 juni als begin van de opbouw van de druk, omdat de graancirkel toen ontstaan is.
Maar in feite is 16 juli pas het moment begonnen dat de druk zich op is gaan bouwen, doordat toen de afsluitkap erop gedaan is. Die kap veroorzaakt dat via een ondergronds lek in de pijp de olie onder de bovenste sedimentlaag wegstroomt, wat de druk onder die sedimentlaag opbouwt.
In de graancirkel hoort 12 juni dus 16 juli te zijn, wat inhoudt dat de sedimentlaag abrupt omhoog zal komen en tsunami plaats gaat vinden rond 27 augustus.
Er is in het nieuws dat de kap er niet afgehaald wordt, en er niet gemonitord gaat worden of er lekken in de zeebodem zijn, vanwege een evacuatie van de boten bij het lek. Dus bouwt de druk zich inderdaad verder op, en zal de zeebodem dan op 27 augustus omhoogkomen en een enorme verticale waterverplaatsing veroorzaken, en dus een tsunami.
Gelukkig voor ons zit Florida er nog tussen anders had de golf Europa ook bereikt.
Dat vervang je niet 123quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:24 schreef Tjaapo het volgende:
Het wordt gewoon tijd dat die “machtige” bedrijven die ervoor zorgen dat wij nog steeds die fossiele brandstoffen blijven gebruiken aan banden worden gelegd en dat er een alternatieve brandstof uitgevonden wordt. Want met onze technologie moet dat toch makkelijk kunnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |