1996-2001quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:52 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat twintiigje, moet dat de twin towers voorstellen? Hoelang is het desgin van die dollarbiljeten eigenlijk al hetzelfde?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:49 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
1996-2001
Tevens zijn er nog wat meer eigen naardigheden met het 20dollar biljet (zie link) http://enominepatris.com/occult/20.htm
[ afbeelding ]
Kan best, maar die WTC torens zijn echt te vouwen. Zie ook youtube.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:16 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Te sneu voor woorden gewoon
![]()
Op dat briefje staat UNITED STATES OF AMERICA
Met een beetje vouwwerk kan je hier van alles van maken, ik kom met een minuut denkwerk al tot:
DATE ME, TESTES OF ERIC, UNITED FARC en STOM
OSAMA valt er overigens niet eens van te vouwen, ze hebben uit pure nood nog een nul van de linker "20" gepromoveerd tot letter
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:18 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Kan best, maar die WTC torens zijn echt te vouwen. Zie ook youtube.
Even ontopic
Er lijkt nu weer olie uit de bodem te lekken, volgens mij uit een scheur in de zeebodem![]()
http://jtnog.org/
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:20 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
![]()
ze hadden het natuurlijk al een tijdje erover dat de afsluiting mischien nog meer scheuren kan veroorzaken...
En dus?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:18 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Kan best, maar die WTC torens zijn echt te vouwen. Zie ook youtube.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:17 schreef todaviamoonbathing het volgende:
Zit daar nou het methaan bij? Holy moly, lekker scheurtje zeg.
Is de tech brief in vorm van een live stream of gewoon text update op hun pagina?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:19 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Vannochtend zag je ook duidelijk gas uit de zeebodem komen.
Over 15 min is er trouwens een tech brieffing van BP
Geen idee was ook al aan het zoekenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:22 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
Is de tech brief in vorm van een live stream of gewoon text update op hun pagina?
ja even wachten totdat de conference call briefing over is en wat transcripts online raken. Geen idee welke media hier aan meedoet (de conference calls), maar je kan altijd zelf ook bellen. of je dan aan het woord komt om vragen te stellen is een ander verhaal uiteraard.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:45 schreef todaviamoonbathing het volgende:
Mja...weer afwachten dus wat die scheurtjes gaan doen, en hoe BP daarop gaat inspelen (o.a. in de media).
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:45 schreef todaviamoonbathing het volgende:
Mja...weer afwachten dus wat die scheurtjes gaan doen, en hoe BP daarop gaat inspelen (o.a. in de media).
Weet iemand wat dit is?
Het gaat niet om een olie-lekkage maar om het methaan wat uit de zeebodem lekt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:09 schreef jeoff het volgende:
BP heeft al lang bevestigd dat er géén lek is in de zeebodem en dat de druk in de huidige afsluiter goed verloopt (druk loopt steeds verder op zoals verwacht)
http://www.pnj.com/articl(...)new-oil-leaks-so-far
Volgens mij zie je toch echt een scheur op die video?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:09 schreef jeoff het volgende:
BP heeft al lang bevestigd dat er géén lek is in de zeebodem en dat de druk in de huidige afsluiter goed verloopt (druk loopt steeds verder op zoals verwacht)
http://www.pnj.com/articl(...)new-oil-leaks-so-far
Als er géén lek is kan er dus ook géén methaan ontsnappen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:27 schreef todaviamoonbathing het volgende:
[..]
Volgens mij zie je toch echt een scheur op die video?
Wat zijn de bubbels dan van vanmorgen? (zie youtube link verder boven)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:29 schreef jeoff het volgende:
[..]
Als er géén lek is kan er dus ook géén methaan ontsnappen.
En dat filmpje is al 4 weken oud ofzo.. Daarbij lijkt me dat meer op olie op de zeebodem dat steeds weer opdwarrelt door de waterstroming o.i.d.
Geef je helemaal gelijk hoor, maar o wee als je het fout hebt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:29 schreef jeoff het volgende:
[..]
Als er géén lek is kan er dus ook géén methaan ontsnappen.
En dat filmpje is al 4 weken oud ofzo.. Daarbij lijkt me dat meer op olie op de zeebodem dat steeds weer opdwarrelt door de waterstroming o.i.d.
Dat een persoon een onduidelijk filmpje op Youtube zet, en daarbij claimt dat het een scheur op de zeebodem is, wil nog niet zeggen dat dat ook daadwerkelijk het geval is!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:52 schreef todaviamoonbathing het volgende:
[..]
Geef je helemaal gelijk hoor, maar o wee als je het fout hebt.
Lekker afwachten dus!
quote:From CNN.com
"BP cautioned that the oil cutoff, while welcomed, isn't likely to go beyond the 48 hours.
Valves are expected to open after that to resume siphoning oil to two ships on the surface, the Q4000 and Helix Producer, as government and BP officials assess the data and decide what to do next. Two more ships are due to join them in coming weeks, bringing containment capacity to 80,000 barrels of oil a day, more than high-end estimates of how much oil had been leaking."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |