Heel fijn allemaal, maar ik bied geen key aan. Ik bied gewoon een compleet spel aan, origineel zoals in de winkel (met doosje en boekje en al). Daar kost het spel nu nog om en nabij de ¤ 49,99. Doe anders maar een goed bod.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:12 schreef ems. het volgende:
Voor 20 euro kan je al instant digitale key regelen en beginnen met downloaden.
Als je de game opstart, heb je de optie om een nieuw EA-account te maken. Verder heb ik mijn installatie gedeauthorized waardoor er 10 installaties beschikbaar zijn. Dus het zou moeten kunnen ja.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:23 schreef Ame_thyst het volgende:
BFBC2 wordt toch aan een online account gekoppeld? Weet je zeker dat iemand anders het überhaupt nog wel kan gebruiken?
Dat kan wel inderdaad. De evt. koper kan dan de naam van het account wijzigen en een nieuw persona voor zichzelf aanmaken. Mijn oude persona is gedeactiveerd; als je een nieuwe aanmaakt kun je helemaal opnieuw met het spel beginnen (vanaf rank 0).quote:Op maandag 12 juli 2010 13:06 schreef Innisdemon het volgende:
De evt. koper kan wel jouw EA account erbij nemen, en de naam veranderenDan kan hij gewoon jouw key gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |