Lijkt er dus op dat het de 28e wordt. Dan kan ik nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, de definitieve datum moet inderdaad maar eens worden geprikt ja. Aangezien ik op de 20e al een clubje collega's op bbq-bezoek heb, wordt met name de voorbereidingstijd voor een tweede BBQ de dag erop wat krap. Daarom stel ik voor dat wij de 28e gaan fietsen.
Om een paar mensen gerust te stellen: alle nieuwelingen mogen mee, we passen het tempo aan aan dat van de langzaamste (degenen die hard willen knallen pakken hun momenten wel op de klimmetjes, en wachten dan bovenaan wel weer)
Tja...het 1 sluit niet er definitie het andere uitquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:04 schreef paricos het volgende:
Eén dag voor de Ronde van Midden-Nederland.
Starttijdquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:08 schreef Michie23 het volgende:
Is er al wat meer info bekend? Startijd, lijst met deelnemers, bbq? Ik noem maar wat
aangepast, thanks!quote:
Nou, die douche kon je nog wel eens tegenvallen. De badkamer staat nog op de nominatie om een keer aan te pakken, omdat wij onze douchecabine te krap vinden voor samen douchen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik voorzie ergens op de Lekdijk de vorming van een bus, met mij als chauffeurzodat mensen met overtollige energie die nog kunnen wegsprinten. Heeft ook als voordeel dat we niet met z'n allen voor de douche staan te dringen bij terugkomst. Ik neem tenminste aan dat we niet als korfballers met z'n allen gaan poedelen
Of de tuinslang op ons gezet krijgen bij aankomst
Hum...ik wacht wel.quote:
Kwam er idd later achter dat ik de 28e niet kan, Heb dan al een reunie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:54 schreef Gripper het volgende:
[..]
Starttijd
Zaterdag 28 augustus
Vanaf 10 uur koffie en een gebakkie bij Gripper thuis. Adres volgt via PM naar de uiteindelijke deelnemers.
Lijst met deelnemers
Ik wil best een lijst maken, maar het is nog niet helemaal duidelijk van een paar mensen of ze nou wel of niet meedoen.
Even een overzichtje:
ik heb nu 5 lachende gezichtjes, en nog 4 x status onbekend
• Ursel volgens Doodle kun je niet?
• Gripper: present+ BBQ
• Cyclechick: present+ BBQ
• No-P kan niet
• Captain_Fabulous: present+ BBQ
• Yankee: status onbekend?
• Oprog rijdt de ronde van zuidland
• Zelva: present+ mee eten?
• Michie23: present+ mee eten?
• Marurk: status onbekend?
• eentwee: status onbekend?
• snuf: status onbekend?
• Wombcat: status onbekend?
Na het fietsen
Kun je je op het gemak even douchen en omkleden. wel zelf even een handdoek meenemen, anders ben ik de hele zondag wasjes aan het draaien
BBQ
Ik hoor graag van iedereen die komt even of ze na het fietsen ook willen BBQ-en, en of er nog speciale eet of drink wensen zijn.
Dr zal in ieder geval voldoende te eten zijn, reken op een ¤ of 10-15, inclusief drankjes.
Mocht het nou echt takkeweer zijn, zo erg dat zelfs een zeiltje boven het terras niet meer helpt, dan kunnen we ook even richting downtown Vreeswijk voor een griek, pizza, of chinees. Of we maken zelf een enorme pan pasta. Mogelijkheden genoeg.
Zuipen
Als je niet meer de auto instapt na de BBQ, je kunt bij ons een matje uitrollen. Alleen even zelf slaapspul e.d. meenemen.
Als er vragen zijn, hoor ik ze wel!
Top! En BBQ-en?quote:
Ik eet altijd zo'n beetje om het half uur a 3 kwartier.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:04 schreef Marurk het volgende:
Even een paar praktische vragen: De route is om en nabij de 110 km. Neem aan dat jullie dit in één keer willen fietsen, of wordt er onderweg gestopt? Wil eventjes weten hoe jullie dit met eten doen. Zelf merk ik dat ik met een banaan en een mueslireep net genoeg heb om 90 km aan een stuk te fietsen, en dan begint mijn maag signalen af te geven dat er wat bij moet. Maar misschien moet ik dan gewoon meer voedsel meenemen voor onderweg.
Qua drinken hetzelfde eigenlijk. Heb 2 bidons à 0,5 L en ik weet niet of ik daar de 110 km mee ga trekken, in ieder geval niet op een hoog tempo zoals ik die 90 km nu fiets. Die 2 bidons zijn bij mij na 75 km al helemaal leeg. Misschien dan toch maar een grotere bidon kopen ofzo. Hoe doen jullie dit?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |