Lijkt er dus op dat het de 28e wordt. Dan kan ik nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, de definitieve datum moet inderdaad maar eens worden geprikt ja. Aangezien ik op de 20e al een clubje collega's op bbq-bezoek heb, wordt met name de voorbereidingstijd voor een tweede BBQ de dag erop wat krap. Daarom stel ik voor dat wij de 28e gaan fietsen.
Om een paar mensen gerust te stellen: alle nieuwelingen mogen mee, we passen het tempo aan aan dat van de langzaamste (degenen die hard willen knallen pakken hun momenten wel op de klimmetjes, en wachten dan bovenaan wel weer)
Tja...het 1 sluit niet er definitie het andere uitquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:04 schreef paricos het volgende:
Eén dag voor de Ronde van Midden-Nederland.
Starttijdquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:08 schreef Michie23 het volgende:
Is er al wat meer info bekend? Startijd, lijst met deelnemers, bbq? Ik noem maar wat
aangepast, thanks!quote:
Nou, die douche kon je nog wel eens tegenvallen. De badkamer staat nog op de nominatie om een keer aan te pakken, omdat wij onze douchecabine te krap vinden voor samen douchen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik voorzie ergens op de Lekdijk de vorming van een bus, met mij als chauffeurzodat mensen met overtollige energie die nog kunnen wegsprinten. Heeft ook als voordeel dat we niet met z'n allen voor de douche staan te dringen bij terugkomst. Ik neem tenminste aan dat we niet als korfballers met z'n allen gaan poedelen
Of de tuinslang op ons gezet krijgen bij aankomst
Hum...ik wacht wel.quote:
Kwam er idd later achter dat ik de 28e niet kan, Heb dan al een reunie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:54 schreef Gripper het volgende:
[..]
Starttijd
Zaterdag 28 augustus
Vanaf 10 uur koffie en een gebakkie bij Gripper thuis. Adres volgt via PM naar de uiteindelijke deelnemers.
Lijst met deelnemers
Ik wil best een lijst maken, maar het is nog niet helemaal duidelijk van een paar mensen of ze nou wel of niet meedoen.
Even een overzichtje:
ik heb nu 5 lachende gezichtjes, en nog 4 x status onbekend
• Ursel volgens Doodle kun je niet?
• Gripper: present+ BBQ
• Cyclechick: present+ BBQ
• No-P kan niet
• Captain_Fabulous: present+ BBQ
• Yankee: status onbekend?
• Oprog rijdt de ronde van zuidland
• Zelva: present+ mee eten?
• Michie23: present+ mee eten?
• Marurk: status onbekend?
• eentwee: status onbekend?
• snuf: status onbekend?
• Wombcat: status onbekend?
Na het fietsen
Kun je je op het gemak even douchen en omkleden. wel zelf even een handdoek meenemen, anders ben ik de hele zondag wasjes aan het draaien
BBQ
Ik hoor graag van iedereen die komt even of ze na het fietsen ook willen BBQ-en, en of er nog speciale eet of drink wensen zijn.
Dr zal in ieder geval voldoende te eten zijn, reken op een ¤ of 10-15, inclusief drankjes.
Mocht het nou echt takkeweer zijn, zo erg dat zelfs een zeiltje boven het terras niet meer helpt, dan kunnen we ook even richting downtown Vreeswijk voor een griek, pizza, of chinees. Of we maken zelf een enorme pan pasta. Mogelijkheden genoeg.
Zuipen
Als je niet meer de auto instapt na de BBQ, je kunt bij ons een matje uitrollen. Alleen even zelf slaapspul e.d. meenemen.
Als er vragen zijn, hoor ik ze wel!
Top! En BBQ-en?quote:
Ik eet altijd zo'n beetje om het half uur a 3 kwartier.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:04 schreef Marurk het volgende:
Even een paar praktische vragen: De route is om en nabij de 110 km. Neem aan dat jullie dit in één keer willen fietsen, of wordt er onderweg gestopt? Wil eventjes weten hoe jullie dit met eten doen. Zelf merk ik dat ik met een banaan en een mueslireep net genoeg heb om 90 km aan een stuk te fietsen, en dan begint mijn maag signalen af te geven dat er wat bij moet. Maar misschien moet ik dan gewoon meer voedsel meenemen voor onderweg.
Qua drinken hetzelfde eigenlijk. Heb 2 bidons à 0,5 L en ik weet niet of ik daar de 110 km mee ga trekken, in ieder geval niet op een hoog tempo zoals ik die 90 km nu fiets. Die 2 bidons zijn bij mij na 75 km al helemaal leeg. Misschien dan toch maar een grotere bidon kopen ofzo. Hoe doen jullie dit?
Er is bij een BBQ in huize Gripper nog nooit iemand verhongerd, en er blijft altijd op nmirakuleuze wijze nog een klein beetje eten over, zelfs als de grootste vreetzakken al met hun riem op het laatste gaatje zitten. Ik neem aan dat je het de dag ervoor wel zeker weet, als je me vrijdag nog laat weten of je erbij bent, kan ik zelfs nog vegetarische zaken inslaanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:28 schreef eentwee het volgende:
Ik ga proberen erbij te zijn maar ik kan nog niet meer geven dan een misschienKan me voorstellen dat het handig is voor de barbecue te weten hoeveel er komen, reken wat dat betreft dus maar niet op mij (vlees eet ik trouwens toch niet
).
Als ik het op tijd weet, zorg ik dat jij een zalmmootje van de smeulende plank krijgt!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:54 schreef eentwee het volgende:
Ja die Tjallingii werd de voorbije Tour benaderd (m.n. door Mart Smeets) alsof hij een of andere magiër is omdat hij kan fietsen zonder vlees. Hij eet ook geen vis, dat maakt wel nog iets lastiger. Dat doe ik overigens wel, maar het helpt niet want ik kan nog steeds niet fietsenIk laat het in elk geval nog weten of ik meega.
Veel gaat afhangen van het weer, bij mooi weer vooral veel drinken en dan zullen we echt wel bijtanken bij de pomp of restaurant. Genoeg eten meenemen is altijd handig vooral veel zoetigheidquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:04 schreef Marurk het volgende:
Even een paar praktische vragen: De route is om en nabij de 110 km. Neem aan dat jullie dit in één keer willen fietsen, of wordt er onderweg gestopt? Wil eventjes weten hoe jullie dit met eten doen. Zelf merk ik dat ik met een banaan en een mueslireep net genoeg heb om 90 km aan een stuk te fietsen, en dan begint mijn maag signalen af te geven dat er wat bij moet. Maar misschien moet ik dan gewoon meer voedsel meenemen voor onderweg.
Qua drinken hetzelfde eigenlijk. Heb 2 bidons à 0,5 L en ik weet niet of ik daar de 110 km mee ga trekken, in ieder geval niet op een hoog tempo zoals ik die 90 km nu fiets. Die 2 bidons zijn bij mij na 75 km al helemaal leeg. Misschien dan toch maar een grotere bidon kopen ofzo. Hoe doen jullie dit?
inclusief overnachtingsmogelijkheid lijkt me dat wel watquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:30 schreef Marurk het volgende:
Wordt er niet eens een keer een meet in Limburg georganiseerd? Een aantal Limburgse heuvels beklimmen ofzo?
De traditie bij de fietsmeet is dat die van onderaf wordt georganiseerd. Oftewel: iemand wil met een groepje Fokkers ergens fietsen en gaat dat promoten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:30 schreef Marurk het volgende:
Wordt er niet eens een keer een meet in Limburg georganiseerd? Een aantal Limburgse heuvels beklimmen ofzo?
Maar dan moet ik wel slaapplekken regelen, en dat wordt moeilijk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 07:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De traditie bij de fietsmeet is dat die van onderaf wordt georganiseerd. Oftewel: iemand wil met een groepje Fokkers ergens fietsen en gaat dat promoten.
Dus het kan.
Waarom moet dat? De fietsmeets vorig jaar hadden ook geen slaapplekken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:02 schreef Marurk het volgende:
[..]
Maar dan moet ik wel slaapplekken regelen, en dat wordt moeilijk.
Hoeft niet natuurlijk. Maar Zuid-Limburg is vanuit Groningen niet echt te doen voor een dagje fietsenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom moet dat? De fietsmeets vorig jaar hadden ook geen slaapplekken.
Nee, maar vanuit het midden van het land wel.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:49 schreef Yankee het volgende:
[..]
Hoeft niet natuurlijk. Maar Zuid-Limburg is vanuit Groningen niet echt te doen voor een dagje fietsen
quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, maar vanuit het midden van het land wel.
Niet voor diegenen met een autoquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:32 schreef Marurk het volgende:
Vreeswijk (redelijk centraal) wordt voor mij al lastig.Wil ik op tijd thuis kunnen komen, dan moet ik rond 17.30-18.00 uur alweer vertrekken uit Vreeswijk.
Dus denk inderdaad dat Zuid-Limburg lastig wordt voor een meet tenzij er slaapplekken zijn.
Yankee --> wanneer weet je of je erbij kunt zijn, en qua vervoer enzo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:58 schreef Gripper het volgende:
ik heb nu 6 lachende gezichtjes, en nog 3x status onbekend
• Ursel Afwezig wegens een reünie
• Gripper: present+ BBQ
![]()
• Cyclechick: present+ BBQ
![]()
• No-P kan niet
• Captain_Fabulous: present+ BBQ
![]()
• Yankee: status onbekend?
• Oprog rijdt de ronde van zuidland
• Zelva: present+ mee eten?
• Michie23: present+ BBQ
![]()
• Marurk: status onbekend?
• eentwee: status onbekend?
• snuf: status onbekend?
• Wombcat: present+ BBQ
![]()
Ga het dit weekend even proberen te regelenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:51 schreef Gripper het volgende:
Weer even met mn lijstje zwaaien hoor.
[..]
Yankee --> wanneer weet je of je erbij kunt zijn, en qua vervoer enzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |