quote:Op maandag 12 juli 2010 19:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat ging over reiki.
[..]
Oja? Volgens EINZ zelf werkt dit namelijk heel anders dan reiki en EINZ heeft in eerste instantie ook zelf gezegd dat je hiervan sowieso iets zou merken omdat het veel krachtiger was.
Blijkbaar bedoelde hij dat achteraf anders dan het overkwam maar dat is hoe ik, en blijkbaar meerdere anderen, zijn opmerkingen wel opgevat hebben. Het is dus ook niet zo gek dat Led er nu van staat te kijken dat er gezegd wordt dat je er niks van hoeft te merken want ik zat ook zo:
Ik begrijp jullie verwarring , ik zou hierna ook huilen dat iemand heeft belooft dat ik iets zou moeten voelenquote:Op maandag 12 juli 2010 10:56 schreef EINZ het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Maar je gaat weer uit van je eigen verwachtingen en stelt dat als jij niets voelt, er niets gebeurd is. Nogmaals, dat is niet zo. Als jij er niets van merkt, wil dat nog niet zeggen dat het niet werkt (hee, dat rijmt). Ik kan niet bepalen hoe reconnective healing bij jou terecht komt en wat het met je doet. Ik faciliteer alleen maar en stel het je ter beschikking, en geef geen garanties. Maar wie geeft wel garanties in het leven? De enige die garantie geeft is de autoverkoper, en dan ook alleen nog maar op de draaiende delen
De principes van energie zijn overal hetzelfde. Of het nou om reiki gaat, qigong, johrei, RH, wat dan ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:30 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ie niet.
Hij heeft vaak genoeg over REIKI uitgelegd.
Hij heeft tevens verteld dat "the reconnection" veel sterker is dan reiki, en compleet anders werkt. (!!!!!)
En op de vraag of ie hier dan iets mee kon waar ik iets van zou merken zei hij "JA".
Om vervolgens te zeggen "maar misschien merk je er niks van".
Sorry maar dat zei hij eerst dus niet. Op de vraag of je daar iets mee kon wat anderen zouden merken zei hij keihard 'ja', want dit was sterker, krachtiger en meer aanwezig dan reiki.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Rustig, rustig.
Lees nou nog eens goed wat EINZ zegt. Hij geeft aan in zowel zijn stukken over reiki en over reconnective healing dat het principe van "wel ter beschikking stellen, maar niet weten wat er met de behandelde persoon gaat gebeuren" voor beide systemen op gaat. Dat gaat dan ook op voor alle energievormen.
Behalve dan dat die garantie wel werd gegeven. Niet perse op genezing (ik weet trouwens niet op Led behalve zijn kalknagels nog iets anders mankeertquote:Ja, het kan ziektes genezen. Maar zal dat altijd gebeuren? Nee. Daarop kan geen enkele garantie gegeven worden. Dat is wat hij bedoelde. Led wilde daarentegen wel juist weer een garantie, terwijl hij ook heel goed weet dat dat zo niet werkt.
Dus samengevat: ja, er kunnen dingen gebeuren die je opmerkt. Maar zal dat altijd gebeuren? Nee. Het kan best zo zijn dat je helemaal niks merkt. Healing werkt altijd, alleen misschien niet op de manier die je verwacht.
Jammer dat jij altijd zo kut reageert.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:31 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Jammer dat jij nooit de moeite neemt om te lezen waar het over gaat.
Waar belooft hij dat dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:32 schreef Summers het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp jullie verwarring , ik zou hierna ook huilen dat iemand heeft belooft dat ik iets zou moeten voelen
Misschien moet je het topic nog eens lezen, je hebt namelijk heel wat posts gemist zo te zien. Waaronder de post waarop heel duidelijk een niet mis te verstaan 'ja' kwam op de vraag of je via the reconnection iets kon doen dat wij konden merken.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:32 schreef Summers het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp jullie verwarring , ik zou hierna ook huilen dat iemand heeft belooft dat ik iets zou moeten voelen
Hier: ervaringen met the reconnection gezochtquote:
Hetgeen overduidelijk een door Led zorgvuldig opgezette valstrik was, met de bedoeling om iemand die de beste bedoelingen heeft erin te luizen. Wat doet die gast eigenlijk in TRU behalve de boel verzieken?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Sorry maar dat zei hij eerst dus niet. Op de vraag of je daar iets mee kon wat anderen zouden merken zei hij keihard 'ja', want dit was sterker, krachtiger en meer aanwezig dan reiki.
Hij bedoelt "ja, ik wil het je wel sturen". Verder niks. Maar op reactie 53 lees je duidelijk de nuance van EINZ op de verwachtingen van led.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hier: ervaringen met the reconnection gezocht
Lees nou eens even wat ik hierboven uitgelegd heb. Led heeft een woordspeling opgezet waar EINZ gewoon overheen heeft gelezen. Terwijl Led HEEL goed weet dat je geen garanties kunt geven. Dat is hem namelijk al heel vaak duidelijk gemaakt. Of het nou over reiki gaat of over RH, de principes blijven altijd hetzelfde. Los van hoe sterk iets is.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Misschien moet je het topic nog eens lezen, je hebt namelijk heel wat posts gemist zo te zien. Waaronder de post waarop heel duidelijk een niet mis te verstaan 'ja' kwam op de vraag of je via the reconnection iets kon doen dat wij konden merken.
Mja en ik zat dan zeker ook in het complot omdat ik hetzelfde vroeg. Kom nou toch, dit is niet iets in de gauwigheid even over het hoofd zien. Tussen de vraag en het uiteindelijke antwoord zit bijna drie weken!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hetgeen overduidelijk een door Led zorgvuldig opgezette valstrik was, met de bedoeling om iemand die de beste bedoelingen heeft erin te luizen. Wat doet die gast eigenlijk in TRU behalve de boel verzieken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |