quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:43 schreef Frith het volgende:
[..]
Ik ken anders meer dan genoeg mensen die denken dat harder schreeuwen of zich beroepen op de grote groep ze op de een of andere manier het gelijk geeft, terwijl ze met evenveel moeite hun uitspraken hadden kunnen controleren met bijvoorbeeld een wetenschappelijke bron.
ontopic overigens: ongeacht of je vetten of koolhydraten aanhoudt, uiteindelijk is het nog altijd calorie in = calorie uit, ondanks dat het niet zo simpel is in het lichaam. Meer eten is voor een fanatiek duursporter zoals de TS dus hoe dan ook van belang.
Het is echter niet zo dat het daarbij ook meteen meer koolhydraten moet zijn, aangezien het lichaam alle suikers die het nodig heeft normaliter uit vet aanmaakt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:52 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Het gaat over de grote groep; of was jij per ongeluk in een topic met minderheden beland zonder dat ik het wist?
de TS is een goed voorbeeld voor heel, heel veel mensen en laten we vooral geen adviezen geven die alleen van toepassing zijn op fokstieren en bodybuilders. (99% van de mensen zijn dat namelijk niet ).
Overigens ben ik altijd genegen met bronnen te smijten hoor, wetenschappelijke ook nog. Dat heb ik ook altijd gedaan.
Dus nogmaals, als je mij op onjuistheden kunt betrappen; vermaak me
Vandaag 28 juli. Rond die tijd was ik op de weegschaal vaak 89+. Vanochtend 87,4..quote:
Ik heb het hier nog niet eens over de frequentiequote:Op woensdag 28 juli 2010 12:00 schreef Oksel het volgende:
Het resultaat van heel veel brood eten is ook duidelijk merkbaar, qua toilet frequentie..
Wat een helden maaltijdquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:01 schreef JohnDDD het volgende:
Nog een tip, net een bak porridge gehad, Engelse maaltijd, havervlokken ingekookt met melk.
Je kunt er van alles indoen. Ik heb net gehad:
grote bak porridge met 1 eetlepel honing, 1 eetlepel gemalen lijnzaad, 1 banaan, 4 vijgen, en gemengde notenmix.
Zometeen even knallen op de fiets.
Dan zit je wel flink vol denk ik.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:01 schreef JohnDDD het volgende:
Nog een tip, net een bak porridge gehad, Engelse maaltijd, havervlokken ingekookt met melk.
grote bak porridge met 1 eetlepel honing, 1 eetlepel gemalen lijnzaad, 1 banaan, 4 vijgen, en gemengde notenmix.
fluctuaties in vocht en spijsverteringsstelsel is al snel 3-4 kilo.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:49 schreef Oksel het volgende:
[..]
Vandaag 28 juli. Rond die tijd was ik op de weegschaal vaak 89+. Vanochtend 87,4..2 Kilo in 2 weken.
Dat laatste klopt ook niet, mijn taille scheelt echt enorm van dag tot dag en zelfs uur tot uur, aan gassen, vocht en andere inhoud. Kan zomaar 40 of 50 centimeter schelen per dag en dat meen ik serieus, en dat is echt geen vet danquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:19 schreef Frith het volgende:
[..]
fluctuaties in vocht en spijsverteringsstelsel is al snel 3-4 kilo.
Je kunt beter je buikomtrek meten, aangezien dat daadwerkelijk een mate van buikvet weergeeft.
40 TOT 50 CENTIMETER?????quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:32 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat laatste klopt ook niet, mijn taille scheelt echt enorm van dag tot dag en zelfs uur tot uur, aan gassen, vocht en andere inhoud. Kan zomaar 40 of 50 centimeter schelen per dag en dat meen ik serieus, en dat is echt geen vet dan
Ja je hebt gelijk, ik zat echt vreselijk vol, zo vol heb ik nog nooit gezeten denk ik. Daarna even een flink stuk hardgelopen en ik moest toch ergens naartoe dus ook nog een uur gefietst vandaag.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:39 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Wat een helden maaltijd![]()
Al is en banaan en vijgen en honing een tikkie overdreven. Volgens mij komt je bloedsuikerspiegel nu door je hersenpan
Ja, je wil inmiddels de huid van m'n buik ook niet zien van de striemen en littekens en zoquote:
Dat je kunt hardlopen na zo'n bazenmaaltijd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:37 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, ik zat echt vreselijk vol, zo vol heb ik nog nooit gezeten denk ik. Daarna even een flink stuk hardgelopen en ik moest toch ergens naartoe dus ook nog een uur gefietst vandaag.
Lijkt me nog steeds heel erg veel maar goed. Als dat je probleem is kun je beter op de heupen meten. Daar zit alleen vet, botten en spieren dus geen gasophopingquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:41 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja, je wil inmiddels de huid van m'n buik ook niet zien van de striemen en littekens en zobij de meeste mensen zal het niet zoveel schelen, maar 5-10cm lijkt me niet zo vreemd.
Ging eerste 20 minuten idd niet zo lekker, pijn in mijn buik en darmen (ook al was het al anderhalf uur daarna!)quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat je kunt hardlopen na zo'n bazenmaaltijd.
Goed spulquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:01 schreef JohnDDD het volgende:
Jup, borst, heupen en bovenbenen zijn imo de betrouwbaarste plekken, vaak zit daar ook geen vocht of zo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 07:39 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Lijkt me nog steeds heel erg veel maar goed. Als dat je probleem is kun je beter op de heupen meten. Daar zit alleen vet, botten en spieren dus geen gasophoping
rot eens op met je spam, engnekquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:07 schreef nz1900 het volgende:
Wilt u afvallen? Neem nog een vet worstje! Door allerlei instanties is ons op het hart gedrukt dat we minder vet moesten eten, maar dat is een grote vergissing. Vet is helemaal niet ongezond. Koolhydraten zijn juist slecht voor je.
filmpje: http://video.elsevier.nl/11801902/
Zei je vader dat ook, neem nog een vet worstje?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:07 schreef nz1900 het volgende:
Wilt u afvallen? Neem nog een vet worstje! Door allerlei instanties is ons op het hart gedrukt dat we minder vet moesten eten, maar dat is een grote vergissing. Vet is helemaal niet ongezond. Koolhydraten zijn juist slecht voor je.
filmpje: http://video.elsevier.nl/11801902/
Prachtig dit. Als het bewijs wordt geleverd dat jij al die tijd uit je nek lult, dan begin je dom over spam te schreeuwen. Ga bijles volgen kneus want je snapt er helemaal geen reet van.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:23 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
rot eens op met je spam, engnek
Was het filmpje voor jou ook te moeilijk te vatten (net dalaiblama ) ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:52 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Zei je vader dat ook, neem nog een vet worstje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |