Suikertjequote:
Lekker hoor, thuis werkenquote:Op maandag 12 juli 2010 12:39 schreef DaMart het volgende:
Lunchtijd. Even eieren bakken voor op brood.
Awwwquote:Op maandag 12 juli 2010 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jah, spezial fur dich!
Wie geht's heute mit deinen Arbeit?
[..]
Ik ben niet bang voor jou![]()
ik ben niet anders gewendquote:
Want dat ging de eerste keer niet goed?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga me zo maar eens aankleden![]()
een kennis komt dadelijk naar hier toe om de waterval van de vijver nog een keer opnieuw aan te leggen
hier is het ook al enorm donkerquote:Op maandag 12 juli 2010 13:05 schreef Trevland het volgende:
En toen zat ik in eens echt in het donker
Je hebt al meer uit dat apparaat gedronken dan ik.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:47 schreef MPG het volgende:
Ik ben ook niet bang voor de pinguin, ik zuip zijn nespresso op.
woow okee dan is het wel heel donker inddquote:Op maandag 12 juli 2010 13:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat werd het hier eerst ook en toen viel ook nog de stroom uit
hier moeten we het doen met een lullig miezerbuitje.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:05 schreef Trevland het volgende:
En toen zat ik in eens echt in het donker
Maar het koelt hier wel lekker afquote:Op maandag 12 juli 2010 13:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
woow okee dan is het wel heel donker indd
maar goed ik ga omkleden en boodschappen doen
hier nu ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier moeten we het doen met een lullig miezerbuitje.
Dat kon ik bijna hier binnen ookquote:Op maandag 12 juli 2010 13:17 schreef suikertaartje het volgende:
Ik huppelde net nog buiten door de regen![]()
In plassen stampen met blote voeten
foute boel daar blijkbaarquote:Op maandag 12 juli 2010 13:20 schreef Trevland het volgende:
Gewonden op de Zwarte Cross
Ik merkte dat het er hier er op ging maar zo erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |