quote:Op maandag 12 juli 2010 00:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
fuck that! Een huisdier ís belangrijk! Het wordt een familielid en als het daar niet goed mee gaat is het gewoon flink klote en doe je alles wat in je macht ligt om het beter te maken! Relativeren is voor later zorg
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:38 schreef Bluezz het volgende:
Pee Davidshoevaak hebben we nou al welterusten tegen je gezegd
En ik mag eindelijk ongeband zeggen hoezeer ik met je meeleef.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:41 schreef Duderella het volgende:
Ja ik had twee zz Bluezz! Ik maak heel veel tikfouten. Ik loop halve dagen te corrigeren.
Goed slapenquote:Op maandag 12 juli 2010 00:41 schreef Isabeau het volgende:
Jullie steun is echt heel fijn, heusAl die lieve energie komt hopenlijk bij Oscar terecht
Ik ga zo slapen (met telefoon naast me) en ik hoop dat Oscar goed de nacht doorkomt.
Ja soms doe ik dat. Maar dan zit het me niet lekker!quote:Op maandag 12 juli 2010 00:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Laat het gewoon eens gaan![]()
Dat je de fout ziet en denkt: aaaaah, laat maar.
Vrijheid
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:42 schreef Isabeau het volgende:
Laat het gewoon eens gaan![]()
Dat je de fout ziet en denkt: aaaaah, laat maar.
Vrijheid
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:44 schreef Bluezz het volgende:
VrijdenkersOf waren dat de vrijmetselaers?
Pff daar ga ik weer
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:43 schreef Duderella het volgende:
En dan komt tante Bluezz weer met dat rode pennetje.
Ja, dat dus. Daar dacht ik ook net aanquote:Op maandag 12 juli 2010 00:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan me enkele maanden geleden nog goed herinneren, en we hadden eigenlijk al afscheid van Xena genomen, wat een ellende. Maar ook zij kwam er boven op.
De wonderen zijn de wereld niet uit Ies
Omdat mensen de ballen snappen van konijnen en denken dat het kinderspeelgoed is, dat zijn dagen kan slijten op 50x50cm.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:44 schreef Isabeau het volgende:
Oh, maar ik blijf hopen dat het goed komt hoor! Het omgekeerde is me even te surrealistisch, te onvoorstelbaar. Hij is nog veel te jong! (nu zes jaar en konijnen kunnen echt veel ouder worden, alhoewel ze gemiddeld 3 jaar worden in Nederland)
Zo, dat Dr. Frank is geen kattepis hè?quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:48 schreef Duderella het volgende:
Omdat mensen de ballen snappen van konijnen en denken dat het kinderspeelgoed is, dat zijn dagen kan slijten op 50x50cm.![]()
Oscar verdient nog heel veel jaren in jouw lieve zorg.
Nee, ik mot het elke nacht meemaken.quote:
quote:
Oscar heeft vóór de stroomdraad al een 100 keer beter leven gehad dan de speelgoedbeesten. Probeer je daar nou alsjeblieft niet te veel mee te tergen. Als je dieren vrijheid geeft (=een groot goed), neem je ook risico's. Xena liep onder een auto, Oscar bijt in een kabel. Maar zou je ze ooit meer ánders gunnen dan vrijheid?quote:Op maandag 12 juli 2010 00:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In dat hokje van 50x50 (de horror) liggen tenminste geen stroomdraden van stofzuigers
Maar je hebt gelijk hoor, mensen weten amper iets van konijnen en denken dat het leuke huisdieren voor kinderen zijn terwijl konijnen meestal echt doodsbang worden als je ze optilt.
Ik weet nog dat ik het mezelf zoooo kwalijk heb genomen dat ik de konijnen in de tuin, in een groot hok had waar een hond toch bij kon komen om de dood te maken.. Ik vond het zo gemeen dat dat gebeurde bij nijntjes die ik bewust uit het asiel had gehaald om een beter leven te geven terwijl ik ze aan dat risico heb bloot gesteld. Dat voel ik soms nog, ook al weet ik dat ik er niets aan had kunnen doen.. Met de nieuwe nijnen in een nieuw huis heb ik toch heel lang niet goed geslapen en had ik een zaklamp op de vensterbank van de slaapkamer zodat ik 's nachts kon checken of ze er nog warenquote:Op maandag 12 juli 2010 00:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oscar heeft vóór de stroomdraad al een 100 keer beter leven gehad dan de speelgoedbeesten. Probeer je daar nou alsjeblieft niet te veel mee te tergen. Als je dieren vrijheid geeft (=een groot goed), neem je ook risico's. Xena liep onder een auto, Oscar bijt in een kabel. Maar zou je ze ooit meer ánders gunnen dan vrijheid?
Och wat ben je toch een lieverd!quote:Op maandag 12 juli 2010 00:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik het mezelf zoooo kwalijk heb genomen dat ik de konijnen in de tuin, in een groot hok had waar een hond toch bij kon komen om de dood te maken.. Ik vond het zo gemeen dat dat gebeurde bij nijntjes die ik bewust uit het asiel had gehaald om een beter leven te geven terwijl ik ze aan dat risico heb bloot gesteld. Dat voel ik soms nog, ook al weet ik dat ik er niets aan had kunnen doen.. Met de nieuwe nijnen in een nieuw huis heb ik toch heel lang niet goed geslapen en had ik een zaklamp op de vensterbank van de slaapkamer zodat ik 's nachts kon checken of ze er nog waren![]()
Dus ik snap wat je voelt en ik weet hoe moeilijk het is dat los te laten..![]()
Ik zou het allemaal niet meer willen weten.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:00 schreef golfer het volgende:
Ik ben nu nog even aan Bluezz het verschil tussen een strafschop en een vrije schop aan het uitleggen.
Dat is best wel aandoenlijk eigenlijk, als je haar daarvoor de hele avond als een saucijs in een oranje jurk, die intussen ritueel verbrand is, hebt aanschouwd,
Bespaar je de moeite. Echt niets aan.quote:
Kan je dat even voor mij vertalenquote:Op maandag 12 juli 2010 01:05 schreef Duderella het volgende:
Nu bij NSJ op mijn BBB:
Gospel-gedonder met het nummer: Heaven is My Goal.
Ja Van Merwijk, dat zet alles wel even in filosofisch perspectief natuurlijk.
Ik ga een boom knuffelenquote:Op maandag 12 juli 2010 01:05 schreef Duderella het volgende:
Nu bij NSJ op mijn BBB:
Gospel-gedonder met het nummer: Heaven is My Goal.
Ja Van Merwijk, dat zet alles wel even in filosofisch perspectief natuurlijk.
North Sea Jazz op mijn BlingBlingBuisquote:
Ouwe oma! Jij leest zeker nooit mee in dit topic hè?quote:Op maandag 12 juli 2010 01:11 schreef ColdFeet het volgende:
Ben ik dom als ik niet weet wat een BBB is?Ik denk dan aan fitnessklasjes voor vrouwen
Jij was toch zwemmen?quote:Op maandag 12 juli 2010 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ben weer terug!Volkomen bezweet, gedehydreert door chips en bier
![]()
Warrrrrm.
Ik ben gestopt met teruglezen, jaquote:Op maandag 12 juli 2010 01:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ouwe oma! Jij leest zeker nooit mee in dit topic hè?
En waarom juicht gijquote:Op maandag 12 juli 2010 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ben weer terug!Volkomen bezweet, gedehydreert door chips en bier
![]()
Warrrrrm.
Oequote:Op maandag 12 juli 2010 01:16 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben gestopt met teruglezen, jaEr gebeurt hier zelden iets écht interessants
Oe II!quote:Op maandag 12 juli 2010 01:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja dat schiet echt de verkeerde kant opquote:Op maandag 12 juli 2010 01:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Steer! Goeie compensatie voor je crashdieet, dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |