quote:Op maandag 12 juli 2010 00:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
fuck that! Een huisdier ís belangrijk! Het wordt een familielid en als het daar niet goed mee gaat is het gewoon flink klote en doe je alles wat in je macht ligt om het beter te maken! Relativeren is voor later zorg
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:38 schreef Bluezz het volgende:
Pee Davidshoevaak hebben we nou al welterusten tegen je gezegd
En ik mag eindelijk ongeband zeggen hoezeer ik met je meeleef.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:41 schreef Duderella het volgende:
Ja ik had twee zz Bluezz! Ik maak heel veel tikfouten. Ik loop halve dagen te corrigeren.
Goed slapenquote:Op maandag 12 juli 2010 00:41 schreef Isabeau het volgende:
Jullie steun is echt heel fijn, heusAl die lieve energie komt hopenlijk bij Oscar terecht
Ik ga zo slapen (met telefoon naast me) en ik hoop dat Oscar goed de nacht doorkomt.
Ja soms doe ik dat. Maar dan zit het me niet lekker!quote:Op maandag 12 juli 2010 00:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Laat het gewoon eens gaan![]()
Dat je de fout ziet en denkt: aaaaah, laat maar.
Vrijheid
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:42 schreef Isabeau het volgende:
Laat het gewoon eens gaan![]()
Dat je de fout ziet en denkt: aaaaah, laat maar.
Vrijheid
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:44 schreef Bluezz het volgende:
VrijdenkersOf waren dat de vrijmetselaers?
Pff daar ga ik weer
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:43 schreef Duderella het volgende:
En dan komt tante Bluezz weer met dat rode pennetje.
Ja, dat dus. Daar dacht ik ook net aanquote:Op maandag 12 juli 2010 00:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan me enkele maanden geleden nog goed herinneren, en we hadden eigenlijk al afscheid van Xena genomen, wat een ellende. Maar ook zij kwam er boven op.
De wonderen zijn de wereld niet uit Ies
Omdat mensen de ballen snappen van konijnen en denken dat het kinderspeelgoed is, dat zijn dagen kan slijten op 50x50cm.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:44 schreef Isabeau het volgende:
Oh, maar ik blijf hopen dat het goed komt hoor! Het omgekeerde is me even te surrealistisch, te onvoorstelbaar. Hij is nog veel te jong! (nu zes jaar en konijnen kunnen echt veel ouder worden, alhoewel ze gemiddeld 3 jaar worden in Nederland)
Zo, dat Dr. Frank is geen kattepis hè?quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:48 schreef Duderella het volgende:
Omdat mensen de ballen snappen van konijnen en denken dat het kinderspeelgoed is, dat zijn dagen kan slijten op 50x50cm.![]()
Oscar verdient nog heel veel jaren in jouw lieve zorg.
Nee, ik mot het elke nacht meemaken.quote:
quote:
Oscar heeft vóór de stroomdraad al een 100 keer beter leven gehad dan de speelgoedbeesten. Probeer je daar nou alsjeblieft niet te veel mee te tergen. Als je dieren vrijheid geeft (=een groot goed), neem je ook risico's. Xena liep onder een auto, Oscar bijt in een kabel. Maar zou je ze ooit meer ánders gunnen dan vrijheid?quote:Op maandag 12 juli 2010 00:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In dat hokje van 50x50 (de horror) liggen tenminste geen stroomdraden van stofzuigers
Maar je hebt gelijk hoor, mensen weten amper iets van konijnen en denken dat het leuke huisdieren voor kinderen zijn terwijl konijnen meestal echt doodsbang worden als je ze optilt.
Ik weet nog dat ik het mezelf zoooo kwalijk heb genomen dat ik de konijnen in de tuin, in een groot hok had waar een hond toch bij kon komen om de dood te maken.. Ik vond het zo gemeen dat dat gebeurde bij nijntjes die ik bewust uit het asiel had gehaald om een beter leven te geven terwijl ik ze aan dat risico heb bloot gesteld. Dat voel ik soms nog, ook al weet ik dat ik er niets aan had kunnen doen.. Met de nieuwe nijnen in een nieuw huis heb ik toch heel lang niet goed geslapen en had ik een zaklamp op de vensterbank van de slaapkamer zodat ik 's nachts kon checken of ze er nog warenquote:Op maandag 12 juli 2010 00:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oscar heeft vóór de stroomdraad al een 100 keer beter leven gehad dan de speelgoedbeesten. Probeer je daar nou alsjeblieft niet te veel mee te tergen. Als je dieren vrijheid geeft (=een groot goed), neem je ook risico's. Xena liep onder een auto, Oscar bijt in een kabel. Maar zou je ze ooit meer ánders gunnen dan vrijheid?
Och wat ben je toch een lieverd!quote:Op maandag 12 juli 2010 00:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik het mezelf zoooo kwalijk heb genomen dat ik de konijnen in de tuin, in een groot hok had waar een hond toch bij kon komen om de dood te maken.. Ik vond het zo gemeen dat dat gebeurde bij nijntjes die ik bewust uit het asiel had gehaald om een beter leven te geven terwijl ik ze aan dat risico heb bloot gesteld. Dat voel ik soms nog, ook al weet ik dat ik er niets aan had kunnen doen.. Met de nieuwe nijnen in een nieuw huis heb ik toch heel lang niet goed geslapen en had ik een zaklamp op de vensterbank van de slaapkamer zodat ik 's nachts kon checken of ze er nog waren![]()
Dus ik snap wat je voelt en ik weet hoe moeilijk het is dat los te laten..![]()
Ik zou het allemaal niet meer willen weten.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:00 schreef golfer het volgende:
Ik ben nu nog even aan Bluezz het verschil tussen een strafschop en een vrije schop aan het uitleggen.
Dat is best wel aandoenlijk eigenlijk, als je haar daarvoor de hele avond als een saucijs in een oranje jurk, die intussen ritueel verbrand is, hebt aanschouwd,
Bespaar je de moeite. Echt niets aan.quote:
Kan je dat even voor mij vertalenquote:Op maandag 12 juli 2010 01:05 schreef Duderella het volgende:
Nu bij NSJ op mijn BBB:
Gospel-gedonder met het nummer: Heaven is My Goal.
Ja Van Merwijk, dat zet alles wel even in filosofisch perspectief natuurlijk.
Ik ga een boom knuffelenquote:Op maandag 12 juli 2010 01:05 schreef Duderella het volgende:
Nu bij NSJ op mijn BBB:
Gospel-gedonder met het nummer: Heaven is My Goal.
Ja Van Merwijk, dat zet alles wel even in filosofisch perspectief natuurlijk.
North Sea Jazz op mijn BlingBlingBuisquote:
Ouwe oma! Jij leest zeker nooit mee in dit topic hè?quote:Op maandag 12 juli 2010 01:11 schreef ColdFeet het volgende:
Ben ik dom als ik niet weet wat een BBB is?Ik denk dan aan fitnessklasjes voor vrouwen
Jij was toch zwemmen?quote:Op maandag 12 juli 2010 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ben weer terug!Volkomen bezweet, gedehydreert door chips en bier
![]()
Warrrrrm.
Ik ben gestopt met teruglezen, jaquote:Op maandag 12 juli 2010 01:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ouwe oma! Jij leest zeker nooit mee in dit topic hè?
En waarom juicht gijquote:Op maandag 12 juli 2010 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ben weer terug!Volkomen bezweet, gedehydreert door chips en bier
![]()
Warrrrrm.
Oequote:Op maandag 12 juli 2010 01:16 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben gestopt met teruglezen, jaEr gebeurt hier zelden iets écht interessants
Oe II!quote:Op maandag 12 juli 2010 01:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja dat schiet echt de verkeerde kant opquote:Op maandag 12 juli 2010 01:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Steer! Goeie compensatie voor je crashdieet, dus
Blingquote:Op maandag 12 juli 2010 01:25 schreef ColdFeet het volgende:
Maar wat is een BBB nou? 't klinkt als alle probleemzones van de dames
Amai, wat een chique monster. Hoewel ik stiekem de voet wel leuk vindquote:Op maandag 12 juli 2010 01:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Bling
Bling
Buis
Onze gloednieuwe retro-TV-met-alles-d'r-op-en-d'r-an-én-teletekst.
[ afbeelding ]
Wat is dat witte schelpje op tafel?quote:Op maandag 12 juli 2010 01:28 schreef Duderella het volgende:
Bling
Bling
Buis
Onze gloednieuwe retro-TV-met-alles-d'r-op-en-d'r-an-én-teletekst.
[ afbeelding ]
De voet was waarop ik viel. Toen was ik om. Daarvoor hadden we dit:quote:Op maandag 12 juli 2010 01:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Amai, wat een chique monster. Hoewel ik stiekem de voet wel leuk vind
Wij hebben geeneens TV
Dat is een stapeltje onderzetters!quote:
Huh?quote:Ja ik zat in KPD ff naar gellarboy te loeren
Slaap lekkerquote:Nu nach oben met een opkerulde vuvuzela
Wij kijken héél weinig TV. Een uur per week is veel.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:34 schreef ColdFeet het volgende:
Die kleine is anders ook wel liefSoms mis ik het wel, een TV. Maar het is zo dominant aanwezig, zo'n groot ding.
Boh, Eigenlijk moet ik maar eens gaan slapen. Maar ik ben nog nét niet sloom genoeg
Sterkte morgen!quote:Op maandag 12 juli 2010 01:50 schreef ColdFeet het volgende:
De dames moeten natuurlijk ergens slapen, ja. Awel, wij hebben geen TV-kamer. Niet eens een echte slaapkamer.... De zegeningen van een designappertement![]()
Ik denk dat ik morgen een uurtje later begin. Alle Vlamingen komen natuurlijk zeiken aan mijn bureau over het voetbal, dus dat wordt iPod aan en doen alsof je druk bent
Op zich wel overzichtelijk als alles gewoon klote was.quote:Op maandag 12 juli 2010 02:04 schreef Aure het volgende:
Ik heb veel te veel gedronken. Vanavond was kut. Mn scharrel is een eikel en ik vertel morgen wel meer. Ofzo.
Ja dat vind ik ook wel hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 02:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
Op zich wel overzichtelijk als alles gewoon klote was.
Morgen weer een dag.
Weet je dat ook weer.quote:Op maandag 12 juli 2010 02:17 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook wel hoormaar man wat is die jongen een eikel zeg. Das nog zacht uitgedrukt eigenlijk.
Dat is wel wat gevoelloos, ook als je hebt afgesproken geen verplichtingen te hebben.quote:Op maandag 12 juli 2010 02:31 schreef Aure het volgende:
Naja ik ben de laatste tijd wat meer emo dan normaal. en we hadden afgesproken dat hij me kwam knuffelen na de wedstrijd (vanwege alle shit afgelopen tijd) zo gezegd zo gedaan. Was ook gezellig hoor, maar ik had dus iets teveel gedronken en was dus ook echt emo. Enm toen ging ie voor mn gezicht net een andere chick zoenen. En hij mag dat hoor, we hebben geen verplichtingen tegenover elkaar, maar ik kon t nu gewoon niet hebben. Echt helemaal niet.
Het was trouwens geen seksdate hoor voor je dat denktquote:Op maandag 12 juli 2010 02:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat is wel wat gevoelloos, ook als je hebt afgesproken geen verplichtingen te hebben.
Mischien moet je dat soort afspraken ook maar niet meer maken.
Je had toch ook twee van die bioscoopstoelen? Meen ik me te herinneren van lang geledenquote:Op maandag 12 juli 2010 01:42 schreef Duderella het volgende:
Maar Arty is een grote filmliefhebber. Daar hebben we dus een 'scherm' voor nodig. We hadden boven een TV-kamer met grote bak, maar van die kamer maken we nu definitief logeerkamer. Dus dan toch maar beneden een grote TV, voor de films. En als 'ie uitstaat, is 'ie ook nog mooi.![]()
Je zou eens kunnen beginnen met een CD te downloaden?quote:Op maandag 12 juli 2010 01:56 schreef Duderella het volgende:
Even een vraag voor de ochtendposters:
Vinden jullie dat ik een CD van Waylon moet kopen?
Ik vond Alain Clark ook zo leuk, en Waylon zit nu net bij Motown en zo. Hij is toch neerlands trots au moment, niet waar?
Maar ik ben een beetje bang dat hij tóch met Paay heeft geslapen.
Subtielquote:Op maandag 12 juli 2010 03:34 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Morgen ga ik voor belegen kaas![]()
Trusten allemaal en hopelijk een mooie dag morgen voor eenieder.
Hey sushidushiquote:Op maandag 12 juli 2010 07:07 schreef Den_Haag het volgende:
Kaas-san
PdH, redelijk. Kan zelfs in business class niet echt liggen en slapen.
Hmmm...dat lijkt me irritantquote:Op maandag 12 juli 2010 07:07 schreef Den_Haag het volgende:
PdH, redelijk. Kan zelfs in business class niet echt liggen en slapen.
IJs op het werkquote:
Perenijsjes lijken me lekkerquote:
Ik heb anderhalf uur geslapenquote:Op maandag 12 juli 2010 09:07 schreef TAV74 het volgende:pff, echt totaal niet geslapen vannacht. Veel en veel te plakkerig. Enige voordeel van op mijn werk zitten nu is dat het hier koel is. En dan nog zit ik te zweten, op een of andere manier is er gisteren een kraan open gegaan die niet meer dicht wil
![]()
Pfff....daar schiet je niets mee opquote:Op maandag 12 juli 2010 09:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Perenijsjes lijken me lekker
Ik zit weer met de 2 vastgeroeste wijffies die te beroerd zijn om iets extra's te doenZo frustrerend om die zuchtende kreunende verhalen over vorige week te horen en wat ze 'allemaal echt niet erbij gaan doen hoor'
Evil jijquote:Op maandag 12 juli 2010 09:13 schreef Laydina het volgende:
Ow en toen wilde hij niet echt meer weg en heb ik hem toch het huis uitgezet haha. En hij moest nog echt iets van een half uur/uur lopen![]()
Ik zit hier echt als een zwetende zombie, het is dat ik twee afspraken heb vandaag...quote:Op maandag 12 juli 2010 09:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf uur geslapen![]()
![]()
Hier ook airco
Duidelijk & Directquote:Op maandag 12 juli 2010 09:13 schreef Laydina het volgende:
Goedemorgen![]()
Voetbal was spannend maar jammer
Was lekker druk op het plein en toen het was afgelopen gingen al snel de cafes dichtMaar een oud collega was er ook en die is nog even meegeweest naar m'n huis. Uiteindelijk rond drie uur is hij weggegaan. Al had ie misschien wel willen blijven slapen, maar hij as zo besluitloos
En daarbij het matras in de woonkamer is maar 1 persoons en die was voor mij haha. Maar net voor dat ie wegging nog wel even gezoend. 2 jaar terug was hij er toch beter in
Ow en toen wilde hij niet echt meer weg en heb ik hem toch het huis uitgezet haha. En hij moest nog echt iets van een half uur/uur lopen![]()
Waarom slaap jij in de woonkamer op een matras?quote:Op maandag 12 juli 2010 09:13 schreef Laydina het volgende:
Goedemorgen![]()
Voetbal was spannend maar jammer
Was lekker druk op het plein en toen het was afgelopen gingen al snel de cafes dichtMaar een oud collega was er ook en die is nog even meegeweest naar m'n huis. Uiteindelijk rond drie uur is hij weggegaan. Al had ie misschien wel willen blijven slapen, maar hij as zo besluitloos
En daarbij het matras in de woonkamer is maar 1 persoons en die was voor mij haha. Maar net voor dat ie wegging nog wel even gezoend. 2 jaar terug was hij er toch beter in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |