quote:Op maandag 12 juli 2010 00:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
fuck that! Een huisdier ís belangrijk! Het wordt een familielid en als het daar niet goed mee gaat is het gewoon flink klote en doe je alles wat in je macht ligt om het beter te maken! Relativeren is voor later zorg
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:38 schreef Bluezz het volgende:
Pee Davidshoevaak hebben we nou al welterusten tegen je gezegd
En ik mag eindelijk ongeband zeggen hoezeer ik met je meeleef.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:41 schreef Duderella het volgende:
Ja ik had twee zz Bluezz! Ik maak heel veel tikfouten. Ik loop halve dagen te corrigeren.
Goed slapenquote:Op maandag 12 juli 2010 00:41 schreef Isabeau het volgende:
Jullie steun is echt heel fijn, heusAl die lieve energie komt hopenlijk bij Oscar terecht
Ik ga zo slapen (met telefoon naast me) en ik hoop dat Oscar goed de nacht doorkomt.
Ja soms doe ik dat. Maar dan zit het me niet lekker!quote:Op maandag 12 juli 2010 00:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Laat het gewoon eens gaan![]()
Dat je de fout ziet en denkt: aaaaah, laat maar.
Vrijheid
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:42 schreef Isabeau het volgende:
Laat het gewoon eens gaan![]()
Dat je de fout ziet en denkt: aaaaah, laat maar.
Vrijheid
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:44 schreef Bluezz het volgende:
VrijdenkersOf waren dat de vrijmetselaers?
Pff daar ga ik weer
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:43 schreef Duderella het volgende:
En dan komt tante Bluezz weer met dat rode pennetje.
Ja, dat dus. Daar dacht ik ook net aanquote:Op maandag 12 juli 2010 00:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan me enkele maanden geleden nog goed herinneren, en we hadden eigenlijk al afscheid van Xena genomen, wat een ellende. Maar ook zij kwam er boven op.
De wonderen zijn de wereld niet uit Ies
Omdat mensen de ballen snappen van konijnen en denken dat het kinderspeelgoed is, dat zijn dagen kan slijten op 50x50cm.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:44 schreef Isabeau het volgende:
Oh, maar ik blijf hopen dat het goed komt hoor! Het omgekeerde is me even te surrealistisch, te onvoorstelbaar. Hij is nog veel te jong! (nu zes jaar en konijnen kunnen echt veel ouder worden, alhoewel ze gemiddeld 3 jaar worden in Nederland)
Zo, dat Dr. Frank is geen kattepis hè?quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:48 schreef Duderella het volgende:
Omdat mensen de ballen snappen van konijnen en denken dat het kinderspeelgoed is, dat zijn dagen kan slijten op 50x50cm.![]()
Oscar verdient nog heel veel jaren in jouw lieve zorg.
Nee, ik mot het elke nacht meemaken.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |