quote:Op maandag 12 juli 2010 00:33 schreef charmed_angel het volgende:
Wacht benzo terug, man moet geloof ik kotsen
Altijd leukquote:Op maandag 12 juli 2010 00:33 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:33 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn man ligt nu met zijnholland boxer languit in de douche
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rob beetje dronken http://tweetphoto.com/32186665
[..]
Ik kom niet meer bijquote:Op maandag 12 juli 2010 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk hier, maar ben nuchter aan het worden
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
Grappige was, hij wilde naar de wc, zegtie; miran waarom zit hier opeens een kastzittie tegen de kledingkast aan te lopen
Maar mop, is hij wel blij met jou heerlijke neiging tot alles delen?quote:
hehehe ik zou zo pissed off zijn als ik de volgende dag terug zou lezenquote:Op maandag 12 juli 2010 00:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar mop, is hij wel blij met jou heerlijke neiging tot alles delen?![]()
ik klaag niet maar hij?
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:44 schreef Kally het volgende:
[..]
ik klaag niet maar hij?
Denk dat ie er nu geen erg in heeftquote:Op maandag 12 juli 2010 00:44 schreef Kally het volgende:
[..]
ik klaag niet maar hij?
Hij is niet zo moeilijkquote:Op maandag 12 juli 2010 00:44 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe ik zou zo pissed off zijn als ik de volgende dag terug zou lezen
maarw s ook maar voor ff. ken ze toch niet enzo
Ja mannenquote:Op maandag 12 juli 2010 00:46 schreef charmed_angel het volgende:
Hij is gek, komtie terug, ploft op bed, maar zijn arm was nat, arm raakt mij, ik ruiken.... Kots
Ik zeg je stinkt naar de kots
Hij: niet!!!!
Ik handoek pakken en boel schoonmaken
Net een klein kind
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]dat weet hij toch niet
Ik heb gelijk een nieuwe tweet geplaatst
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:50 schreef charmed_angel het volgende:
Hij had net een bijdehandse opmerking. Je moet ook feestvieren voor Spanje, je heb ten slotte mijn achternaam
Ikke: ik vier pas feest als we samen op Tenerife wonen en ik me ook echt Spanjaard voel
Hij: als we de staats winnen vertrekken we naar Tenerife
Ik: nou dan heb heb je pech, want we hebben weer niks gewonnen
hehe k danquote:Op maandag 12 juli 2010 00:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is niet zo moeilijk
En hij komt niet op fok en twitter
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:50 schreef charmed_angel het volgende:
Hij had net een bijdehandse opmerking. Je moet ook feestvieren voor Spanje, je heb ten slotte mijn achternaam
Ikke: ik vier pas feest als we samen op Tenerife wonen en ik me ook echt Spanjaard voel
Hij: als we de staats winnen vertrekken we naar Tenerife
Ik: nou dan heb heb je pech, want we hebben weer niks gewonnen
Slaap lekkerquote:Op maandag 12 juli 2010 00:54 schreef charmed_angel het volgende:
Mannetje slaapt geloof ik
En ik ga ook een poging doen
Weltrusten allemaal
Slaap lekker moppiequote:Op maandag 12 juli 2010 00:54 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten allemaal
trusten ca, ik ga zo ook maar sluitenquote:Op maandag 12 juli 2010 00:54 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten allemaal
quote:Op maandag 12 juli 2010 01:06 schreef D. het volgende:
Geloof dat de rek eruit is
Welterusten dan maar
quote:Op maandag 12 juli 2010 01:08 schreef Anonymousz het volgende:
de kijkcijfer van HGT en Popstars?
Iemand?
HGT: 1.007.000quote:Op maandag 12 juli 2010 01:08 schreef Anonymousz het volgende:
de kijkcijfer van HGT en Popstars?
Iemand?
quote:Op maandag 12 juli 2010 01:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
04. Holland’s Got Talent (RTL4) 1.007.000
12. Popstars (SBS6) 714.000
ik had meer van popstars verwachtquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 01:11 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[..]
ik had meer van popstars verwacht
quote:Op maandag 12 juli 2010 01:06 schreef PatriQue89 het volgende:
kan iemand mij aan een leuke vent helpen?
Geloof niet dat die er nog zijn, en zo wel dan zijn ze voor mijquote:Op maandag 12 juli 2010 01:06 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2010 01:06 schreef PatriQue89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of voor onsquote:
Nee we verdelen wel, zo van jij die , ik diequote:
nee klopt was ff wegquote:Op maandag 12 juli 2010 01:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Geloof niet dat die er nog zijn, en zo wel dan zijn ze voor mij
quote:Op maandag 12 juli 2010 01:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee we verdelen wel, zo van jij die , ik die
So whatquote:
Zo schatte ik jou wel in jaquote:
Sletjesquote:Op maandag 12 juli 2010 01:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo schatte ik jou wel in ja![]()
Kom we gaan verdelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 juli 2010 01:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Sletjes
Love you toSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
ik wil de lange mannen. Liefst met donker haar.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo schatte ik jou wel in ja![]()
Kom we gaan verdelen
quote:Op maandag 12 juli 2010 01:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik wil de lange mannen. Liefst met donker haar.
Lukt het niet?quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 01:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik wil de lange mannen. Liefst met donker haar.
Ik val wel op oudere jongens. Welke leeftijd wil jij?quote:Op maandag 12 juli 2010 01:37 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik ook, maar ik ben een stukje ouder dus moet goed komen
Nou ja ik ben 36 dus plus datquote:Op maandag 12 juli 2010 01:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik val wel op oudere jongens. Welke leeftijd wil jij?
quote:Op maandag 12 juli 2010 01:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik val wel op oudere jongens. Welke leeftijd wil jij?
Arme Benny.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik ben 36 dus plus dat![]()
Anyways of to bed![]()
Jammer dat je de juiste smiley niet aangeklikt hebt... zo blind ben je toch ook niet ?quote:Op maandag 12 juli 2010 00:33 schreef charmed_angel het volgende:
Slapen? wie slaapt er nog tegenwoordig?quote:Op maandag 12 juli 2010 07:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt heel erg! Amper geslapen...
Echt een domper![]()
En dan weer back to normal proberen te gaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 07:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt heel erg! Amper geslapen...
Echt een domper![]()
Ja echt....quote:Op maandag 12 juli 2010 07:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan weer back to normal proberen te gaan.
Goedemorgenquote:Op maandag 12 juli 2010 07:43 schreef -Miauw- het volgende:
Hahaha c_a, dat verhaal en die foto's van jou![]()
Hoe is het met je man?
Aahhhh ik hoop het voor jequote:Op maandag 12 juli 2010 07:58 schreef charmed_angel het volgende:
Trouwens hij heeft het heel de avond en nacht over een baby in me buik gehadnu zijn we wel bezig, maar weet niet of het deze maand wel raak is
Maar hij is er van overtuigd
Stap even onder de douche, tot zo
Hehehe, ik voelde me midden in de nacht een beetje ziek. Het was geen vette kater, eerder een kitten, maar toch niet helemaal ok....ben al sinds 5 uur wakker. Ik zou gaan sporten met mijn zus maar eehquote:Op maandag 12 juli 2010 07:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goedemorgen
Wekker ging om kwart voor 7. Dus ik vroeg, hoe voel je je? Het enige wat hij zei was kut!!!!
Ik heb ook teveel gedronken maar op de 1 of andere manier kan ik er gewoon tegen de laatste tijd
Ik moet over 10 minuten op mijn werk zijn maar ik zit nog in ondergoedjes op de bankquote:Op maandag 12 juli 2010 08:49 schreef charmed_angel het volgende:
Zo gedoucht, hond uitgelaten, rekeningen betaald, nu lekker relaxen achter de pc... Misschien nog even guitar hero spelen
quote:Op maandag 12 juli 2010 08:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet over 10 minuten op mijn werk zijn maar ik zit nog in ondergoedjes op de bank
Ik ga het niet reddenquote:Op maandag 12 juli 2010 08:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]hoe ga je dat redden ?
Hoe is het met Marlalala, zeker feestgevierd?
quote:Op maandag 12 juli 2010 08:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet over 10 minuten op mijn werk zijn maar ik zit nog in ondergoedjes op de bank
Hehe ja meestal rekenen ze er wel op dat ik in meer dan ondergoedjes op het werk komquote:Op maandag 12 juli 2010 08:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
En je doet neem ik aan werk waarbij het niet normaal is er in je 'ondergoedjes' te verschijnen![]()
Het deed wel ff pijn vanochtend zeg, heb het vannacht nog 02u zien worden
Oh dat doe je dan goedquote:Op maandag 12 juli 2010 09:03 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb vrij genomen. Maar ze komen ook een dakraam plaatsen vandaag, dat was de redenEn ondanks de hoeveelheid drank en de waardeloze kutnacht, ben ik nog behoorlijk helder
Ja morgen vrij, maar vandaag gewoon aan de slag. Ben nu na een paar bakken koffie en water wel fit, dus nu maar zoveel mogelijk doen, zal vanmiddag wel instortenquote:Op maandag 12 juli 2010 08:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehe ja meestal rekenen ze er wel op dat ik in meer dan ondergoedjes op het werk kom![]()
Ik heb gewoon geen zin....ze kunnen toch niet echt verwachten dat ik serieus, zonder te huilen, aan het werk kan vandaag.
Moet jij ook werken vandaag?
Hahaha, dan gaat het ventieltje er uit?quote:Op maandag 12 juli 2010 09:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja morgen vrij, maar vandaag gewoon aan de slag. Ben nu na een paar bakken koffie en water wel fit, dus nu maar zoveel mogelijk doen, zal vanmiddag wel instorten
Ja ik denk het wel jaquote:Op maandag 12 juli 2010 09:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha, dan gaat het ventieltje er uit?
Pff, ik heb nu mijn slippers aan, dat is toch echt het teken dat ik de deur uitga, geloof ik....ff de voordeur zoeken.
Hahaha ondergoedjes, slippers, 25 graden, prima combiquote:Op maandag 12 juli 2010 09:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel ja
En ik mag toch hopen dat je meer dan alleen die slippers aangedaan hebt![]()
Jaquote:Op maandag 12 juli 2010 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
koekoek, zitten mijn WKSC vriendjes en vriendinnetjes hier?
Gaat het weer?quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Mijn man voelt zich kut joh
En ik heb nergens last van
Je man voelt zich kut zeg je.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Mijn man voelt zich kut joh
En ik heb nergens last van
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:04 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het niet raar na die foto gisteren
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was echt ergIk lach echt in een deuk hier
Ik vertelde net over de telefoon wat hij allemaal gezegd heeftHij: heb ik dat gezegd, ik zei ja, je aaide zelfs over mijn buikje
Hij: daar weet ik niks meer van
Ja mijn neefje gaat ook mee, hopen dat dat goed gaat die kan nogal draken met mijn jongste samenquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja mijn neefje gaat ook mee, hopen dat dat goed gaat die kan nogal draken met mijn jongste samen
ja hier ook, en daar ben ik niet blij mee.... want ze zijn een dakraam aan het plaatsenquote:Op maandag 12 juli 2010 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
Doeg Kally![]()
Hier gaat het flink rommelen
OMGquote:Op maandag 12 juli 2010 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja hier ook, en daar ben ik niet blij mee.... want ze zijn een dakraam aan het plaatsen
Joepiequote:
hier is nog zonquote:Op maandag 12 juli 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OMG
Als het bij jou zo tekeer gaat als hier
quote:
Ja het is lekker bezigquote:Op maandag 12 juli 2010 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
Doeg Kally![]()
Hier gaat het flink rommelen
mij hierheen verwijzen en dan zelf wegblijven ...quote:
Nou ik vind het zelf wel lekkerquote:
whehehehe ik heb letterlijk kram in mijn handen van het forum.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mij hierheen verwijzen en dan zelf wegblijven ...
mja dacht ik kijk ff in je AT list om het juiste forum te vinden ....quote:Op maandag 12 juli 2010 11:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehehe ik heb letterlijk kram in mijn handen van het forum.
tofquote:Op maandag 12 juli 2010 11:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja dacht ik kijk ff in je AT list om het juiste forum te vinden ....
Leuk hoor dat je hier ook bentquote:Op maandag 12 juli 2010 11:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja dacht ik kijk ff in je AT list om het juiste forum te vinden ....
dank uquote:
ik kan niet meer zonder julliequote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dank u
En heb jij weer niet in je album gekeken ?
Hier regent het nog wel gestaag doorquote:Op maandag 12 juli 2010 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
Hier regent het nog wel, maar het grote hozen is voorbij
ik ziequote:
Heyquote:
als dat mag van jouquote:
Onweerquote:Op maandag 12 juli 2010 11:21 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, of er komt een héél grote onweersbui aan of het is een mega-vliegtuig![]()
shit, mijn slaapkamer raam staat nog open
Vliegtuig !quote:
quote:
Hahaha je mag ook hier komenquote:
Lekker tochquote:Op maandag 12 juli 2010 11:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha je mag ook hier komen
Al mijn collega's zijn afwezig, helemaal alleen op de kamer.
Het is weer nacht hier!quote:Op maandag 12 juli 2010 11:26 schreef Symphonic het volgende:
Volgens buienradar moet het hier ook zo gaan beginnen
quote:
Lekkerquote:Op maandag 12 juli 2010 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hier is het al minder
Ik heb lekker van me af geknald met gears
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker toch![]()
Hier is het ook onwijs rustig, zo maar eens wat te lunchen en dan naar een andere vestiging
Ja, is ook heerlijk! Kan ik in alle rust schrijven. Muziekje op, thee erbij en koekjes. Relaxed...quote:Op maandag 12 juli 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker toch![]()
Hier is het ook onwijs rustig, zo maar eens wat te lunchen en dan naar een andere vestiging
Het duurt als het goed is maar even hier weer droog en helderquote:Op maandag 12 juli 2010 11:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, is ook heerlijk! Kan ik in alle rust schrijven. Muziekje op, thee erbij en koekjes. Relaxed...
Oh hey, de straatlantaarn gaat aan
hehe ik ook! Ik heb nog een scriptie die af moet 20 septemberquote:Op maandag 12 juli 2010 11:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik ga ook maar weer eens meer tijd aan mijn andere hobby's besteden nu het WK achter de rug is
Ga vanavond denk ik heerlijk lezen in mijn nieuwe SK
Ja, beetje gerommel maar. Had net zo goed mijn maag kunnen zijn...quote:Op maandag 12 juli 2010 11:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Het duurt als het goed is maar even hier weer droog en helder
oei, dank je voor aanbod haha,quote:Op maandag 12 juli 2010 11:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha je mag ook hier komen
Al mijn collega's zijn afwezig, helemaal alleen op de kamer.
Ja dat en...en...en... ken ik maar al te goedquote:Op maandag 12 juli 2010 11:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hehe ik ook! Ik heb nog een scriptie die af moet 20 september![]()
En ik moet nog wat klussen in huis en...en..
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, beetje gerommel maar. Had net zo goed mijn maag kunnen zijn...
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oei, dank je voor aanbod haha,
hier is iedereen op 1 na aanwezig.
Maar dank je dat ik hier mag komen
Ja hier ook... ik ga weer wat meer gamen, mijn online game vriendjes miste mequote:Op maandag 12 juli 2010 11:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik ga ook maar weer eens meer tijd aan mijn andere hobby's besteden nu het WK achter de rug is
Ga vanavond denk ik heerlijk lezen in mijn nieuwe SK
Aan rommel doe ik dan weer welquote:
ook dat moet ik gaan oppakken ja, en natuurlijk mijn Wii fit gaan doenquote:Op maandag 12 juli 2010 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hier ook... ik ga weer wat meer gamen, mijn online game vriendjes miste me
Heb je ook een to-do-listquote:Op maandag 12 juli 2010 11:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat en...en...en... ken ik maar al te goed
quote:
Nou ja ik heb vakantie nu, normaal werk ik ook en dan fok ik niet eensquote:Op maandag 12 juli 2010 11:38 schreef Crazy-M het volgende:
jullie allemaal thuis en ik hard aan het werk
over werk gesproken ... wordt wel tijd dat ik hier iets ga doen eigenlijk
Ja een list van ongeveer 20 a4-tjesquote:Op maandag 12 juli 2010 11:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb je ook een to-do-list![]()
omg, buiten wat een bui! Mijn arme balkonplantjes
quote:
is die verbonden met de zon ?quote:
moet je een hulpje nemenquote:Op maandag 12 juli 2010 11:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
ik ook en mijn huis is niet eens zo groot![]()
Maar goed, komt wel hoor...
Wel lastig op de vrijdag. Ik heb Popstars gekeken maar ik vond er geen zak aan. behalve Die chick met die woedeuitbarstingquote:Op maandag 12 juli 2010 11:42 schreef D. het volgende:
Maareh, nu gaan we echt TAL'en, of waren jullie al begonnen?
heb hem ingedrukt maar gebeurd niks, wordt alleen maar donkerderquote:Op maandag 12 juli 2010 11:45 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, heb de bedrading niet gechecked
Ja maar POP viel zwaar tegen HGT was veel beterquote:Op maandag 12 juli 2010 11:42 schreef D. het volgende:
Maareh, nu gaan we echt TAL'en, of waren jullie al begonnen?
Ik heb binnenkort een datequote:
Hey mop, gisteren overleefd?quote:
woeiquote:Op maandag 12 juli 2010 11:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort een dateziet potentie in afkrijgen van klusjes
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort een dateziet potentie in afkrijgen van klusjes
Hmmm, vidn het eigenlijk echt heel stom. Zag een voorstukje van iemand die fluit op/in de neus van zijn vrouw o.i.d. Jummmie, talent!quote:Op maandag 12 juli 2010 11:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar POP viel zwaar tegen HGT was veel beter
Ja oke maar er waren wel een paar goede tussen wat dansen aangaatquote:Op maandag 12 juli 2010 11:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmmm, vidn het eigenlijk echt heel stom. Zag een voorstukje van iemand die fluit op/in de neus van zijn vrouw o.i.d. Jummmie, talent!
Veel plezierquote:Op maandag 12 juli 2010 11:48 schreef Kally het volgende:
Maar schattiewatties () ik ga naar de film, laters
Ik zag gisteren wat HGT, Popstars moet ik ook nog maar ff terugkijken om een mening te vormenquote:Op maandag 12 juli 2010 11:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel lastig op de vrijdag. Ik heb Popstars gekeken maar ik vond er geen zak aan. behalve Die chick met die woedeuitbarsting![]()
Maar HGT trekt me helemaal niet want Gordonen Patricia
X-Factor is net klaar en moeten we nu weer tegen die kerel aan kijken?
Ok, uitzending gemist kijken dusquote:Op maandag 12 juli 2010 11:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja oke maar er waren wel een paar goede tussen wat dansen aangaat
Veel film-plezierquote:Op maandag 12 juli 2010 11:48 schreef Kally het volgende:
..is it me you're looking for.....quote:Op maandag 12 juli 2010 11:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Hello...
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:48 schreef Kally het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
Reactie van mij collega
Ik vond Spanje net iets beter dan Nederland. Nederland was in het begin aan het trappen en zo.
Helaas voor jou vind ik Spanje de terechte winnaar!!!!!!!
Ow, dat wordt wat dan, want wat ik van HGT zag was ook niet veel soepsquote:Op maandag 12 juli 2010 11:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar POP viel zwaar tegen HGT was veel beter
Niet gewoon op UG?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
Staat popstars of HGT ergens online? Of alleen nieuwsgroepen ofzo?
Uitzending gemist. Popstars liep bij ons wel steeds vast op het einde..net het leukste stukjequote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
iedereen trapte volgens mij...
Ik moet mijn oma nog bellen maar ik kan het niet. Ze heeft dezelfde achternaam als een van die Spanjaarden en ze voelde zich ontzettend verbonden en was dan ook niet voor Nederland![]()
Ow okquote:Op maandag 12 juli 2010 11:54 schreef D. het volgende:
[..]
Uitzending Gemist
en in het geval van SBS dus SBSGemist
Ja, ik was met een vriendin waarmee ik altijd goed kan relativeren, dus we waren al redelijk snel weer vrolijkquote:
Gewoon bellenquote:Op maandag 12 juli 2010 11:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
iedereen trapte volgens mij...
Ik moet mijn oma nog bellen maar ik kan het niet. Ze heeft dezelfde achternaam als een van die Spanjaarden en ze voelde zich ontzettend verbonden en was dan ook niet voor Nederland![]()
klopt!, vet irritant!quote:Op maandag 12 juli 2010 11:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uitzending gemist. Popstars liep bij ons wel steeds vast op het einde..net het leukste stukje
Nee, niet eens Spaansquote:Op maandag 12 juli 2010 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]maar is je oma ook Spaans dan?
die collega van mij is gek joh
Ben benieuwd wat mijn andere collega er van vindDie heeft meer verstand van voetbal.
Nee, jij kent mijn oma nietquote:Op maandag 12 juli 2010 11:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gewoon bellen
en niet over voetbal beginnen haha
Op Youtube heb ik het afgekeken. Wat een chick was dat zegquote:
dat kloptquote:
nogmaals, je kent mijn oma nietquote:Op maandag 12 juli 2010 12:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat klopt
ken haar inderdaad niet.
ehm subtiel proberen om elke keer als ze erover wil beginnen, een ander onderwerp te starten
tja inderdaadquote:Op maandag 12 juli 2010 12:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
nogmaals, je kent mijn oma niet![]()
ze is wel de liefste oma hoor maar ze is bijvoorbeeld ook voor Ajax. Voetbal is gewoon geen gespreksonderwerp als het op mijn oma aankomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha had ik nog maar een oma en opaYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja inderdaadIk ben ook erg blij met de mijneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha had ik nog maar een oma en opa
With the stars as her umbrella
Das wel leukquote:
Ah dat is wel jammer.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Das wel leuk
Die van mij nooit echt gekend, geloof 3 of 4 was
Ik kan mijn oma ook alles vertellenquote:Op maandag 12 juli 2010 12:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah dat is wel jammer.
Ik ben echt vriendinnen met de mijne, ik kan haar echt alles vertellen. 'Miauw, hoe is het met je lover?'
das wel gaafquote:Op maandag 12 juli 2010 12:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah dat is wel jammer.
Ik ben echt vriendinnen met de mijne, ik kan haar echt alles vertellen. 'Miauw, hoe is het met je lover?'
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan mijn oma ook alles vertellen
Ze kan het alleen niet meer onthouden
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
das wel gaaf
enige wat ik weet (vanuit mijn ouders) is dat ik toen ze op haar ziektebed lag elke keer bij haar ging zitten
TOEN, toen was ik nog lief hahaquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan mijn oma ook alles vertellen
Ze kan het alleen niet meer onthouden
Nouja, eigenlijk is het natuurlijk best 'zielig', al heb ik niet het idee dat ze er zelf zo mee zit.quote:
Gooi ze in het tostie-apparaat, is het ook zo ontdooitquote:Op maandag 12 juli 2010 12:21 schreef charmed_angel het volgende:
vergeten bammetjes uit de vriezer te halen... nu heb ik honger
Dus eerst ondooien en dan lekker 2 bammetjes met kaas
oven, magnetron, broodroosterquote:Op maandag 12 juli 2010 12:21 schreef charmed_angel het volgende:
oh, echt dementerend?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:21 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk is het natuurlijk best 'zielig', al heb ik niet het idee dat ze er zelf zo mee zit.
Het is vooral de buitenwereld die daar 'last' van heeft
ik ben een zeikerd met etenquote:Op maandag 12 juli 2010 12:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oven, magnetron, broodrooster
zat opties
Ik heb net een maaltijdreep van een collega gekregen. Om te proberen...quote:Op maandag 12 juli 2010 12:21 schreef charmed_angel het volgende:
heb je wabbits?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:23 schreef PatriQue89 het volgende:
zxo de tuin in, mijn konijnenhok bouwen
Hey, doe is lief, en niet gelijk mij doorhebbenquote:Op maandag 12 juli 2010 12:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hehe nou volgens mij valt het wel mee met jou
je moet er ook niet op zeiken ....quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hey, doe is lief, en niet gelijk mij doorhebben
welke regio zit je?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:25 schreef Symphonic het volgende:
KOm op met dat onweer en die winstoten...
quote:
nee, is niet zo lekker ...quote:
Met paraplu naar de auto en dan in de auto op zoek naar lunch?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
![]()
heeft er nog iemand iets te eten over ?
normaal gaan we in de pauze altijd eten halen, maar het weer is hier slecht, erg slecht
en de autos staan aan andere kant van het hek, dus betekent eerst nog minuut of 2 lopen
3 keer raden waar de paraplu ligt ....quote:Op maandag 12 juli 2010 12:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Met paraplu naar de auto en dan in de auto op zoek naar lunch?
Ah, vlakbij. Nee, het klaar hier aardig op...quote:Op maandag 12 juli 2010 12:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Haarlem
en de site van buienradar is brak
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was al eerder wakker, dat klopt niet.
is inderdaad weer normaalquote:Op maandag 12 juli 2010 12:29 schreef iBenny het volgende:
Ah, de sterretje-hoofdletter O-sterretje is weer roze
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
3 keer raden waar de paraplu ligt ....
* charmed_angel Stuurt 2 bevroren boterhammen met kaas naar Crazy-M toequote:Op maandag 12 juli 2010 12:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
![]()
heeft er nog iemand iets te eten over ?
normaal gaan we in de pauze altijd eten halen, maar het weer is hier slecht, erg slecht
en de autos staan aan andere kant van het hek, dus betekent eerst nog minuut of 2 lopen
Ik neem de honeurs wel waarquote:Op maandag 12 juli 2010 12:30 schreef iBenny het volgende:
Kally is er niet meer he?
Ik kom morgen niet naar de huldiging'k ga naar Duitsland
quote:
Ik ben er ook niet hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 12:30 schreef iBenny het volgende:
Kally is er niet meer he?
Ik kom morgen niet naar de huldiging'k ga naar Duitsland
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
Staat popstars of HGT ergens online? Of alleen nieuwsgroepen ofzo?
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet hoor
Wat ga je in duitsland doen? Huldiging van de Duitsers
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben altijd laat wakker. In de middag nog goedemorgen zeggen voelt niet goed als ik vroeg wakker was.
Aah je hebt een duitse girlfriend! wel lastig dat heen en weer pendelen, lijkt mijquote:
THXquote:Op maandag 12 juli 2010 12:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
HGT: http://www.rtl.nl/compone(...)Got_Talent_s1_a1.xml
POP: http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=193862/page=1
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw... dan heb ik alleen 'hallo' gezegd
Wanneer kom jij met een poppetje voor de OP?
Lichtquote:
ach jah, hoef maar tot 15:00 - pauze wordt denk ik rond 14:30 maar weggaan haha dan maar iets te eten pakkenquote:Op maandag 12 juli 2010 12:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
nou niet onder je bureau denk ik zo...
Ok, ok...met een pak A4-papier op je hoofd naar de auto rennen? Plastic zak helpt ook nog wel eens...
Of je leent een plu!
Jammie, dank jequote:Op maandag 12 juli 2010 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
* charmed_angel Stuurt 2 bevroren boterhammen met kaas naar Crazy-M toe
[ afbeelding ]
congratsquote:
quote:
Je was niet echt actief gisterenquote:Op maandag 12 juli 2010 12:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw je moet hier veel posten?
Doe ik ook niet hoor
Als je erbij wilt dan kan dat gewoon hoor
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je was niet echt actief gisteren
Top 100 van zondag 11 juli 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
002. 287 Kally
003. 284 Symphonic
012. 187 iBenny
013. 186 Pheno
Hmmm, naar is datquote:Op maandag 12 juli 2010 12:38 schreef D. het volgende:
[..]
Licht
Ze is onlangs opgenomen in een verpleeg-/verzorgingstehuis omdat ze het thuis niet meer alleen kon redden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |