Topic staat op de FPquote:
quote:Na de bekendmaking van SBS 6 om het nieuwe seizoen van Popstars te starten op 9 juli heeft RTL 4 de plannen gewijzigd en besloten Holland’s Got Talent ook te starten op deze datum.
Dit breakingnieuws is nog niet alles, want na wekenlange strijd van Holland’s Got Talent tegenover Popstars start meteen het nieuwe programma The Voice, gevolgd door een nieuw seizoen van X FACTOR, dat weet Mediablogger.nl exclusief te melden. Hiermee zal RTL 4 tot aan het einde van Popstars ook gevuld zijn met talentenjachten op de vrijdag.
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:40 schreef Cee het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd beide programma's nooit gevolgd. Denk dat ik deze ook aan me voorbij laat gaan. Mocht ik tijd hebben dan kies ik voor HGT, vanwege Marc-Marie.
"Weet mediablogger exclusief te melden" Hallo, deze info is gewoon uit een promo van RTL gehaaldquote:Op maandag 28 juni 2010 20:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
RTL 4 pakt SBS 6 aan, Holland’s Got Talent vanaf 9 juli!
hallo harry, dit is toch een openbaar forum,dus daarom kan iedereen gewoon komen,ook hen die al deze progammas leip vinden zoals ikquote:
Zeer waarschijnlijk sla ik die 12 auditierondes over. Ook theaterrondes vergeet ik vaak, dus vermoedelijk haak ik pas aan bij de liveshows. Denk dat Popstars er qua jury op vooruitgaat, want Patricia Paayquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:10 schreef UltraR het volgende:
Popstars: 12 auditierondes? No thank you.
Ik mis de optie beidenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:07 schreef iBenny het volgende:
Ik ben ff benieuwd:
Poll: Wat gaan jullie kijken?Holland's got talent Popstars Ik weet het nog niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dit dusquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:10 schreef UltraR het volgende:
Mis de optie: geen van beide.
HGT: gaar format, hoef geen goochelaars en middelmatige dansers te zien.
Popstars: 12 auditierondes? No thank you.
Ik wacht op The Voice en vervolgens X-factor. Wel RTL voor mij dus.
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:31 schreef iBenny het volgende:
Ik heb net besloten dat ik Popstars ga kijken en zondagavond (22:20) HGT de herhaling.
Popstars wordt niet herhaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |