Geef me een maat en ik zit er naast op welke manier je ook maar wil. Dat zingen is het grootste probleem.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ah joh, kan wel interessant zijn of sommige mensen hier ook naast de maat kunnen zíngen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, ze hebben al hun eigen versterkers enzo nog hoor, en de zanginstallatie. Er lagen alleen nog wat twee monitors+versterker, een mengpaneel en twee speakerkasten [kapotte speakers]. Die waren van mij, dus natuurlijk meegenomen.
Dat pedaal ligt hier nog, alleen nog niet echt veel verbeterd in die tijd helaas. Binnenkort eens tot in detail naar kijken
Haha, wel langerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:57 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
die heb je al meer dan en jaar liggen daar
ja, zo rond de tijd van de demo van m'n bandquote:
Iets staat me bij van dat dat al eens gedaan is op FOK!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:27 schreef The_Dean het volgende:
Eigenlijk zouden we het moeten combineren
Maar dan meer in losse nummer vorm, wat meer structuur enzoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:03 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Iets staat me bij van dat dat al eens gedaan is op FOK!![]()
Structuur is geen rock & rollquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar dan meer in losse nummer vorm, wat meer structuur enzo
jij mag niet meer radenquote:
quote:
kroegen en zaaltjes mailen, 1/10 kansquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Tips om aan optredens te komen? Een tijdje terug hadden we ineens lekker een aantal optredens maar dan ineens weer 2 maand niks.. Je moet er maar net achter komen via internet dat er een aantal leuke kleine festivalletjes zijn voor beginnende bandjes. Zijn er dit jaar nog van die gigs in het noorden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |