dus nu zijn ze zowat gearloos daar op de oefenzolder?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:14 schreef The_Dean het volgende:
Zo. Alle gear uit de oefenruimte gehaald, huis nu vol met gitaren, versterkers, monitors, mengtafel, speakerkasten... wat heb je dan snel een rommel
Volgende week zondag eens jammen met een metalband uit de 'buurt'
Samengevat: bedrading lijkt prima in orde, maar toch brommen de elementen als een gek al helemaal als je ze aanraakt. Ook is de gronding niet in orde want je hoort ook een kleine brom totdat je een metaal-iets aanraakt, terwijl toch echt alles goed vast zit, alle grondingen op de volumeknop en de connectie naar de brug is ook in orde...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:43 schreef blckbb het volgende:
[..]
Trouwens zit bovenop de volumepot alle grondingen (dus van de elementen, de tones, de volumepot zelf, jack en de draad naar de brug) aan één soldeerstuk, de elementen en de draad van de brug aan elkaar gedraaid en de grond van de volume, tone en jack ook aan elkaar gedraaid, maar uiteindelijk wel in verbinding met elkaar dmv soldeer. Is dat fout? Ik kwam zelf met het idee het draad naar de brug apart ervan te doen, maar mijn vader zegt dat dit geen verschil maakt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:07 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dus nu zijn ze zowat gearloos daar op de oefenzolder?
volgens mij zou je nog best wel wat van die gear kunnen verkopen voor een redelijke prijs
wat is er trouwens gebeurt met dat wahwah pedaal wat ik je gegeven had (dacht er laatst eens aan)
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:34 schreef Witchfynder het volgende:
Volgende keer maar de foutjes eruit pikken en dan een mic regelen voor de vocalen. Man, ik kan echt totaal niet zingen.
nu de vraag of je je door haar laat beïnvloedenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:19 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
M'n vriendin kwam met het volgende....
Je muziek kan er wel mee door als je het wat aanpast... (Minder gefriemel meer melodieus... )
Maar je teksten zijn nog te vaag maak ze simpeler zodat mien uit assen ze ook snapt ... :x
Big fat kans ...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:43 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
nu de vraag of je je door haar laat beïnvloeden
Nog steeds niet een mengpaneeltje gekocht?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:20 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
En ik heb nog een mic ookAlleen niks om em op aan te sluiten
Ik heb trouwens nog een redelijk mengpaneeltje, ben ook van plan een studio-achtig-iets op te bouwen maar daarvoor heb je ontzettond veel nodig.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:29 schreef guitarist het volgende:
[..]
Nog steeds niet een mengpaneeltje gekocht?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:29 schreef guitarist het volgende:
[..]
Nog steeds niet een mengpaneeltje gekocht?
Het is ook wel het soort liedje voor je, eigenlijkquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:20 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
En ik heb nog een mic ookAlleen niks om em op aan te sluiten
posten dan gaan we allemaal een poging doen om het in te zingenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is ook wel het soort liedje voor je, eigenlijk. Het is vrolijk en akoestisch, maar wel met pittige drums en funky bas
.
Allemaal? Dat hoop ik toch echt van niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
posten dan gaan we allemaal een poging doen om het in te zingen![]()
![]()
Ah joh, kan wel interessant zijn of sommige mensen hier ook naast de maat kunnen zíngenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Allemaal? Dat hoop ik toch echt van niet.
Nee, ze hebben al hun eigen versterkers enzo nog hoor, en de zanginstallatie. Er lagen alleen nog wat twee monitors+versterker, een mengpaneel en twee speakerkasten [kapotte speakers]. Die waren van mij, dus natuurlijk meegenomen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:07 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dus nu zijn ze zowat gearloos daar op de oefenzolder?
volgens mij zou je nog best wel wat van die gear kunnen verkopen voor een redelijke prijs
wat is er trouwens gebeurt met dat wahwah pedaal wat ik je gegeven had (dacht er laatst eens aan)
Posten dan mijn microfoon staat al klaarquote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ah joh, kan wel interessant zijn of sommige mensen hier ook naast de maat kunnen zíngen.
Stuur het ding nou maar gewoon opquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:12 schreef blckbb het volgende:
Nog maar even, iemand die het toevallig weet?;
[..]
Samengevat: bedrading lijkt prima in orde, maar toch brommen de elementen als een gek al helemaal als je ze aanraakt. Ook is de gronding niet in orde want je hoort ook een kleine brom totdat je een metaal-iets aanraakt, terwijl toch echt alles goed vast zit, alle grondingen op de volumeknop en de connectie naar de brug is ook in orde...
Jawel manquote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Allemaal? Dat hoop ik toch echt van niet.
Moet er nog wel wat arrangeer/inspeel/mixwerk aan verrichten hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:44 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Posten dan mijn microfoon staat al klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |