Blijkbaar welquote:Op zondag 11 juli 2010 23:10 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, we hebben een 'open een nieuw deel' knopje. Werkt dat ook?
Matzwart met vlammenquote:Op zondag 11 juli 2010 23:18 schreef brother52 het volgende:
Ik denk dat ik mijn auto maar over laat spuiten.
quote:
quote:
Nieuwe orde van de dag. Wel zin inquote:Op zondag 11 juli 2010 23:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, morgen gewoon weer over tot de orde van de dag.
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:22 schreef The_Dean het volgende:
Je kan het gewoon met folie doen, wel zo goedkoop
Lijkt me wel.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik declareer de rekening gewoon. Zoiets zal toch wel bij het leasecontract in zitten?
quote:
quote:
Jaquote:Op zondag 11 juli 2010 23:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Begin je morgen al bij je nieuwe baan?
Dat is dan best wel snel.
Ik heb mijn gitaar niet eens bij de hand omdat ik elders zit...quote:Op zondag 11 juli 2010 23:29 schreef Doodkapje het volgende:
Weer 2eZoek maar weer troost bij gitareren...
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja
Is inderdaad wel snel, maar ze hadden me zelfs het liefst vrijdag al
Uitzendcontractquote:Op zondag 11 juli 2010 23:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is het weer op uitzendbasis of deze keer op contractbasis?
En dit werk lijkt me ook een stuk beter dan hovenieren.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uitzendcontract
Eerst 3 maanden, maar dikke kans op verleninging. Dat heb ik eerder gehoord, maar we zien wel die drie maanden heb ik maar.
En bij de hovenier was het toch afgelopen tegen de winter, dus heb hier wel meer kans op langer werk.
Gaaf!quote:Op zondag 11 juli 2010 23:45 schreef The_Dean het volgende:
Vorige keer was ik ook de laatste die overbleef, zelfs sommigen met een jaarcontract moesten eerder weg dan mij
Nu werd er ook speciaal naar mij gevraagd door de Test Engineers [waar ik net onder werk, zij onderhouden en programmeren de testapparatuur], dus dat zit wel snor denk ik.
En dat hovenieren is/was ook best vet hoor
Heb het met veel plezier gedaan.
Bosmaaien
Is het niet een potmeter of output zelf dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:54 schreef blckbb het volgende:
Gisteren mijn gitaar weer herbedraad maar 't blijft kraken aan alle kanten
Ik begin er langzamerhand wel aan te denken ja..quote:Op maandag 12 juli 2010 14:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Is het niet een potmeter of output zelf dan?
Ik ben toch meer van de staalsnarige gitarenquote:Op maandag 12 juli 2010 14:18 schreef cafca het volgende:
Spaanse gitaren![]()
Komt er tenminste nog iets goeds uit Spanje
same... en spaanse gitaren komen er op het moment helemaal niet meer in!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:20 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik ben toch meer van de staalsnarige gitaren
Moet je wel software als Guitarrig erbij *kuch* kopen *kuch*quote:Op maandag 12 juli 2010 16:45 schreef blckbb het volgende:
Zit er aan te denken deze te bestellen.
Is wel een goed ding toch?
Maar natuurlijk *kuch*quote:Op maandag 12 juli 2010 17:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Moet je wel software als Guitarrig erbij *kuch* kopen *kuch*
pedaal werkt erg onduidelijk, en live onbruikbaar...heb hem een tijdje gehad (de normale boss pedaal versie), maar kon er niet mee werken. heb nu een looper op me line6 m9 zitten, en die werkt wčl goed!quote:Op maandag 12 juli 2010 10:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Ben van plan binnenkort een Loopstation van Boss aan te schaffen, de meningen die ik tot nu toe heb gehoord zijn erg verdeeld. Is er ook een optie om je opnames over te zetten op de pc?
Het leuke eraan vind ik juist dat je geen pc nodig hebt en overal in huis gauw even wat op kan nemen en je kunt hem natuurlijk ook makkelijk meenemen en dan je ding laten horen.
Glitterbroek en hoge hakken erbij en je kan zo bij de rollerdisco bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:01 schreef The_Dean het volgende:
Mooie gitaren Jorik. Alleen nogsteeds geen fan van de 3 pickups
Tenzij er rook uit de middelste komt, natuurlijk!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:01 schreef The_Dean het volgende:
Mooie gitaren Jorik. Alleen nogsteeds geen fan van de 3 pickups
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tenzij er rook uit de middelste komt, natuurlijk!
Het was vast zijn eigen idee niet om de make-up/look van Ace te gebruiken.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zolang het maar echt Ace is en niet die nepperd.
wat een flikkersquote:
Paul Gilbertquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:58 schreef Ibanez het volgende:
Hier maar eens even kijken, als we het dan toch over goede gitaristen hebben:
Paul Gilber met een nummer van zijn band RACER X, "Technical Difficulties".
Leuke oefening voor de leerlingen onder 'ons'.
Die solo op het laatsts is echt te ergquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:58 schreef Ibanez het volgende:
Heb je Crosby, Stills and Nash gezien?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:41 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
Bospop was warm stoffig nat en vermoeiend maar wel gaaf![]()
![]()
He daar staat de Ibanez van Dean op de achtergrond!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:58 schreef Ibanez het volgende:
Neen, daar staat de serie van 1976 en later. Ander formaat en model headstock en ander logo. De serie nadat Gibson ze aangeklaagd had omdat ze té goede kopieën maakten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
He daar staat de Ibanez van Dean op de achtergrond!
Ik vond ze best stoer........ toen ik 10 was....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:39 schreef Under_Score het volgende:
ik heb dat hele kiss nou nog nooit wat aan gevonden.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vond ze best stoer........ toen ik 10 was....
quote:Your musical compatibility with camilero is LOW
Music you have in common includes Boudewijn de Groot, Arctic Monkeys, B.B. King, The Strokes and Stevie Wonder.
Ja ik heb ze gezienquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:51 schreef blckbb het volgende:
[..]
Heb je Crosby, Stills and Nash gezien?
Ik heb gehoord dat die er waren, ikzelf heb ze in Londen gezien.. Zijn nog steeds goed ondanks een redelijk hoge leeftijd
Bandje erbij aan het zoeken?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:10 schreef The_Dean het volgende:
Iemand nog een 'gitarist' nodig?
Of hij geeft gewoon dat magazine weg, hahahaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
Bandje erbij aan het zoeken?
Of ben je gestopt?
Gestopt zou zonde zijn, gezien de vorderingen die ze gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
Of ben je gestopt?
Scherpquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:25 schreef Tommy2K het volgende:
[..]
Of hij geeft gewoon dat magazine weg, hahaha
Gestopt, nu definitief. Blijkbaar was er dusdanig veel aan mijn gedrag wat niet goed was dat het altijd aan mij lag, en niet aan hen [met vanalles] dat ze zich er constant aan stoorden. Nou, als ik dan de zwakste schakel ben, dan is het logisch dat ik er maar uit stap, hebben hun allemaal een zorg minder.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
Of ben je gestopt?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gestopt, nu definitief. Blijkbaar was er dusdanig veel aan mijn gedrag wat niet goed was dat het altijd aan mij lag, en niet aan hen [met vanalles] dat ze zich er constant aan stoorden. Nou, als ik dan de zwakste schakel ben, dan is het logisch dat ik er maar uit stap, hebben hun allemaal een zorg minder.
Damn, bummerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gestopt, nu definitief. Blijkbaar was er dusdanig veel aan mijn gedrag wat niet goed was dat het altijd aan mij lag, en niet aan hen [met vanalles] dat ze zich er constant aan stoorden. Nou, als ik dan de zwakste schakel ben, dan is het logisch dat ik er maar uit stap, hebben hun allemaal een zorg minder.
Ja, vanaf nu zal het alleen maar bergafwaarts met ze gaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:58 schreef Witchfynder het volgende:
Pff wat een sukkels. Jij was volgens mij de stuwende kracht in die band.
Mogen ze vast niet meer op je zolder reperterenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja dat viel me in Londen ook al op, ik vond de solo's eigenlijk maar niksquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ja ik heb ze gezien![]()
Op het gitaarsolo werk na best wel goed.
Het leek wel of hij kramp had of zo slechte timing etc.. *
* Al moet ik zeggen dat ik op die leeftijd het wel geweldig zou vinden als ik überhaupt nog kan spelen![]()
Nja, ik gun ze het beste hoor, hoop dat ze wat door kunnen zetten zo en hoop dat ze een mooie plaat opnemen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, vanaf nu zal het alleen maar bergafwaarts met ze gaan.
En als dat niet hard genoeg gaat, geven we ze gewoon even een extra zetje.
Ik vraag me alleen af of het nog wel wat gaat worden met die plaat.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, ik gun ze het beste hoor, hoop dat ze wat door kunnen zetten zo en hoop dat ze een mooie plaat opnemen.
Misschien worden ze zonder mij wel veel beter, zo goed ben ik heus niet
Wel gemotiveerd verder, in ieder geval meeste van allemaal.
Ik was op 'hun' zolder, dus gaat niet op. Mijn zolder kan je niet eens rechtop zittenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:07 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Mogen ze vast niet meer op je zolder reperteren
Ja, dat wel... zie zien maar. Nu kan Anne lekker alles inspelen en de gitaren zo hard en debiel zetten als hij zelf wil, zonder dat er telkens iets van zegquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af of het nog wel wat gaat worden met die plaat.
Ik heb het idee dat jij de meest kritische bent en de rest het al snel goed vindt.
Juistquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:22 schreef Witchfynder het volgende:
Pff, je begint gewoon een nieuwe band met toffe en gemotiveerde mensen en dan zetten jullie een stabiele stijgende lijn in, worden jullie hartstikke goed en hebben jullie hartstikke veel lol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |