Inderdaad!quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:35 schreef kaasplankje het volgende:
Er lopen hier wel 20 katten in de buurt maar meestal zijn de vogels slimmer. Bovendien zie je met die kou de katten toch niet zoveel buiten, te koud
Vlaamse gaaien hebben wij hier ook in de boom. Prachtig!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:13 schreef kaasplankje het volgende:
Je hebt de mezen, de mussen, de vinkjes en de winterkoning, dan komen er 5 spreeuwen en die jagen iedereen weg, en dan komt de merel en die jaagt op zijn beurt de spreeuwen weg![]()
Op de volkstuin hebben we nog veel meer soorten; een bonte specht, eksters, kraaien, een verwilderde papegaaienkolonie, vlaamse gaaien die ik erg mooi vind én een ijsvogel! Die zag ik een week of 2/3 geleden. ik heb 'm goed gezien. Hij zat op een tak die laag boven de sloot hing en vloog weg toen hij me zag.
Ja, blijkbaar. In het Kralingse bos zitten ze ook volop. Het zijn kleine papegaaien. Geen idee welk soort.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:40 schreef Duderella het volgende:
Vlaamse gaaien hebben wij hier ook in de boom. Prachtig!
Maar die papegaaien kaas!Die overleven deze barre tijden dus gewoon?
Halsbandparkieten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. In het Kralingse bos zitten ze ook volop. Het zijn kleine papegaaien. Geen idee welk soort.
Bijzonder dat die gefokte beesten het toch redden. Good for them.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. In het Kralingse bos zitten ze ook volop. Het zijn kleine papegaaien. Geen idee welk soort.
Wikiquote:
Ze komen bij mn ouders in de tuin (Nootdorp) van het vogel voer eten.quote:De Halsbandparkiet (Psittacula krameri) is een exoot uit tropisch Afrika en Zuid-Azië, die ooit naar Europa is gehaald als volièrevogel. In de loop der jaren is een aantal van deze vogels ontsnapt of vrijgelaten. Zij bleken goed te aarden in West-Europa en konden zich vermenigvuldigen tot vele tienduizenden exemplaren.
haha dat had ik ook de eerste keer dat ik er 1 zag vliegen. Vond het zo sneu, was vast ontsnapt en hoe moest dat nu verder?? Tot ik er een minuut later nog 3 achteraan zag vliegen en maar eens op internet ging zoekenquote:Op zondag 12 december 2010 17:46 schreef Duderella het volgende:
O dat wist ik helemaal niet zeg. Als ik er hier eentje had gezien had ik vast hemel en aarde bewogen om 'm te vangen en daarna in paniek de dierenambulance gebeld.
Ik zie dat er in de vogelwereld een grote behoefte is aan een Wildersvinkje.quote:Op zondag 12 december 2010 18:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha dat had ik ook de eerste keer dat ik er 1 zag vliegen. Vond het zo sneu, was vast ontsnapt en hoe moest dat nu verder?? Tot ik er een minuut later nog 3 achteraan zag vliegen en maar eens op internet ging zoeken![]()
het is een plaag bijna.. verdringen inheemse vogels van hun nestplaatsen en zo..
quote:Op zondag 12 december 2010 23:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik zie dat er in de vogelwereld een grote behoefte is aan een Wildersvinkje.
Huh? Ik snap er helemaal niks van, je wilt bloemen geven aan een vrouwmens maar niet batsen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:42 schreef HowAreYouDoing het volgende:
Ik zoek een bloem voor een 2 vriendinnen te geven maar die toch nog zegt van: "hey, ik geef wel een bloem, maar we zijn toch nog gewoon vrienden". Welke bloem zou ik dan het best geven?
Ik had nog wel deze van eergisteren:quote:Op zondag 19 december 2010 12:23 schreef AnneX het volgende:
Oh ik zag de schop in myAt en dacht dat Kaas mooie tuinfotoos had geplaatst ?!
Problems? Ik ben een echte gentlejongeheerquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Huh? Ik snap er helemaal niks van, je wilt bloemen geven aan een vrouwmens maar niet batsen?
Wat is er nou mis aan om bloemen te geven aan een vrouw zonder er meteen iets voor terug te willen\verwachten??quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Huh? Ik snap er helemaal niks van, je wilt bloemen geven aan een vrouwmens maar niet batsen?
Welke bloemen zijn dus aan te raden? Ik dacht aan een rode roosquote:Op maandag 20 december 2010 02:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is er nou mis aan om bloemen te geven aan een vrouw zonder er meteen iets voor terug te willen\verwachten??![]()
@AnneZZ mooie foto's.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |