quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Fout, schwalbe van Iniesta. In de herhaling is overduidelijk te zien dat Iniesta niet geraakt wordt. Schwalbe dus, gele kaart voor Iniesta dus. Maar dat maakte al niet meer uit, Iniesta had op dat moment al rood moeten hebben voor die heupzwaai.
Eigenlijk vond ik het geen buitensporig harde of grove wedstrijd. Ja, er waren veel overtredingen... en ook wel een paar flinke (De Jong) - maar verder is het gewoon enorm gehypet. Hallo, het is de finale... dan ga je geen aai over de bol geven.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:43 schreef BramKVO het volgende:
[..]
en voor sommige spelers is dat ook gewoon de waarheid.
Dit inderdaad, een paar harde overtredingen maar over het algemeen viel het best mee.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:43 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik het geen buitensporig harde of grove wedstrijd. Ja, er waren veel overtredingen... en ook wel een paar flinke (De Jong) - maar verder is het gewoon enorm gehypet. Hallo, het is de finale... dan ga je geen aai over de bol geven.
Zou zomaar kunnen; ik denk dat McEnroe, wanneer die een challenge had kunnen inzetten, wat minder asociaal naar de umpires had gedaan;)quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het moet de FIFA toch aan het denken zetten dat de scheidsrechters in het voetbal zo'n enorme hondenbaan hebben. Bij rugby, (ijs)hockey, American football, enzovoort zijn de scheidsrechters gewaardeerde leiders van de wedstrijd, bij voetbal zijn ze het uitschot van het veld. Zou het iets met het gebrek aan technische hulpmiddelen voor de scheidsrechter te maken hebben? Het zou zomaar kunnen.
Sommige mensen zijn idd volkomen de weg kwijt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat, een heupzwaai zonder bal in de buurt is geen rood meer tegenwoordig? Ben je lam ofzo?
1) Denk je nu werkelijk dat die fout van De Jong niet met opzet was ? En als het niet met opzet was, was het wél degelijk uit dommigheid en lompheid.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:18 schreef herbert64 het volgende:
En trouwens, Zidane's kopstoot 4 jaar geleden was nog een stukkie erger.... en dat was met opzet.
Op advies van de 4e official die het op het scherm had gezien. De scheidsrechter (ben zijn naam even kwijt?) had het toen zelf helemaal niet gezien.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:47 schreef BramKVO het volgende:
[..]
2) Zidane kreeg toch ook gewoon rood ?
Maar Villa kreeg niet gewoon rood.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:47 schreef BramKVO het volgende:
[..]
1) Denk je nu werkelijk dat die fout van De Jong niet met opzet was ? En als het niet met opzet was, was het wél degelijk uit dommigheid en lompheid.
2) Zidane kreeg toch ook gewoon rood ?
zoals zeg maar gemiddeld 5 keer per Belgische eerste klasse wedstrijd te zien is? als je het over schoppartijen hebt....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ik vind een doodschop nog altijd erger.
Dat laatste dus. Het was gewoon wild en onhandig. Had derhalve rood mogen zijn. Maar opzettelijk was het niet. Zo dom is De Jong ook weer niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:47 schreef BramKVO het volgende:
[..]
1) Denk je nu werkelijk dat die fout van De Jong niet met opzet was ? En als het niet met opzet was, was het wél degelijk uit dommigheid en lompheid.
zeg ik ergens dat ik die tackles goedkeur misschienquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:01 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
zoals zeg maar gemiddeld 5 keer per Belgische eerste klasse wedstrijd te zien is? als je het over schoppartijen hebt....
die griezel van een Witzel, dat was pas een doodschop lulhannes. zulke imbecielen zouden ze gewoon levenslang van de velden moeten bannen,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |