Dat zou misschien nog wel kunnen maar om nou zo'n ding aan te schaffen voor de twee keer per jaar dat ik dan mijn ramen zou gaan zemenquote:
je kan altijd mijn tactiek poroberen: gewoon nooit de ramen doenquote:Op maandag 12 juli 2010 10:22 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat zou misschien nog wel kunnen maar om nou zo'n ding aan te schaffen voor de twee keer per jaar dat ik dan mijn ramen zou gaan zemenVolgens mij zijn die dingen nog hartikke duur ook.
Dat zou ook nog kunnen maar ik denk dat ook dan mijn moeder nog steeds geen gogo-gadget-arms heeft om erbij te kunnen.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:24 schreef simmu het volgende:
[..]
je kan altijd mijn tactiek poroberen: gewoon nooit de ramen doenen elke keer als mijn moeder (of tante, tantes trappen er ook in) hier is ziet ze die ramen en gaat ze dan maar zelf aan de slag
Met die lange dingen gaat het ook niet gweldig hoor. Ik heb er vorig jaar eentje gekocht en de ramen boven ermee gelapt, maar dat was geen onverdeeld succes. Je kunt niet genoeg kracht zetten om de ramen goed te lappen.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:22 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat zou misschien nog wel kunnen maar om nou zo'n ding aan te schaffen voor de twee keer per jaar dat ik dan mijn ramen zou gaan zemenVolgens mij zijn die dingen nog hartikke duur ook.
Inderdaad vage actiequote:Op maandag 12 juli 2010 10:24 schreef Vicky het volgende:
Hmm m@x, tja dan is het lastig..sommige mensen zijn echt vaag!! Er fietst net een man voorbij, op eens stopt ie, zet zijn fiets neer, loopt terug en pakt een pakje zakdoekjes dat iemand heeft laten vallen van de grond en stopt het onder zijn bagagedrager
Ik zoek trouwens nog wel de ideale ramenzeemtip.. Ik kan niet streeploos schoon zemen.
Ik ben trouwens wel een luie zemerIn erker van de woonkamer heb ik 6 ramen. Ik zeem er maar 3, voor de bovenste hangt toch een rolgordijntje
vanaf je balkon is te gevaarlijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:32 schreef m@x het volgende:
Die magneetdingen heb ik inmiddels wel gevonden. Dat kreng kost gewoon bijna 50 euroZo'n lang ding wordt het hier denk ik ook niet. Ik kan namelijk niet vanaf de grond bij mijn ramen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
vanaf je balkon is te gevaarlijk.
Hebben jullie geen glazenwasser?
Glazenwasser regelenquote:
Is goed. Al heb ik het niet zo op die lui. Ik heb wel eens ruzie gehad met een glazenwasser omdat ik er wat van zei dat hij alleen maar kwam als hij zin had en zijn werk niet goed deed. En dat eigen wijk-gedoe vind ik zo ontzettend maffia-achtig. Alsof ik niet zelf mag bepalen wie ik mijn ramen laat doen.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:34 schreef Vicky het volgende:
Ikkan je het telefoonnummer van de mijne geven maar ik weet nie tof ie ook bij jou komt.. Glazenwassers werken in wijken en mogen niet in elkaars wijk komen.
Die had ik idd ook gevonden. Vijftig euroquote:Op maandag 12 juli 2010 10:35 schreef simmu het volgende:
zoiets misschien?
http://www.telsell.com/nl(...)efault.aspx?phid=933
ik zou het lekker laten zitten iddquote:Op maandag 12 juli 2010 10:37 schreef m@x het volgende:
[..]
Die had ik idd ook gevonden. Vijftig euro
Halve ui? Gewoon zo bij het water in?? Azijn gebruik ik ook af en toe.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:34 schreef Kleurdoos het volgende:
ik altijd een druppie afwasmiddel en 1 druppie azijn en een halve ui
ik heb nog nooit strepen gehad
Heb je geen tochtstand?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:50 schreef E.T. het volgende:
alleen wel jammer dat ramen en deuren nu dicht moeten
als je kijkt naar wat een glazenwasser kost heb je dat er wel weer een keertje uit... maar ik zou dan wel graag zeker willen weten dat 't goed werkt, en of dat buitenste deel er niet zomaar afvalt bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:37 schreef m@x het volgende:
[..]
Die had ik idd ook gevonden. Vijftig euro
Zo duur is een galzenwasser toch niet. Mijn mam betaalde iets van 7 euro per keer.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:53 schreef trui het volgende:
[..]
als je kijkt naar wat een glazenwasser kost heb je dat er wel weer een keertje uit... maar ik zou dan wel graag zeker willen weten dat 't goed werkt, en of dat buitenste deel er niet zomaar afvalt bijvoorbeeld.
Daar heb je misschien wel gelijk in. Zeker als je bedenkt dat een glazenwasser misschien niet eens de achterkant doet en ik dus elke keer teveel euro's neer moet tellen voor 4 ramen waarvan ik er 1 wel zelf zou kunnen doen.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:53 schreef trui het volgende:
[..]
als je kijkt naar wat een glazenwasser kost heb je dat er wel weer een keertje uit... maar ik zou dan wel graag zeker willen weten dat 't goed werkt, en of dat buitenste deel er niet zomaar afvalt bijvoorbeeld.
Dat is denk ik wel best wel vlakbij mij.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:52 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Memmel als ik het wist zou ik het zeggenIk zit in Peer momenteel
Oh oke, maar als je me niet aardig vind mag je dat ook gewoon zeggen hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 11:58 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
tis te nat om naar de auto te lopen
Snap ik.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:05 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Oh als ik je niet aardig zou vinden zou je dat wel merken hoor
Tis meer dat we hier lekker aan het lamballen zijn en dat alles wat verder dan de plaza is, te ver is
Ja!!quote:Op maandag 12 juli 2010 11:50 schreef Memmel het volgende:
KUT mijn raam staat ook open. TF, regent het bij ons??
Ik zal het onthoudenquote:Op maandag 12 juli 2010 12:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Snap ik.
Anyways, de uitnodiging staat... als je denkt... hmm. blabla... afslag 30 en je bent er...
Hoelang ben je nog weg?quote:
Ah mooi, ik moet er deze zomer ook maar eens aan geloven. Beide eerdere uitnodigingen was ik zwanger.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:10 schreef amaranta het volgende:
Oh btw, uitstrijkje deed geen pijn. Heb alleen even gevoeld dat de eendenbek openging. Verder niks.
Ik heb erover gedroomdquote:Op maandag 12 juli 2010 12:13 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
hebbie nog meer pakken staciatella nodig?
Whaha verslaafde!quote:
Zo duur?? Toch rond de 3 of 4 euro ofzo?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:16 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Whaha verslaafde!
ze zijn hier trouwens wel duurder dan de gewone special K in nederland. Schrok me deaud
Colruyt is juist superduur...quote:Op maandag 12 juli 2010 12:19 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
4,77 bij de Colruyt, welke claimt de goedkoopste te zijn
Ik denk dat ik er ook niet meer naartoe wilquote:Op maandag 12 juli 2010 12:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
Colruyt is juist superduur...
ahtans, vond ik
Ik ga ook altijd opzoek naar aldi's en liddl'squote:Op maandag 12 juli 2010 12:29 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er ook niet meer naartoe wil
Heb al een Aldi gevonden hier..da`s beter
wij hadden ook een Aldi gevonden maar die had bijna niks. Toen utieidnelijk bij een redelijk goedkope supermarkt terecht gekomen.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:29 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er ook niet meer naartoe wil
Heb al een Aldi gevonden hier..da`s beter
die hadden ze in Italie!!quote:Op maandag 12 juli 2010 12:32 schreef Ticootje het volgende:
Ik hou van die hele grote supermarkten... Waar je ook wasmachines kunt kopen ed.
Zaten jullie ook op herpesheide?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
wij hadden ook een Aldi gevonden maar die had bijna niks. Toen utieidnelijk bij een redelijk goedkope supermarkt terecht gekomen.
Wij zatenook vlak bijDreamlandO+
Meeeeeega grote winkel met meeeeeeeeega veel speelgoed
Nee op Molenheidequote:Op maandag 12 juli 2010 12:42 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Zaten jullie ook op herpesheide?
en dat vindt jij leuk?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:31 schreef Vicky het volgende:
Wij zatenook vlak bijDreamlandO+
Meeeeeega grote winkel met meeeeeeeeega veel speelgoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |