Ja.quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Sterf, homo.
Wat moet ik per se zien op Extremaaaa?
quote:Op zondag 11 juli 2010 @ 15:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nieetttttt
Het was wel leuk want ik liep terug naar de camping met een vriendin en toen riep zo'n lelijke Hollander 'DIKKE TIETENNNNN' en ik keek hem heel arrogant aanen toen riep die vriendin "JA JIJ OOK" en toen keek hij heel beduusd en liep heel snel door zonder nog om te kijken.
![]()
Oke misschien had je erbij moeten zijn maar het was supergrappig.
www.extrema-outdoor.nlquote:Op zondag 11 juli 2010 15:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik weet de line-up niet
quote:
Joh!quote:
Ja dat zij je ja!quote:Op zondag 11 juli 2010 15:54 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Niet mijn schuld.
http://www.dieetnieuws.nl(...)ten-meer-succes.html
Warren Fellow wil ik sowieso al heen.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joh!
Volgens mijn PF moet je naar
Baggi Begovic
Benny Rodrigues
Bingo Players
Crookers
Don Diablo
Dubfire
Egbert
Erick E
Estroe
Extrawelt
Groovenatics
Joost van Bellen
Joris Voorn
M.a.n.d.y.
Steve Bug
Steve Lawler
Sven Väth
Unders
Warren Fellow
Maar die lijst is vast verouderd.
-edit- Ja, Josh Wink en John Digweed missen bijvoorbeeld
Dat die 2 niet in de lijst staan, maar wel tof zijnquote:Op zondag 11 juli 2010 15:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Warren Fellow wil ik sowieso al heen.En je edit snap ik nietttt.
Ah.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat die 2 niet in de lijst staan, maar wel tof zijn
Maar hei wel!quote:Op zondag 11 juli 2010 15:57 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Zei was er gister niet bij hoor..
Als je Sven Väth mist praat ik nooit meer met je trouwensquote:
Het was serieus, ik zie het zo voor mequote:
Jaajajaja die is geilquote:Op zondag 11 juli 2010 16:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je Sven Väth mist praat ik nooit meer met je trouwens
Ik geloof je niet.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:01 schreef VASND het volgende:
[..]
Het was serieus, ik zie het zo voor me.
Dat is nog zacht uitgedrukt! Oh en Egbert en Extrawelt zijn ook zeker aan te radenquote:
Oke.quote:
Ohhh daar had collega het ook over gister. En hij zei dat Warren Fellow ook helemaal geweldig was en Extrawelt wil ik ook wel heen denk ik jaaaaa. En verder zie ik het wel. En nu ga ik een cornetto eten in het zwembadje als het niet teringkoud is!quote:Op zondag 11 juli 2010 16:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedrukt! Oh en Egbert en Extrawelt zijn ook zeker aan te radenEgbert kan nog wel eens een hele grote worden!
quote:
Warren Fellow is ook heel vet jaquote:Op zondag 11 juli 2010 16:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ohhh daar had collega het ook over gister. En hij zei dat Warren Fellow ook helemaal geweldig was en Extrawelt wil ik ook wel heen denk ik jaaaaa. En verder zie ik het wel. En nu ga ik een cornetto eten in het zwembadje als het niet teringkoud is!
Ja, heel 1901 kapot, zonde van het origineelquote:
Oh die ken ik nietquote:Op zondag 11 juli 2010 16:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, heel 1901 kapot, zonde van het origineel
Cultuurbarbaar:quote:Op zondag 11 juli 2010 16:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet
Nieuwe Trentemøller album is uit zie ik![]()
Oh, ken ik wel trouwensquote:Op zondag 11 juli 2010 16:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar:
Zometeen even dat Trentemøller album downloaden
Weg moeten gaan waarheen?quote:Op zondag 11 juli 2010 17:06 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb geen oranje.
En ik had al weg moeten gaan.
De serie is ook geweldigquote:
Fresku is een heldt.quote:
Beter dan dat accent van Winnequote:
Hihi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:33 schreef -SG- het volgende:
CITROEN CITROEN CITROEN, SPANJE WORDT KAMPIOEN![]()
![]()
!!!!!!!!!!
Nee, Suzanne is pas om 8 uur klaar met werken. Dus ik ga naar het centrum van Hellie.quote:
Helmondquote:Op zondag 11 juli 2010 18:39 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Nee, Suzanne is pas om 8 uur klaar met werken. Dus ik ga naar het centrum van Hellie.
datquote:Op zondag 11 juli 2010 19:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Traag?Bij mij is hij aanzienlijk sneller.
dat valt me ook op jaquote:Op zondag 11 juli 2010 19:32 schreef Schieganger het volgende:
Vind de pagina nummering wel kut to be fair, vond ik beter bij de andere.
Het wordt hier in PUB dan wel een gezellige boel, telkens deze PIquote:Op zondag 11 juli 2010 19:37 schreef Schieganger het volgende:
standaard PIs is wel handig voor mij denk ik. Dan kan ik eindelijk eens eens mijn onserieusheid aangeven
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het wordt hier in PUB dan wel een gezellige boel, telkens deze PI
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het wordt hier in PUB dan wel een gezellige boel, telkens deze PI
Ja, hoezo?quote:Op zondag 11 juli 2010 19:40 schreef Schieganger het volgende:
[..]
mag jij morgen eigenlijkw el interwebben?
Mooi zoquote:Op zondag 11 juli 2010 19:45 schreef Jotcha het volgende:
Mwah ik vind de nieuwe layout nu eigenlijk al wel iets hebben. Kan je nagaan.
quote:
Inderdaad, jij begint het te snappenquote:Op zondag 11 juli 2010 19:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat de knopjes verdwijnen is kut ja, maar dat automatisch updaten is hendig. Zo zijn er nog wel meer handigheidjes
dat kan je instellenquote:Op zondag 11 juli 2010 20:38 schreef tubacloud het volgende:
Spanje speelt best goed
En de nieuwe layout is best geil, alleen jammer dat de reageer button nu niet werkt, en hij niet blijft
quote:
Ja, en dat blijft zoquote:Op zondag 11 juli 2010 20:42 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Schreef Danny niet dat hij eerst beschikbaar komt voor abonnementshouders?
quote:
Wat denk je dat ik doe?quote:Op zondag 11 juli 2010 20:44 schreef tubacloud het volgende:
[..]
daarvoor ga ik geen abonnement aanschaffen
Moet je geen voetbal kijken trouwens?
quote:
Ze doen niet alsofquote:Op zondag 11 juli 2010 20:45 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Moet zeggen dat die Spanjaarden erg goed zijn in zich laten vallen en doen of ze pijn hebben
quote:
Maar ik meen het, Spanje is de sportiefste ploeg van dit WK op N-Korea na, die gaan echt niet liggen voor de lolquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ik meen het, Spanje is de sportiefste ploeg van dit WK op N-Korea na, die gaan echt niet liggen voor de lol
U kijkt zo liefquote:Op zondag 11 juli 2010 21:19 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed, maar dat heb je wel vaker met gelovigen.
Jij bent ook een enorme troll, maar nu heb je keihard gelijk.quote:Op zondag 11 juli 2010 21:19 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed, maar dat heb je wel vaker met gelovigen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:22 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Jij bent ook een enorme troll, maar nu heb je keihard gelijk.
Sowieso.quote:Op zondag 11 juli 2010 21:23 schreef Schieganger het volgende:
[..]
zelfs de grootste trolls hebben weleens gelijk.
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom lijkt het erop alsof mijn voorspelling uitkomt
kk homo!!quote:Op zondag 11 juli 2010 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ongeveer, daarom ook lijkt1-1 en dan wns voor spanje...
Spanje heeft wel de overhand trouwens.quote:Op zondag 11 juli 2010 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mij moet je niet aankijken als mijn voorspelling uitkomt
Nu wel.quote:Op zondag 11 juli 2010 22:43 schreef blckbb het volgende:
[..]
Spanje heeft wel de overhand trouwens.
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:08 schreef Schieganger het volgende:
Een finalewedstrijd die word beslist door een buitenspelactie... hoe triest kan het zijn.
Blatter zal nu wel opstappen...quote:Op zondag 11 juli 2010 23:08 schreef Schieganger het volgende:
Een finalewedstrijd die word beslist door een buitenspelactie... hoe triest kan het zijn.
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:09 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ze speelden allebei niet echt finale-waardig moet ik zeggen
quote:
quote:
Ja, 9 kaarten draagt echt bij aan de wedstrijdquote:Op zondag 11 juli 2010 23:10 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ja maar dit was gewoon het meest schandalige.
[..]
Het is Blatter, natuurlijk niet. "hoort bij het gevoel en de emotie van de wedstrijd."
TDF.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu de Tour de France aandacht geven. Even later deze vakantie zelfs EK zwemmen in Boedapast.
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu de Tour de France aandacht geven. Even later deze vakantie zelfs EK zwemmen in Boedapast.
Gesink wordt natuurlijk ook tweedequote:Op zondag 11 juli 2010 23:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:11 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Tour de France kijk ik bijna nooit, toevallig vandaag gezien, maar duurt altijd zo lang, kan mijn aandacht er niet bij houden
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, hij moet de tour winnen, wil die wat losmaken
quote:
Whehehehe.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:27 schreef tubacloud het volgende:
[..]
De temperatuur hier is echt geen 4 graden
quote:
Hij is al weg?quote:Op zondag 11 juli 2010 23:32 schreef tubacloud het volgende:
[..]
wanneer gaat ie eigenlijk weer weg?
Geen idee.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:32 schreef tubacloud het volgende:
[..]
wanneer gaat ie eigenlijk weer weg?
ja, net na die post van mijquote:
Buiten gaan zitten, daar is het nu aangenaamquote:
Daarom was ik ook zo bangquote:Op zondag 11 juli 2010 23:38 schreef tubacloud het volgende:
bedenk ik me net, die octopus heeft het geen een keer fout gehad
Ja maar dan wil ik niet meer naar binnenquote:Op zondag 11 juli 2010 23:36 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Buiten gaan zitten, daar is het nu aangenaam
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dan wil ik niet meer naar binnen
Ook al wil ik het zó graag.quote:
Elke week naar de kapper gaan danquote:Op zondag 11 juli 2010 23:45 schreef Schieganger het volgende:
Ik heb wel enkele weddenschappen gewonnen, ik mag mijn haar houden, en ik win een jaar lang gratis knippen. Booyah!
Ik heb nog wel een ventilator of twee staan die je kan lenen. Fles met bevoren water (ook wel bekend als ijs) ervoor zetten = heerlijk slapen.quote:
Kom maar brengen dan.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:46 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een ventilator of twee staan die je kan lenen. Fles met bevoren water (ook wel bekend als ijs) ervoor zetten = heerlijk slapen.
Nu kun jij ze vuil aankijken.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:49 schreef tubacloud het volgende:
Yes! Ik kan nu met een gerust hart naar Spanje over een paar weken zonder vuil aangekeken te worden
Heuj, ik ben te gast in hun land hè, dat kan ik niet makenquote:
Nee joh. Ik ben nog steeds een pauper zonder coole layout.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
k heb geen abo, je weet hoe ik daar over denk...Maar, heb jij de nieuwe lay nog, of niet?
Echt wel.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:50 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Heuj, ik ben te gast in hun land hè, dat kan ik niet maken
Ow ok, dan leek het maar alsof je een standaard PI hadquote:Op zondag 11 juli 2010 23:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee joh. Ik ben nog steeds een pauper zonder coole layout.
Hoezo niet?quote:Op zondag 11 juli 2010 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
Zou ik dan nu eindelijk kunnen nachtbaggeren
Dat is kut, was bij mij vorig jaar ook, alleen nu lijk ik ineens veel meer vrijheid te hebben...quote:Op zondag 11 juli 2010 23:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt niet bij mn ouders door te dringen
Dat zou het kunnen zijn inderdaad, maar het is nu fcking vakantie en geen school meer...quote:Op zondag 11 juli 2010 23:57 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Dat is kut, was bij mij vorig jaar ook, alleen nu lijk ik ineens veel meer vrijheid te hebben...
ze testen me gewoon
moet je rond een bepaalde tijd in bed liggen?quote:Op zondag 11 juli 2010 23:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zou het kunnen zijn inderdaad, maar het is nu fcking vakantie en geen school meer...
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt niet bij mn ouders door te dringen
22h meestal, maar daarin zijn ze wel soepel, ze willen gewoon tijd voor zichzelf, that's allquote:Op maandag 12 juli 2010 00:00 schreef tubacloud het volgende:
[..]
moet je rond een bepaalde tijd in bed liggen?
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
22h meestal, maar daarin zijn ze wel soepel, ze willen gewoon tijd voor zichzelf, that's all
Nuja, als ik weg zou zijn, moet ik me wel paraat houden (qua mobieltje, waar ik ben, bezorgdheid...) , maar ik zou denk ik wel om 4h mogen binnenvallenquote:
Dat is opzich wel relaxt, mijn moeder zou dan niets merken omdat ze dan toch sliep, mijn vader zou boos wordenquote:Op maandag 12 juli 2010 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nuja, als ik weg zou zijn, moet ik me wel paraat houden (qua mobieltje, waar ik ben, bezorgdheid...) , maar ik zou denk ik wel om 4h mogen binnenvallen
Ok, das inderdaad een voordeel, doch nadeel aan gescheiden oudersquote:Op maandag 12 juli 2010 00:06 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Dat is opzich wel relaxt, mijn moeder zou dan niets merken omdat ze dan toch sliep, mijn vader zou boos worden(ouders zijn gescheiden)
Ik zou eerder thuis zijn dan mijn paquote:Op maandag 12 juli 2010 00:06 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Dat is opzich wel relaxt, mijn moeder zou dan niets merken omdat ze dan toch sliep, mijn vader zou boos worden(ouders zijn gescheiden)
ja, idd, nadelen zijn: elke week sjouwen met spullen, vader is minder tolerant dan moeder, heeft meer regeltjes e.d.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ok, das inderdaad een voordeel, doch nadeel aan gescheiden ouders
Mijn moeder ook, als ze uit zou gaan... die kom ik wel eens tegen tijdens het uitgaan (quote:
Ik ga nooit uit. Maar dan nog zou het zo zijn.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:10 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Mijn moeder ook, als ze uit zou gaan... die kom ik wel eens tegen tijdens het uitgaan ()
GEZELLIGquote:Op maandag 12 juli 2010 00:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben aangeschoten, dus wees gewaarschuwd
Welnee. Ik ben er.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, best wel.
Maar drank doet altijd slechte dingen met mij.
Same herequote:Op maandag 12 juli 2010 00:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem.
Met alcohol word ik altijd aanhankelijk.
Ik ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Aanhankelijk en flirterig, dat zijn mijn 2 steekwoorden bij drank.quote:
Arm om iemand heen met praten, hand op der been als je zit, zulke dingen.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:20 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik ook.
ga ik echt aan mensen hangen enzo.
bij mij is dat stil en in zichzelf gekeerd meer het geval bij wiet, daarom doe ik het ook nooit meerquote:Op maandag 12 juli 2010 00:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Aanhankelijk en flirterig, dat zijn mijn 2 steekwoorden bij drank.
En de steekwoorden bij teveel drank: Stil en in zichzelf gekeerd.
Nog nooit gedaan, alleen alcohol en XTC.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:21 schreef tubacloud het volgende:
[..]
bij mij is dat stil en in zichzelf gekeerd meer het geval bij wiet, daarom doe ik het ook nooit meer
XTC lijkt me echt niets, chemische troep...quote:Op maandag 12 juli 2010 00:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan, alleen alcohol en XTC.
Hoezo lijkt het je niets?quote:Op maandag 12 juli 2010 00:24 schreef tubacloud het volgende:
[..]
XTC lijkt me echt niets, chemische troep...
sowieso wil ik een leven met zo min mogelijk drugs, dus ook alcohol...
af en toe zuipen kan natuurlijk wel, maar niet dat ik echt elke week een keer van de kaart ben
Heb nog niks aan drugs gedaan, wel gerookt en een aantal keren bezopen geweest, mja ik ben nu eenmaal 17quote:Op maandag 12 juli 2010 00:24 schreef tubacloud het volgende:
[..]
XTC lijkt me echt niets, chemische troep...
sowieso wil ik een leven met zo min mogelijk drugs, dus ook alcohol...
af en toe zuipen kan natuurlijk wel, maar niet dat ik echt elke week een keer van de kaart ben
Dan is XTC een goede droek om mee te beginnen.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:25 schreef blckbb het volgende:
[..]
Heb nog niks aan drugs gedaan, wel gerookt en een aantal keren bezopen geweest, mja ik ben nu eenmaal 17
Heb het sowieso niet zo op drugs, zeker nu ik zie hoe een vriend van mij er steeds meer afhankelijk van wordt.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoezo lijkt het je niets?
Ik ook, eenmalig XTC tot nu toe en de laatste keer dat ik aangeschoten was is echt weken/2-3 maanden geleden.
Kom maar bij mij op schoot.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Voor mij hoeft dat niet zo per sé hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 00:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan is XTC een goede droek om mee te beginnen.
Zelfde, maar dan met een vriendin.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:28 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Heb het sowieso niet zo op drugs, zeker nu ik zie hoe een vriend van mij er steeds meer afhankelijk van wordt.
Hij blowt bijna elke dag en heeft het elke dag wel een keer over paddo's of XTC, of LSD of wat dan ook, en dat is dan zo vaak dat ik mezelf er zegmaar van af ga schermen, en gewoon gespreksdelen met hem gewoon een beetje mompel en met andere dingen bezig ben![]()
Als ik hem zo zie, steeds afhankelijker van drugs heb ik er zelf niet eens meer zin in om het te proberen.
XTC raak je niet snel aan verslaafd en zeker niet als je al niet zo verslavinggevoelig bent.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:28 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Heb het sowieso niet zo op drugs, zeker nu ik zie hoe een vriend van mij er steeds meer afhankelijk van wordt.
Hij blowt bijna elke dag en heeft het elke dag wel een keer over paddo's of XTC, of LSD of wat dan ook, en dat is dan zo vaak dat ik mezelf er zegmaar van af ga schermen, en gewoon gespreksdelen met hem gewoon een beetje mompel en met andere dingen bezig ben![]()
Als ik hem zo zie, steeds afhankelijker van drugs heb ik er zelf niet eens meer zin in om het te proberen.
Ik ookquote:Op maandag 12 juli 2010 00:25 schreef blckbb het volgende:
[..]
Heb nog niks aan drugs gedaan, wel gerookt en een aantal keren bezopen geweest, mja ik ben nu eenmaal 17
Ja ok, maar dan nog vergaat mijn lust zegmaar om het te proberen...quote:Op maandag 12 juli 2010 00:29 schreef mstr het volgende:
[..]
XTC raak je niet snel aan verslaafd en zeker niet als je al niet zo verslavinggevoelig bent.
Logisch, maar neem dan alsjeblieft iets van XTC. Je blijft dan bij de les en helder.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:30 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan nog vergaat mijn lust zegmaar om het te proberen...![]()
misschien dat ik het ooit nog wel eens probeer, alleen dat zal in een periode zijn dat ik geen vrienden heb die constant over drugs praten
Wauw.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:30 schreef DeLuna het volgende:
Engeltje ALERT
![]()
1 glas champagne
0 sigaretten
0x drugs
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:30 schreef DeLuna het volgende:Engeltje ALERT
![]()
1 glas champagne
0 sigaretten
0x drugs
![]()
mehe, dat zie ik tegen die tijd wel weerquote:Op maandag 12 juli 2010 00:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Logisch, maar neem dan alsjeblieft iets van XTC. Je blijft dan bij de les en helder.
En je gaat geen rare dingen zien.
Rokenquote:Op maandag 12 juli 2010 00:32 schreef tubacloud het volgende:
[..]
doe je goed, ik rook standaard, maar daar moet ik vanaf, en heb best vaak geblowt, alleen dat doe ik nu ook niet meer
Ik heb het eenmalig gedaan, maar het is me goed bevallen.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:33 schreef tubacloud het volgende:
[..]
mehe, dat zie ik tegen die tijd wel weerzal nog wel even duren
Mwah, dan ben ik nog braaf hoor.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Wauw.
Maar jij sport natuurlijk ook heel veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |