Domste opmerking die je als ouder kan maken...quote:Op zondag 11 juli 2010 13:40 schreef ArnoKlaassen het volgende:
natuurlijk. Maar dit soort dingen moet je aan je kind zelf overlaten.
grapje zeker?quote:Op zondag 11 juli 2010 13:40 schreef ArnoKlaassen het volgende:
ik ben zwaar allergisch voor deze zinquote:Op zondag 11 juli 2010 13:40 schreef ArnoKlaassen het volgende:
Ach, wijken waar die zin wordt gebezigd zijn toch al afgeschreven, evenals hun bewoners.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben zwaar allergisch voor deze zin
Het loopt ook altijd goed af met kinderen die zo worden opgevoed...
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:57 schreef Leandra het volgende:
Nou, vooruit dan maar.... hij mag de finale live zien, hij hoeft morgen toch niet te werken
Nou, vooruit dan maar.... hij mag de finale live zien, hij hoeft morgen toch niet te werken
Lijkt mij ook.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:02 schreef Franneh het volgende:
Denk eerder dat ArnoKlaassen bedoeld dat als ze niet willen kijken je ze moeilijk kan dwingen..
in de TT staat mag en niet moetquote:Op zondag 11 juli 2010 14:02 schreef Franneh het volgende:
Denk eerder dat ArnoKlaassen bedoeld dat als ze niet willen kijken je ze moeilijk kan dwingen..
dat hoop ik ook.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:03 schreef remlof het volgende:
[..]
!
Ik ook niet, hoop dat het een lange nacht wordt![]()
Okay, toen was m'n rotbui effe over omdat ik hardop moest lachenquote:Op zondag 11 juli 2010 13:57 schreef Leandra het volgende:
Hoezo? Serieus. Ik kan mijn kind moeilijk dwingen te kijken omdat ik een WK-finale toevallig leuk vind.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Domste opmerking die je als ouder kan maken...
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, toen was m'n rotbui effe over omdat ik hardop moest lachen
mocht het vandaag nog zover komen kan ik mezelf niet eens voorstellen dat ik zélf oog heb voor de wedstrijd, laat staan de jongeman....quote:Op zondag 11 juli 2010 15:31 schreef Leandra het volgende:
Maarreh, misschien kan jouw zoon nog een stukje wedstrijd meepakken?
Het ging over mogen kijken, en ik kan me zo voorstellen dat je een 5-jarige die om 21.00 al strontvervelend is van vermoeidheid niet laat kijken.... zeker omdat een middagdutje als alternatief voor laat naar bed met dit weer ook niet altijd een optie is.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:31 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Hoezo? Serieus. Ik kan mijn kind moeilijk dwingen te kijken omdat ik een WK-finale toevallig leuk vind.
Ach, je weet maar nooit hoe het verlooptquote:Op zondag 11 juli 2010 15:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
mocht het vandaag nog zover komen kan ik mezelf niet eens voorstellen dat ik zélf oog heb voor de wedstrijd, laat staan de jongeman....
edit: Al hoop ik dan weer wél dat de gyn ook niet zo van voetbal houdt
NL zal maar net scoren op het moment dat de gyn bezig is met het meten van de ontsluitingquote:Op zondag 11 juli 2010 15:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, je weet maar nooit hoe het verloopt
Een kind dat het (waarschijnlijk) niet aankan, geef ik de keus niet eens, simpel. Voor de rest ben ik behoorlijk vrij in het kind zelf laten beslissen of iets wel of niet kan/mag.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ging over mogen kijken, en ik kan me zo voorstellen dat je een 5-jarige die om 21.00 al strontvervelend is van vermoeidheid niet laat kijken.... zeker omdat een middagdutje als alternatief voor laat naar bed met dit weer ook niet altijd een optie is.
Het ligt er denk ik vooral aan of het kind het wel of niet aankan qua tijdstip, je eigen wedstrijd wordt er ook niet vrolijker van als je de helft van de tijd bezig bent met een strijd met een 5-jarige die wel wil maar niet meer kan en echt absoluut niet naar bed wil want hij wil de wedstrijd zien.
Daar gaat het hele principe van "Maar dit soort dingen moet je aan je kind zelf overlaten." dus al, want daar werd op gereageerd in de post die jij vervolgens quotte....quote:Op zondag 11 juli 2010 15:40 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Een kind dat het (waarschijnlijk) niet aankan, geef ik de keus niet eens, simpel. Voor de rest ben ik behoorlijk vrij in het kind zelf laten beslissen of iets wel of niet kan/mag.
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:12 schreef Suzanna het volgende:
Noa (5) wil ook graag voetbal kijken maar ik denk dat we haar gewoon om 8 uur naar bed doen...![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
mocht het vandaag nog zover komen kan ik mezelf niet eens voorstellen dat ik zélf oog heb voor de wedstrijd, laat staan de jongeman....
9 jaar en niet de finale van het WK mogen zien waarin Nederland speelt?quote:Op zondag 11 juli 2010 17:50 schreef Rewimo het volgende:
Onze zoon is 9 en gaat gewoon op tijd naar bed. Hij moet morgen naar school, heeft repetitie voor de afscheidsmusical en bovendien is hij dan morgen geen mens als ie zo lang op moet blijven. Dus makkelijke keuze. Hij vindt het uiteraard niet leuk maar is het er wel mee eens. En we nemen de wedstrijd natuurlijk op voor hem
Oehhh, dat gaat hij je voor altijd kwalijk nemen.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:55 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat staat er toch? Als hij vakantie had gehad was het geen probleem, nu wel.
Daar ben ik niet bang voorquote:Op zondag 11 juli 2010 17:59 schreef Breathtaking het volgende:
Oehhh, dat gaat hij je voor altijd kwalijk nemen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:01 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben een slimme zoon die heel goed snapt waarom we dit zo doen.
quote:
Ik was ook een slimme dochter die snapte dat mijn ouders het wilden vieren met hun vrienden, maar ik vond het alsnog kut.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bang voorWij hebben een slimme zoon die heel goed snapt waarom we dit zo doen.
Maar je weet het nog welquote:Op zondag 11 juli 2010 18:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was ook een slimme dochter die snapte dat mijn ouders het wilden vieren met hun vrienden, maar ik vond het alsnog kut.
Heej, we wonen niets voor niets in DLDquote:Op zondag 11 juli 2010 18:13 schreef Stefan het volgende:
Ow, is het er zo eentje, wel Duitsland kijken maar niet Nederland
Ik lag ziek op bed, waterpokkenquote:Op zondag 11 juli 2010 18:54 schreef Lenaatje het volgende:
De EK 88 was toch 's middags....? Dus als je dan naar bed moest had je vast iets uitgespookt...![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:32 schreef Rewimo het volgende:
Spuug, zijn nieren zijn nog altijd niet in orde en voor hem geldt helaas wèl dat 1x lang opblijven (en hij moet alweer op 7.55 uur op school zijn dus uitslapen is er niet bij) effect heeft.
Ik zou niets liever willen dan samen met hem kijken maar zijn gezondheid gaat toch echt voor.
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:50 schreef Rewimo het volgende:
Onze zoon is 9 en gaat gewoon op tijd naar bed. Hij moet morgen naar school, heeft repetitie voor de afscheidsmusical en bovendien is hij dan morgen geen mens als ie zo lang op moet blijven. Dus makkelijke keuze. Hij vindt het uiteraard niet leuk maar is het er wel mee eens. En we nemen de wedstrijd natuurlijk op voor hem
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:45 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Arm kind. 9 jaar, lekker boeien die musical. Morgen heeft 90% van de kinderen uit zijn klas het gezien... Die moeten ook oefenen. Dan maandag maar op tijd naar bed...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |