abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83913833

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt niet, ondanks de valse beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale. Stemt ook op onzinnige partijen en wil samen met een andere rechtse rakker een dierenknuffelaars-partij oprichten...!
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'. Is ook de geestelijk vader van "Kipgezicht", de vrees voor alle kleine zusjes!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's ) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Pheno: Deze slowchatter vlucht maar al te graag naar het verre oosten, alwaar hij met zijn grote blanke gestalte als oude wijsgeer wordt ontvangen en vereerd. Heeft een ongezonde obsessie met pinguïns en probeert iedereen te overtuigen dat hij ouder is dan Disjfa, waar natuurlijk niemand in trapt. Wil samen met een rund zorgen voor de "Partij ter Promotie van Bescherming van Arctische Diersoorten, Waaronder en niet Gelimiteerd tot Pinguins", beter bekend als de PPBADWGP.
Frankii: De muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen, hierbij gebruikt hij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis. Spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN
  zondag 11 juli 2010 @ 13:33:18 #2
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83913938
Ik was net iets eerlijker dan normaal maar dan niet beledigend. Sommigen schrokken er gewoon van, maar konden het ook waarderen binnenkort maar eens met een meid afspreken wat ik eigenlijk stiekem al heel lang wou maar nooit durfde te vragen. Gisteren gewoon die stap eindelijk genomen, ach wat kon me gebeuren
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_83914129
quote:
Op zondag 11 juli 2010 13:33 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik was net iets eerlijker dan normaal maar dan niet beledigend. Sommigen schrokken er gewoon van, maar konden het ook waarderen binnenkort maar eens met een meid afspreken wat ik eigenlijk stiekem al heel lang wou maar nooit durfde te vragen. Gisteren gewoon die stap eindelijk genomen, ach wat kon me gebeuren

Goed bezig Met openheid bereik je een stuk meer dan met nietsdoen. Het leven is veel te kort om dingen ingewikkelder te maken dan ze zijn
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
  zondag 11 juli 2010 @ 13:44:34 #4
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83914439
quote:
Op zondag 11 juli 2010 13:38 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Goed bezig Met openheid bereik je een stuk meer dan met nietsdoen. Het leven is veel te kort om dingen ingewikkelder te maken dan ze zijn
precies, maar nu durf ik het ook nuchter hoor
pi_83914820
quote:
Op zondag 11 juli 2010 13:44 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

precies, maar nu durf ik het ook nuchter hoor

Gelukkig maar, dronken daten is niet heel sexy
  zondag 11 juli 2010 @ 13:59:09 #6
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83914977
quote:
Op zondag 11 juli 2010 13:55 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Gelukkig maar, dronken daten is niet heel sexy
I know Maar de eerste stap is nu een keer wel gezet
pi_83915116
quote:
Op zondag 11 juli 2010 13:38 schreef GameBabe het volgende:

[..]

ik vind daten anders verdomd ingewikkeld
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_83915152
quote:
Op zondag 11 juli 2010 13:59 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

I know Maar de eerste stap is nu een keer wel gezet

En de eerste is het moeilijkst zullen we maar denken. Hoewel voor het eerst zoenen etc ook altijd spannend is... gewoon lekker genieten en dan komt het allemaal goed
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:02 schreef Morthill het volgende:

[..]

ik vind daten anders verdomd ingewikkeld

Is het stiekem ook wel, maar ik ben nog megagroen in daten etc, dus ik ben nog lekker naief
pi_83915201
Vettel begint weer lekker :/
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_83915239
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:03 schreef GameBabe het volgende:

[..]

En de eerste is het moeilijkst zullen we maar denken. Hoewel voor het eerst zoenen etc ook altijd spannend is... gewoon lekker genieten en dan komt het allemaal goed
[..]

Is het stiekem ook wel, maar ik ben nog megagroen in daten etc, dus ik ben nog lekker naief
Megagroen in daten? Waarom geloof ik dat niet
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_83915258
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:03 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ja, behalve als je afgewezen wordt natuurlijk (en ja ik ben gruwelijk cynisch)
pi_83915270
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Megagroen in daten? Waarom geloof ik dat niet

Ik heb 10 jaar een relatie gehad en ik ben net 26, reken uit je winst
pi_83915297
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:07 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik heb 10 jaar een relatie gehad en ik ben net 26, reken uit je winst
winst? Dat kost de gemiddelde man een fortuin!!1!
pi_83915372
pi_83915421
pi_83915490
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:06 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ja, behalve als je afgewezen wordt natuurlijk (en ja ik ben gruwelijk cynisch)

Maar als er een afwijzing is dan was er gewoon geen klik en maakt het mij ook niet uit dat het faalt... Genoeg andere units in de wereld.
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:08 schreef Morthill het volgende:

[..]

winst? Dat kost de gemiddelde man een fortuin!!1!

Ik heb nog nooit een man gedate die meer verdiend dan ik.. ik doe iets fout denk ik
pi_83915535
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:13 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Maar als er een afwijzing is dan was er gewoon geen klik en maakt het mij ook niet uit dat het faalt... Genoeg andere units in de wereld.
Ja, ik doe alleen liever andere dingen met mijn tijd dan continu op zoek naar een relatie tot het klikt
quote:

Ik heb nog nooit een man gedate die meer verdiend dan ik.. ik doe iets fout denk ik
Een vrouw die geen golddigger is
  zondag 11 juli 2010 @ 14:18:25 #18
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83915678
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:14 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ja, ik doe alleen liever andere dingen met mijn tijd dan continu op zoek naar een relatie tot het klikt
Dat moet je dan ook niet doen, want dat gaat op den duur alleen maar tegen je werken.
quote:
Ze bestaan nog steeds
pi_83915725
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:14 schreef Morthill het volgende:

[..]

[..]

De spanning tussen man en vrouw vind ik anders wel interessant en zo natuurlijk, dat wordt echt door de oersystemen in je lichaam geregeld, tof vind ik dat!

En ik zou er niet aan moeten denken om (financieel) afhankelijk te zijn van een man. Heb al vaak genoeg een vakantie betaald voor een vriendje, niets mis mee
pi_83915762
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:18 schreef Pettigrew81 het volgende:

Dat moet je dan ook niet doen, want dat gaat op den duur alleen maar tegen je werken.

Daarom doe ik het ook niet Vind een week als deze gewoon prima. Lekker werken, 's avonds iets simpels koken en dan op de bank ploffen met een glas bier/wijn en een toffe serie.
  zondag 11 juli 2010 @ 14:27:18 #21
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83916012
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:21 schreef Morthill het volgende:

[..]

Daarom doe ik het ook niet Vind een week als deze gewoon prima. Lekker werken, 's avonds iets simpels koken en dan op de bank ploffen met een glas bier/wijn en een toffe serie.
Het was bij mij ook nog niet eens met dat idee in mijn hoofd, maar de gesprekken liepen gisteren zo lekker en vlot dat ik daar zeker wel een vervolg aan wil gegeven. En nu rustig afwachten Mocht er verder niks gebeuren vind ik het ook prima

Ik heb mij gisteren in iedergeval prima vermaakt
pi_83916167
Tijd om kennis te maken met mijn woonplaats.

Geen verkeerde beat .

zondag 11 juli 2010 @ 14:34:49 #23
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83916352
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:30 schreef Nick-GizMo het volgende:

Geen verkeerde beat .

Sorry ik heb helemaal niets met deze stijl muziek. Ik ga het ook maar niet kijken
pi_83916387
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:27 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Het was bij mij ook nog niet eens met dat idee in mijn hoofd, maar de gesprekken liepen gisteren zo lekker en vlot dat ik daar zeker wel een vervolg aan wil gegeven. En nu rustig afwachten Mocht er verder niks gebeuren vind ik het ook prima

Ik heb mij gisteren in iedergeval prima vermaakt

Ik zou niet alleen maar afwachten. Zelf ben ik vrij initiatiefrijk, maar als ik op zo'n avond mijn "goedkeurig/interesse" kenbaar heb gemaakt dan verwacht ik de volgende stap wel van de man. Zij heeft jou nu toestemming gegeven om haar te versieren, stuur gewoon af en toe een leuk smsje ofzo
pi_83916503
Dat commentaar bij wielrennen.
pi_83916532
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:35 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik zou niet alleen maar afwachten. Zelf ben ik vrij initiatiefrijk, maar als ik op zo'n avond mijn "goedkeurig/interesse" kenbaar heb gemaakt dan verwacht ik de volgende stap wel van de man. Zij heeft jou nu toestemming gegeven om haar te versieren, stuur gewoon af en toe een leuk smsje ofzo
Dit is wat ik bedoel met ingewikkeld, dat je gewoon tactisch moet nadenken over wat je doet, wanneer je het doet sorry, maar ik vind het absurd.
pi_83916558
quote:

Geen verkeerde beat .

zondag 11 juli 2010 @ 14:39:47 #28
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83916571
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:35 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Alleen afwachten is ook niet goed en ik zal zeker nog wel wat mij laten horen. Maar ik ga het ook niet forceren.
  zondag 11 juli 2010 @ 14:41:37 #29
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_83916651
quote:

Geen verkeerde beat .

.
Do androids dream of electric sheep?
pi_83916697
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:41 schreef RitseB het volgende:

[..]

.
Hoe slecht.
  zondag 11 juli 2010 @ 14:43:13 #32
182714 RitseB
pi_83916723
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:42 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Hoe slecht.

Slecht is niet eens meer toereikend, meer iets van oorkanker of zo.
pi_83916760
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:43 schreef RitseB het volgende:

[..]

Slecht is niet eens meer toereikend, meer iets van oorkanker of zo.
pi_83916763
Haha hoe grappig
  zondag 11 juli 2010 @ 14:44:29 #35
182714 RitseB
pi_83916774
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:44 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Deze is wel tof.
pi_83916779
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:39 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dit is wat ik bedoel met ingewikkeld, dat je gewoon tactisch moet nadenken over wat je doet, wanneer je het doet sorry, maar ik vind het absurd.

Dat valt echt wel mee, gewoon simpele stappen:
-vrouw geeft goedkeuring
-Als man stap je er op af/neem je de eerste stap
-Gezelligheid en gewoon genieten
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:39 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Alleen afwachten is ook niet goed en ik zal zeker nog wel wat mij laten horen. Maar ik ga het ook niet forceren.

Forceren niet, maar stuur gewoon 's ochtends een keer iets van "Goedemorgen, lekker geslapen, ga je vandaag nog wat leuks doen bladiebla". Gewoon een beetje in gesprek blijven, en verder je er niet te druk om maken. Het komt zoals het komt
  zondag 11 juli 2010 @ 14:44:58 #37
182714 RitseB
pi_83916797
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Haha hoe grappig

Ik ben 12 en wat is grappig?
pi_83916852
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:44 schreef RitseB het volgende:

[..]

Deze is wel tof.
Ik heb niks met MF Doom. Hij rapt altijd zo gek over de beat, z'n teksten zijn altijd wel inhoudelijk goed. Ken dit nummer wel, beat is vet.
  zondag 11 juli 2010 @ 14:46:24 #39
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83916873
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:44 schreef GameBabe het volgende:

[..]

-vrouw geeft goedkeuring
[..]

Forceren niet, maar stuur gewoon 's ochtends een keer iets van "Goedemorgen, lekker geslapen, ga je vandaag nog wat leuks doen bladiebla". Gewoon een beetje in gesprek blijven, en verder je er niet te druk om maken. Het komt zoals het komt
Daar ben ik sowieso wel goed in dat laatste heb ik in de jaren er wel bij geleerd.
  zondag 11 juli 2010 @ 14:47:21 #40
182714 RitseB
pi_83916914
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:46 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik heb niks met MF Doom. Hij rapt altijd zo gek over de beat, z'n teksten zijn altijd wel inhoudelijk goed. Ken dit nummer wel, beat is vet.

MF Doom vind ik altijd zo ontzettend gaar vet, hoe hij flowt en zo. En zijn tekenfilm skits er tussen zijn ook best awesome.
pi_83916960
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:44 schreef GameBabe het volgende:

[..]

-vrouw geeft goedkeuring
[..]

Agh, het zal ook wel. Mijn huidige leven is meer dan prima, dus ga geen tijd en moeite investeren in iets dat ik niet nodig heb.
  zondag 11 juli 2010 @ 14:55:25 #42
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83917247
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:48 schreef Morthill het volgende:

[..]

Agh, het zal ook wel. Mijn huidige leven is meer dan prima, dus ga geen tijd en moeite investeren in iets dat ik niet nodig heb.
Waarom niet? het kan een leuk gesprek opleveren Dat is mij vaak genoeg overkomen. Leer je meteen weer wat nieuwe dingen bij

En als ik enthousiast word kan ik aan een toer door praten maar ik vergeet niet te luisteren
Ik heb zo'n hekel dat je halverwege je verhaal bent, iemand het afkapt omdat hij het nog extremer heeft meegemaakt :S Deed vrijdag nog een collega van mij. Maar die kan sowieso maar over 2 dingen praten: drank en sex
pi_83917271
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:47 schreef RitseB het volgende:

[..]

MF Doom vind ik altijd zo ontzettend gaar vet, hoe hij flowt en zo. En zijn tekenfilm skits er tussen zijn ook best awesome.
Ik snap wel waarom mensen het kunnen waarderen.
pi_83917302

Dit is pas een bazenbeat.
pi_83917435
Zo eindelijk klaar met werken bij mijn moeder, en nu al helemaal kapot.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_83917551
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:48 schreef Morthill het volgende:

[..]

Een maatje die het beste uit je naar boven haalt is onbetaalbaar denk ik, en elke investering waard! Zelfs die afschuwelijke pijn van de kans op een gebroken hart is het meer dan waard...
  zondag 11 juli 2010 @ 15:04:58 #47
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83917600
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:03 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Een maatje die het beste uit je naar boven haalt is onbetaalbaar denk ik, en elke investering waard! Zelfs die afschuwelijke pijn van de kans op een gebroken hart is het meer dan waard...
So true
pi_83917633
Pff, ik heb gewoon zin om weer te gaan slapen...

maar goed, eerst even de stad in, eten zoeken en eens kijken of ik daarna nog zin heb om voetbal te gaan kijken ergens
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_83917755
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:05 schreef koei het volgende:
Pff, ik heb gewoon zin om weer te gaan slapen...

maar goed, eerst even de stad in, eten zoeken en eens kijken of ik daarna nog zin heb om voetbal te gaan kijken ergens

Pak na het boodschappen doen nog even een powernap, daar knap je van op!
  zondag 11 juli 2010 @ 15:29:44 #50
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83918558
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_83918793
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:03 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Als jij het zegt Zoals ik zeg, ik ben tevreden met mijn huidige leven en heb het ook gewoon veel te druk als ik zou willen.
  zondag 11 juli 2010 @ 15:36:23 #52
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83918827
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:35 schreef Morthill het volgende:

[..]

Als jij het zegt Zoals ik zeg, ik ben tevreden met mijn huidige leven en heb het ook gewoon veel te druk als ik zou willen.
Tijd heb je niet, tijd maak je
pi_83919157
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:44 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ik ben 12 en wat is grappig?
Beter opletten kiddo
  zondag 11 juli 2010 @ 16:15:58 #54
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83920339
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:36 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

lol

Dat vind ik zo lame als men dat zegt
  zondag 11 juli 2010 @ 16:17:27 #55
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83920385
Damn, en ik maar denken "waarom is mn MyAT zo leeg, ben ik dan de enige die gedoemd is om verplicht achter een PC te zitten?!" maar gelukkig zijn er nog genoeg SC'ers die het graag uit eigen overweging doen
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  zondag 11 juli 2010 @ 16:20:30 #56
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83920477
quote:
Op zondag 11 juli 2010 16:17 schreef SpankmasterC het volgende:
Damn, en ik maar denken "waarom is mn MyAT zo leeg, ben ik dan de enige die gedoemd is om verplicht achter een PC te zitten?!" maar gelukkig zijn er nog genoeg SC'ers die het graag uit eigen overweging doen
Hele dag al buiten geweest maar binnen is het wel lekker koel dus daar zit je nog beter ook
  zondag 11 juli 2010 @ 16:22:20 #57
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83920545
http://www.dumpert.nl/mediabase/1034511/11d4526a/inholland.html

Geniaal filmpje met die ondertiteling over ide vuile Inholland skool
pi_83920658
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:36 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

jij je zin, ik heb andere prioriteiten waar ik liever tijd voor vrijmaak zoals afstuderen en geld verdienen om mijn studie te betalen
pi_83920789
quote:
Op zondag 11 juli 2010 16:22 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1034511/11d4526a/inholland.html

Geniaal filmpje met die ondertiteling over ide vuile Inholland skool
Nu nog wachten op andere filmpjes.
  zondag 11 juli 2010 @ 16:34:02 #60
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83920959
quote:
Op zondag 11 juli 2010 16:25 schreef Morthill het volgende:

[..]

jij je zin, ik heb andere prioriteiten waar ik liever tijd voor vrijmaak zoals afstuderen en geld verdienen om mijn studie te betalen
pi_83921435
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:35 schreef Morthill het volgende:

[..]

Je leven op orde hebben en alleen gelukkig zijn lijkt me een goede basis. Ik wilde alleen maar zeggen dan relaties wat mij betreft geen zinloze investeringen zijn
quote:
Op zondag 11 juli 2010 16:17 schreef SpankmasterC het volgende:

Pff moet eigenlijk knallen aan mijn studie, maar heb weinig zin
  zondag 11 juli 2010 @ 16:50:00 #62
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83921585
quote:
Op zondag 11 juli 2010 16:46 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Pff moet eigenlijk knallen aan mijn studie, maar heb weinig zin
Ik knal als een malle nu! vandaag al 2000 woorden getypt!
pi_83921707
quote:
Op zondag 11 juli 2010 16:50 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik knal als een malle nu! vandaag al 2000 woorden getypt!

Goed bezig
  zondag 11 juli 2010 @ 16:58:40 #64
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83921974
quote:
Op zondag 11 juli 2010 16:25 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat is heel wat anders dan simpelweg zeggen: ik heb geen tijd.
pi_83922320
quote:
Op zondag 11 juli 2010 16:58 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Dat is heel wat anders dan simpelweg zeggen: ik heb geen tijd.
Semantisch muggenziften. Ik heb het gewoon enorm druk met studie en werk en dus heb ik in mijn huidige leven geen tijd voor andere zaken. Kun je wel gaan zitten zeuren dat je tijd maakt, maar ik heb die luxe gewoon niet. Gezeik over zaken waar je geen verstand van hebt
  zondag 11 juli 2010 @ 17:12:22 #66
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83922449
quote:
Op zondag 11 juli 2010 17:08 schreef Morthill het volgende:

[..]

Semantisch muggenziften. Ik heb het gewoon enorm druk met studie en werk en dus heb ik in mijn huidige leven geen tijd voor andere zaken. Kun je wel gaan zitten zeuren dat je tijd maakt, maar ik heb die luxe gewoon niet. Gezeik over zaken waar je geen verstand van hebt
hoezo zeiken, ik geef in 1 post aan dat als je wilt best tijd kunt maken. Meer niet, wat boeidt het mij verder hoe jij de dag doorkomt. Helemaal niets. Zolang jij er maar blij mee bent.
pi_83922476
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_83922509
quote:
Op zondag 11 juli 2010 17:13 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]

Had hij de chick maar een wijntje moeten geven
pi_83922636
quote:
Op zondag 11 juli 2010 17:12 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

hoezo zeiken, ik geef in 1 post aan dat als je wilt best tijd kunt maken. Meer niet, wat boeidt het mij verder hoe jij de dag doorkomt. Helemaal niets. Zolang jij er maar blij mee bent.
Waarom dan blijven doorhameren dat ik mijn leven best kan aanpassen, je had het al twee pagina's terug kunnen laten rusten. Als het je niet boeit, doe dat dan ook. Heb ik ook geen last van mensen die denken dat wat voor veel mensen geldt, maar voor iedereen moet gelden en dus dingen zeggen die gewoon onzin zijn.
pi_83922650
quote:
Op zondag 11 juli 2010 17:14 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Had hij de chick maar een wijntje moeten geven
Wijn in kroegen is over het algemeen niet te zuipen
  zondag 11 juli 2010 @ 17:23:37 #71
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_83922803
terug van zwemmen

de finale, kijken of nederland kampioen wordt
pi_83922818
quote:
Op zondag 11 juli 2010 17:12 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Mwa, ik wil ook zo veel maar niet alles krijg je. En tijd is vrij makkelijk, maar dat lukt ook niet altijd
pi_83922836
quote:
Op zondag 11 juli 2010 17:23 schreef Flodder450 het volgende:
terug van zwemmen

de finale, kijken of nederland kampioen wordt
Boeit je toch geen flikker, dus waarom zou je kijken?
pi_83922868
quote:
Op zondag 11 juli 2010 17:24 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

zodat hij weer wat te posten heeft, als je hem nu gewoon negeert...
pi_83922965
quote:
Op zondag 11 juli 2010 17:25 schreef Morthill het volgende:

[..]

zodat hij weer wat te posten heeft, als je hem nu gewoon negeert...
Als ie gewoon naar okidoki.nl gaat en daar blijft is iedereen blij hier, en komen er ook nog een paar mensen terug
pi_83923240
  zondag 11 juli 2010 @ 17:39:30 #77
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83923320
quote:
Op zondag 11 juli 2010 17:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.terena.org/webcam/
Nog niet echt iets boeiends te zien toch?
pi_83923478
quote:
Op zondag 11 juli 2010 17:39 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Nog niet echt iets boeiends te zien toch?
Kan het niet eens zien op de telefoon, zag hem in een wk topic
pi_83924459
quote:
Op zondag 11 juli 2010 17:18 schreef Morthill het volgende:

[..]

Wijn in kroegen is over het algemeen niet te zuipen

Daarom is uit eten of thuis koken een betere date dan in de kroeg
  zondag 11 juli 2010 @ 18:22:32 #80
270524 Flodder450
pi_83924563
quote:
Op zondag 11 juli 2010 17:24 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

kijken als in "ik zal kijken of ik kan"
pi_83924633
quote:
Op zondag 11 juli 2010 18:22 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

kijken als in "ik zal kijken of ik kan"
Ik kan me niet voorstellen dat jij nuttige dingen te doen hebt.
pi_83924647
quote:
Op zondag 11 juli 2010 17:13 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
works for me
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zondag 11 juli 2010 @ 18:25:29 #83
270524 Flodder450
pi_83924652
quote:
Op zondag 11 juli 2010 18:25 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat jij nuttige dingen te doen hebt.
ik an mij ook nie voorstellen dat jij iets nuttigs doet
pi_83924702
quote:
Op zondag 11 juli 2010 18:25 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

ik an mij ook nie voorstellen dat jij iets nuttigs doet
ou an da aak m ni uit.
  zondag 11 juli 2010 @ 18:27:59 #85
270524 Flodder450
pi_83924741
quote:
Op zondag 11 juli 2010 18:26 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

ou an da aak m ni uit.
pi_83924762
quote:
Op zondag 11 juli 2010 18:27 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Wat doe jij trouwens steeds in dit topic? Waarom kom je steeds terug?
pi_83924977
Vanwege AQ
pi_83925013
Jongens, jullie eikelen weer alle leuke mensen weg, kap er is mee!
pi_83925404
shakira geeft een voor show van het WK op tv atm , blijft echt een mooie vrouw <3
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_83925565
quote:
Op zondag 11 juli 2010 17:08 schreef Morthill het volgende:

[..]

Mwah, ik moet hem toch wel een beetje gelijk geven hoor. Tijd heb je niet, tijd maak je. De dingen die je zelf het belangrijkst/leukst vindt geef je de meeste tijd dus mocht er een leuk meisje op je pad komen dan maak je daarvoor vanzelf tijd vrij door andere dingen een lagere prioriteit te geven (clubjes, vrienden, sporten en waarschijnlijk zelfs studie in beperkte mate). Andersom geldt ook als je geen tijd voor iemand vrij wil maken je diegene toch niet zo leuk vindt. Toen ik op een gegeven moment liever tot 23:30 bleef werken in plaats van naar mn toenmalig vriendje te gaan werd het mij ook duidelijk dat die relatie gedoemd was.

Ik sta nu ook niet open voor een relatie, maar dat wil niet zeggen dat ik het af zou wijzen als het op mn pad komt. Eerder dat ik vanuit mezelf nu geen energie in steek in twijfelachtige projecten. Uiteindelijk wil ik toch ook wel een partner en ik kan me eerlijk gezegd weinig voorstellen bij mensen die zeggen vrijwillig vrijgezel te willen blijven. Die mensen hebben gewoon de ware nog niet gevonden.
pi_83925715
quote:
Op zondag 11 juli 2010 18:54 schreef koei het volgende:

[..]

Mwah, ik moet hem toch wel een beetje gelijk geven hoor. Tijd heb je niet, tijd maak je. De dingen die je zelf het belangrijkst/leukst vindt geef je de meeste tijd dus mocht er een leuk meisje op je pad komen dan maak je daarvoor vanzelf tijd vrij door andere dingen een lagere prioriteit te geven (clubjes, vrienden, sporten en waarschijnlijk zelfs studie in beperkte mate). Andersom geldt ook als je geen tijd voor iemand vrij wil maken je diegene toch niet zo leuk vindt. Toen ik op een gegeven moment liever tot 23:30 bleef werken in plaats van naar mn toenmalig vriendje te gaan werd het mij ook duidelijk dat die relatie gedoemd was.

Ik sta nu ook niet open voor een relatie, maar dat wil niet zeggen dat ik het af zou wijzen als het op mn pad komt. Eerder dat ik vanuit mezelf nu geen energie in steek in twijfelachtige projecten. Uiteindelijk wil ik toch ook wel een partner en ik kan me eerlijk gezegd weinig voorstellen bij mensen die zeggen vrijwillig vrijgezel te willen blijven. Die mensen hebben gewoon de ware nog niet gevonden.

Het woord projecten Daar begon een collega van mij laatst ook al over, en dat 'projecten' in allerlei fases kunnen zitten... Zo leer je nog eens wat als vrijgezel

Al besloten waar je voetbal gaat kijken?
  zondag 11 juli 2010 @ 19:02:23 #92
270524 Flodder450
pi_83925843
layout is weer veranderd
pi_83925933
quote:
Op zondag 11 juli 2010 18:58 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Het woord projecten Daar begon een collega van mij laatst ook al over, en dat 'projecten' in allerlei fases kunnen zitten... Zo leer je nog eens wat als vrijgezel

Al besloten waar je voetbal gaat kijken?

Ken het vrijgezellenjargon! De term PNOtje valt ook onder de basiskennis

En ik ga geen voetbal kijken denk ik. Ben strontchagerijnig geworden dankzij een beveiligingsmannetje bij de Albert Heijn van wie ik geen boodschappen meer mocht doen omdat er al omgeroepen was dat de winkel ging sluiten terwijl het nog 5 minuten voor sluitingstijd was Ik denk niet dat mijn aanwezigheid momenteel de sfeer ten goede gaat komen ergens. Maar wellicht verandert dat nog het komende uur.
pi_83925947
een inactief melding ? , wat kut ...
pi_83925961
Kan je uitzetten DJ

Maar het automatisch updaten is wel erg handig.
pi_83926045
quote:
Op zondag 11 juli 2010 19:05 schreef koei het volgende:
Kan je uitzetten DJ

Maar het automatisch updaten is wel erg handig.

mooi dan ga ik gelijk opzoek, anders ga ik me er echt aan storen.

edit: schijnt al uit te staan in mijn instellingen maar krijg hem toch

[ Bericht 7% gewijzigd door DJ_ op 11-07-2010 19:12:38 ]
pi_83926048
Dit is die nieuwe layout. Niet zo bijzonder jammer genoeg.
  zondag 11 juli 2010 @ 19:09:19 #98
270524 Flodder450
pi_83926131
dit is de layout waar danny zo veel aan heeft zitten werken

hmm... de bagger layout is handiger
pi_83926264
quote:
Op zondag 11 juli 2010 19:09 schreef Flodder450 het volgende:
dit is de layout waar danny zo veel aan heeft zitten werken

hmm... de bagger layout is handiger
En waarom is die handiger dan?
  zondag 11 juli 2010 @ 19:13:50 #100
270524 Flodder450
pi_83926337
quote:
Op zondag 11 juli 2010 19:12 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

En waarom is die handiger dan?
hmm, bij nader inzien

deze layout is customisable tot in den treure
pi_83926395
quote:
Op zondag 11 juli 2010 19:04 schreef koei het volgende:

[..]

Ken het vrijgezellenjargon! De term PNOtje valt ook onder de basiskennis

En ik ga geen voetbal kijken denk ik. Ben strontchagerijnig geworden dankzij een beveiligingsmannetje bij de Albert Heijn van wie ik geen boodschappen meer mocht doen omdat er al omgeroepen was dat de winkel ging sluiten terwijl het nog 5 minuten voor sluitingstijd was Ik denk niet dat mijn aanwezigheid momenteel de sfeer ten goede gaat komen ergens. Maar wellicht verandert dat nog het komende uur.

Ik ken alleen de term PTEtje, wat betekent PNO.

Spring gewoon in de trein en kom deze kan op. Krijg je van mij een biertje
pi_83926694
quote:
Op zondag 11 juli 2010 19:15 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik ken alleen de term PTEtje, wat betekent PNO.

Spring gewoon in de trein en kom deze kan op. Krijg je van mij een biertje

Potentieel neuk object

Maar waar ergens gaan jullie kijken dan? Ik ben totaal niet bekend in Leiden...
pi_83926729
en ik maar denken dat jullie beschaafde nerd meisjes waren
pi_83926865
quote:
Op zondag 11 juli 2010 19:24 schreef koei het volgende:

[..]

Potentieel neuk object

Maar waar ergens gaan jullie kijken dan? Ik ben totaal niet bekend in Leiden...

In de binnenstad, paar minuutjes lopen van halte breestraat (Pieterskerk-Choorsteeg 13).

Je hebt mijn nummer toch?

Bij mij moet iemand eerst een PTE (potentiele toekomstige ex) zijn voor het een PNO kan worden dan
quote:
Op zondag 11 juli 2010 19:25 schreef DJ_ het volgende:
en ik maar denken dat jullie beschaafde nerd meisjes waren
Vrouwen zijn erger dan mannen, geloof mij
pi_83926967
quote:
Op zondag 11 juli 2010 19:29 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Vrouwen zijn erger dan mannen, geloof mij

dat was bekend, maar van jullie had ik het niet verwacht
pi_83927386
quote:
Op zondag 11 juli 2010 19:29 schreef GameBabe het volgende:

[..]

In de binnenstad, paar minuutjes lopen van halte breestraat (Pieterskerk-Choorsteeg 13).

Je hebt mijn nummer toch?

Bij mij moet iemand eerst een PTE (potentiele toekomstige ex) zijn voor het een PNO kan worden dan

de PTE-term kende ik dan weer niet.

Ik heb je nummer niet dus heb je een PM gestuurd met mijn nummer. cruise.elroy komt ook toch? Zijn nummer heb ik wel dus daarmee moeten we het ook kunnen redden!
pi_83927637
quote:
Op zondag 11 juli 2010 18:49 schreef DJ_ het volgende:
shakira geeft een voor show van het WK op tv atm , blijft echt een mooie vrouw <3
Ze is er alleen maar op vooruit gegaan. Top vrouw
pi_83927753
Bijna bijna, nog heel even.
ik hou het niet, want we gaan het worden (BBN TRANSFORM into CAPTAIN ORANGE).
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_83927779
quote:
Op zondag 11 juli 2010 19:07 schreef Edwinuss het volgende:
Dit is die nieuwe layout. Niet zo bijzonder jammer genoeg.
Als je abo pakt, kun je weer kiezen. Alleen tijdens de wedstrijd zouden ze toch pas gaan testen?
  zondag 11 juli 2010 @ 20:02:46 #110
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83927991
We hebben een nieuwe poes Alleen nog geen naam
Please sir. When moon? When Mustang?
  zondag 11 juli 2010 @ 20:35:45 #111
270524 Flodder450
pi_83928808
quote:
Op zondag 11 juli 2010 20:02 schreef Rossdale het volgende:
floddertje

of loebus
pi_83929169
Moeizaam
  zondag 11 juli 2010 @ 21:47:44 #113
270524 Flodder450
pi_83931179
dooie boel hier
pi_83932109
quote:
Op zondag 11 juli 2010 21:47 schreef Flodder450 het volgende:
dooie boel hier
Ja want iedereen wil nl zien verliezen
  zondag 11 juli 2010 @ 22:30:03 #115
270524 Flodder450
pi_83932714
quote:
Op zondag 11 juli 2010 22:13 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ja want iedereen wil nl zien verliezen
ik check de FOK!Sport wk2010
pi_83933100
quote:
Op zondag 11 juli 2010 22:30 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

ik check de FOK!Sport wk2010
Gast zet een tv aan of kijk een stream via nos
  zondag 11 juli 2010 @ 22:59:31 #117
270524 Flodder450
pi_83933978
En het is over,voorbij

NED-SPA
0-1
pi_83934259
quote:
Op zondag 11 juli 2010 22:59 schreef Flodder450 het volgende:
En het is over,voorbij

NED-SPA
0-1
.........
  zondag 11 juli 2010 @ 23:07:24 #119
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83934474
Klote...nouja dan maar geen feestvieren in de stad..

En flodder je bent een zwakzinnige botmongool ga toch super mario bros 3 spelen ofzo
pi_83934515
Wat een gele kaarten zeg
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 11 juli 2010 @ 23:09:17 #121
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83934602
quote:
Op zondag 11 juli 2010 23:08 schreef Tain het volgende:
Wat een gele kaarten zeg
Leek NL - Portugal wel idd, wat een ontzettende bullshit eigenlijk
pi_83934639
Kut scheids
Kut flodder

Van Bronckhorst die stopt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_83935338
Jammer.
  zondag 11 juli 2010 @ 23:21:19 #124
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_83935431
Jammer dat we verloren hebben, maar ach: Van Marwijk heeft een prestatie van topformaat geleverd. Hoeveel coaches kunnen zeggen dat ze na 32 jaar hun land in de finale hebben gekregen?

Het was me het weekje wel!
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_83935598
quote:
Volgens schattingen van de Amsterdamse politie volgen 180.000 toeschouwers de finale Nederland-Spanje via de megaschermen op het Museumplein.
180.000
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_83935618
2e plaats is zeker geen verkeerde uitslag. Spanje heeft op papier ook betere spelers en hebben dit wat mij betreft gewoon verdient gewonnen.

Robben had het 2 keer kunnen beslissen, helaas is dat uitgebleven.
  zondag 11 juli 2010 @ 23:25:06 #127
187674 Sigmund666
pi_83935668
quote:
Op zondag 11 juli 2010 23:24 schreef Tain het volgende:

[..]

180.000

Ik ben razend benieuwd hoe lang en hoe 'heel' die schermen nog gaan blijven.
pi_83936402
quote:
Op zondag 11 juli 2010 23:07 schreef Rossdale het volgende:

En flodder je bent een zwakzinnige botmongool ga toch super mario bros 3 spelen ofzo
Ik wou me eigen inhouden, maar het hadden zo mij woorden kunnen zijn..

Robben had moeten gaan liggen, was 2de geel voor Puyol geweest. Altijd gaat ie liggen en als het moet doet ie niet
  zondag 11 juli 2010 @ 23:41:04 #129
187674 Sigmund666
pi_83936747
Blijft toch ergens wel ironisch: De meest aanbeden en grote favoriet in Oranje die er nu debet aan is dat we hebben verloren

(En dan heb ik het over Van Robben die tot 2 keer toe mist)
pi_83936887
Robben valt altijd als het niet nodig is, en nu was het nodig, maar nee gewoon door pielen
pi_83937241
Spelers die net terug komen van een blessure spelen nooit op hun best.

Robben
Van Persie
Fernando Torres

Van Nistelrooy was daar een uitzondering van.
pi_83937542
quote:
Op zondag 11 juli 2010 23:48 schreef Edwinuss het volgende:
Spelers die net terug komen van een blessure spelen nooit op hun best.

Robben
Van Persie
Fernando Torres

Van Nistelrooy was daar een uitzondering van.
En Ribéry.
  zondag 11 juli 2010 @ 23:54:11 #133
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83937592
quote:
Bismarck! Of Pieter!
pi_83937615
Fabregas.
pi_83937648
Bertje is wel een held opzich. VP mag van mij wel uit de spits voortaan
  zondag 11 juli 2010 @ 23:55:04 #136
187674 Sigmund666
pi_83937649
Icanhazcheesburger!
  zondag 11 juli 2010 @ 23:55:41 #137
187674 Sigmund666
pi_83937697
quote:
Op zondag 11 juli 2010 23:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bertje is wel een held opzich. VP mag van mij wel uit de spits voortaan
Bertje is een fucking koning. Toch maar eens naar zijn huldiging gaan (hij woont in Meersen dat toevallig pal naast Maastricht ligt)
pi_83937698
quote:
Iniesta...
  zondag 11 juli 2010 @ 23:58:26 #139
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83937880
quote:
Op zondag 11 juli 2010 23:54 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Bismarck! Of Pieter!
Het is Hoogwaardig Edelachtbare Pieter Petrus Christoffel van Kongingsbergen de Derde geworden............. maar we noemen hem Wuppie
  maandag 12 juli 2010 @ 00:04:09 #140
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_83938238
quote:
Op zondag 11 juli 2010 23:07 schreef Rossdale het volgende:

Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  maandag 12 juli 2010 @ 00:06:58 #141
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83938449
quote:
Op zondag 11 juli 2010 23:58 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het is Hoogwaardig Edelachtbare Pieter Petrus Christoffel van Kongingsbergen de Derde geworden............. maar we noemen hem Wuppie
YES!! Ik represent in de naam!
pi_83938738
Morgen naar de kapper, alles eraf gvd!!
En FM weer eens opstarten, dit foutje moeten we goed maken
pi_83942372
Geweldige avond gehad met Gamebabe en Koei in een cocktailbar. Mijn kennis van vrouwen is weer een stuk bijgespijkerd.
  maandag 12 juli 2010 @ 02:20:20 #144
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83942899
Lekker naar Fandango's dus? Ik ben begonnen op het pleintje bij Molen de Valk, maar het was er echt een kloteboel. Scherm was amper te zien, het was echt heel erg druk en dan ook nog gasten die strijkers gingen gooien (en betalen voor bier!). In de rust dus naar mijn huis verkast en een bioscoopje gebouwd waar we lekker de rest hebben gekeken. Helaas geen nieuwe inzichten in het andere geslacht hier, maar wel een mooie avond

Nu alweer twee uur "lekker" aan de studie om mn paper op mn deadline af te krijgen...! Deze nacht gaat het lukken jongens! Zit al bij de 3000 woorden, dus nog 1000 en ik ben ervan af!
pi_83943019
pfff, wat zijn mensen toch een ranzige wezens. De trein zat stampvol, was ondergekotst en toen hij stopte rende er mannen uit om er tegenaan te gaan pissen Gelukkig kwam een paar minuten later de intercity en verhuisde de meeste mensen daarheen waardoor mijn stoptrein wat rustiger werd en er enkel regelmatig wat mensen langs kwamen lopen en die ondertussen luid schreeuwend op een niet zo vriendelijke manier meldde dat ze Spanjaarden niet zulke hele leuke mensen vinden
  maandag 12 juli 2010 @ 02:33:08 #146
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83943046
LEDEN VAN HET SPAANSE GESLACHT ZIJN SCHAVUITEN DIE HET NIET WAARD ZIJN OM TE ZIJN GESCHAPEN UIT DE RIB VAN ADAM!!!
  maandag 12 juli 2010 @ 03:53:57 #147
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_83943795
KANKERZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI
  maandag 12 juli 2010 @ 04:54:34 #148
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83943938
Zo, paper is af, ik ga maar es naar bed toe
pi_83944099
  maandag 12 juli 2010 @ 07:08:20 #150
270524 Flodder450
pi_83944166
Goedemorgen

het staat hier te plezen van de regen
pi_83944174
quote:
Op maandag 12 juli 2010 07:08 schreef Flodder450 het volgende:
Goedemorgen

het staat hier te plezen van de regen
/care.
  maandag 12 juli 2010 @ 07:19:29 #152
270524 Flodder450
pi_83944204
quote:
Op maandag 12 juli 2010 07:10 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

/care.
pi_83944207
quote:
Op maandag 12 juli 2010 07:19 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

pi_83944327
Morguh.

Het voelt allemaal raar aan
  maandag 12 juli 2010 @ 07:57:59 #155
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83944380
quote:
Op maandag 12 juli 2010 07:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morguh.

Het voelt allemaal raar aan
Wat?
  maandag 12 juli 2010 @ 08:13:17 #156
270524 Flodder450
pi_83944487
quote:
Op maandag 12 juli 2010 07:57 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Wat?
dat zn woonboot deze keer gespaard blijft
  maandag 12 juli 2010 @ 08:23:19 #157
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83944566
quote:
Op maandag 12 juli 2010 08:13 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Dan zal die wel blij zijn idd

Ik hoop alleen dat de cijfers vandaag goed zijn dan kan ik tenminste naar de zomerfeesten volgende week
  maandag 12 juli 2010 @ 08:24:25 #158
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83944581
Slecht geslapen, al kwam dat door een kitten die dolenthousiast over het bed heen bleef sjeezen en niet zozeer van de wedstrijd
  maandag 12 juli 2010 @ 08:25:54 #159
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83944592
lol sjeezen

mooi woord
pi_83944603
quote:
Op maandag 12 juli 2010 08:13 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Knuppeltje
pi_83944614
En AQ, jij moet weten dat ik geen woonboot heb
  maandag 12 juli 2010 @ 08:32:32 #162
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83944656
quote:
Op maandag 12 juli 2010 08:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
En AQ, jij moet weten dat ik geen woonboot heb
Ik wist niet of ze in boxtel ook woonboten hadden
  maandag 12 juli 2010 @ 08:37:45 #163
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83944703
Een of andere knurft had mijn e-mailadres proberen te hacken. Kon vanochtend niet meer inloggen Gelukkig werkt password herstel via je secundaire emailadres gewoon prima
  maandag 12 juli 2010 @ 08:37:52 #164
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83944705
  maandag 12 juli 2010 @ 08:39:20 #165
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83944724
Crap, alleen is nu wel ALLE e-mail voor 11 juli verwijderd... en stond er een mail van een of andere pool in mijn box
pi_83944901
quote:
Op maandag 12 juli 2010 08:37 schreef Rossdale het volgende:
Een of andere knurft had mijn e-mailadres proberen te hacken. Kon vanochtend niet meer inloggen Gelukkig werkt password herstel via je secundaire emailadres gewoon prima
Mensen klikken ook overal op he
En nee AQ, die hebben ze niet. In het vorige topic staat wel een filmpje over Boxtel, pagina 5 ofzo
  maandag 12 juli 2010 @ 08:59:22 #167
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83944957
quote:
Op maandag 12 juli 2010 08:55 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Mensen klikken ook overal op he
En nee AQ, die hebben ze niet. In het vorige topic staat wel een filmpje over Boxtel, pagina 5 ofzo
Ik had een "retrieve password" mailtje in mijn secundaire mailbox gezeten, dus iemand heeft het doelbewust gedaan, geen scriptbotje ofzo.

Achja boeiend, het is alweer gefixt
  maandag 12 juli 2010 @ 09:01:29 #168
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83944992
9 uur aan het werk!
  maandag 12 juli 2010 @ 09:03:51 #169
258885 Solique
I Kill You !
pi_83945033
Goedemorgen, wat later op werk dan geplanned. Alarm ging niet af van telefoon werd dus vanzelf wakker.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  maandag 12 juli 2010 @ 09:06:14 #170
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83945073
quote:
Op maandag 12 juli 2010 09:03 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen, wat later op werk dan geplanned. Alarm ging niet af van telefoon werd dus vanzelf wakker.
Misschien een wekker aanschaffen
  maandag 12 juli 2010 @ 09:26:33 #171
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83945442
Net een fakking oud fototoestel gevonden
  maandag 12 juli 2010 @ 09:30:39 #172
270524 Flodder450
pi_83945520
quote:
Op maandag 12 juli 2010 09:26 schreef AQuila360 het volgende:
Net een fakking oud fototoestel gevonden
hoe oud?

oud of oud?
  maandag 12 juli 2010 @ 09:33:28 #173
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83945584
quote:
Op maandag 12 juli 2010 09:30 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

hoe oud?

oud of oud?
Super oud!
  maandag 12 juli 2010 @ 09:34:05 #174
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83945594
FF checken wat mijn IP thuis is, maar volgens mij heb het IP van de hackert gevonden

Via de IP tracker kom ik uit in Friesland. Ik verdenk Edwin!
pi_83945716
quote:
Op maandag 12 juli 2010 09:34 schreef Rossdale het volgende:
FF checken wat mijn IP thuis is, maar volgens mij heb het IP van de hackert gevonden

Via de IP tracker kom ik uit in Friesland. Ik verdenk Edwin!
Edwin is een Pool?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 12 juli 2010 @ 09:40:15 #176
258885 Solique
I Kill You !
pi_83945721
quote:
Op maandag 12 juli 2010 09:06 schreef AQuila360 het volgende:

Misschien een wekker aanschaffen
Heb ik ook, maar dan is het halve blok wakker. Omdat het wel even duurt voordat ik bij de wekker bent, staat aan de andere kant van mijn kamer.
pi_83945734
Zit ik hier brak in de trein naar Eindhoven springt Cruise opeens naast me... kleine wereld...

Pff ben kapot
  maandag 12 juli 2010 @ 09:41:03 #178
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83945736
quote:
Op maandag 12 juli 2010 09:40 schreef Tain het volgende:

[..]

Edwin is een Pool?
Mailtje was gewoon een ongefilterd spammailtje blijkbaar
pi_83945930
quote:
Op maandag 12 juli 2010 09:41 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Mailtje was gewoon een ongefilterd spammailtje blijkbaar
Maar het was je Gmail?
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=en&answer=50270
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 12 juli 2010 @ 09:56:55 #180
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83946152
quote:
Ik heb hem al terug Mail Recovery gedaan en password veranderd. Maar in de gmail logs kwam gisteren rond 6 uur een IP voor wat ik niet herkende. Ik zat rond die tijd in de auto samen met mijn vriendin dus het kan niet van onze thuis PC zijn. Deze log komt ook overeen met de tijd waarop er gisteren een mail recovery was aangevraagd (vond mailtje in secundair emailadres), dus dus ik heb het IP van de klootzak

Via de IP tracker kom ik in Drachten uit, dus het komt ergens uit de straal Leeuwarden-Groningen-Heerenveen.

Alleen nog even bedenken wat ik hier verder mee kan, of ik die gast terug kan pakken
pi_83946276
quote:
Op maandag 12 juli 2010 09:56 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik heb hem al terug Mail Recovery gedaan en password veranderd. Maar in de gmail logs kwam gisteren rond 6 uur een IP voor wat ik niet herkende. Ik zat rond die tijd in de auto samen met mijn vriendin dus het kan niet van onze thuis PC zijn. Deze log komt ook overeen met de tijd waarop er gisteren een mail recovery was aangevraagd (vond mailtje in secundair emailadres), dus dus ik heb het IP van de klootzak

Via de IP tracker kom ik in Drachten uit, dus het komt ergens uit de straal Leeuwarden-Groningen-Heerenveen.

Alleen nog even bedenken wat ik hier verder mee kan, of ik die gast terug kan pakken

Ik heb nog een boek hacken voor dummies in de kast staan
  maandag 12 juli 2010 @ 10:02:42 #182
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83946312
pi_83946340
quote:

[..]

Daarom dat linkje, volgens mij kan je dat ip adres ook wel rapporteren bij Google
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 12 juli 2010 @ 10:08:12 #184
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83946468
IP komt uit Leeuwarden zelf, hij linkt tot een adres in de buurt van het station. De dader komt dus inderdaad echt uit die buurt.

Zou het serieus Edje zijn?
pi_83946488
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:08 schreef Rossdale het volgende:
IP komt uit Leeuwarden zelf, hij linkt tot een adres in de buurt van het station. De dader komt dus inderdaad echt uit die buurt.

Zou het serieus Edje zijn?
Heb je zijn provider al gevonden?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 12 juli 2010 @ 10:09:29 #186
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83946495
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:09 schreef Tain het volgende:

[..]

Heb je zijn provider al gevonden?
Ja is Tele 2
pi_83946515
Die poll op de frontpage Natuurlijk wil je dan geil klikken, maar van vermoeidheid klikte in op moe
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:09 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ja is Tele 2

Dat wordt billenkoek voor Ed
  maandag 12 juli 2010 @ 10:14:00 #188
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83946641
LOL edwin slaat weer toe XD
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 12 juli 2010 @ 10:16:22 #189
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83946715
Maar hij faalt wel
pi_83946734
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:09 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ja is Tele 2
Mailtje naar ze sturen dat Edwin je account heeft gehacked
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 12 juli 2010 @ 10:33:02 #191
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83947204
And now for something completely different!

pi_83947213
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:09 schreef GameBabe het volgende:
Die poll op de frontpage Natuurlijk wil je dan geil klikken, maar van vermoeidheid klikte in op moe
Ik had gewoon wat langer naast je moeten zitten.
Zelf ben ik echt brak, maar wel die goede soort waar je gewoon zo half door de dag heen suft maar nog wel productief bezig kan zijn met simpele dingen.
pi_83947236
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:33 schreef Rossdale het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dude, gooi ze es onder een link oid! NSFW! Gelukkig laadt de browser hier niet zo snel.
pi_83947322
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:33 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik had gewoon wat langer naast je moeten zitten.
Zelf ben ik echt brak, maar wel die goede soort waar je gewoon zo half door de dag heen suft maar nog wel productief bezig kan zijn met simpele dingen.

Ja die vorm van brak heb ik ook wel, alleen zinnig bezig zijn in de trein wel lastig...

Wat een womanizer ben je toch
  maandag 12 juli 2010 @ 10:38:32 #195
187674 Sigmund666
pi_83947411
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:33 schreef Rossdale het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Niks overtreft

4 of a kind vs Royal Straight Flush!!
  maandag 12 juli 2010 @ 10:49:20 #196
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83947839

Maar idd de bovenstaande owned alles!
pi_83947843
aloha
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
pi_83948047
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:36 schreef GameBabe het volgende:
Wat een womanizer ben je toch
Ik doe echt mijn uiterste best om me keurig te gedragen! Wordt weer niet gewaardeerd zie ik. Volgende keer grijp ik je gewoon.
  maandag 12 juli 2010 @ 10:56:36 #199
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83948136
nog eentje dan
pi_83948192
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:54 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik doe echt mijn uiterste best om me keurig te gedragen! Wordt weer niet gewaardeerd zie ik. Volgende keer grijp ik je gewoon.

Je bent gewoon een keurige jongen

En praatjes vullen geen gaatjes

Zo station eindhoven, nu echt aan het werk, laterz
  maandag 12 juli 2010 @ 11:12:02 #201
187674 Sigmund666
pi_83948682
Storm
  maandag 12 juli 2010 @ 11:14:15 #202
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83948747
Terror Weer
  maandag 12 juli 2010 @ 11:15:28 #203
187674 Sigmund666
pi_83948783
De straten spoelen straks over!!!!!
pi_83948789
zonneschijn
  maandag 12 juli 2010 @ 11:16:46 #205
258885 Solique
I Kill You !
pi_83948828
Hier rommelt het al flink, en bedenk me net dat de ramen nog open staan van mijn huis.
Was echt niet wakker vanmorgen.
  maandag 12 juli 2010 @ 11:17:05 #206
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83948838
Het klaart hier al weer op gelukkig
pi_83948990
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:16 schreef Solique het volgende:
Hier rommelt het al flink, en bedenk me net dat de ramen nog open staan van mijn huis.
Begrijpelijk, ben nu nog steeds niet wakker . Mooie avond gehad (op de laatste 15-30 minuten na), dus brak als de nete
pi_83949065
  maandag 12 juli 2010 @ 11:29:37 #209
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83949335
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:16 schreef Solique het volgende:
Ik heb hier alles open gezet koelt het lekker af. Wel van die ramen die aan de onderkant open gaan dus dan komt er geen regen in
  maandag 12 juli 2010 @ 11:30:08 #210
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83949361
JEZUS wat gaat het hard.
  maandag 12 juli 2010 @ 11:34:45 #211
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83949569
Hier is het nog steeds droog, warm weer
  maandag 12 juli 2010 @ 11:35:12 #212
258885 Solique
I Kill You !
pi_83949594
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:29 schreef AQuila360 het volgende:

Ik heb hier alles open gezet koelt het lekker af. Wel van die ramen die aan de onderkant open gaan dus dan komt er geen regen in
Dit zijn normale ramen die open staan. Ach, merk het vanavond wel. Mocht ik niet meer online komen buiten werktijden is mijn pc ondergelopen.
  maandag 12 juli 2010 @ 11:36:13 #213
187674 Sigmund666
pi_83949640
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
Hier is het nog steeds droog, warm weer
En zodra de zon na zo'n bui doorbreekt ben je ook genaaid. Omdat de grond nog vrij warm is, krijg je van die benauwde damplucht.
  maandag 12 juli 2010 @ 11:42:25 #214
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83949906
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:36 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

En zodra de zon na zo'n bui doorbreekt ben je ook genaaid. Omdat de grond nog vrij warm is, krijg je van die benauwde damplucht.
Het duurt nog wel even voordat het hier gaat regenen. Maar ach wat doe je eraan
pi_83949939
quote:

[..]

Niet veel denk ik. Je kunt vragen of ze hem op fok willen scannen
pi_83949999
Buienradar laat leuke dingen zien
  maandag 12 juli 2010 @ 11:44:16 #217
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83950000
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:42 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Het duurt nog wel even voordat het hier gaat regenen. Maar ach wat doe je eraan
Paar veren op je kop zetten en in de tuin gaan dansen?

Dat schijnt te helpen
  maandag 12 juli 2010 @ 11:44:28 #218
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_83950012
De slechtste dag van mij leven is al bijna 12 uur aan de gang
  maandag 12 juli 2010 @ 11:45:11 #219
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83950036
Bij Flodder is de bliksem ingeslagen en zijn pc is kapot.. verwacht hem dus voorlopig niet meer in de SC
  maandag 12 juli 2010 @ 11:47:06 #220
187674 Sigmund666
pi_83950128
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:45 schreef AQuila360 het volgende:
Bij Flodder is de bliksem ingeslagen en zijn pc is kapot.. verwacht hem dus voorlopig niet meer in de SC
Hier past één ding:

GOD BESTAAT!
  maandag 12 juli 2010 @ 11:50:37 #221
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83950293
quote:
Hoe kan hij dat laten weten als zijn pc het niet meer doet?

Zijn jullie SMSbuddies en wisselen jullie voor het slapen gaan nog stoute getinte smsjes uit?
  maandag 12 juli 2010 @ 11:51:35 #222
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83950335
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:43 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Niet veel denk ik. Je kunt vragen of ze hem op fok willen scannen
Al lang gevraagd natuurlijk Hopelijk werken mijn oude connecties in de crew een beetje mee
  maandag 12 juli 2010 @ 11:54:15 #223
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83950454
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:50 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zijn jullie SMSbuddies en wisselen jullie voor het slapen gaan nog stoute getinte smsjes uit?
Scherp
  maandag 12 juli 2010 @ 11:55:37 #224
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83950517
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:54 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Scherp
Ach, het maakt het nog maar eens duidelijk dat Flodder een kloon van AQ is.
  maandag 12 juli 2010 @ 11:59:03 #225
187674 Sigmund666
pi_83950639
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:50 schreef Rossdale het volgende:

[..]

AQ en Flodder zijn 2 hersenhelften. De een maakt slimme opmerkingen, de ander domme.
pi_83950809
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:59 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

AQ en Flodder zijn 2 hersenhelften. De een maakt slimme opmerkingen, de ander domme.
Waar staan de slimme opmerkingen dan?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 12 juli 2010 @ 12:16:12 #227
187674 Sigmund666
pi_83951298
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:03 schreef Tain het volgende:

[..]

Waar staan de slimme opmerkingen dan?
Sorry, dat moest natuurlijk slimmere zijn. Opmerkingen waarvan je in eerste instantie denkt: ZO HEY! maar die 5 minuten later eigenlijk weinig meer voorstellen.
  maandag 12 juli 2010 @ 12:18:39 #228
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83951396
Ik wil ook regen.....
  maandag 12 juli 2010 @ 12:26:26 #229
182714 RitseB
pi_83951702
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:16 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Sorry, dat moest natuurlijk slimmere zijn. Opmerkingen waarvan je in eerste instantie denkt: ZO HEY! maar die 5 minuten later eigenlijk weinig meer voorstellen.

Whehehehehe, nee.
pi_83951850
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:57 schreef GameBabe het volgende:
Je bent gewoon een keurige jongen

En praatjes vullen geen gaatjes

Zo station eindhoven, nu echt aan het werk, laterz
Nee, dat dat even duidelijk is.
  maandag 12 juli 2010 @ 12:31:26 #231
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83951921
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:29 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Nee, dat dat even duidelijk is.
Go Kroesje! De volgende ontmoeting wordt gegarandeerd gaatjes vullen
pi_83952255
quote:
Reageer jij maar eens op Rossdale! Want nu verpest je het voor jezelf
  maandag 12 juli 2010 @ 12:46:00 #233
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83952499
  maandag 12 juli 2010 @ 12:46:23 #234
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83952513
Net of het waar is dat de bliksem bij hem ingeslagen is

Dwazen
  maandag 12 juli 2010 @ 12:50:23 #235
270524 Flodder450
pi_83952660
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:46 schreef AQuila360 het volgende:
Net of het waar is dat de bliksem bij hem ingeslagen is

Dwazen
echt he
  maandag 12 juli 2010 @ 12:51:43 #236
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83952704
Kom op met die goeie cijfers bittches
  maandag 12 juli 2010 @ 12:53:35 #237
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83952782
van 30 graden naar 22 nu al
  maandag 12 juli 2010 @ 12:58:33 #238
270524 Flodder450
pi_83952971
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:53 schreef AQuila360 het volgende:
van 30 graden naar 22 nu al
hier is t volgens mij allang geen 20 c meer
pi_83952999
AQ is aan het trollen, banwaardig he
  maandag 12 juli 2010 @ 13:01:27 #240
270524 Flodder450
pi_83953083
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:59 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

hebben we in ieder geval hersens
  maandag 12 juli 2010 @ 13:02:14 #241
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83953103
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
AQ is aan het trollen, banwaardig he
Nee ben niet aan het trollen

Ik zeg gewoon voor de gein dat de bliksem bij hem is ingeslagen terwijl dat nergens op sloeg want dat zou ik niet eens kunnen weten.

En dan ineens begint iedereen lijp te doen

Ik had ook kunnen zeggen bij Nick is de bliksem ingeslagen dan was het ook onzin geweest
pi_83953382
Is het al avond? De verlichting sprong buiten zojuist aan Ja het is hier donker.
pi_83953447
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 12 juli 2010 @ 14:10:20 #244
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83956287
GVD Het was inderdaad Edwinuss!!

-prive gegevens en zo-

Ed, ik ga je slopen jongen

[ Bericht 7% gewijzigd door RitseB op 12-07-2010 14:12:35 ]
  maandag 12 juli 2010 @ 14:11:59 #245
182714 RitseB
pi_83956365
Wat heeft ed gedaan .
pi_83956543
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:10 schreef Rossdale het volgende:

-prive gegevens en zo-

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 12 juli 2010 @ 14:15:56 #247
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83956550
Gok dat hij mijn password van tele2 kon zien aangezien dat hetzelfde was als van mijn email. Hij heeft ingelogd en al mijn emailweggeflikkerd en het wachtwoord veranderd.

Hij was alleen niet slim genoeg om zijn sporen te wissen

Maargoed, nu dus een hoop belangrijke mail kwijt mbt mijn hypotheek, afspraken met ex-huisbazin, een hoop afspraken voor/van cutscene, wat backups van mijn werk etc.
pi_83956581
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:15 schreef Rossdale het volgende:
Gok dat hij mijn password van tele2 kon zien aangezien dat hetzelfde was als van mijn email. Hij heeft ingelogd en al mijn emailweggeflikkerd en het wachtwoord veranderd.

Maargoed, nu dus een hoop belangrijke mail kwijt mbt mijn hypotheek, afspraken met ex-huisbazin, een hoop afspraken voor/van cutscene, wat backups van mijn werk etc.
Dat is dan wel weer een ontzettende kutstreek dat ie alles heeft weggehaald...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 12 juli 2010 @ 14:17:36 #249
182714 RitseB
pi_83956622
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:15 schreef Rossdale het volgende:

Wat, . Waarom heeft hij dat gedaan.
pi_83956639
Maar je kan toch helemaal geen wachtwoorden zien als je ergens werkt? Daarom moet je ook nooit je wachtwoord doorgeven...
  maandag 12 juli 2010 @ 14:24:34 #251
187674 Sigmund666
pi_83956937
quote:
Die eindstryd tussen Spanje en Nederland in Soccer City in Johannesburg was die hoogtepunt van ’n toernooi wat talle aanhangers se wildste drome oortref het.

Spanje is ná ’n dramatiese stryd as die nuwe wêreldkampioen gekroon nadat die middelveldspeler Andres Iniesta in bykomende tyd ’n doel behaal het. Die telling was 0-0 ná gewone speeltyd.
  maandag 12 juli 2010 @ 14:28:33 #252
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83957109
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:18 schreef koei het volgende:
Maar je kan toch helemaal geen wachtwoorden zien als je ergens werkt? Daarom moet je ook nooit je wachtwoord doorgeven...
Volgens mij kan een selectief groepje er wel bij, maar die worden volgens mij snoeihard aangepakt.

Ik weet dat een medewerkster van een apotheek voor de grap had opgezocht wat voor medicijnen een bekende Nederlander gebruikte, die is zonder pardon ontslagen. Je mag daar niet zonder een goed onderbouwde reden inkijken. Mag ik ook niet, wil ik trouwens ook niet.

Dus het zou mij niet verbazen dat Edje gloeiend nat is, ik vind een zwaar waardeloze actie. En nog niets een kijkende naar welke email hij weg gegooid heeft.
pi_83957142
Wtf, waarom heeft ie dat gedaan

Edit: Eigenlijk hoort een server alle passwords gehasht te hebben staan: dwz dat je dus wachtwoorden kan controleren maar dat ze nergens in de database zelf terug kan vinden.
In de praktijk is dat vaak niet zo, je ziet vaak genoeg dat je bij sites e.d. je originele password gemaild kan krijgen ipv dat je automatisch een nieuwe krijgt.

voor iedereen die zich afvroeg waarom je nooit gewoon je oude password gemailed kan kijgen: die hebben ze dus nergens in het systeem staan
  maandag 12 juli 2010 @ 14:30:49 #254
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83957227
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:18 schreef koei het volgende:
Hij wist ook niet mijn wachtwoord, wel mijn inlognaam op tele2.
  maandag 12 juli 2010 @ 14:31:05 #255
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83957243
Ik geloof niet dat Ed dat gedaan heeft. Waarom zou hij dat bij jou doen Rossdale? Hij mag je toch? Hij zou het eerder flikken bij flodder bijvoorbeeld.
  maandag 12 juli 2010 @ 14:32:50 #256
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83957330
Hij heeft gister nog meer uitgevreten Hij heeft op marktplaats iemand opgelicht voor 510 euro.

Lekker bezig die jongen
  maandag 12 juli 2010 @ 14:33:55 #257
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83957391
Ik haat dat zulke types, maar van de andere kant ben ik ook blij dat hij niet slim genoeg is om het GOED uit te voeren. Je krijgt er alleen niet je gegevens mee terug

edit: verkeerde smiley
  maandag 12 juli 2010 @ 14:35:04 #258
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83957439
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:32 schreef Rossdale het volgende:
Hij heeft gister nog meer uitgevreten Hij heeft op marktplaats iemand opgelicht voor 510 euro.

Lekker bezig die jongen
Mij heeft die ook wel paar dingen geflikt.
pi_83957755
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:35 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Die, deze, hullie, zullie?

Ik zit echt brak op werk een bug op te sporen. Grzzz.zz.zz.z
  maandag 12 juli 2010 @ 14:41:39 #260
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83957776
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:32 schreef Rossdale het volgende:

Lekker bezig die jongen
WTF?!?!?!
Ik zou het niet van hem verwachten. Ook die email actie vind ik vreemd....
  maandag 12 juli 2010 @ 14:43:10 #261
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83957839
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:41 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

WTF?!?!?!
Niet?
  maandag 12 juli 2010 @ 14:43:51 #262
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83957874
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:41 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Die, deze, hullie, zullie?

Ik zit echt brak op werk een bug op te sporen. Grzzz.zz.zz.z
Ga slapen gast
  maandag 12 juli 2010 @ 14:44:23 #263
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83957900
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:41 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

WTF?!?!?!
Ik ook niet, maar hij heeft voor 510 euro een "macbook" verkocht en na de transactie niets meer van zich laten horen. Dit was ook afgelopen weekend gebeurd.

Ik vind Edwin een grappige kerel, maar dit gaat te ver en dit pik ik dan ook zeker niet. Er loopt reeds een klacht tegen hem bij Tele 2 ook. Hij fokt mij, dan fok ik hem 10 keer zo hard terug
  maandag 12 juli 2010 @ 14:45:33 #264
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83957967
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:44 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik vind Edwin een grappige kerel, maar dit gaat te ver en dit pik ik dan ook zeker niet. Er loopt reeds een klacht tegen hem bij Tele 2 ook. Hij fokt mij, dan fok ik hem 10 keer zo hard terug
Ik kijk er niet van op in elk geval.

Maar je weet dus 100 % zeker dat hij het was? Want ik zou niet weten waarom hij dat bij jou zou doen..
  maandag 12 juli 2010 @ 14:46:14 #265
182714 RitseB
pi_83958006
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:35 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Niks tegen jou persoonlijk, maar je vraagt er soms wel een beetje om.
pi_83958039
quote:
We would first like to express our appreciation for your interest inFINAL FANTASY XIV, and thank you for your application. It is ourpleasure to inform you that you have been selected for the role ofFINAL FANTASY XIV Beta Tester.
maar heb er heel geen zin in
  maandag 12 juli 2010 @ 14:46:56 #267
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83958050
Ik heb ook geen flauw idee... maar ik weet wel 100% zeker dat hij het was ja...
  maandag 12 juli 2010 @ 14:47:59 #268
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83958101
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:44 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar hij heeft voor 510 euro een "macbook" verkocht en na de transactie niets meer van zich laten horen. Dit was ook afgelopen weekend gebeurd.

Groot gelijk heb je. Ik vind dit echt kut dat het je moest overkomen.
  maandag 12 juli 2010 @ 14:52:11 #269
270524 Flodder450
pi_83958270
Jezus....:{

dat had ik echt serieus niet verwacht van Ed
quote:
Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie
Nu kan zn postgeschiedenis m tegenwerken
  maandag 12 juli 2010 @ 14:52:52 #270
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83958303
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:46 schreef RitseB het volgende:

[..]

Tuurlijk ben ik wel eens irritant Ritse, Maar ik val nooit iemand aan of doe iemand iets aan nooit. Kan het altijd met iedereen vinden en help iedereen.

Maar van een beetje klote hou ik wel ja maar als je dat terug doet hier in de SC heb ik daar geen problemen mee dat kan ik goed hebben. Maar hij ging veel te ver
  maandag 12 juli 2010 @ 14:54:16 #271
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83958376
Die macbook was vorige week trouwens, niet afgelopen weekend. Maar toch
pi_83958424
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:10 schreef Rossdale het volgende:

-prive gegevens en zo-

Waarom zou je zoiets in hemelsnaam doen....
Maar dat is dus wel de reden dat ik voor email andere wachtwoorden gebruik dan voor sites etc...
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:31 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Go Kroesje! De volgende ontmoeting wordt gegarandeerd gaatjes vullen

Er zijn een paar zekerheden in het leven, en dat is er 1 van
  maandag 12 juli 2010 @ 14:55:24 #273
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83958427
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:46 schreef RitseB het volgende:

[..]

Dan nog moet hij zijn verstand erbij houden om bepaalde dingen niet te doen. Hoeveel ik aan iemand kan ergeren, er is altijd een grens waar ik niet onder wil zakken. Ook online
pi_83958438
Hoe weet je dat van die MacBook dan? Overigens vind ik dat ook wel een schoolvoorbeeld van hoe dom marktplaatsgebruikers zijn... Dingen van 500 euro kopen zonder dat je de verkoper of het product irl gezien hebt

Ik vind het een vreemd verhaal. Ik kan geen reden bedenken waarom Edje dit zou doen. Iemand fucken doe je om iemand terug te pakken lijkt me. Een bekende fucken om het fucken gaat nergens over.

Ik ben benieuwd of Edje zich hier nog gaat durven te vertonen...
  maandag 12 juli 2010 @ 14:55:46 #275
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83958441
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:54 schreef Rossdale het volgende:
Die macbook was vorige week trouwens, niet afgelopen weekend. Maar toch
Hoe heb je dat eigenlijk met tele 2 gedaan? Die klacht ofzo bedoel ik?

Is dat gewoon een kwestie van bellen of hebben ze daar een special iets voor?
  maandag 12 juli 2010 @ 14:59:07 #276
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83958563
The fuck?! Ik wist dat Ed een boefje was maar dit is echt kansloos, het is ook niet dat hij wat nuttigs heeft uitgevreten met je mail behalve jou enorm irriteren. Echt een naaistreek, ik hoop dat ie ontslagen wordt. Laffe actie
  maandag 12 juli 2010 @ 15:00:15 #277
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83958605
LOL, maat van me belde net dat er een "tornado" of wervel wind naast ze huis in een weiland tekeer ging en een dak van een boerderij eraf trok en 40 bomen uit de grond getrokken!!!

Ik heb hem gezegd dat ik eerst pics wil zien, dus als ik die heb post ik ze wel ff.
  maandag 12 juli 2010 @ 15:00:52 #278
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83958628
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:55 schreef koei het volgende:
Hoe weet je dat van die MacBook dan? Overigens vind ik dat ook wel een schoolvoorbeeld van hoe dom marktplaatsgebruikers zijn... Dingen van 500 euro kopen zonder dat je de verkoper of het product irl gezien hebt

Ik vind het een vreemd verhaal. Ik kan geen reden bedenken waarom Edje dit zou doen. Iemand fucken doe je om iemand terug te pakken lijkt me. Een bekende fucken om het fucken gaat nergens over.

Ik ben benieuwd of Edje zich hier nog gaat durven te vertonen...
Oplichtingszakenwebsite op internet. Die vond ik toen ik aan het zoeken was op zijn IP en naam.
  maandag 12 juli 2010 @ 15:01:32 #279
270524 Flodder450
  maandag 12 juli 2010 @ 15:03:36 #280
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83958752
Zijn e-mail adres is bijna die van mijn voor msn

Smeerlap
  maandag 12 juli 2010 @ 15:05:14 #281
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83958833
En zijn oplichtersnaam lijkt op die van mij

Crimineel dat die is.
pi_83958842
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:55 schreef GameBabe het volgende:

Er zijn een paar zekerheden in het leven, en dat is er 1 van
Wablief?
  maandag 12 juli 2010 @ 15:05:28 #283
270524 Flodder450
pi_83958848
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:03 schreef AQuila360 het volgende:
Zijn e-mail adres is bijna die van mijn voor msn

Smeerlap

inderdaad
  maandag 12 juli 2010 @ 15:12:01 #284
270524 Flodder450
pi_83959147
Dit is toch wel je reintste back-stabbing
pi_83959159
Wel handig dat ie gewoon zo makkelijk op internet te vinden is
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 12 juli 2010 @ 15:12:43 #286
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83959179
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:05 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Wablief?
pi_83959224
Ik kan echt niet goed geloven dat iemand "gewoon" besluit om plotseling de lul van het jaar te worden. Ben erg benieuwd wat er bij hem in prive-sfeer is gebeurd om hem zo te doen (re)ageren. Is Ed wel es op meets geweest?
  maandag 12 juli 2010 @ 15:14:29 #288
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83959258
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:13 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik kan echt niet goed geloven dat iemand "gewoon" besluit om plotseling de lul van het jaar te worden. Ben erg benieuwd wat er bij hem in prive-sfeer is gebeurd om hem zo te doen (re)ageren. Is Ed wel es op meets geweest?
Die dingen flikte die altijd al hoor
pi_83959283
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:12 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
zat meer te denken aan

Maar dan een hot chick ipv een neger. Maar raar genoeg bestaan die image macros niet.
  maandag 12 juli 2010 @ 15:15:59 #290
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83959334
Ik denk dat het joran van der sloot was die vanuit Peru nu de pc van ed heeft gehacked
  maandag 12 juli 2010 @ 15:16:32 #291
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83959357
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:15 schreef KneusTeun het volgende:
Ik denk dat het joran van der sloot was die vanuit Peru nu de pc van ed heeft gehacked

Jij flikt volgens mij hetzelfde
  maandag 12 juli 2010 @ 15:17:16 #292
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83959393
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:13 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Nee, nooit op meets en hij was altijd al een boefje, maar dit is echt niet relaxed
  maandag 12 juli 2010 @ 15:17:25 #293
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83959399
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:15 schreef KneusTeun het volgende:
Ik sprak Joran net, nu ontkent hij alles.
  maandag 12 juli 2010 @ 15:17:26 #294
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83959401
Net een leuke babbel gehad met een jonge knaap van Tele2

Nu te hopen natuurlijk dat het niet Ed zelf was
pi_83959402
Op opgelicht op intenet staan nog meer draadjes over Edje
  maandag 12 juli 2010 @ 15:17:52 #296
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83959431
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:16 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Jij flikt volgens mij hetzelfde
Wat flik ik? licht ff toe waarvan je me beschuldigd......
  maandag 12 juli 2010 @ 15:18:12 #297
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83959444
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:17 schreef Rossdale het volgende:

Dat zou raar zijn, maar dan had je dat waarschijnlijk wel moeten merken. Ik zou persoonlijk door de grond zakken
  maandag 12 juli 2010 @ 15:18:44 #298
270524 Flodder450
pi_83959479
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:17 schreef Rossdale het volgende:

dat zou wel ERG frapant zijn idd
  maandag 12 juli 2010 @ 15:18:52 #299
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83959492
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:17 schreef Reintji het volgende:
FF die hele site doorspitten dan maar.
  maandag 12 juli 2010 @ 15:19:17 #300
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83959513
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:17 schreef Reintji het volgende:
Hij heeft ook een oplichtersreputatie op FOK! hoorde ik van een vogeltje in de crew fluiten.
pi_83959518
WTF lees ik hier allemaal over Edje??? Dat kan toch gewoon niet :/
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:46 schreef DJ_ het volgende:

[..]

maar heb er heel geen zin in
Dan geef het mij maar :D!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')