quote:Op zondag 11 juli 2010 13:33 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik was net iets eerlijker dan normaalmaar dan niet beledigend. Sommigen schrokken er gewoon van, maar konden het ook waarderen
binnenkort maar eens met een meid afspreken wat ik eigenlijk stiekem al heel lang wou maar nooit durfde te vragen. Gisteren gewoon die stap eindelijk genomen, ach wat kon me gebeuren
precies, maar nu durf ik het ook nuchter hoorquote:Op zondag 11 juli 2010 13:38 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Goed bezigMet openheid bereik je een stuk meer dan met nietsdoen. Het leven is veel te kort om dingen ingewikkelder te maken dan ze zijn
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:44 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
precies, maar nu durf ik het ook nuchter hoor
I knowquote:Op zondag 11 juli 2010 13:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dronken daten is niet heel sexy
ik vind daten anders verdomd ingewikkeldquote:Op zondag 11 juli 2010 13:38 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Goed bezigMet openheid bereik je een stuk meer dan met nietsdoen. Het leven is veel te kort om dingen ingewikkelder te maken dan ze zijn
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:59 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
I knowMaar de eerste stap is nu een keer wel gezet
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik vind daten anders verdomd ingewikkeld
Megagroen in daten? Waarom geloof ik dat nietquote:Op zondag 11 juli 2010 14:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En de eerste is het moeilijkst zullen we maar denken. Hoewel voor het eerst zoenen etc ook altijd spannend is... gewoon lekker genieten en dan komt het allemaal goed
[..]
Is het stiekem ook wel, maar ik ben nog megagroen in daten etc, dus ik ben nog lekker naief
Ja, behalve als je afgewezen wordt natuurlijkquote:Op zondag 11 juli 2010 14:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En de eerste is het moeilijkst zullen we maar denken. Hoewel voor het eerst zoenen etc ook altijd spannend is... gewoon lekker genieten en dan komt het allemaal goed
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Megagroen in daten? Waarom geloof ik dat niet
winst? Dat kost de gemiddelde man een fortuin!!1!quote:Op zondag 11 juli 2010 14:07 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar een relatie gehad en ik ben net 26, reken uit je winst
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, behalve als je afgewezen wordt natuurlijk(en ja ik ben gruwelijk cynisch)
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
winst? Dat kost de gemiddelde man een fortuin!!1!
Ja, ik doe alleen liever andere dingen met mijn tijd dan continu op zoek naar een relatie tot het kliktquote:Op zondag 11 juli 2010 14:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar als er een afwijzing is dan was er gewoon geen klik en maakt het mij ook niet uit dat het faalt... Genoeg andere units in de wereld.
Een vrouw die geen golddigger isquote:
Ik heb nog nooit een man gedate die meer verdiend dan ik.. ik doe iets fout denk ik
Dat moet je dan ook niet doen, want dat gaat op den duur alleen maar tegen je werken.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, ik doe alleen liever andere dingen met mijn tijd dan continu op zoek naar een relatie tot het klikt
Ze bestaan nog steedsquote:Een vrouw die geen golddigger is
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, ik doe alleen liever andere dingen met mijn tijd dan continu op zoek naar een relatie tot het klikt
[..]
Een vrouw die geen golddigger is
Daarom doe ik het ook nietquote:Op zondag 11 juli 2010 14:18 schreef Pettigrew81 het volgende:
Dat moet je dan ook niet doen, want dat gaat op den duur alleen maar tegen je werken.
Het was bij mij ook nog niet eens met dat idee in mijn hoofd, maar de gesprekken liepen gisteren zo lekker en vlot dat ik daar zeker wel een vervolg aan wil gegeven. En nu rustig afwachtenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook nietVind een week als deze gewoon prima. Lekker werken, 's avonds iets simpels koken en dan op de bank ploffen met een glas bier/wijn en een toffe serie.
Sorry ik heb helemaal niets met deze stijl muziek. Ik ga het ook maar niet kijkenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tijd om kennis te maken met mijn woonplaats.
Geen verkeerde beat.
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Het was bij mij ook nog niet eens met dat idee in mijn hoofd, maar de gesprekken liepen gisteren zo lekker en vlot dat ik daar zeker wel een vervolg aan wil gegeven. En nu rustig afwachtenMocht er verder niks gebeuren vind ik het ook prima
Ik heb mij gisteren in iedergeval prima vermaakt
Dit is wat ik bedoel met ingewikkeld, dat je gewoon tactisch moet nadenken over wat je doet, wanneer je het doetquote:Op zondag 11 juli 2010 14:35 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik zou niet alleen maar afwachten. Zelf ben ik vrij initiatiefrijk, maar als ik op zo'n avond mijn "goedkeurig/interesse" kenbaar heb gemaakt dan verwacht ik de volgende stap wel van de man. Zij heeft jou nu toestemming gegeven om haar te versieren, stuur gewoon af en toe een leuk smsje ofzo
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Geen verkeerde beat.
Alleen afwachten is ook niet goed en ik zal zeker nog wel wat mij laten horen. Maar ik ga het ook niet forceren.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:35 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik zou niet alleen maar afwachten. Zelf ben ik vrij initiatiefrijk, maar als ik op zo'n avond mijn "goedkeurig/interesse" kenbaar heb gemaakt dan verwacht ik de volgende stap wel van de man. Zij heeft jou nu toestemming gegeven om haar te versieren, stuur gewoon af en toe een leuk smsje ofzo
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Geen verkeerde beat.
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:43 schreef RitseB het volgende:
[..]
Slecht is niet eens meer toereikend, meer iets van oorkanker of zo.
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dit is wat ik bedoel met ingewikkeld, dat je gewoon tactisch moet nadenken over wat je doet, wanneer je het doetsorry, maar ik vind het absurd.
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Alleen afwachten is ook niet goed en ik zal zeker nog wel wat mij laten horen. Maar ik ga het ook niet forceren.
Ik heb niks met MF Doom. Hij rapt altijd zo gek over de beat, z'n teksten zijn altijd wel inhoudelijk goed. Ken dit nummer wel, beat is vet.quote:
Daar ben ik sowieso wel goed inquote:Op zondag 11 juli 2010 14:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat valt echt wel mee, gewoon simpele stappen:
-vrouw geeft goedkeuring
-Als man stap je er op af/neem je de eerste stap
-Gezelligheid en gewoon genieten
[..]
Forceren niet, maar stuur gewoon 's ochtends een keer iets van "Goedemorgen, lekker geslapen, ga je vandaag nog wat leuks doen bladiebla". Gewoon een beetje in gesprek blijven, en verder je er niet te druk om maken. Het komt zoals het komt
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb niks met MF Doom. Hij rapt altijd zo gek over de beat, z'n teksten zijn altijd wel inhoudelijk goed. Ken dit nummer wel, beat is vet.
Agh, het zal ook wel. Mijn huidige leven is meer dan prima, dus ga geen tijd en moeite investeren in iets dat ik niet nodig heb.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat valt echt wel mee, gewoon simpele stappen:
-vrouw geeft goedkeuring
-Als man stap je er op af/neem je de eerste stap
-Gezelligheid en gewoon genieten
[..]
Forceren niet, maar stuur gewoon 's ochtends een keer iets van "Goedemorgen, lekker geslapen, ga je vandaag nog wat leuks doen bladiebla". Gewoon een beetje in gesprek blijven, en verder je er niet te druk om maken. Het komt zoals het komt
Waarom niet? het kan een leuk gesprek opleverenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, het zal ook wel. Mijn huidige leven is meer dan prima, dus ga geen tijd en moeite investeren in iets dat ik niet nodig heb.
Ik snap wel waarom mensen het kunnen waarderen.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:47 schreef RitseB het volgende:
[..]
MF Doom vind ik altijd zo ontzettend gaar vet, hoe hij flowt en zo. En zijn tekenfilm skits er tussen zijn ook best awesome.
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, het zal ook wel. Mijn huidige leven is meer dan prima, dus ga geen tijd en moeite investeren in iets dat ik niet nodig heb.
So truequote:Op zondag 11 juli 2010 15:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Een maatje die het beste uit je naar boven haalt is onbetaalbaar denk ik, en elke investering waard! Zelfs die afschuwelijke pijn van de kans op een gebroken hart is het meer dan waard...
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:05 schreef koei het volgende:
Pff, ik heb gewoon zin om weer te gaan slapen...
maar goed, eerst even de stad in, eten zoeken en eens kijken of ik daarna nog zin heb om voetbal te gaan kijken ergens
Als jij het zegtquote:Op zondag 11 juli 2010 15:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Een maatje die het beste uit je naar boven haalt is onbetaalbaar denk ik, en elke investering waard! Zelfs die afschuwelijke pijn van de kans op een gebroken hart is het meer dan waard...
Tijd heb je niet, tijd maak jequote:Op zondag 11 juli 2010 15:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als jij het zegtZoals ik zeg, ik ben tevreden met mijn huidige leven en heb het ook gewoon veel te druk als ik zou willen.
Beter opletten kiddoquote:
lolquote:
Hele dag al buiten geweest maar binnen is het wel lekker koel dus daar zit je nog beter ookquote:Op zondag 11 juli 2010 16:17 schreef SpankmasterC het volgende:
Damn, en ik maar denken "waarom is mn MyAT zo leeg, ben ik dan de enige die gedoemd is om verplicht achter een PC te zitten?!" maar gelukkig zijn er nog genoeg SC'ers die het graag uit eigen overweging doen
quote:
Nu nog wachten op andere filmpjes.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:22 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1034511/11d4526a/inholland.html
Geniaal filmpje met die ondertiteling over ide vuile Inholland skool
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:25 schreef Morthill het volgende:
[..]jij je zin, ik heb andere prioriteiten waar ik liever tijd voor vrijmaak zoals afstuderen en geld verdienen om mijn studie te betalen
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als jij het zegtZoals ik zeg, ik ben tevreden met mijn huidige leven en heb het ook gewoon veel te druk als ik zou willen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:17 schreef SpankmasterC het volgende:
Damn, en ik maar denken "waarom is mn MyAT zo leeg, ben ik dan de enige die gedoemd is om verplicht achter een PC te zitten?!" maar gelukkig zijn er nog genoeg SC'ers die het graag uit eigen overweging doen
Ik knal als een malle nu!quote:Op zondag 11 juli 2010 16:46 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Pff moet eigenlijk knallen aan mijn studie, maar heb weinig zin
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik knal als een malle nu!vandaag al 2000 woorden getypt!
Dat is heel wat anders dan simpelweg zeggen: ik heb geen tijd.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:25 schreef Morthill het volgende:
[..]jij je zin, ik heb andere prioriteiten waar ik liever tijd voor vrijmaak zoals afstuderen en geld verdienen om mijn studie te betalen
Semantisch muggenziften. Ik heb het gewoon enorm druk met studie en werk en dus heb ik in mijn huidige leven geen tijd voor andere zaken. Kun je wel gaan zitten zeuren dat je tijd maakt, maar ik heb die luxe gewoon niet. Gezeik over zaken waar je geen verstand van hebtquote:Op zondag 11 juli 2010 16:58 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan simpelweg zeggen: ik heb geen tijd.
hoezo zeiken, ik geef in 1 post aan dat als je wilt best tijd kunt maken. Meer niet, wat boeidt het mij verder hoe jij de dag doorkomt. Helemaal niets. Zolang jij er maar blij mee bent.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Semantisch muggenziften. Ik heb het gewoon enorm druk met studie en werk en dus heb ik in mijn huidige leven geen tijd voor andere zaken. Kun je wel gaan zitten zeuren dat je tijd maakt, maar ik heb die luxe gewoon niet. Gezeik over zaken waar je geen verstand van hebt
quote:
Waarom dan blijven doorhameren dat ik mijn leven best kan aanpassen, je had het al twee pagina's terug kunnen laten rusten. Als het je niet boeit, doe dat dan ook. Heb ik ook geen last van mensen die denken dat wat voor veel mensen geldt, maar voor iedereen moet gelden en dus dingen zeggen die gewoon onzin zijn.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
hoezo zeiken, ik geef in 1 post aan dat als je wilt best tijd kunt maken. Meer niet, wat boeidt het mij verder hoe jij de dag doorkomt. Helemaal niets. Zolang jij er maar blij mee bent.
Wijn in kroegen is over het algemeen niet te zuipenquote:Op zondag 11 juli 2010 17:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Had hij de chick maar een wijntje moeten geven
Mwa, ik wil ook zo veel maar niet alles krijg je. En tijd is vrij makkelijk, maar dat lukt ook niet altijdquote:Op zondag 11 juli 2010 17:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
hoezo zeiken, ik geef in 1 post aan dat als je wilt best tijd kunt maken. Meer niet, wat boeidt het mij verder hoe jij de dag doorkomt. Helemaal niets. Zolang jij er maar blij mee bent.
Boeit je toch geen flikker, dus waarom zou je kijken?quote:Op zondag 11 juli 2010 17:23 schreef Flodder450 het volgende:
terug van zwemmen
de finale, kijken of nederland kampioen wordt
zodat hij weer wat te posten heeft, als je hem nu gewoon negeert...quote:Op zondag 11 juli 2010 17:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Boeit je toch geen flikker, dus waarom zou je kijken?
Als ie gewoon naar okidoki.nl gaat en daar blijft is iedereen blij hier, en komen er ook nog een paar mensen terugquote:Op zondag 11 juli 2010 17:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
zodat hij weer wat te posten heeft, als je hem nu gewoon negeert...
Nog niet echt iets boeiends te zien toch?quote:
Kan het niet eens zien op de telefoon, zag hem in een wk topicquote:Op zondag 11 juli 2010 17:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nog niet echt iets boeiends te zien toch?
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wijn in kroegen is over het algemeen niet te zuipen
kijken als in "ik zal kijken of ik kan"quote:Op zondag 11 juli 2010 17:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Boeit je toch geen flikker, dus waarom zou je kijken?
Ik kan me niet voorstellen dat jij nuttige dingen te doen hebt.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:22 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
kijken als in "ik zal kijken of ik kan"
works for mequote:
ik an mij ook nie voorstellen dat jij iets nuttigs doetquote:Op zondag 11 juli 2010 18:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij nuttige dingen te doen hebt.
ou an da aak m ni uit.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:25 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik an mij ook nie voorstellen dat jij iets nuttigs doet
Mwah, ik moet hem toch wel een beetje gelijk geven hoor. Tijd heb je niet, tijd maak je. De dingen die je zelf het belangrijkst/leukst vindt geef je de meeste tijd dus mocht er een leuk meisje op je pad komen dan maak je daarvoor vanzelf tijd vrij door andere dingen een lagere prioriteit te geven (clubjes, vrienden, sporten en waarschijnlijk zelfs studie in beperkte mate). Andersom geldt ook als je geen tijd voor iemand vrij wil maken je diegene toch niet zo leuk vindt. Toen ik op een gegeven moment liever tot 23:30 bleef werken in plaats van naar mn toenmalig vriendje te gaan werd het mij ook duidelijk dat die relatie gedoemd was.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Semantisch muggenziften. Ik heb het gewoon enorm druk met studie en werk en dus heb ik in mijn huidige leven geen tijd voor andere zaken. Kun je wel gaan zitten zeuren dat je tijd maakt, maar ik heb die luxe gewoon niet. Gezeik over zaken waar je geen verstand van hebt
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:54 schreef koei het volgende:
[..]
Mwah, ik moet hem toch wel een beetje gelijk geven hoor. Tijd heb je niet, tijd maak je. De dingen die je zelf het belangrijkst/leukst vindt geef je de meeste tijd dus mocht er een leuk meisje op je pad komen dan maak je daarvoor vanzelf tijd vrij door andere dingen een lagere prioriteit te geven (clubjes, vrienden, sporten en waarschijnlijk zelfs studie in beperkte mate). Andersom geldt ook als je geen tijd voor iemand vrij wil maken je diegene toch niet zo leuk vindt. Toen ik op een gegeven moment liever tot 23:30 bleef werken in plaats van naar mn toenmalig vriendje te gaan werd het mij ook duidelijk dat die relatie gedoemd was.
Ik sta nu ook niet open voor een relatie, maar dat wil niet zeggen dat ik het af zou wijzen als het op mn pad komt. Eerder dat ik vanuit mezelf nu geen energie in steek in twijfelachtige projecten. Uiteindelijk wil ik toch ook wel een partner en ik kan me eerlijk gezegd weinig voorstellen bij mensen die zeggen vrijwillig vrijgezel te willen blijven. Die mensen hebben gewoon de ware nog niet gevonden.
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het woord projectenDaar begon een collega van mij laatst ook al over, en dat 'projecten' in allerlei fases kunnen zitten... Zo leer je nog eens wat als vrijgezel
Al besloten waar je voetbal gaat kijken?
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:05 schreef koei het volgende:
Kan je uitzetten DJ
Maar het automatisch updaten is wel erg handig.
En waarom is die handiger dan?quote:Op zondag 11 juli 2010 19:09 schreef Flodder450 het volgende:
dit is de layout waar danny zo veel aan heeft zitten werken
hmm... de bagger layout is handiger
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:04 schreef koei het volgende:
[..]
Ken het vrijgezellenjargon! De term PNOtje valt ook onder de basiskennis
En ik ga geen voetbal kijken denk ik. Ben strontchagerijnig geworden dankzij een beveiligingsmannetje bij de Albert Heijn van wie ik geen boodschappen meer mocht doen omdat er al omgeroepen was dat de winkel ging sluiten terwijl het nog 5 minuten voor sluitingstijd wasIk denk niet dat mijn aanwezigheid momenteel de sfeer ten goede gaat komen ergens. Maar wellicht verandert dat nog het komende uur.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ken alleen de term PTEtje, wat betekent PNO.
Spring gewoon in de trein en kom deze kan op. Krijg je van mij een biertje
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:24 schreef koei het volgende:
[..]
Potentieel neuk object
Maar waar ergens gaan jullie kijken dan? Ik ben totaal niet bekend in Leiden...
Vrouwen zijn erger dan mannen, geloof mijquote:Op zondag 11 juli 2010 19:25 schreef DJ_ het volgende:
en ik maar denken dat jullie beschaafde nerd meisjes waren
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Vrouwen zijn erger dan mannen, geloof mij
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
In de binnenstad, paar minuutjes lopen van halte breestraat (Pieterskerk-Choorsteeg 13).
Je hebt mijn nummer toch?
Bij mij moet iemand eerst een PTE (potentiele toekomstige ex) zijn voor het een PNO kan worden dan
Ze is er alleen maar op vooruit gegaan. Top vrouwquote:Op zondag 11 juli 2010 18:49 schreef DJ_ het volgende:
shakira geeft een voor show van het WK op tv atm , blijft echt een mooie vrouw <3
Als je abo pakt, kun je weer kiezen. Alleen tijdens de wedstrijd zouden ze toch pas gaan testen?quote:Op zondag 11 juli 2010 19:07 schreef Edwinuss het volgende:
Dit is die nieuwe layout. Niet zo bijzonder jammer genoeg.
floddertjequote:Op zondag 11 juli 2010 20:02 schreef Rossdale het volgende:
We hebben een nieuwe poesAlleen nog geen naam
Ja want iedereen wil nl zien verliezenquote:
ik check de FOK!Sport wk2010quote:Op zondag 11 juli 2010 22:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja want iedereen wil nl zien verliezen
Gast zet een tv aan of kijk een stream via nosquote:
quote:
Leek NL - Portugal wel idd, wat een ontzettende bullshit eigenlijkquote:
180.000quote:Volgens schattingen van de Amsterdamse politie volgen 180.000 toeschouwers de finale Nederland-Spanje via de megaschermen op het Museumplein.
quote:
Ik wou me eigen inhouden, maar het hadden zo mij woorden kunnen zijn..quote:Op zondag 11 juli 2010 23:07 schreef Rossdale het volgende:
Klote...nouja dan maar geen feestvieren in de stad..
En flodder je bent een zwakzinnige botmongoolga toch super mario bros 3 spelen ofzo
En Ribéry.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:48 schreef Edwinuss het volgende:
Spelers die net terug komen van een blessure spelen nooit op hun best.
Robben
Van Persie
Fernando Torres
Van Nistelrooy was daar een uitzondering van.
Bismarck! Of Pieter!quote:Op zondag 11 juli 2010 20:02 schreef Rossdale het volgende:
Bertje is een fucking koning. Toch maar eens naar zijn huldiging gaan (hij woont in Meersen dat toevallig pal naast Maastricht ligt)quote:Op zondag 11 juli 2010 23:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bertje is wel een held opzich. VP mag van mij wel uit de spits voortaan
Iniesta...quote:Op zondag 11 juli 2010 20:02 schreef Rossdale het volgende:
Het is Hoogwaardig Edelachtbare Pieter Petrus Christoffel van Kongingsbergen de Derde geworden............. maar we noemen hem Wuppiequote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:07 schreef Rossdale het volgende:
Klote...nouja dan maar geen feestvieren in de stad..
En flodder je bent een zwakzinnige botmongoolga toch super mario bros 3 spelen ofzo
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is Hoogwaardig Edelachtbare Pieter Petrus Christoffel van Kongingsbergen de Derde geworden............. maar we noemen hem Wuppie
/care.quote:Op maandag 12 juli 2010 07:08 schreef Flodder450 het volgende:
Goedemorgen
het staat hier te plezen van de regen
Wat?quote:
Dan zal die wel blij zijn iddquote:Op maandag 12 juli 2010 08:13 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
dat zn woonboot deze keer gespaard blijft
Knuppeltjequote:Op maandag 12 juli 2010 08:13 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
dat zn woonboot deze keer gespaard blijft
Ik wist niet of ze in boxtel ook woonboten haddenquote:Op maandag 12 juli 2010 08:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
En AQ, jij moet weten dat ik geen woonboot heb
Mensen klikken ook overal op hequote:Op maandag 12 juli 2010 08:37 schreef Rossdale het volgende:
Een of andere knurft had mijn e-mailadres proberen te hacken. Kon vanochtend niet meer inloggenGelukkig werkt password herstel via je secundaire emailadres gewoon prima
Ik had een "retrieve password" mailtje in mijn secundaire mailbox gezeten, dus iemand heeft het doelbewust gedaan, geen scriptbotje ofzo.quote:Op maandag 12 juli 2010 08:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mensen klikken ook overal op he![]()
En nee AQ, die hebben ze niet. In het vorige topic staat wel een filmpje over Boxtel, pagina 5 ofzo
Misschien een wekker aanschaffenquote:Op maandag 12 juli 2010 09:03 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen, wat later op werk dan geplanned. Alarm ging niet af van telefoon werd dus vanzelf wakker.
hoe oud?quote:Op maandag 12 juli 2010 09:26 schreef AQuila360 het volgende:
Net een fakking oud fototoestel gevonden![]()
Super oud!quote:
Edwin is een Pool?quote:Op maandag 12 juli 2010 09:34 schreef Rossdale het volgende:
FF checken wat mijn IP thuis is, maar volgens mij heb het IP van de hackert gevonden
Via de IP tracker kom ik uit in Friesland. Ik verdenk Edwin!
Heb ik ook, maar dan is het halve blok wakker. Omdat het wel even duurt voordat ik bij de wekker bent, staat aan de andere kant van mijn kamer.quote:
Maar het was je Gmail?quote:Op maandag 12 juli 2010 09:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mailtje was gewoon een ongefilterd spammailtje blijkbaar
Ik heb hem al terugquote:Op maandag 12 juli 2010 09:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Maar het was je Gmail?
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=en&answer=50270
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb hem al terugMail Recovery gedaan en password veranderd. Maar in de gmail logs kwam gisteren rond 6 uur een IP voor wat ik niet herkende. Ik zat rond die tijd in de auto samen met mijn vriendin dus het kan niet van onze thuis PC zijn. Deze log komt ook overeen met de tijd waarop er gisteren een mail recovery was aangevraagd (vond mailtje in secundair emailadres), dus dus ik heb het IP van de klootzak
Via de IP tracker kom ik in Drachten uit, dus het komt ergens uit de straal Leeuwarden-Groningen-Heerenveen.
Alleen nog even bedenken wat ik hier verder mee kan, of ik die gast terug kan pakken
Daarom dat linkje, volgens mij kan je dat ip adres ook wel rapporteren bij Googlequote:Op maandag 12 juli 2010 09:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb hem al terugMail Recovery gedaan en password veranderd. Maar in de gmail logs kwam gisteren rond 6 uur een IP voor wat ik niet herkende. Ik zat rond die tijd in de auto samen met mijn vriendin dus het kan niet van onze thuis PC zijn. Deze log komt ook overeen met de tijd waarop er gisteren een mail recovery was aangevraagd (vond mailtje in secundair emailadres), dus dus ik heb het IP van de klootzak
Via de IP tracker kom ik in Drachten uit, dus het komt ergens uit de straal Leeuwarden-Groningen-Heerenveen.
Alleen nog even bedenken wat ik hier verder mee kan, of ik die gast terug kan pakken
Heb je zijn provider al gevonden?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:08 schreef Rossdale het volgende:
IP komt uit Leeuwarden zelf, hij linkt tot een adres in de buurt van het station. De dader komt dus inderdaad echt uit die buurt.
Zou het serieus Edje zijn?
quote:
Mailtje naar ze sturen dat Edwin je account heeft gehackedquote:
Ik had gewoon wat langer naast je moeten zitten.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:09 schreef GameBabe het volgende:
Die poll op de frontpageNatuurlijk wil je dan geil klikken, maar van vermoeidheid klikte in op moe
Dude, gooi ze es onder een link oid!quote:Op maandag 12 juli 2010 10:33 schreef Rossdale het volgende:
And now for something completely different!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:33 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik had gewoon wat langer naast je moeten zitten.
Zelf ben ik echt brak, maar wel die goede soort waar je gewoon zo half door de dag heen suft maar nog wel productief bezig kan zijn met simpele dingen.
Niks overtreftquote:Op maandag 12 juli 2010 10:33 schreef Rossdale het volgende:
And now for something completely different!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe echt mijn uiterste best om me keurig te gedragen!quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:54 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik doe echt mijn uiterste best om me keurig te gedragen!Wordt weer niet gewaardeerd zie ik. Volgende keer grijp ik je gewoon.
Begrijpelijk, ben nu nog steeds niet wakkerquote:Op maandag 12 juli 2010 11:16 schreef Solique het volgende:
Hier rommelt het al flink, en bedenk me net dat de ramen nog open staan van mijn huis.![]()
Was echt niet wakker vanmorgen.
Ik heb hier alles open gezet koelt het lekker af. Wel van die ramen die aan de onderkant open gaan dus dan komt er geen regen inquote:Op maandag 12 juli 2010 11:16 schreef Solique het volgende:
Hier rommelt het al flink, en bedenk me net dat de ramen nog open staan van mijn huis.![]()
Was echt niet wakker vanmorgen.
Dit zijn normale ramen die open staan. Ach, merk het vanavond wel. Mocht ik niet meer online komen buiten werktijden is mijn pc ondergelopen.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:29 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb hier alles open gezet koelt het lekker af. Wel van die ramen die aan de onderkant open gaan dus dan komt er geen regen in
En zodra de zon na zo'n bui doorbreekt ben je ook genaaid. Omdat de grond nog vrij warm is, krijg je van die benauwde damplucht.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
Hier is het nog steeds droog, warm weer
Het duurt nog wel even voordat het hier gaat regenen. Maar ach wat doe je eraanquote:Op maandag 12 juli 2010 11:36 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
En zodra de zon na zo'n bui doorbreekt ben je ook genaaid. Omdat de grond nog vrij warm is, krijg je van die benauwde damplucht.
Niet veel denk ik. Je kunt vragen of ze hem op fok willen scannenquote:Op maandag 12 juli 2010 09:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Paar veren op je kop zetten en in de tuin gaan dansen?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Het duurt nog wel even voordat het hier gaat regenen. Maar ach wat doe je eraan
Hier past één ding:quote:Op maandag 12 juli 2010 11:45 schreef AQuila360 het volgende:
Bij Flodder is de bliksem ingeslagen en zijn pc is kapot.. verwacht hem dus voorlopig niet meer in de SC
Hoe kan hij dat laten weten als zijn pc het niet meer doet?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:45 schreef AQuila360 het volgende:
Bij Flodder is de bliksem ingeslagen en zijn pc is kapot.. verwacht hem dus voorlopig niet meer in de SC
Al lang gevraagd natuurlijkquote:Op maandag 12 juli 2010 11:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet veel denk ik. Je kunt vragen of ze hem op fok willen scannen
Scherpquote:Op maandag 12 juli 2010 11:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoe kan hij dat laten weten als zijn pc het niet meer doet?
Zijn jullie SMSbuddies en wisselen jullie voor het slapen gaan nog stoute getinte smsjes uit?
Ach, het maakt het nog maar eens duidelijk dat Flodder een kloon van AQ is.quote:
AQ en Flodder zijn 2 hersenhelften. De een maakt slimme opmerkingen, de ander domme.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoe kan hij dat laten weten als zijn pc het niet meer doet?
Zijn jullie SMSbuddies en wisselen jullie voor het slapen gaan nog stoute getinte smsjes uit?
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
AQ en Flodder zijn 2 hersenhelften. De een maakt slimme opmerkingen, de ander domme.
Sorry, dat moest natuurlijk slimmere zijn. Opmerkingen waarvan je in eerste instantie denkt: ZO HEY! maar die 5 minuten later eigenlijk weinig meer voorstellen.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Sorry, dat moest natuurlijk slimmere zijn. Opmerkingen waarvan je in eerste instantie denkt: ZO HEY! maar die 5 minuten later eigenlijk weinig meer voorstellen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:57 schreef GameBabe het volgende:
Je bent gewoon een keurige jongen![]()
En praatjes vullen geen gaatjes![]()
![]()
![]()
Zo station eindhoven, nu echt aan het werk, laterz
Go Kroesje! De volgende ontmoeting wordt gegarandeerd gaatjes vullenquote:Op maandag 12 juli 2010 12:29 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Nee, dat dat even duidelijk is.
Reageer jij maar eens op Rossdale! Want nu verpest je het voor jezelfquote:Op maandag 12 juli 2010 11:45 schreef AQuila360 het volgende:
echt hequote:Op maandag 12 juli 2010 12:46 schreef AQuila360 het volgende:
Net of het waar is dat de bliksem bij hem ingeslagen is
Dwazen![]()
hebben we in ieder geval hersensquote:Op maandag 12 juli 2010 11:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
AQ en Flodder zijn 2 hersenhelften. De een maakt slimme opmerkingen, de ander domme.
Nee ben niet aan het trollenquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:10 schreef Rossdale het volgende:
GVDHet was inderdaad Edwinuss!!
-prive gegevens en zo-
Ed, ik ga je slopen jongen
Dat is dan wel weer een ontzettende kutstreek dat ie alles heeft weggehaald...quote:Op maandag 12 juli 2010 14:15 schreef Rossdale het volgende:
Gok dat hij mijn password van tele2 kon zien aangezien dat hetzelfde was als van mijn email. Hij heeft ingelogd en al mijn emailweggeflikkerd en het wachtwoord veranderd.
Hij was alleen niet slim genoeg om zijn sporen te wissen
Maargoed, nu dus een hoop belangrijke mail kwijt mbt mijn hypotheek, afspraken met ex-huisbazin, een hoop afspraken voor/van cutscene, wat backups van mijn werk etc.
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:15 schreef Rossdale het volgende:
Gok dat hij mijn password van tele2 kon zien aangezien dat hetzelfde was als van mijn email. Hij heeft ingelogd en al mijn emailweggeflikkerd en het wachtwoord veranderd.
Hij was alleen niet slim genoeg om zijn sporen te wissen
Maargoed, nu dus een hoop belangrijke mail kwijt mbt mijn hypotheek, afspraken met ex-huisbazin, een hoop afspraken voor/van cutscene, wat backups van mijn werk etc.
quote:Die eindstryd tussen Spanje en Nederland in Soccer City in Johannesburg was die hoogtepunt van ’n toernooi wat talle aanhangers se wildste drome oortref het.
Spanje is ná ’n dramatiese stryd as die nuwe wêreldkampioen gekroon nadat die middelveldspeler Andres Iniesta in bykomende tyd ’n doel behaal het. Die telling was 0-0 ná gewone speeltyd.
Volgens mij kan een selectief groepje er wel bij, maar die worden volgens mij snoeihard aangepakt.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:18 schreef koei het volgende:
Maar je kan toch helemaal geen wachtwoorden zien als je ergens werkt? Daarom moet je ook nooit je wachtwoord doorgeven...
Hij wist ook niet mijn wachtwoord, wel mijn inlognaam op tele2.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:18 schreef koei het volgende:
Maar je kan toch helemaal geen wachtwoorden zien als je ergens werkt? Daarom moet je ook nooit je wachtwoord doorgeven...
Mij heeft die ook wel paar dingen geflikt.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:32 schreef Rossdale het volgende:
Hij heeft gister nog meer uitgevretenHij heeft op marktplaats iemand opgelicht voor 510 euro.
Lekker bezig die jongen![]()
Die, deze, hullie, zullie?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mij heeft die ook wel paar dingen geflikt.
WTF?!?!?!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:32 schreef Rossdale het volgende:
Hij heeft gister nog meer uitgevretenHij heeft op marktplaats iemand opgelicht voor 510 euro.
Lekker bezig die jongen
Niet?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
WTF?!?!?!
Ik zou het niet van hem verwachten. Ook die email actie vind ik vreemd....
Ga slapen gastquote:Op maandag 12 juli 2010 14:41 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Die, deze, hullie, zullie?
Ik zit echt brak op werk een bug op te sporen. Grzzz.zz.zz.z
Ik ook niet, maar hij heeft voor 510 euro een "macbook" verkocht en na de transactie niets meer van zich laten horen. Dit was ook afgelopen weekend gebeurd.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
WTF?!?!?!
Ik zou het niet van hem verwachten. Ook die email actie vind ik vreemd....
Ik kijk er niet van op in elk geval.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind Edwin een grappige kerel, maar dit gaat te ver en dit pik ik dan ook zeker niet. Er loopt reeds een klacht tegen hem bij Tele 2 ook. Hij fokt mij, dan fok ik hem 10 keer zo hard terug
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mij heeft die ook wel paar dingen geflikt.
maar heb er heel geen zin inquote:We would first like to express our appreciation for your interest inFINAL FANTASY XIV, and thank you for your application. It is ourpleasure to inform you that you have been selected for the role ofFINAL FANTASY XIV Beta Tester.
Groot gelijk heb je. Ik vind dit echt kut dat het je moest overkomen.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij heeft voor 510 euro een "macbook" verkocht en na de transactie niets meer van zich laten horen. Dit was ook afgelopen weekend gebeurd.
Ik vind Edwin een grappige kerel, maar dit gaat te ver en dit pik ik dan ook zeker niet. Er loopt reeds een klacht tegen hem bij Tele 2 ook. Hij fokt mij, dan fok ik hem 10 keer zo hard terug
Nu kan zn postgeschiedenis m tegenwerkenquote:Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie
Tuurlijk ben ik wel eens irritant Ritse, Maar ik val nooit iemand aan of doe iemand iets aan nooit. Kan het altijd met iedereen vinden en help iedereen.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:46 schreef RitseB het volgende:
[..]
Niks tegen jou persoonlijk, maar je vraagt er soms wel een beetje om.
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:10 schreef Rossdale het volgende:
GVDHet was inderdaad Edwinuss!!
-prive gegevens en zo-
Ed, ik ga je slopen jongen
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Go Kroesje! De volgende ontmoeting wordt gegarandeerd gaatjes vullen
Dan nog moet hij zijn verstand erbij houden om bepaalde dingen niet te doen. Hoeveel ik aan iemand kan ergeren, er is altijd een grens waar ik niet onder wil zakken. Ook onlinequote:Op maandag 12 juli 2010 14:46 schreef RitseB het volgende:
[..]
Niks tegen jou persoonlijk, maar je vraagt er soms wel een beetje om.
Hoe heb je dat eigenlijk met tele 2 gedaan? Die klacht ofzo bedoel ik?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:54 schreef Rossdale het volgende:
Die macbook was vorige week trouwens, niet afgelopen weekend. Maar toch
Oplichtingszakenwebsite op internet. Die vond ik toen ik aan het zoeken was op zijn IP en naam.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:55 schreef koei het volgende:
Hoe weet je dat van die MacBook dan? Overigens vind ik dat ook wel een schoolvoorbeeld van hoe dom marktplaatsgebruikers zijn... Dingen van 500 euro kopen zonder dat je de verkoper of het product irl gezien hebt
Ik vind het een vreemd verhaal. Ik kan geen reden bedenken waarom Edje dit zou doen. Iemand fucken doe je om iemand terug te pakken lijkt me. Een bekende fucken om het fucken gaat nergens over.
Ik ben benieuwd of Edje zich hier nog gaat durven te vertonen...
Wablief?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:55 schreef GameBabe het volgende:Er zijn een paar zekerheden in het leven, en dat is er 1 van
inderdaadquote:Op maandag 12 juli 2010 15:03 schreef AQuila360 het volgende:
Zijn e-mail adres is bijna die van mijn voor msn![]()
Smeerlap
quote:
Die dingen flikte die altijd al hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 15:13 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik kan echt niet goed geloven dat iemand "gewoon" besluit om plotseling de lul van het jaar te worden. Ben erg benieuwd wat er bij hem in prive-sfeer is gebeurd om hem zo te doen (re)ageren. Is Ed wel es op meets geweest?
zat meer te denken aanquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:15 schreef KneusTeun het volgende:
Ik denk dat het joran van der sloot was die vanuit Peru nu de pc van ed heeft gehacked
Nee, nooit op meets en hij was altijd al een boefje, maar dit is echt niet relaxedquote:Op maandag 12 juli 2010 15:13 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik kan echt niet goed geloven dat iemand "gewoon" besluit om plotseling de lul van het jaar te worden. Ben erg benieuwd wat er bij hem in prive-sfeer is gebeurd om hem zo te doen (re)ageren. Is Ed wel es op meets geweest?
Ik sprak Joran net, nu ontkent hij alles.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:15 schreef KneusTeun het volgende:
Ik denk dat het joran van der sloot was die vanuit Peru nu de pc van ed heeft gehacked
Wat flik ik? licht ff toe waarvan je me beschuldigd......quote:
Dat zou raar zijn, maar dan had je dat waarschijnlijk wel moeten merken. Ik zou persoonlijk door de grond zakkenquote:Op maandag 12 juli 2010 15:17 schreef Rossdale het volgende:
Net een leuke babbel gehad met een jonge knaap van Tele2
Nu te hopen natuurlijk dat het niet Ed zelf was
dat zou wel ERG frapant zijn iddquote:Op maandag 12 juli 2010 15:17 schreef Rossdale het volgende:
Net een leuke babbel gehad met een jonge knaap van Tele2
Nu te hopen natuurlijk dat het niet Ed zelf was
FF die hele site doorspitten dan maar.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:17 schreef Reintji het volgende:
Op opgelicht op intenet staan nog meer draadjes over Edje
Hij heeft ook een oplichtersreputatie op FOK! hoorde ik van een vogeltje in de crew fluiten.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:17 schreef Reintji het volgende:
Op opgelicht op intenet staan nog meer draadjes over Edje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |