Van Marwijk woont wel in Limburg.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Het komt omdat er geen limburgers en friezen meespeelden!
Van Bommel?quote:Op zondag 11 juli 2010 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Het komt omdat er geen limburgers en friezen meespeelden!
ja idd keuzes maken maar goed het is en blijft een k... scheidsquote:Op zondag 11 juli 2010 23:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Van Marwijk ook hij heeft goeie spelers gewisseld. Hij had Van Persie eruit moeten halen. Huntelaar erin!
Geboren in Limburg (Meerssen) maar woont in Deventer (vast huis)quote:
Aah ok, ik dacht juist dat het andersom was.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:06 schreef Refurb het volgende:
[..]
Geboren in Limburg (Meerssen) maar woont in Deventer (vast huis)
&
Mark van Bommel komt uit Maasbracht.
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je er geen verstand van hebt, houd dan je bek...
zei een wijs man ooit.. hij had gelijk...![]()
Het was geen buitenspelquote:Op zondag 11 juli 2010 23:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Haha Van Marwijk had wel wat beter kunnen wisselen. Maja het was een buitenspel paas die resulteerde in een goal. Jammer maarja Robben heeft ook 1 kans gehad.
ze mogen zich de hand schudden van mijquote:Op maandag 12 juli 2010 00:25 schreef Rifoki het volgende:
Webb is nog niet eens de ergste, Blatter daarentegen.
Anyhow, ik voel volledig met je mee.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ze mogen zich de hand schudden van mij
Ik wil je wel een troostknuffel geven maar denk dat je ding dan weer in de weg zitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:28 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik wil je wel een troostknuffel geven maar denk dat je ding dan weer in de weg zit
Nee hoor, ik heb mijn Vuvuzela ritueel verbrand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
While writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen.
he...had ik er net op willen blazenquote:Op maandag 12 juli 2010 00:29 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb mijn Vuvuzela ritueel verbrand.
Ik heb wel nog alternatieven hoor. Mag qua lengte ook nog net mee het stadion in.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:32 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
he...had ik er net op willen blazen
je blokfluit?quote:Op maandag 12 juli 2010 00:33 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik heb wel nog alternatieven hoor. Mag qua lengte ook nog net mee het stadion in.
Ja, omdat Tas zo goed fluit kan spelen.quote:
Ik moet hier helemaal in meegaan, je hebt gewoon gelijkquote:Op maandag 12 juli 2010 00:43 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ja, omdat Tas zo goed fluit kan spelen.![]()
Ik ga maar eens naar bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |