Nou zeg, ik denk toch wel dat ik wat slechtere ogen heb dan jou en zó slecht zie je nu ook weer niet zonder bril. Gewoon afdoen dus.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vanaf mn 13e. maar wat is de lolvan een zwembad als je OF je bril kwijt raakt OF niet meer naar al dat moois kunt kijken?
[..]
brillen bij een vrouw kunnen best sexy zijn
Ik zie nog steeds geen probleem hoorquote:Op zondag 11 juli 2010 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, en dan iederen bij de tieten pakken omdat je neit ziet waar je bent
ik doe mn bril wel op morgen, anders zie ik je nietquote:Op zondag 11 juli 2010 16:48 schreef Joysa het volgende:
Ik doe em toch echt niet op morgen
Zit gewoon niet lekker.
Dat zou ik dus ook doen maar zonder bril kan ik me natuurlijk wel oriënteren in mijn omgeving maar als ik iets moet lezen oid dan heb ik een probleem.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb ook een bril maar als ik ga sporten of stappen dan laat ik hem thuis
Pak je me nog bij mn tieten andersquote:Op zondag 11 juli 2010 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik doe mn bril wel op morgen, anders zie ik je niet
Gaan jullie meetenquote:Op zondag 11 juli 2010 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik doe mn bril wel op morgen, anders zie ik je niet
ja, ten minste één iemand die op rijdbare afstand woont in dit topic!quote:
Goed punt. Maargoed, ik zie dan ook nog genoeg zonder bril om een weloverwogen onderscheid te makenquote:Op zondag 11 juli 2010 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet iedereen houd er van om in de tieten gepakt te worden, en ik houd niet van alle tieten
En dan komt ie niet f langs, dus dan morgen maarquote:Op zondag 11 juli 2010 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, ten minste één iemand die op rijdbare afstand woont in dit topic!Was vorige week nog op geen kilometer van Joysa's huis vandaan
ja dat scheelt hequote:Op zondag 11 juli 2010 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, ten minste één iemand die op rijdbare afstand woont in dit topic!Was vorige week nog op geen kilometer van Joysa's huis vandaan
Leukquote:Op zondag 11 juli 2010 16:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
En dan komt ie niet f langs, dus dan morgen maar
Ik wist niet dat je daar woondequote:Op zondag 11 juli 2010 16:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
En dan komt ie niet f langs, dus dan morgen maar
Thaaanks!!quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Thaaanks!!![]()
Haha inderdaad alex, fries meets limburger in noord holland
Lol wel grappig. Mijn familie drinkt je sangria opquote:Op zondag 11 juli 2010 17:21 schreef Tassiepassie het volgende:
zo...de buren zijn weer weg...voorraad sangria is weer geslonken en nu wachten op mijn visite voor t eten en voetbal kijken
nee mijn naam ook niet he in het lijstjequote:
Ja zet hem in de OP op de Fok! wiki dan.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:59 schreef candygirl het volgende:
[..]
nee mijn naam ook niet he in het lijstje![]()
![]()
![]()
zwemmen idd in de nieuwe hatenboer was heerlijk
geen last gehad van vervelende mensen ,juist veel leuke gesprekjes en complimentjes
wat, hoe,wie ,waar?quote:Op zondag 11 juli 2010 18:01 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja zet hem in de OP op de Fok! wiki dan.
Waar was ik net nog. Nog geen fuck te doenquote:Op zondag 11 juli 2010 18:47 schreef nattermann het volgende:
Ik heb ook een hekel aan voetbal, maar ga toch kijken vanavond en hopen dat ze winnen
In Roermond trouwens, stationsplein
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat voetbal boeit me echt geen kwartje...Nog steeds niet... Om half negen loop ik naar de weg om een foto te maken van een bus.. Maar die sfeer op straat nu! Heerlijk! Ik reed zojuist door een waterplas en ik werd toegejuigd door een stuk of 20 16-jarige meisjes in oranje bikini's.
Hopelijk word Nederland vanavond wereldkampioen. Ik ben gek op toeterend door Leeuwarden rijden, nu word ik er eens niet voor bekeurd!
Aah, oké. Half 8 ga ik eens kijken of er al koud bier te krijgen isquote:Op zondag 11 juli 2010 18:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Waar was ik net nog. Nog geen fuck te doen
Klinkt als een planquote:Op zondag 11 juli 2010 18:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]ja en dronken over straat met flessen bier
Insgelijks broertjequote:Op zondag 11 juli 2010 18:54 schreef Gezicht het volgende:
Gaat soberso een leuke avond worden. Ik ga richting Geleen. Iedereen veel plezier vanavond, bij winst of verlies.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:11 schreef Tassiepassie het volgende:
ik ben nu al dronken :S heb t fruit uit de sangria opgegeten![]()
zenuwennnnnnnnnnnnnnn
oleeee ole ole oleeeeeeeeeeeeee!!!!!
We are readyyyyy!!!!!
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:04 schreef Tassiepassie het volgende:
Dankjewel scheids....loop maar naar de plomp lelijke kale imbiciel
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:10 schreef Argo het volgende:
[..]
Mijn laatste post hier, maar het is niet alleen de schuld van de scheidsrechter. Robben heeft een kans verdiend. Bij de 2de verdiende hij eigenlijk een vrije trap. Of een penalty want hij werd gewoon omgeduwd. En Van Marwijk is niet goed als het op wisselen aan komt. Hij haalt Kuyt eruit en gooit Van Der Vaart voor de jong erin. Wat een kut wissels. Van Persie had eruit gemoeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |