Hehequote:Op zondag 11 juli 2010 10:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn moeder zei al dan kun je lekker drankje nemen, ik zei gek zoveel mensen en dan die warmte wat denk je zelf
Pfffff hele discussies hierquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pfffff hele discussies hierhij is ervan overtuigd dat Spanje kampioen word. Kan ik dan weer niet hebben ensow
Vanavond komen onze vrienden ook naar me schoonouders
Dit keer zijn we met 14 mensen
5 voor nederand tegen 9 voor Spanje
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pfffff hele discussies hierhij is ervan overtuigd dat Spanje kampioen word. Kan ik dan weer niet hebben ensow
Vanavond komen onze vrienden ook naar me schoonouders
Dit keer zijn we met 14 mensen
5 voor nederand tegen 9 voor Spanje
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
En wederom ff jompelen [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Logisch met temperamentvolle brullende Spanjaarden in de buurtquote:Op zondag 11 juli 2010 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen mijn pa wil rustig op de bank kijken
Mijn moeder had er welzin in. Je merkt nu gewoon echt dat mijn vader wat ouder wordquote:Op zondag 11 juli 2010 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Logisch met temperamentvolle brullende Spanjaarden in de buurt
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn moeder had er welzin in. Je merkt nu gewoon echt dat mijn vader wat ouder wordmijn papa is 16 jaar ouder dan mijn mams
Ik vind het heerlijk om met zoveel mensen te kijkenquote:Op zondag 11 juli 2010 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ook heel lekker zijn om gewoon rustig te kijken
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben ff weg..... Was ik klaar en ik moet douchen
ii zal je moreel steunen, dan ben je met 8quote:Op zondag 11 juli 2010 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ow wacht ikvergis me, mijn halfspaanse nichtje is voor nl zei ze gister en ik vergeet haar vriend
7 voor Nederland en 7 voor Spanje
quote:
da's vervelendquote:Op zondag 11 juli 2010 10:45 schreef Kally het volgende:
GVD ik bestel kaartjes bij Pathe, gaat wat fout maar wel het geld afgeschreven
Ja als het goed is binnen een uur en mail dat het niet goed is gegaan en anders moet ik morgen bellenquote:Op zondag 11 juli 2010 10:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
da's vervelend
Kan het niet recht getrokken worden?
Het is ook al tijden geen ochtend meer volgens mijn wereldquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is ook al tijden geen ochtend meer volgens mijn wereld
Ik sta 5 uur op, ik vind dit morgen, geen ochtend meerquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta 5 uur op, ik vind dit morgen, geen ochtend meer
Veel plezierquote:Op zondag 11 juli 2010 10:57 schreef Kally het volgende:
Nou ja klaar maken voor het strand, tot laters
Vertelquote:Op zondag 11 juli 2010 11:02 schreef Cee het volgende:
Dag mensen. Heb de meest bizarre droom OOIT gehad. Moet ik nog even verwerken.
Dromen kunnen soms behoorlijk hard aankomenquote:Op zondag 11 juli 2010 11:02 schreef Cee het volgende:
Dag mensen. Heb de meest bizarre droom OOIT gehad. Moet ik nog even verwerken.
Ik ben zowel een ochtend, middag, avond als nachtmensquote:Op zondag 11 juli 2010 11:01 schreef Pheno het volgende:
Ik ben geen nachtmens.
ik ben ook wel allround wat dat betreftquote:Op zondag 11 juli 2010 11:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben zowel een ochtend, middag, avond als nachten
Dus je slaapt nooit?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben zowel een ochtend, middag, avond als nachtmens
Ik maar 5 uurtjes, dus dat valt wel mee.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wel maar ik heb niet per se veel slaap nodig
Deze was niet eng, niet geweldig, gewoon intens bizar als je alles op een rijtje zet. Een korte resumé, voor zover ik me alles kan herinneren:quote:Op zondag 11 juli 2010 11:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dromen kunnen soms behoorlijk hard aankomen
Moraal van het verhaal, koop nooit een peugot, die gaan kapot.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Deze was niet eng, niet geweldig, gewoon intens bizar als je alles op een rijtje zet. Een korte resumé, voor zover ik me alles kan herinneren:
- rood Peugeot busje waar ik een 3fm studio in had, busje ging kapot
- vervolgens met busje op een soort van 'safari', waar we in een moeras een grote big/zwijn zagen, die erg bijzonder was. Die mocht niet wakker gemaakt worden.
- werd ie toch soms wakker, er gebeurde niks.
- biggetje bleek, wanneer we er dichter bij kwamen, maar 5 cm groot of zo te zijn.
- ter observatie werd de big op een tafeltje gelegd en (nu komt het meest bizarre deel) een vrouwelijke dierendeskundige ging z'n leeftijd achterhalen door z'n pimmel te bestuderen.
- de pimmel van de big was uitschuifbaar en zo kon ze de leeftijd meten.
- "Hoe kan je dat meten dan?", vroeg ik
- "Weet ik niet precies maar het kan ook met zo'n klein Peugeo'tje, daar meten ze ook de leeftijd van de auto mee, dan rekken ze de banden uit."
- busje werd gebruikt voor criminele doeleinden, bleek later, in de garage. Want hij was kapot, weet je nog?
- wilde (met een andere, kleinere) auto naar Tilburg om de finale op het grote scherm te zien, ik reed 's ochtends al langs het plein, rijen vol mensen
- ik waarschuwde m'n vrienden door te zeggen dat het weinig zin had te komen kijken want het werd veel te druk.
- Ondertussen had ik eten besteld bij een niet bestaand restaurant op een niet bestaand plein in de stad.
- Ik kon de auto nergens parkeren dus ik nam hem overal mee naar toe.
- Dat was mogelijk, want de auto was helemaal niet zo groot en zwaar.
- In 't restaurant vrienden ontmoet. Auto achtergelaten en naar een vage (wel bestaande) discotheek gegaan.
- Daar was het carnaval, en liepen er hoerige tieners rond die alleen hun onderbroek aan hadden.
- Ik sprak er schande van.
- Ik werd wakker.
Leg uit.
Ik had een rood Peugeot busje (van 't werk). Die ging kapot, de dag voordat we hem om gingen ruilen voor de nieuwe, huidige auto (Peugeot 206je).quote:Op zondag 11 juli 2010 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal, koop nooit een peugot, die gaan kapot.
Ik herinner me meestal mijn dromen pas in de middag, dan begint 't te dagen. Deze was te willekeurig en debiel om lang in mijn geheugen verstopt te blijven dus ik stond op en dacht 'wattefak?'quote:Op zondag 11 juli 2010 11:18 schreef Pheno het volgende:
Ik slaap te kort om een droom te hebben denk ik
Heb je niet toevallig elf tenen, dan kun je het elftal er op painten.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:26 schreef Myraela het volgende:
Even mijn nagels in voetbalstijl lakken.
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig elf tenen, dan kun je het elftal er op painten.
Ik heb ook even wat dingetjes gedaan inhuis, en hetzelfde probleem.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
Zo heel de badkamer schoongemaakt, 3 wasjes gedraaid en 2 opgehangen. En het zweet komt uit elk gaatje van me lichaamstraks voor de tweede keer douchen
Ik ga er maar niet op inquote:Op zondag 11 juli 2010 13:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn maag/darmstelsel doet ook dingen die ik absoluut niet wil
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk!
Weet iemand of Buienradar vaker Oranje is?
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie is de chick in je avatar Benny, is dat een bekende of MrsBenny?
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is deze die....:
http://static0.hln.be/sta(...)um_large_3764801.jpg
BEN JE VOOR SPANJE VANAVOND?????????????quote:Op zondag 11 juli 2010 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
Pffff klussen en opruimen in dit weer is niet leuk
Over een uur paella maken bij schoonmams
nee nederland natuurlijk!quote:Op zondag 11 juli 2010 13:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
BEN JE VOOR SPANJE VANAVOND?????????????
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
Pffff klussen en opruimen in dit weer is niet leuk
Over een uur paella maken bij schoonmams
Ik geloof niet dat mijn vrouw bij mijn ouders op de bank wil neuken in het bijzijn van mijn oudersquote:Op zondag 11 juli 2010 14:13 schreef Bellatrix het volgende:
NOG MAAR 6 UUR VOORDAT WE MET ZIJN ALLEN EEN ORGASME BELEVEN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik las heul iets andersquote:
Wat flauw.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mijn vrouw bij mijn ouders op de bank wil neuken in het bijzijn van mijn ouders
Mja.quote:
Je kunt beter gewoon in de ochtend en 's avonds douchen , als je het dan toch zo warm hebtquote:
Ja maar had geklust, zat onder het stofquote:Op zondag 11 juli 2010 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt beter gewoon in de ochtend en 's avonds douchen , als je het dan toch zo warm hebt
quote:
Ik denk dat winnen nog lekkerder is als een orgasmequote:Op zondag 11 juli 2010 14:13 schreef Bellatrix het volgende:
NOG MAAR 6 UUR VOORDAT WE MET ZIJN ALLEN EEN ORGASME BELEVEN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk dat winnen nog lekkerder is als een orgasme
Ik ga gewoon steeds in een koud bad zitten.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt beter gewoon in de ochtend en 's avonds douchen , als je het dan toch zo warm hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:00 schreef iBenny het volgende:
Vandaag klinkt zelfs Sieneke goedIk ben verliefd Shalalie is het beste Nederlandse lied sinds tijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze komt tweede:
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Had ik ook al.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik maak me man gek met oranje titsIk zag je al met verf bezig zijn
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben verliefd Shalalie is het beste Nederlandse lied sinds tijden.
Deze komt tweede:
quote:
Nee.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je die nog niet kende?
Een lekkere frikandel met mayonaise alsjeblieft.quote:
Ick ben wul enthuseast hoor, greontjesn van bella.quote:
Dat is wel erg basic.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een lekkere frikandel met mayonaise alsjeblieft.
Een beroemde Parisienne zei ooit, ''less is more''. Niet in het Engels natuurlijk, het blijft een Franse.quote:
Hoe ging ie in het Frans dan?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een beroemde Parisienne zei ooit, ''less is more''. Niet in het Engels natuurlijk, het blijft een Franse.
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuk nieuw hip horloge zonder metalen bandje. Iemand nog tips? Ik wil tot een euro of 75 gaan.
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, als jullie mijn tv-kantine-figuratie willen zien:
Direct volop in beeld, het eerste shot.(na dat gepraat)
quote:
Ja, die.. de Thomas Berge?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
De middelste met dat rood/zwarte overhemd dus
Of de Thomas Berge?
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, als jullie mijn tv-kantine-figuratie willen zien:
Direct volop in beeld, het eerste shot.(na dat gepraat)
quote:
Maar dan nog, mijn kittykatquote:
Ja ik sta nooit goed op film of fotoquote:
quote:
Ja maar het was wel leukquote:Op zondag 11 juli 2010 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik ken niet iedereen hier natuurlijk, dus ik moest nog oefenen wie ik moest zoeken
Heb jij al zin in dinsdag?quote:
Ik ookquote:
Dat zekerquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
En een meet en een huldiging, en je gaat gewoon met 3 vrouwen op stap jij
En Spanje gaat winnenquote:Op zondag 11 juli 2010 16:53 schreef iBenny het volgende:
Het schijnt dat Nederland vanavond speelt ofzo![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:53 schreef iBenny het volgende:
Ik sta er ook nooit echt goed op eigenlijk, en toen ging ik 8 week lang met m'n bolle hoofd op tvquote:Op zondag 11 juli 2010 16:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik sta nooit goed op film of foto![]()
En dan met hele hoge uitzondering lukt er ineens 1
Je bent lekker groot, een teddybeerquote:Op zondag 11 juli 2010 16:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit is al beter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit is al beter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja Gomi komt als het goed is even langs, maar verder niemand toch?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben ik het enige mannelijke persoon die meegaat?![]()
quote:
Niks bolle hoofdquote:Op zondag 11 juli 2010 16:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik sta er ook nooit echt goed op eigenlijk, en toen ging ik 8 week lang met m'n bolle hoofd op tv
Misschien moet je die aflevering even kijken;) mag 3 x wat zeggenquote:Op zondag 11 juli 2010 16:49 schreef iBenny het volgende:
En PatriQue.... zitten er meer mensen in de 1ste dan in de 2de kamer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Woh, wat ben je breed![ afbeelding ]
Om 5 uur: Champions Trofyquote:Op zondag 11 juli 2010 16:53 schreef iBenny het volgende:
Misschien dat D. nog meegaat, maar ik denk het nietquote:Op zondag 11 juli 2010 16:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met c_a, Kally en Bella... en gomi komt blijkbaar ook ff langs
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met c_a, Kally en Bella... en gomi komt blijkbaar ook ff langs
Dat hoopt hijquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha, nieuwe wereldleiderEn ik ben inderdaad wel groot en breed
Teddybeer![]()
Het valt ook nog niemand op dat ik beide programma's hetzelfde shirt aanheb
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Het valt ook nog niemand op dat ik beide programma's hetzelfde shirt aanheb
Jij bent snel met edittenquote:
Ja multitasken ging even misquote:
Haha... nee... maar lekker slim had ik wel elke opname iets anders aan...(vet hot!quote:Op zondag 11 juli 2010 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan toch ook achter elkaar zijn opgenomen, zo van Studio 22 naar Studio 23
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, ff foto's op m'n profieletjes gezet overal...
In je fobo bij extra foto's kun je meer kwijt of bij spuiselsquote:Op zondag 11 juli 2010 17:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, daar kom ik ook net achter..
waar kan ik verkleinen? want ze zijn te groot..
Vanmorgen liep het Museumplein al vol, sta je daar de hele dag in de bloedhittequote:Op zondag 11 juli 2010 17:25 schreef iBenny het volgende:
Amsterdam is vol![]()
Ze roepen op om niet meer naar de stad te komen
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Vanmorgen liep het Museumplein al vol, sta je daar de hele dag in de bloedhitte
Nee, ik kijk nooit voetbal.quote:
Wat moet ik kijken dan ?quote:Op zondag 11 juli 2010 18:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet zo heel gek
Waar ga jij kijken straks? of ga je niet kijken?
Zuip ze, en wel veilig koken!quote:
Tijd gaat echt langzaamquote:Op zondag 11 juli 2010 19:25 schreef Bos81 het volgende:
Nog iets meer dan een uur;.
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
HAHA ik nspa hem bad romance lijkt p[ bad romans goeie phenoooo.quote:Op zondag 11 juli 2010 19:33 schreef Pheno het volgende:
Is er dan Lady Gag met haar slechte Romeinen?
Ik vond het vrij matig.quote:Op zondag 11 juli 2010 19:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
HAHA ik nspa hem bad romance lijkt p[ bad romans goeie phenoooo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tip, kijk niet naar de klok.quote:Op zondag 11 juli 2010 19:35 schreef Symphonic het volgende:
De klok gaat echt tergend langzaam......
Mijn bloeddruk is stijgende...
Nee gewoon mooie nederlandse liedjes.quote:Op zondag 11 juli 2010 19:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
WK Hits?
Ik weet het niet... is nu reclame
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee gewoon mooie nederlandse liedjes.Toppertje stond er ook in.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee gewoon mooie nederlandse liedjes.Toppertje stond er ook in.
Ja daarom diequote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
Mijn ma, mijn vrouw en een vriendin zitten binnen voetbal te kijken, pa en ik zitten buiten
Jij ook Bosquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt me geen leuke plek nu, tussen meer dan 100.000 'treurende' mensen
Het had zo mooi kunnen zijnquote:Op zondag 11 juli 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
180.000
En nee, dat lijkt me ook geen ideale plek
Jaquote:Op zondag 11 juli 2010 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
voorlopig kunnen we daar alleen maar van dromen
Gaan ze me nog bellen ook om te troosten, dat maakt het ergerquote:
En je broertje is nog zo kleinquote:Op zondag 11 juli 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
180.000
En nee, dat lijkt me ook geen ideale plek
Ohw, ja dat kanquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:52 schreef Kally het volgende:
Maar Benny en Bella, C_A kan dinsdag nu niet want die moet werken, gaan wij nu wel?
Ja dat dusquote:
en ik maar denken dat ik ook zou gaanquote:Op zondag 11 juli 2010 23:52 schreef Kally het volgende:
Maar Benny en Bella, C_A kan dinsdag nu niet want die moet werken, gaan wij nu wel?
O haha ja maar ik zou jou een seintje geven als we er warenquote:
true, maar jullie gaan dus niet meerquote:Op zondag 11 juli 2010 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
O haha ja maar ik zou jou een seintje geven als we er waren
Dat weet ik nog nietquote:
Morgen weten we het welquote:
quote:
Ik zeg niet dat het mij ding is hequote:
Je moet Symph helpen slotjes zetten in WKquote:
oh jee, ga je nu in al doe topics posten?quote:Op maandag 12 juli 2010 00:15 schreef Kally het volgende:
Ik zet wel mijn slotjes overal doen jullie het dan?
O verkeerde topicquote:Op maandag 12 juli 2010 00:15 schreef Kally het volgende:
Ik zet wel mijn slotjes overal doen jullie het dan?
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
Hij zegt dat kindje in jebuikje is verwekt in het jaar dat Spanje kampioen word
Ikke: nou dat hoop ik dan maarmaar zou niet goed zijn, want ik heb aardig veel gezopen
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:25 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ach maar mop het is jouw eigen Villa en hij wil ook een baby
Ik denk dat me eisprong vorige weeknis geweestquote:Op maandag 12 juli 2010 00:26 schreef Kally het volgende:
O ja en bezopen en verwekking maakt niet uit![]()
Daarna wel
Ik een meisjequote:Op maandag 12 juli 2010 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is de eerste keer dat hij er zo over prAat
Ik wil een baby villa
is dat een mini versie van een poppenhuis?quote:Op maandag 12 juli 2010 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is de eerste keer dat hij er zo over prAat
Ik wil een baby villa
Mini David villaquote:Op maandag 12 juli 2010 00:29 schreef gomi het volgende:
[..]
is dat een mini versie van een poppenhuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |