abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 12 juli 2010 @ 21:33:46 #276
5428 crew  miss_sly
pi_83975652
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:29 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Ah, nog een bewijs van mijn eerdere argumenten, beter kan niet, dank.
Ik ben niet erg onder de indruk van jouw statistische bewijsvoering als jij 1 geval al als overtuigend bewijs van jouw gelijk aan wenst te voeren
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_83975654
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:32 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Het enige nadeel wat ik heb ondervonden van de seksuele voorkeur van mijn moeder is op jeugdige leeftijd al geconfronteerd worden met platschedelige klootzakjes zoals jij
Waarom ben ik een klootzakje volgens jou?
pi_83975710
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

WTF
Open dan lekker een eigen topic.
Tuurlijk gaat dit wel over de TS!
Nee, het topic heeft een wending genomen.
pi_83975831
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:31 schreef Qebbel het volgende:
Ja en waar ligt dat aan? Niet aan het feit zelf dat de ouders lesbisch zijn, maar uit de bekrompen denkbeelden van de omgeving! Dat heeft dus met de acceptatie van homoseksualiteit te maken en niet met de kwaliteit van het opvoeden van kinderen door 2 vrouwen!
Wil je weten waar het echt aan lag? Niet aan de kinderen. Toen ik het blijmoedig vertelde in de klas, vonden mn klasgemootjes het maar matig interessant en ging de rest van het kringgesprek over flippo's.

Pas in de weken er na, toen de directeur toch maar een mededeling liet rondgaan om de ouders - we spreken nu over meer dan 20 jaar geleden he, ik was sowieso het eerste kind met gescheiden ouders laat staan dat er al een dorpshomo was avant mamma - gerust te stellen.... Pas toen mochten er ineens kindjes niet meer bij ons thuis komen spelen omdat mijn mama een aidshoer was en je ziek kon worden van met mij knikkeren. Kinderen bedenken zulke dingen niet, dat doen ouders. Ik heb mijn moeder nooit iets kwalijk genomen, maar die ene kut van een moeder die hardop in de klas kwam informeren of ik niet met tafeltje en al op de gang gezet kon worden omdat ze haar kind niet wilde blootstellen aan zulke mensen, omwille van de hygiene, die mag van mij alsnog driehoog het raam uit.

Los daarvan, ik heb dus wel een vader, dus niet vergelijkbaar met de situaties die we bespraken en alleen maar meer argumenten voor de stelling dat het erger is te verliezen wat je had dan niet weten wat je mist.
pi_83975860
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:34 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Nee, het topic heeft een wending genomen.
Ja maar nogmaals die discussie is hier helemaal niet op zijn plaats.
Je kaapt TS haar topic al op pagina 1 om je bekrompen wereldbeeld te beargumenteren. Doe dat lekker ergens anders en laat TS in haar waarde en dit topic zijn waar het voor bedoeld was.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_83975905
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:33 schreef Monco10 het volgende:
Waarom ben ik een klootzakje volgens jou?
Omdat ik een ban krijg als ik zeg wat ik echt van jou vind dus klootzakje moest het dan maar worden.
  maandag 12 juli 2010 @ 21:39:30 #282
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_83975934
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:29 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Ah, nog een bewijs van mijn eerdere argumenten, beter kan niet, dank.
Tja, ik wens ook niemand mijn jeugd toe, aangezien mijn vader er wel voor me was alleen niet op de goede manier...
Of het persé te maken heeft met dat er geen vader in het spel was of dat de ouders lesbiene waren hoeft dus niet.
Kinderen zoeken vaak gewoon dingen om andere kinderen te pesten die er vatbaar voor zijn ( niet ten nadele van dipkip, ik ben ook gepest) en bovenal ook hoe de ouders vamn de pestende kinderen er mee omgaan.
Bij mij was het overigens om mijn bril en omdat ik grote borsten had op jonge leeftijd.

Dus mensen met slechte ogen en grote borsten op jonge leeftijd zouden dan ook geen kinderen mogen krijgen.
Oeps, te laat, heb er al twee.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 12 juli 2010 @ 21:40:45 #283
11682 Moonah
Jolie femme
pi_83976012
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:31 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Ja en waar ligt dat aan? Niet aan het feit zelf dat de ouders lesbisch zijn, maar uit de bekrompen denkbeelden van de omgeving! Dat heeft dus met de acceptatie van homoseksualiteit te maken en niet met de kwaliteit van het opvoeden van kinderen door 2 vrouwen!
Ehm, check de smiley.
En jeetje Dipkip, heftig...
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:30 schreef Monco10 het volgende:

[..]

jij weet niet waar het over gaat, het gaat hier niet over de TS.
Toch ook niet over mij mag ik hopen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_83976112
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:38 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Omdat ik een ban krijg als ik zeg wat ik echt van jou vind dus klootzakje moest het dan maar worden.
Beetje jammer want ik geef alleen de feiten. Zo is het ook een feit dat er veel vooroordelen bestaan tov homo's en lesbiennes en dat heb ik aangehaald. Dat zegt niks over hoe ik erover denk.
pi_83976123
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:37 schreef Dipkip het volgende:
Pas toen mochten er ineens kindjes niet meer bij ons thuis komen spelen omdat mijn mama een aidshoer was en je ziek kon worden van met mij knikkeren. Kinderen bedenken zulke dingen niet, dat doen ouders. Ik heb mijn moeder nooit iets kwalijk genomen, maar die ene kut van een moeder die hardop in de klas kwam informeren of ik niet met tafeltje en al op de gang gezet kon worden omdat ze haar kind niet wilde blootstellen aan zulke mensen, omwille van de hygiene, die mag van mij alsnog driehoog het raam uit.

Ik lees het voor aan de vrouw en die roept meteen: "als iemand dat tegen mijn kind zei, hoekte ik haar direct neer".

Ze is 1.68 en heeft spaghetti arms
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:42 schreef Monco10 het volgende:
Beetje jammer want ik geef alleen de feiten.
Proest
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_83976180
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:37 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wil je weten waar het echt aan lag? Niet aan de kinderen. Toen ik het blijmoedig vertelde in de klas, vonden mn klasgemootjes het maar matig interessant en ging de rest van het kringgesprek over flippo's.

Pas in de weken er na, toen de directeur toch maar een mededeling liet rondgaan om de ouders - we spreken nu over meer dan 20 jaar geleden he, ik was sowieso het eerste kind met gescheiden ouders laat staan dat er al een dorpshomo was avant mamma - gerust te stellen.... Pas toen mochten er ineens kindjes niet meer bij ons thuis komen spelen omdat mijn mama een aidshoer was en je ziek kon worden van met mij knikkeren. Kinderen bedenken zulke dingen niet, dat doen ouders. Ik heb mijn moeder nooit iets kwalijk genomen, maar die ene kut van een moeder die hardop in de klas kwam informeren of ik niet met tafeltje en al op de gang gezet kon worden omdat ze haar kind niet wilde blootstellen aan zulke mensen, omwille van de hygiene, die mag van mij alsnog driehoog het raam uit.

Los daarvan, ik heb dus wel een vader, dus niet vergelijkbaar met de situaties die we bespraken en alleen maar meer argumenten voor de stelling dat het erger is te verliezen wat je had dan niet weten wat je mist.
Gadverdamme uit wat voor een kutdorp kom jij wel niet? Ik ben in staat om er nu heen te gaan en die kut van een moeder tegen d'r bek te gaan rammen.
* lezzer is pisnijdig
pi_83976190
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:39 schreef snakelady het volgende:
Kinderen zoeken vaak gewoon dingen om andere kinderen te pesten die er vatbaar voor zijn ( niet ten nadele van dipkip, ik ben ook gepest).
Klopt. Ik was er erg vatbaar voor door andere factoren die niets met mijn moeder te maken hebben (maar wel veel met mijn vader) en het was ook zeker niet de eerste keer dat ik gepest werd. Het was alleen een stuk heftiger omdat die ouders er zo hard aan meededen. Maar ik weet zeker dat ik hoe dan ook gepest zou zijn, ook als mijn biologische ouders bij elkaar waren gebleven.
  maandag 12 juli 2010 @ 21:45:25 #288
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_83976230
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik lees het voor aan de vrouw en die roept meteen: "als iemand dat tegen mijn kind zei, hoekte ik haar direct neer".

Ze is 1.68 en heeft spaghetti arms

Het is ook verschrikkelijk dat mensen echt zo kunnen denken, gelukkig is dat in deze tijd al minder en hopelijk verdwijnt het ooit gewoon.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 12 juli 2010 @ 21:47:05 #289
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_83976309
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:44 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Klopt. Ik was er erg vatbaar voor door andere factoren die niets met mijn moeder te maken hebben (maar wel veel met mijn vader) en het was ook zeker niet de eerste keer dat ik gepest werd. Het was alleen een stuk heftiger omdat die ouders er zo hard aan meededen. Maar ik weet zeker dat ik hoe dan ook gepest zou zijn, ook als mijn biologische ouders bij elkaar waren gebleven.
Ouders kunnen vaak nog harder zijn dan kinderen, bij kinderen kan je nog denken, ze weten niet beter maar volwassenen, die horen wel beter te weten.
pi_83976364
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef Vanyel het volgende:

Proest
veel verder kom je niet meer he schat?
pi_83976366
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:44 schreef lezzer het volgende:
Gadverdamme uit wat voor een kutdorp kom jij wel niet? Ik ben in staat om er nu heen te gaan en die kut van een moeder tegen d'r bek gaan rammen.
* lezzer is pisnijdig
Ergens in Twente. Daar waren ze niet zo down and happening met de gay crowd. We hebben aardige sprintjes leren trekken destijds.

Nu is het overigens heel anders, mijn moeders wonen er nog steeds en het is ontzettend veranderd sinds de jaren '80. Natuurlijk is het daar ook niet zo tolerant als iedereen tegen elkaar roept dat we zijn, maar het is niets vergeleken bij de pot(t)enramcultuur die er vroeger heerste.
pi_83976369
Dit onderzoek is zeker al honderd keer gequote?
quote:
Tienerkinderen van lesbische ouders in de Verenigde Staten vertonen een gezonde psychologische ontwikkeling en hebben minder gedragsproblemen dan hun leeftijdsgenoten die opgroeien in heteroseksuele gezinnen. Dit blijkt uit onderzoek dat op maandag 7 juni is gepubliceerd in het wetenschappelijke tijdschrift 'Pediatrics' van de American Academy of Pediatrics.
pi_83976405
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:48 schreef Monco10 het volgende:

[..]

veel verder kom je niet meer he schat?
Nou, ik denk dat TS in ieder geval wel zeker weet wiens sperma ze liever niet heeft.
pi_83976438
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:48 schreef lezzer het volgende:
Dit onderzoek is zeker al honderd keer gequote?
[..]
Paarlen voor de zwijnen...
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_83976494
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:49 schreef lezzer het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat TS in ieder geval wel zeker weet wiens sperma ze liever niet heeft.
Dat soort kippen zouden ze eerder moeten verbieden zich voort te planten, dat zou het land ten goede komen.
pi_83976513
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Paarlen voor de zwijnen...
Zwijnen beter terug hokje in dan. Och arme, zijn vrouw.
  maandag 12 juli 2010 @ 21:52:20 #297
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_83976537
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:51 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Dat soort kippen zouden ze eerder moeten verbieden zich voort te planten, dat zou het land ten goede komen.
Pardon? En waarom ineens deze onsubtiele waardeoordeling?
pi_83976587
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:52 schreef snakelady het volgende:

[..]

Pardon? En waarom ineens deze onsubtiele waardeoordeling?
Iets over een ware aard die in het staartje naar boven komt denk ik
  maandag 12 juli 2010 @ 21:54:11 #299
279841 Avey
Blossom!
pi_83976616
Hier moet ik gepost hebben
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_83976854
Jammer dat het topic bijna vol is, ik amuseer me enorm hier met die verdedigende houding van jullie.

Goed om te zien hoe jullie je gelijk proberen te halen maar werkelijk niks kunnen weerleggen.

Veel plezier met het klokje en de kids... en natuurlijk een kusje van mij

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')