wou ik bijna halen, tot ik zag dat de normale macbook meer harde schijf had dan een pro. enige wat de pro mooier heeft zijn de lichtgevende toetsen en het zwarte schermpje, maar om daar nou gb's voor in te leveren..quote:
Die Pro bevalt me prima. 250 Gb schijfje erin. Plus 3 Tb. Extern.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:25 schreef Rick_dB het volgende:
zal ook wel kunnen met pp, maar ik heb nu gewoon het gemak dat ik een template aanklik en alles voor me wordt gedaan. al is het voor mn eigen studie ego dat ik mooiere verslagen uitdraai dan het typische times new roman word documentje van de rest. klinkt mss raar, maar ik krijg er wel hogere beoordelingen voor met minder moeite.
[..]
wou ik bijna halen, tot ik zag dat de normale macbook meer harde schijf had dan een pro. enige wat de pro mooier heeft zijn de lichtgevende toetsen en het zwarte schermpje, maar om daar nou gb's voor in te leveren..
ik heb ook 250gb, maar heb stuk minder betaald dan jou ervoor..quote:Op maandag 12 juli 2010 19:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die Pro bevalt me prima. 250 Gb schijfje erin. Plus 3 Tb. Extern.
Meer dan genoeg lijkt mij.
Mooi scrabble woord.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:12 schreef Catch22- het volgende:
...............prulimitatieapparaat ........
Die dingen komen vaker uit Japan btw.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:12 schreef Catch22- het volgende:
Logisch dat je niet zegt 'Even op mijn HD mini kijken'
dat is hetzelfde als zeggen 'even op mijn goedkope prulimitatieapparaat uit china kijken!'
Mja want de apple fabriek staat natuurlijk in Zweden waar blonde schones schaars gekleed de producten staan op te poetsen.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:12 schreef Catch22- het volgende:
Logisch dat je niet zegt 'Even op mijn HD mini kijken'
dat is hetzelfde als zeggen 'even op mijn goedkope prulimitatieapparaat uit china kijken!'
Japan <---> China.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:43 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
Die dingen komen vaker uit Japan btw.
NIPPON FTW!
Sorry, ik heb je punt gemist in deze post, verberg je hem of is er wel een?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:55 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Japan <---> China.
Da's een wereld van verschil hoor...
Jij hebt laatst ook Discovery Channel gekeken ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mja want de apple fabriek staat natuurlijk in Zweden waar blonde schones schaars gekleed de producten staan op te poetsen.
Of paracetamolquote:Op zondag 11 juli 2010 10:02 schreef Dastan het volgende:
Ik zie het zelfs wel eens omgekeerd. Dan hebben mensen het over hun iPod, maar dan hebben ze gewoon een andere mp3-spelert. Blijkbaar is het merk een benaming voor het soort product geworden. Dat zie je wel vaker, hoor. Bijvoorbeeld bij luxaflex. Niets vreemds aan.
iPod Classic en HTC Legendquote:
Volgens communicatiedocenten een perfect gebalanceerde combinatie van tekst en afbeeldingenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:17 schreef Rick_dB het volgende:
overigens:
keynote
[ afbeelding ]
powerpoint
[ afbeelding ]
mensen zeiken maar wat al te graag op apple, maar als je een keertje iWork heb gebruikt, wil je nooit meer naar Office. Ik gebruik nu al zo'n 3 jaar apple voor verslagen, presentaties, en het werkt gewoon zoveel simpeler en oogt zoveel professioneler.. heb er nog minder voor betaald dan dat ik voor office had moeten betalen. en who cares dat je niet kan gamen op een mac/macbook, daar zijn consoles voor gebouwd, altijd al.
Probeer eens office 2007. En veel plezier met je iWork in het bedrijfsleven, daar wordt toch 99% gebruik gemaakt van Office.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:17 schreef Rick_dB het volgende:
overigens:
keynote
[ afbeelding ]
powerpoint
[ afbeelding ]
mensen zeiken maar wat al te graag op apple, maar als je een keertje iWork heb gebruikt, wil je nooit meer naar Office. Ik gebruik nu al zo'n 3 jaar apple voor verslagen, presentaties, en het werkt gewoon zoveel simpeler en oogt zoveel professioneler.. heb er nog minder voor betaald dan dat ik voor office had moeten betalen. en who cares dat je niet kan gamen op een mac/macbook, daar zijn consoles voor gebouwd, altijd al.
Als je over wilt komen als een patser dan zeg je dat ja.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:43 schreef Raqualad het volgende:
Merknamen worden soms gebruikt als statussymbool en soms omdat het beter klinkt. Ik had altijd een Sony Ericsson W595, maar ik noem dat ding ook gewoon 'mijn telefoon'. Daarentegen heb ik een nieuwe mp3-speler nodig en zeg ik dus niet dat ik een mp3-speler ga kopen, maar dat ik een iPod ga kopen. Waarom? Omdat het beter klinkt en omdat ik toch ook een iPod ga kopen? Als ik een auto ga kopen (ik ben 17, maarja) zeg ik toch ook dat ik een BMW ga kopen en geen auto. Geen problemen mee, behalve als je dat met alles doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |